Passat 07a, 103kw 2.0 TDI avariijärgne plokikäpa murdumine

Antud rubriik on mõeldud selleks, et hõlbustada AUTODE ostmist, varuosad ja audio selle alla ei kuulu. Siia paluks postitada kõik "mis te arvate sellest autost" jne postitused.

Moderaatorid: dellu, Gull

Vasta
modellist
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Aug 2014, 09:58
Auto: Vw Passat 2.0 103 kW TDI
Asukoht:

Passat 07a, 103kw 2.0 TDI avariijärgne plokikäpa murdumine

Lugemata postitus Postitas modellist »

Tere targemad.

Soetasin endale ca pool aastakest tagasi kauaigatsetud masina. Tegu siis 2007a TDI passatiga. Manuaalkast, 2.0L 103kw.
Auto sisse toodud Prantsusmaalt (väidetavalt ning paberite järgi) Eestis taust puudub täielikult.
Mured algasid kohe peale 2ndl tagastusaja lõppu.
Auto ostetud, tegin täishoolduse koos õlide jm vahetusega.
Lendas turbo laiali (kahtlustati mustast mootorist tulevaid tükke, mis siis turbo klapi ära lõhkusid)
Ok, torbo pandud uus, sõitsin siis ilusti 1000km, vahetasin uuesti õlid jm (nii igaks juhuks)
sain sõita nädalakese ning suutsin teha oma elu esimese avarii 11a jooksul (suht õrnake teine, sai Audit natuke lükatud)
Väljast vigastused suht ok, taastati kasko poolt. AGA pärast avariikohalt ärasõitu hakkas mootorist tulema meeletut häält (just sidurit lahutades,kui mootor natuke ehk jõnksus jne)
Remondiettevõttes viga ei leitud 1,5ndl jooksul (Inchape), viisin teise töökotta, avastati plokikaane ühe käpa (poldikinnituse) murdumine. Hammasrihma rullikute liin vildakas (ehk siis rihm tahtis kohe maha joosta kui rihmakatte eemaldasime)
Põhimõttelisele oli avarii siiski niivõrd tugeva laksuga, et suutis mootori kiiva kiskuda.

Miks selle teksti siia panen: On vaja asjatundjate kommentaare, kogemusi jne.
Kasko (BTA) ei seosta mootoriploki kinnituse murdumist avariiga. Väidetavalt on autol vahetatud hammasrihm ning veepump ja seejärel poldid kinnitatud liialt tugeva jõuga, ehk siis tekitatud kõrvakesse mõra (LS autol hetkel 190 000, rihmavahetus pidi siis olema ca 120 või 150tuh peal - seega pärast rihmavahetust läbisõit 40-70 tuh)

BTA saatis auto ka eksperdi juurde, mis loomulikult kinnitas BTA õigust asjas :-(
Hetkeks oma rahadega vahetatud mootor jm asjasse puutuv. BTA eksperdi arvamusega nõus ei ole, kuna auto ju töötas/toimis laitmatult ENNE avariid. Pärast avariid aga auto mootorit käivitada ei saanud.

Kas on siinolijatel varasemaid kogemusi antud vallas?
Et avarii tagajärjel on murdunud auto mootoriploki välimine kinnituskõrv (ahjaa ekspert tugineb eelneva mõra olemasolu kinnitamiseks asjaolule, et 2 nädalat õues vihma käes seisnud auto murdunud käpakinnitusele (malm) oli ladestunud pindmine korrosioon :-)))))

Kas on mõnel autol veel selline olukord olnud, või olen ma tõesti nii meeletult õnnetu auto otsa sattunud, kus kõik on omadega mõrased :-(

Kuna teema pakub "sportlikku" huvi ka paljudele mehhaanikutele/asjatundjatele, siis ei anna ka mulle rahu asjaolu, et kas tõesti MITTE MINGIL JUHUL ei saa murduda Passatil see neetud poldikinnitus.
Møller muidugi peseb enda käed puhtaks, kuna ega Vw ei ole ju ühtegi nn. tüüpviga :-D (nt elektrooniline käsipidurinupp/õlitasemeandur/vigased pihustid, hooratas jm)

Ning, kui kellelgil on reaalseid kogemusi, ametlikke (kuskil töökojas ametlikult olnud analoogne olukord) siis andke palun endast märku.
Mida kiiremini, seda parem :-))

Ilusat suve lõppu Teile.
Viimati muutis modellist, 29 Aug 2014, 10:44, muudetud 1 kord kokku.

Sellel teemal on 5 vastust

Vastuste nägemiseks peate olema registreeritud liige ja sisse logitud.


Registreeru Logi sisse
 
Vasta

Mine “Autoostu abi”