1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Vaadates kompuutri näite oleks nagu kõik ilus, keskmine tuleb sinna viie kanti ja sirgel teel 90 sõites isegi alla 5. See selleks, reaalselt aga on kulu umbes 7/100km kohta, mis praeguste ilmadega on nagu liiga kõrge? Teine jama on see, et umbes nädalaga määrdub auto tagaots korralikult ära, kohalt ikka põhjagaasiga minnes jääb tahmalont maha.
Niisiis. Veakoode ei näita, vcds litega vaadates engine alt output teste siis kõik nad teevad midagi, egr liigub, suretus, kliima sidur jne. Aga esimene test, mille nime ma jään hetkel võlgu ei tee midagi. Natuke nagu pöörded muutuks. Ma ise kahtlustaks, et äkki see on siis see turbo actuatori oma? Kuigi see hoob näpuga liigub ilusti, samuti on see membraan korras. Kohapeal tuuritades liigub see hoob .
Milles võiks viga olla?
Niisiis. Veakoode ei näita, vcds litega vaadates engine alt output teste siis kõik nad teevad midagi, egr liigub, suretus, kliima sidur jne. Aga esimene test, mille nime ma jään hetkel võlgu ei tee midagi. Natuke nagu pöörded muutuks. Ma ise kahtlustaks, et äkki see on siis see turbo actuatori oma? Kuigi see hoob näpuga liigub ilusti, samuti on see membraan korras. Kohapeal tuuritades liigub see hoob .
Milles võiks viga olla?
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Panin ise pange, too esimene oli miski külmkäivituse klapp. See selleks, turbo solenoid tuleb peale suretuse testi. Wtf loogika? Seisva mootoriga ju vaakumit pole ja peale uuesti käivitamist , mis eeldab süüte korra väljakeeramist viskab tolle akna juba kinni .
See selleks, basic settings ja channel 11. Tegin kindlaks et geomeetria siiski töötab nii nagu peab. Mis edasi ?Miks ta tossab? Kas on äkki keegi kaant veidike liigutanud? See selgitaks ka reaalsest väiksemad kütusekulu numbrid kompul. Või mida võiks veel testida, kontrollida?
See selleks, basic settings ja channel 11. Tegin kindlaks et geomeetria siiski töötab nii nagu peab. Mis edasi ?Miks ta tossab? Kas on äkki keegi kaant veidike liigutanud? See selgitaks ka reaalsest väiksemad kütusekulu numbrid kompul. Või mida võiks veel testida, kontrollida?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Aga viska arvutiga kütusekogusele pilk peale kui kahtlustad, et on peale kütust löödud. Kas muidu käib mootor ilusti, ise pakuks, et äkki pihustid "kusevad"?
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Käib ilusti ja ka käima läheb ilusti. Edasi kerib ka. Võrdlusmomenti pole, aga on täitsa juhtunud et kuskilt ringilt kiirendades on pidamine ära kadunud. Süütenurk on tolel graafiku järgi peaaegu keskmise kriipsu juures.
Mis Sa arvad mis see kütusekogus peaks olema? Kas seda annab ise ka muuta? Et liigutaks kaane tagasi ja keeraks arvutiga juurde? Või kudias sedakaant üldse kalibreeritakse?
Mis Sa arvad mis see kütusekogus peaks olema? Kas seda annab ise ka muuta? Et liigutaks kaane tagasi ja keeraks arvutiga juurde? Või kudias sedakaant üldse kalibreeritakse?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Kütusekogus peaks olema mingi 2.5-4 vms kui mälu ei peta. Vähem ta ei tohiks olla kui 2.5 kuna siis saab kütet liigapalju.
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Leidsin sellise juhendi, pean seda veel paar korda läbi lugema, et täpselt aru saada. http://www.myturbodiesel.com/wiki/injec ... ammer-mod/
Ma saan aru kuhupoole tuleb seda kaant liigutada, aga hetkel oleks mu soov saada see kaas 100% õigesse asendisse ja kogu see kompott toimima nii nagu ta on ettenähtud.
Üks variant oleks leida keegi kes viitsiks oma autol toasooja mootoriga võtta need näidud ja siis ma paneks omale samad. Kui vaja siis liigutaks kaant ka et hakkaks klappima. Või on kellegil mõnda paremat juhendit.
Ma saan aru kuhupoole tuleb seda kaant liigutada, aga hetkel oleks mu soov saada see kaas 100% õigesse asendisse ja kogu see kompott toimima nii nagu ta on ettenähtud.
Üks variant oleks leida keegi kes viitsiks oma autol toasooja mootoriga võtta need näidud ja siis ma paneks omale samad. Kui vaja siis liigutaks kaant ka et hakkaks klappima. Või on kellegil mõnda paremat juhendit.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Mina seda kaant ei näpiks. Tegin seda kunagi lootes minekut paremaks saada. Minek oli lookulikult jõhker, aga tühikäiku polnud ja lõpuks sain kaanie algasendisse vist 20nda korra peale. Loomulikult hakkas siis kaane vahelt lekkima, aga õnneks jäi too pidama.
Kunagi tds omades käis see kaane koputus kordades lihtsamalt.
Kunagi tds omades käis see kaane koputus kordades lihtsamalt.

Viimati muutis audivana, 18 Sept 2014, 10:55, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Seal lehel ilusti kirjas, et küttekogus peab jääma 3.0-5.0 vahele, panegi ta sinna vahemiku (näiteks 3.5) ja ongi õige. Nagu seal lehelgi kirjas saab ka arvutiga küttekogust mingilmääral muuta.killer666 kirjutas:Leidsin sellise juhendi, pean seda veel paar korda läbi lugema, et täpselt aru saada. http://www.myturbodiesel.com/wiki/injec ... ammer-mod/
Ma saan aru kuhupoole tuleb seda kaant liigutada, aga hetkel oleks mu soov saada see kaas 100% õigesse asendisse ja kogu see kompott toimima nii nagu ta on ettenähtud.
Üks variant oleks leida keegi kes viitsiks oma autol toasooja mootoriga võtta need näidud ja siis ma paneks omale samad. Kui vaja siis liigutaks kaant ka et hakkaks klappima. Või on kellegil mõnda paremat juhendit.
Viimati muutis J.Aru, 18 Sept 2014, 13:20, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Seal lehel ilusti kirjas, et küttekogus peab jääma 3.0-5.0 vahele, panegi ta sinna vahemiku (näiteks 3.5) ja ongi õige. Nagu seal lehelgi kirjas saab ka arvutiga küttekogust mingilmääral muuta.killer666 kirjutas:Leidsin sellise juhendi, pean seda veel paar korda läbi lugema, et täpselt aru saada. http://www.myturbodiesel.com/wiki/injec ... ammer-mod/
Ma saan aru kuhupoole tuleb seda kaant liigutada, aga hetkel oleks mu soov saada see kaas 100% õigesse asendisse ja kogu see kompott toimima nii nagu ta on ettenähtud.
Üks variant oleks leida keegi kes viitsiks oma autol toasooja mootoriga võtta need näidud ja siis ma paneks omale samad. Kui vaja siis liigutaks kaant ka et hakkaks klappima. Või on kellegil mõnda paremat juhendit.
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
See kõik on tore, aga kui kaas on paigast ära siis mis sellest näidust. Kõigepealt tuleks see asi kuidagi ära kalibreerida?
See ongi see keis et aju saab selle hoova sendi kaane sees oelvast potentsiomeetrist, samas kui kaas pole päris paigas siis see näit paneb ilmselt pange. Minu näit oli näiteks midagi 4.2. (Jääb ju 3 ja 5 vahele). Sealt adaptsioonide alt kruvisin selle nii maha kui võimalik ja läks see 3.2 peale. Otseselt minek ei muutunud, samas nagu tossu ei tule. Või mille järgi reaalset seda kütte kogust mõõdetakse?
See ongi see keis et aju saab selle hoova sendi kaane sees oelvast potentsiomeetrist, samas kui kaas pole päris paigas siis see näit paneb ilmselt pange. Minu näit oli näiteks midagi 4.2. (Jääb ju 3 ja 5 vahele). Sealt adaptsioonide alt kruvisin selle nii maha kui võimalik ja läks see 3.2 peale. Otseselt minek ei muutunud, samas nagu tossu ei tule. Või mille järgi reaalset seda kütte kogust mõõdetakse?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Kaane liigutamine mõjutabki seda näitu. Süsteeme seal sees ma tõesti ei jaga aga kaane liigutamisega muutetaksegi küttekogust mis siis kajastub aju kütusekoguse näidus (kaant aetaksegi arvuti järgi paika). Ehk siis lühidalt kokku võttes on sinu masinal kütusekogus normaalne ja selles viga ei tohiks olla. Järgmiseks küsiks mis pihusti näidud näitavad?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Pihusti näidud on mootori alt group 013.killer666 kirjutas:Kust seda veel näeb:D?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Teema pealkirjasse kah...et mul oli kunagi 1,9 tdi A4, mis hakkas tagastanget märkimisväärselt tahmama, kui olin nn. tahmakoti vahelt eemaldanud. Auto oli hõbedast värvi ja hästi näha 

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Tahmakoti all mõtled tahmafiltrit? Kui nii siis sellel autol seda veel ei olegi ja ei saa sama mootoriga hõbedasel autol tagastange tahmamise probleemi kurta, muidugi sõitjad pole raske jalaga ka...TiitRE kirjutas:Teema pealkirjasse kah...et mul oli kunagi 1,9 tdi A4, mis hakkas tagastanget märkimisväärselt tahmama, kui olin nn. tahmakoti vahelt eemaldanud. Auto oli hõbedast värvi ja hästi näha
Viimati muutis J.Aru, 18 Sept 2014, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Jäta nüüd Joonas...´98a. autol ja kübemefilter?J.Aru kirjutas:Tahmakoti all mõtled tahmafiltrit? Kui nii siis sellel autol seda veel ei olegi ja ei saa sama mootoriga hõbedasel autol tagastange tahmamise probleemi kurta, muidugi sõitjad pole raske jalaga ka...TiitRE kirjutas:Teema pealkirjasse kah...et mul oli kunagi 1,9 tdi A4, mis hakkas tagastanget märkimisväärselt tahmama, kui olin nn. tahmakoti vahelt eemaldanud. Auto oli hõbedast värvi ja hästi näha


Viimati muutis TiitRE, 18 Sept 2014, 22:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Ma ei tea kas see on psühholoogiline effekt, aga tundub et selle küttekoguse mahakeeramisest oli siiski kasu. Proovin mõned päevad veel sõita, siis teen järeldusi. Proovisin ka seda egr näitu ka muuda, aga p3rs3düna midagi ei tunnetanud. Mingiaeg on mudiugi plaan katalüsaator (mis oma suuruse kohta tundub paras pudelikael? ) toruga asendada.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Loen ka seda teemat.
Seda teemat ka (http://www.myturbodiesel.com/wiki/injec ... ammer-mod/" onclick="window.open(this.href);return false;).Öelge kuidas täpsemalt arvutiga seda kütusekoguse näitu muuta saab ?
Seda teemat ka (http://www.myturbodiesel.com/wiki/injec ... ammer-mod/" onclick="window.open(this.href);return false;).Öelge kuidas täpsemalt arvutiga seda kütusekoguse näitu muuta saab ?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Kunagi sai kah huvi pärast oma vanakoolil kaabliga küttekogust muuta. Minek nagu ei muutunud vist, aga kulu arvuti hakkas aia teibaid näitama st näitas kõvasti suuremaks kui tegelikult oli. Panin siis tagasi, ja jokk.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Mis see afni normaalne kütuse kulu ka oleks siis? Mul hetkel seal 7,5 ja 8 vahel. Sõidan muidugi selliseid 10km otsi ja mootor ei jõua soojaks minna. Aga samas suvel ka alla 6 ei tule ,suvel selline 6,5. Paar aastat tagasi või rokem isegi mäletan ,et sai paagi keskmiseks isegi 5 koma midagi. Mul pill siis puhta rikkis v?
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Midagit peab jamama .Miskine 5.5l oleks normaalnetamm86 kirjutas:Mis see afni normaalne kütuse kulu ka oleks siis? Mul hetkel seal 7,5 ja 8 vahel. Sõidan muidugi selliseid 10km otsi ja mootor ei jõua soojaks minna. Aga samas suvel ka alla 6 ei tule ,suvel selline 6,5. Paar aastat tagasi või rokem isegi mäletan ,et sai paagi keskmiseks isegi 5 koma midagi. Mul pill siis puhta rikkis v?
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Keskmine 5,5, mis seal trassil siis on..4 L? Eriti kui lühikesi otsi? Mul autom. ja 99% linnas talvel 7,6..7,8 L, suvel 6,9...7,2 L.mossejumal kirjutas:Midagit peab jamama .Miskine 5.5l oleks normaalnetamm86 kirjutas:Mis see afni normaalne kütuse kulu ka oleks siis? Mul hetkel seal 7,5 ja 8 vahel. Sõidan muidugi selliseid 10km otsi ja mootor ei jõua soojaks minna. Aga samas suvel ka alla 6 ei tule ,suvel selline 6,5. Paar aastat tagasi või rokem isegi mäletan ,et sai paagi keskmiseks isegi 5 koma midagi. Mul pill siis puhta rikkis v?
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
No mul manual ja mul kuskil 70prossa linn. Ma arvan ,et ma veits raskema jalaga ka, see teebki sama välja mis automaat
Siis kulu vist normaalne?

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Lühikesed otsad ja linnas kah veel, siis 7 on selle kere peale isegi ok! Eriti kui jahedamad ilmad.tamm86 kirjutas:No mul manual ja mul kuskil 70prossa linn. Ma arvan ,et ma veits raskema jalaga ka, see teebki sama välja mis automaatSiis kulu vist normaalne?
Diesel Power KEEPS ME GOING