1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kulles
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Aug 2014, 15:36
Auto: Golf 3'94 1.4 Bens 44kw 5 ust
Asukoht: Tln

1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas kulles »

Ahhoi,


Nüüd, ligi kuu aega hilem (kütuse magnetklapi puhastamist diisli lisandiga) ja peale paari tuhandet läbi sõidetud km, on järsku jõud ära kadunud. Ma ei tea, kas neil asjadel on omavaheline seos. :|
Sõites ei saa nagu tahmamisest väga arugi, aga kui sooja mootoriga foori taga seisma jään, siis viskab sellist tumehalli suitsu välja. Mitte väga palju, aga päikse käes ikka näed, et väike vine läheb mööda. Aga siis kohalt ära minnes on suisa piinlik :oops:
Samasugust tumehalli tuleb ka siis, kui mootoriga pidurdada.
See ei ole selline must tahm, mis torusid tühjaks sõites tuleb.
Ja kui enne oli kütusekulu 5l/100, siis nüüd on kerkinud 7,5-8 peale.
Külmana käima läheb hoobilt, soojana peab paar sekundit käiama.

Kuskohast peaks viga otsima?
Pihustid umbes?
"Süüde" vale/hiline?
miskit muud...?

Kui nüüd pihustid kuhugi stendi viia, siis mis nendel see avamisrõhk olema peaks?
Ja kas süüdet/pritsenurka saab koduste vahendtega ise ka kontrollida või tuleks kohe kuhugi pädevama spetsialisti poole pöörduma?

Tänud ette
Viimati muutis kulles, 01 Okt 2014, 18:22, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas Siim »

Pihustid, need on need kütuselisandid. Vahet pole kas ostad liquimoli oma või prismast, pe**e keerab nagunii.

kulles
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Aug 2014, 15:36
Auto: Golf 3'94 1.4 Bens 44kw 5 ust
Asukoht: Tln

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas kulles »

Siim kirjutas:Pihustid, need on need kütuselisandid. Vahet pole kas ostad liquimoli oma või prismast, pe**e keerab nagunii.
Ei olnud need pihustid NII umbes midagi :P ;)
► Näita Spoilerit
Ühtlasi sai pihusti pealt loetud kirjad (mis vastab vist küsimusele, et mis rõhul peab avanema):
068 130 202 F
KCA 30 S 79 130bar 76730 9

Forsist sai uued pihusti otsad ostetud, kus kohas Tallinnas oleks neid kõige mõistlikum lasta vahetada? Ja kas tavaliselt tuleb neid pärast ikka reguleerida või on see joppamise teema, et kas reguleerimata töötab või ei?
Ei ole ise pihusteid varem lahti teinud, kas lahtikeerates kargavad vedrud/seibid laiali või tasakesi tehes saab ka ise otsad vahetatud? :roll:
Viimati muutis kulles, 01 Okt 2014, 20:51, muudetud 2 korda kokku.

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas grahv »

kulles kirjutas:Ja kas tavaliselt tuleb neid pärast ikka reguleerida või on see joppamise teema, et kas reguleerimata töötab või ei?
Ei ole ise pihusteid varem lahti teinud, kas lahtikeerates kargavad vedrud/seibid laiali või tasakesi tehes saab ka ise otsad vahetatud? :roll:
Normaalselt tehes tuleb tõesti pihustid reguleerida võimalikult võrdsele avanemisrõhule. Seda tehakse erineva paksusega reguleerseibe kokku kombineerides. Paned pihusti vastavasse stendi ja vaatad mis rõhul avaneb - kui liiga vara, keerad lahti ja paned paksemad seibid, proovid uuesti... jne. Idee siis selles, et mõni pihusti ei avaneks liiga vara/hilja ja ei põhjustaks ebaühtlast mootori tööd.

Lisaks, ja eriti oluline, miks stendis katsetama peaks, et siis paistab kohe ära kas pihusti kuseb (juga) või pihustab ilusa lehvikukujulise pilve.

Ise saad lahti võtta ja vahetada küll - ei karga seal midagi laiali. Käima läheb ka ja eks peale proovimist selgub, kas pead pärast ikkagi spetsialisti kätte viima. Iseasi kas igaüks märkab reguleeritud/paigastära pihusti töötamise vahet.

EDIT: Ja kindlasti ka uued seibid pihustite alla - need on ühekordse kasutusega.
Viimati muutis grahv, 02 Okt 2014, 07:59, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 640
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas Riivo »

kui ise kardad teha siis on männikul TestRem selline koht kus kindlasti ukse taha ei saadeta

kulles
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Aug 2014, 15:36
Auto: Golf 3'94 1.4 Bens 44kw 5 ust
Asukoht: Tln

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas kulles »

grahv kirjutas:Ise saad lahti võtta ja vahetada küll - ei karga seal midagi laiali.
Tänud, seda oligi vaja teada :thumbup:

Nüüdseks otsad juba tükk aega tagasi ise vahetatud.
TestRem'is kontrollitud - avamine jäi uute otstega 132-140 vahele. Töömees ütles, et pole probleemi - nii käivad küll :)

Panin peale ja hoopis teine asi. Auto kohe liigub. Suitsemine kadus ka ära. Isegi lapats põhjas ei tule mingit vinet. Aga kütusekulu jäi ikka sinna 8-9 kanti :(

Enne sai paagitäiega sõita ~1000km, siis nüüd 600-650km.
Saan aru, et kütusekulu reguleeritakse kõrgsurvepumbast? Kas seda tehakse ainult kõhutunde järgi või on selleks ka ikka stendid olemas? Kuhu soovitate minna?

Tänud ette,
Viimati muutis kulles, 01 Nov 2014, 16:14, muudetud 2 korda kokku.

kulles
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Aug 2014, 15:36
Auto: Golf 3'94 1.4 Bens 44kw 5 ust
Asukoht: Tln

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas kulles »

grahv kirjutas:Ise saad lahti võtta ja vahetada küll - ei karga seal midagi laiali.
Tänud, seda oligi vaja teada :thumbup:

Nüüdseks otsad juba tükk aega tagasi ise vahetatud.
TestRem'is kontrollitud - avamine jäi uute otstega 132-140 vahele. Töömees ütles, et pole probleemi - nii käivad küll :)

Panin peale ja hoopis teine asi. Auto kohe liigub. Suitsemine kadus ka ära. Isegi lapats põhjas ei tule mingit vinet. Aga kütusekulu jäi ikka sinna 8-9 kanti :(

Enne sai paagitäiega sõita ~1000km, siis nüüd 600-650km.
Saan aru, et kütusekulu reguleeritakse kõrgsurvepumbast? Kas seda tehakse ainult kõhutunde järgi või on selleks ka ikka stendid olemas? Kuhu soovitate minna?

Tänud ette,

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2880
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kõrgsurve pumba kohapealt on halb see diagnoos - külmalt matsu pill soojast tahab ketramist. Pumba plunzer on suht kutu.

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: 1,9D 47kw tahmab, jõudu pole ja kütet võtab palju

Lugemata postitus Postitas grahv »

kulles kirjutas:Saan aru, et kütusekulu reguleeritakse kõrgsurvepumbast? Kas seda tehakse ainult kõhutunde järgi või on selleks ka ikka stendid olemas? Kuhu soovitate minna?
Kuidas termostaat elab? Kui jahedate ilmadega läheb mootor vaevaliselt soojaks, siis tõuseb kütusekulu hüppeliselt.
Võid minna suvalisse ülevaatuspunkti - tahmatest ütleb kohe kas on kütet liiga palju. Aga kui ta varem oli öko ja vahepeal pole pumbast kütet juurde keeratud, siis vaevalt viga selles on.

Vasta

Mine “Diislid”