Pallpea peaks olema küll neil poltidel, kuid pikkuse määrab velg ise. Endal all MB veljed, millega VW 27mm jäi väga lühikeseks....vaja läks 45mm pikkusega polte...räägitakse, et polt peaks vähemalt 3 keeret kinni hoidma, kuid isiklikult ei julgeks nii lühikest kasutada. 45mm mul 1-2mm kettast läbi
võtsin korraks need aftermarket veljed alt ja olid hoopis selliste poltidega kinni. (mäletasin veits valesti)
pikkus oli piisav, kuid kinni nendega suht võimatu keerata - selline tunne naq polt käiks lihtsalt ringi (samas aftermarket velgedega käib lausa selline hea raks kui polt kinni - ja rohkem ei jõuagi keerata)
Kokkuvõttes peaksin siis vist audi velgedele teised poldid sebima?
Viimati muutis mr.white, 25 Sept 2014, 12:37, muudetud 1 kord kokku.
Ma arvan, et ikkagi koonus. Kumer on rohkem plekkvelje teema.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
vb asi selles, et pingutan veljepolte ühe padruninga millel hästi pikk vars ühesõnaga ehk rakendan liiga suurt jõudu- sest konkreetse tööriistaga kipuvad enamus poldid pooleks murduma
edit:
Riho72 kuidas täpsemalt
Viimati muutis mr.white, 25 Sept 2014, 20:02, muudetud 1 kord kokku.
Riho72 kirjutas:Arvamisest ei arva miskit head. (ropendama ei hakka).
Poldi sobivust pead veljelt kontrollima.
Ma ka ei hakka. Kuna tegu on Audi TT veljega siis siiski julgen arvata. Huvitav millele toetudes Sina arvasid? Mina sellele: http://www.precisionautoparts.co.uk/aud ... -nuts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
mr.white kirjutas:võtsin korraks need aftermarket veljed alt ja olid hoopis selliste poltidega kinni. (mäletasin veits valesti)
pikkus oli piisav, kuid kinni nendega suht võimatu keerata - selline tunne naq polt käiks lihtsalt ringi (samas aftermarket velgedega käib lausa selline hea raks kui polt kinni - ja rohkem ei jõuagi keerata)
Kokkuvõttes peaksin siis vist audi velgedele teised poldid sebima?
Niipalju kui mulle velje tark rääkinud, siis antud poldid lehter koonusega ( minu keeles)plekkidele ja replica velje teema. Originaal velgedel on see ümar koonus niiöelda.
Passat B5 highline tehase valuveljega on koonustega ja velg on PSD kohapealt paksem. Seega ei keera koonust läbi poldi ava põhja kinni. Plekkveljel on aga just tehasest kumera peaga poldid.Pole ka ohtu, et põhja kinni keerad. Muide ka plekkvelje poldid on lühemad.
Lisaks veel, et Golf3 GTI on tehasest BBS velgedega ja koonuspoltidega. (selles küll ei saa 100% kindel olla, kuna ma ei tea auto eelnevat ajalugu) Kuid plekkveljele käib jällegi kumer polt. Võin ka homme pildid teha.
Viimati muutis NOTFAST, 25 Sept 2014, 21:06, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
These bolts have a 60° Taper Seat for use with aftermarket wheels ONLY (Original Equipment Audi wheels require more specialised bolts - see our other items).
Ja other itmesite all on oem velgedele pallpea poldid.
Kõikide VAG autode velje poldid on originaalis pall koonusega ja ei ole vahet, kas tegu pleki või valuga. Kui paned samale autole plekkide asemel sellele mudelile mõeldud valud alla võid kasutada samu polte. Kuigi enamus polte sobib kõigile, millel on sama poldi jämedus. Ei mäleta küll, et sõiduautode or poltidel oleks paarikümne aasta jooksul mingit pikkuse vahet olnud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
t6nis3 kirjutas:Pall polt. PLEKK velg. Koonus polt. Valuvelg. Pikkuse vahe on ju velje istu paksuse erinevus. Ei võta sõna,kes on paigaldanud flantse.
Originaalis pole mitte ühelgi VAG autol koonus polti, need on kõik järelturu velgede teema.
Kuidas siis tuleb Passat B5, mis on Eestis ostetud uuena esindusest ja originaal valuvelgedega, koonuspoldiga? Lisaks poldi pea meenutab vägagi kumera peaga poldi originaali pead? Mõtlen sellist krooni moodi kantide jagu. Samas ei vaidle aga koonuspolt peaks idee poolest paremini tsentreerima velge, juhul muidugi kui ei istu tihedalt keskavaga rummu otsa. Ma olen veendunud, et nõrgemad nad pole kindlasti ja asenduseks peaks igaljuhul sobima. Kahtluse korral võib osta 10,9 tugevusega poldid.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
t6nis3 kirjutas:Pall polt. PLEKK velg. Koonus polt. Valuvelg. Pikkuse vahe on ju velje istu paksuse erinevus. Ei võta sõna,kes on paigaldanud flantse.
Originaalis pole mitte ühelgi VAG autol koonus polti, need on kõik järelturu velgede teema.
Kuidas siis tuleb Passat B5, mis on Eestis ostetud uuena esindusest ja originaal valuvelgedega, koonuspoldiga? Lisaks poldi pea meenutab vägagi kumera peaga poldi originaali pead? Mõtlen sellist krooni moodi kantide jagu. Samas ei vaidle aga koonuspolt peaks idee poolest paremini tsentreerima velge, juhul muidugi kui ei istu tihedalt keskavaga rummu otsa. Ma olen veendunud, et nõrgemad nad pole kindlasti ja asenduseks peaks igaljuhul sobima. Kahtluse korral võib osta 10,9 tugevusega poldid.
Kuula nüüd oma juttu. Miks peaks originaalid mitte sobima tihedalt keskavaga rummu otsa, et lisa tsentreerimist vaja on?
Ja kuidas saab originaal meenutada originaali välimust?
Ka 10-15a tagasi müüdi kliendi soovil uuele autole replicasi, sest siis olid enamus masinaid tehasest tulles plekk velgedega.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....