Priidik333 kirjutas:3 aastat tagasi paigaldasin Kamoka komplekti esimest korda ja see siiamaale sõidus ja pole lõtke, tundub et kestab ja pole vaja määrida. Ma sellest küll aru ei saa et lähen ostan sillakomplekti ja kohe kisun katted maha ja kukun määrima. Esiteks kaob tootjapoolne garantii kui kaitsekummi maha võtad ja teiseks on see ajaliselt mahukas ettevõtmine. Samuti pole ka paljudel varuosadel garantiid kui selle paigaldab keegi kusagil oma garaazis.Näiteks B5 sillakomplekti paigaldamiseks on vaja eriteadmisi mida tavainimene ei pruugi teada ja sellisel juhul garantiid pole. Väga paljude varuosade garantii juurde on märgitud et kehtib kui selle paigaldab autoremondiga tegelev ettevõte. Topran on jahh nii nagu räägitakse
Mulle meeldib Sinu lähenemine sellele asjale . Peaks ühe silla komplekti Sinu käest ostama ja Sinul laskma paigaldada. Siis saaks korraliku paigaldaja garantii ja iga kahe aasta tagant puhtalt ühe minu näpu liigutuse peale vahetad sillas väikseimagi lõtkuga jupid välja - ja Sinu poolt ei mingeid vastuväiteid, et sõida palju kruusateed või läbi aukude jne....ühe sõnaga ei taha kuulda Sinu poolt vastuväitet, et ise oled süüdi ja mina kulunud ja lõtkuga liigendit välja ei vaheta.... Kui nii, siis tasub Tartust Tallinnasse käia silda remontimas.
Ma pole veel kuulnud ega näinud, et meie teedel b-kat komplekt peaks vastu kaks või kolm aastat nii, et mitte ükski toonitan mitte ükski liigend (kas siis liigendi või puksi pool) ei oleks sillas läbi läinud.
lauri76 kirjutas:Terv.
Enda autol all see "õige" Lemförder silla rem.komplekt ,siiani sõidetud 9489 km
ning kõik väga ilus ptui ptui ptui üle vasaku õla
Lauri.
Ala 10000 km see on ju tavainimise keskmine aastane läbi sõit kui sellise läbisõiduga juba midagi kolisema hakkab siis ju puhta jama. Kihuta veel sama palju vaata mis siis saab
Viimati muutis argo, 09 Veebr 2014, 19:05, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:quote
lauri76 kirjutas:Terv.
Enda autol all see "õige" Lemförder silla rem.komplekt ,siiani sõidetud 9489 km
ning kõik väga ilus ptui ptui ptui üle vasaku õla
Lauri.
Ala 10000 km see on ju tavainimise keskmine aastane läbi sõit kui sellise läbisõiduga juba midagi kolisema hakkab siis ju puhta jama. Kihuta veel sama palju vaata mis siis saab
Eks ma hoian teid kursis,kuidas vastu peab
Mul aastane läbisõit päris suur,käin Tallinnas tööl .(laulasmaa-tallinn-34km)
Lauri.
Viimati muutis lauri76, 09 Veebr 2014, 19:16, muudetud 1 kord kokku.
Miks siin need kestvused ajas on kirja pandud? Õigem oleks ikka märkida km.
Igastahes minu SWAG on 70k km kestnud ja on veel lõtkuvaba, muidugi määret sai ka ikka sinna kummi alla lisaks topitud.
30 000km e. kaks aastat tagasi paigaldasin ise kodus 75% kogu Kamoka komplektist(parema poole alumised old tihedad alles). Aasta tagasi vahetasin ühe neist varem vahetamata jäänud alumistest. Hetkel vaikne kõik. Seega Kamoka kõige kehvem pole, aga pidi olenema partiidest. Praeguse seisuga on esisillas üks alumine õõts, mis on ostust saadik all olnud ja ikka töökorras pärast enam kui 80 000km läbimist. Loodan, et seal on kirjad peal, sest seda tootjat hakkangi edaspidi kasutama
Viimati muutis lepik, 25 Veebr 2014, 06:57, muudetud 1 kord kokku.
Mul on kamoka jupid all ca aasta ja 30k km. Käisin laupäeval üv punktis esisilda loksutamas kuna eest kostus mingi heli. Häält teeb hoopis pidurisuport ja õõtsad ja rooliotsad on viimne kui üks tihked.
Mis te arvate sellest komplektist? Hind on vastuvõetav sest need odavamad võivad parajad pasad olla. Kas RTL on ka mingi pakendaja või ise toodab neid? Viimati ostsin Ruvilled(pakendaja) ja kehvad kogemused nendega. Tahaks võimalikult kvaliteetset asja kuid Møller auto pani sellise kirve ette ( 1400.-) et pean ise odavamalt hakkama saama.
Mida silmas pidada veovõlli otsa valikul?
Marx0 kirjutas:Miks siin need kestvused ajas on kirja pandud? Õigem oleks ikka märkida km.
Igastahes minu SWAG on 70k km kestnud ja on veel lõtkuvaba, muidugi määret sai ka ikka sinna kummi alla lisaks topitud.
Kasutasin SWAGi komplekti Audi A4l. Umbes 20k km pidas vastu, kui juba klõbinat kuulda oli. Eks kõik olenedb teest, kus sõidetakse ja sõidustiilist.
Viimati muutis EiX, 06 Mär 2014, 20:17, muudetud 1 kord kokku.
SRL komplekt, liigendid ise uue määrdega määritud, all Audi A4-l. Sõidetud 15 000 km, siiani ühtegi loksu ei ole, kõik liigendid ja puksid tihedad. Sõit igal pool, nii linnas, maal, maanteel kui ka peaaegu offroad.
Nii palju kui mul sillaosadega kokku puutumist on olnud, siis lemfjörder ja moog tunduvad kõige paremad. RTS, Delphi jne on talutavad. Vältima peaks kindlasti sellist tootjat nagu Fortune Line. Kõlbab ainult enne auto müümist alla panna. "Kondid" kestsid alla 2 nädala
lauri76 kirjutas:Terv.
Enda autol all see "õige" Lemförder silla rem.komplekt ,siiani sõidetud 9489 km
ning kõik väga ilus ptui ptui ptui üle vasaku õla
Lauri.
Väike update
Sõidetud 22 976 peale viimast silla remonti.
Siiani kõik väga hea
kolm korda üle vasaku õla...
status kirjutas:EGT komplekti kiirelt silmates silma ei jäänud. Mida arvate ?
millegipärast minu varuosademüüa tegi selle komplekti maha ja soovitas sama raha eest SRL-i komplekti,mis kestab päris kenasti,kolksu veel ei ole,aga eks seda ole see kuu näha kui ülevaatusele lähen :lol:praeguse seisuga on esisild 4 kuud vastupidanud
Viimati muutis Nirgid, 07 Sept 2014, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
kui mingist august läbi sõita, siis ees paremal lööb kolksu. ilmselt tuleks samuti uut komplekti uurima hakata. tekkis ka sportlik huvi, et kui kaua siis aega võttis ja tuleb välja, et SWAGi sild pidas pea 150 000 (5,5 aastat).
lauri76 kirjutas:Terv.
Enda autol all see "õige" Lemförder silla rem.komplekt ,siiani sõidetud 9489 km
ning kõik väga ilus ptui ptui ptui üle vasaku õla
Lauri.
Terv.
Tänase seisuga ls. Lemförder komp. -ga 34 884 km.
Siiani kolina vaba (... üle vasaku õla.)
Lauri.
Kui tahate teada mis firma silladetailid on head siis seda teavad vast kõik MB ML i omanikud.
Kehvad (odavad) silladetailid seal kaua ei kesta. Sõbra MLile läks nüüd neljas komplekt rooliotsasi aasta jooksul kusjuures mitte suure läbisõidu juures (tean et üks kaubamärk oli MOOG)
Nüüd läks lõpuks TRW alla, saab siis teada kuidas kestab. Kuuldavasti rekord oli Mustamäelt Viimsisse, siis oli kolisema hakanud (uskumatu).Garantii ??
Viimati muutis Riho72, 08 Veebr 2015, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
Peugeot Partner 98 varal võin tuua näite stabika kontide kvaliteedi osas. Seda siis 4 aasta jooksul. Sidem 4 kuud, Delphi 5 kuud, RTS 7 kuud, Lemförder 1 aasta Kamoka 1,5 aastat ja see kõik Tallinna teedel. Amordid ja vedrud ja muud esisilla tükid sai 4 aastat tagasi vahetatud koos stabika kontidega ja edasi vahetatud nagu eelnevalt kirjas. Minu valik kindlalt , vähemalt nende kontide osas on KAMOKA.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Priidik333 kirjutas:Peugeot Partner 98 varal võin tuua näite stabika kontide kvaliteedi osas. Seda siis 4 aasta jooksul. Sidem 4 kuud, Delphi 5 kuud, RTS 7 kuud, Lemförder 1 aasta Kamoka 1,5 aastat ja see kõik Tallinna teedel. Amordid ja vedrud ja muud esisilla tükid sai 4 aastat tagasi vahetatud koos stabika kontidega ja edasi vahetatud nagu eelnevalt kirjas. Minu valik kindlalt , vähemalt nende kontide osas on KAMOKA.
See KAMOKA on mingi odav bränd, hinna kujundab kvaliteetne papp pakend!
Need aastad ja kuud ei huvita kedagi, kui see pranslaste tööõnnetus sul enamuse ajast tõstukil laiali või ukse taga juppe ootab, siis need kuud tiksuvad ja kilomeetreid ei kogu ju
Ma enda autol ei hakka katsetama KMOKAT kunagi, sest siiani olen kuulnud ikka väga erinevaid ja vastakaid kogemusi
Viimati muutis tito, 11 Veebr 2015, 16:59, muudetud 1 kord kokku.
Priidik333 kirjutas:Peugeot Partner 98 varal võin tuua näite stabika kontide kvaliteedi osas. Seda siis 4 aasta jooksul. Sidem 4 kuud, Delphi 5 kuud, RTS 7 kuud, Lemförder 1 aasta Kamoka 1,5 aastat ja see kõik Tallinna teedel. Amordid ja vedrud ja muud esisilla tükid sai 4 aastat tagasi vahetatud koos stabika kontidega ja edasi vahetatud nagu eelnevalt kirjas. Minu valik kindlalt , vähemalt nende kontide osas on KAMOKA.
Lemförder 1 aasta kestvus??? Vahepeal pakuti isegi tootja garantiid Lemförderi komplektidele 2 aastat... Mul omal Lemförder komplekt juba mitmeid aastaid raske 2.5 TDI mootoriga autol, enamus sõite igapäevaselt Tallinna tänavatel ja pole kuskilt otsast ühtegi probleemi näha (tõsiküll pimesi igast august ka läbi ei kihuta, vaid võimalusel ikka põikan kõrvale).
Viimati muutis HawkHill, 11 Veebr 2015, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus:.
Priidik333 kirjutas:Peugeot Partner 98 varal võin tuua näite stabika kontide kvaliteedi osas. Seda siis 4 aasta jooksul. Sidem 4 kuud, Delphi 5 kuud, RTS 7 kuud, Lemförder 1 aasta Kamoka 1,5 aastat ja see kõik Tallinna teedel. Amordid ja vedrud ja muud esisilla tükid sai 4 aastat tagasi vahetatud koos stabika kontidega ja edasi vahetatud nagu eelnevalt kirjas. Minu valik kindlalt , vähemalt nende kontide osas on KAMOKA.
Lemförder 1 aasta kestvus??? Vahepeal pakuti isegi garanatiid Lemförderi komplektidele 2 aastat... Mul omal Lemförder komplekt juba mitmeid aastaid raske 2.5 TDI mootoriga autol ja pole kuskilt otsast ühtegi probleemi (tõsiküll pimesi igast august ka läbi ei kihuta, vaid võimalusel ikka põikan kõrvale).
Küsiks ka kohe, et palju läbisõitu umbes selle kahe aastaga kogunenud on? Tulevikus nagunii jälle vaja vahetada ja siis oleks hea teada mis kui kaua enam-vähem kestab. Igastahes hetkel on all SRL komplekt, poolteist aastat ja umbes 40 000 km (praegu ise ka imestasin, et nii palju juba ). Enne allapanekut sai määret juurde pandud aga varsti vist saab jälle vahetada, viimane kord veovõlli otsi vahetades liikusid munakud juba üsna kergelt...
Huvipärast vaatasin siis järgi ostutsekkidest, millal minu Passatile Lemförderi komplekt paigaldati ja see oli 2011/06.
Läbisõit on igal aastal olnud enamvähem 20000 km ja paigaldusest peale pole enam mitte ühtegi probleemi esisillaga olnud.