Passat 2008 mootor kottis
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Passat 2008 mootor kottis
Tere
Mure selline 2008 aasta passat (mudeliaastaks 2009) 1,9 tdi 77kw BXE ükspäev lõi kolina sisse. Ükski tuluke ei süttinud. Õlita pole auto ka sõitnud. Kohe sai viidud teenindusse. Mõõdeti ära silindrite surved, need olid normide piires. Mõõdeti ära õlirõhk oli normis. Peale seda arvati, et viga pihustites. Need saadeti kontrolli. Tulemuseks teatati, et kõik pihustid on läbi, mingi arvväärtus, mis peaks olema vähemalt 50 oli pihustitel 30 ringis. Sai ostetud uued pihustid. Peale paigaldust aga kolin ei kadunud. Seejärel võeti maha klapikambri kaas ja karter, selgus, et 1 silindril ühte kepsusaalet enam polnudki ja teised kõik kulunud, ka nuki omad. Millest selline viga võis tekkida ei oska aga keegi öelda. Sõiduk käinud hooldustes, kasutatud kvaliteetset Castrol õli, tangitud ka ainult tuntud tanklates jne.
Nüüd vaja uut mootorit
Kas kellelgi on mõtteid, millest üldse sellised ashad said tekkida (pihustid läbi, saaled läbi)?
Kust võiks vaadata uut (kasutatud) mootorit?
Oskab keegi soovitada mõnda saiti rootsis või mujal?
Ette tänades
Marek
Mure selline 2008 aasta passat (mudeliaastaks 2009) 1,9 tdi 77kw BXE ükspäev lõi kolina sisse. Ükski tuluke ei süttinud. Õlita pole auto ka sõitnud. Kohe sai viidud teenindusse. Mõõdeti ära silindrite surved, need olid normide piires. Mõõdeti ära õlirõhk oli normis. Peale seda arvati, et viga pihustites. Need saadeti kontrolli. Tulemuseks teatati, et kõik pihustid on läbi, mingi arvväärtus, mis peaks olema vähemalt 50 oli pihustitel 30 ringis. Sai ostetud uued pihustid. Peale paigaldust aga kolin ei kadunud. Seejärel võeti maha klapikambri kaas ja karter, selgus, et 1 silindril ühte kepsusaalet enam polnudki ja teised kõik kulunud, ka nuki omad. Millest selline viga võis tekkida ei oska aga keegi öelda. Sõiduk käinud hooldustes, kasutatud kvaliteetset Castrol õli, tangitud ka ainult tuntud tanklates jne.
Nüüd vaja uut mootorit
Kas kellelgi on mõtteid, millest üldse sellised ashad said tekkida (pihustid läbi, saaled läbi)?
Kust võiks vaadata uut (kasutatud) mootorit?
Oskab keegi soovitada mõnda saiti rootsis või mujal?
Ette tänades
Marek
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
Küsi nende käest: http://www.fendernet.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Enamus kaupa toovad Rootsist, vajadusel ka mujalt euroopast. Annavad ka garantii.
Enamus kaupa toovad Rootsist, vajadusel ka mujalt euroopast. Annavad ka garantii.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 2008 mootor kottis
Ma pakun\aran, et ikkagi õlipump oli\on ära kui õli survet ei ole siis lähebki ülemine ots ära(nukk ja saaled) ja siis alumine ots tagant järgi. See et teenindus ütles, et õlisurve on olemas see ei tähenda suurt midagi kuna kes teab millal võis õli pump tuksi minna ja mootor sai liiga ja siis vahetati õlipump ära ja hetkel mootoril ongi olukord kus surved korras aga tegelikult mootor õhtal. Ja oled sa ikka kindel, et armatuuris on ikka kõik hoiatus tulede pirnid sees? Üks variant kust uut mootorit saada on Leedu lammutused. 200000 tuh. pealt nii naljalt selline mootor nii sama lihtsalt ära ei koole.
Re: Passat 2008 mootor kottis
Misasja? 200k km? Ostsid uuena, sõitsid ja hooldasid nagu raamat ette kirjutab ja nüüd hambad?
daniil32 kirjutas:/.../ Sõiduk käinud hooldustes, kasutatud kvaliteetset Castrol õli, tangitud ka ainult tuntud tanklates jne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
See, et sa hooldad ilusti ja kasutad korralikke õlisi, ei anna 100% kindlust.
Töökaaslase Tourani mootoris arvas üks klapp, et võiks lambist kolvile pähe kukkuda, läbisõit oli küll jupijagu suurem. Igatahes remontima ei hakanud, vahetas. Pani kasutatud ajalooga mootori, läbisõitu ei mäleta, aga tunduvalt värskem. Aasta ringis sai ringi kimada, kui keset sõitu lõi õlitule põlema ja naljaka hääle sisse. Slepis töö juurde ja vaatas mis karul kõhus, õlipump pilbasteks. Põhjustaja oli ise pumba hammaste vahel kinni - selleks oli uskuge või mitte, aga arvatavasti TEHASEST pärit liinitöölise käest mootorisse pudenenud Torx võtme otsik. See oli risti õlivõtturi ees niikaua ennast nühkinud, et võtturi otsale oli sisse kulunud pea cm sügavune ühte serva kuuskant, teise torxi jälg, lõpuks oli ta suutnud neist servadest läbi närida ja ka sõelale augu sisse hõõrda ja nii ta hammaste vahele jäigi.
Kui meeles ja pump alles, katsun piltidega kostitada.
Põhi oli tehase silikooniga kinni ja lahti käimise jälgi ei tuvastanud.
Töökaaslase Tourani mootoris arvas üks klapp, et võiks lambist kolvile pähe kukkuda, läbisõit oli küll jupijagu suurem. Igatahes remontima ei hakanud, vahetas. Pani kasutatud ajalooga mootori, läbisõitu ei mäleta, aga tunduvalt värskem. Aasta ringis sai ringi kimada, kui keset sõitu lõi õlitule põlema ja naljaka hääle sisse. Slepis töö juurde ja vaatas mis karul kõhus, õlipump pilbasteks. Põhjustaja oli ise pumba hammaste vahel kinni - selleks oli uskuge või mitte, aga arvatavasti TEHASEST pärit liinitöölise käest mootorisse pudenenud Torx võtme otsik. See oli risti õlivõtturi ees niikaua ennast nühkinud, et võtturi otsale oli sisse kulunud pea cm sügavune ühte serva kuuskant, teise torxi jälg, lõpuks oli ta suutnud neist servadest läbi närida ja ka sõelale augu sisse hõõrda ja nii ta hammaste vahele jäigi.
Kui meeles ja pump alles, katsun piltidega kostitada.
Põhi oli tehase silikooniga kinni ja lahti käimise jälgi ei tuvastanud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 08 Nov 2012, 00:11
- Telefon: 5114062
- Auto: VW Golf IV 1,9 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 2008 mootor kottis
Auto jah ostetud uuena. Ajalugu teada.
Keegi ei oska aga öelda. millest selline jama tekkis.
Seega ei taha ka võtta riski ja antud moororit taastama hakata, sest tegelikku põhjust ju ei tea.
Paned raha sisse ja uuesti kottis.
Huvitav on ka see, et saale kuludes mingit kolinat varem ei tekkinud.
Keegi ei oska aga öelda. millest selline jama tekkis.
Seega ei taha ka võtta riski ja antud moororit taastama hakata, sest tegelikku põhjust ju ei tea.
Paned raha sisse ja uuesti kottis.
Huvitav on ka see, et saale kuludes mingit kolinat varem ei tekkinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
See et klapp otsustab nõrkeda ja kukub silindrisse on müstika (pole kohanud 25 a jooksul),aga ju on tegemist siis UUTE (peale 2005) autodega . Tarmi (jussike) jutt on rohkem sinna skaalasse,kus on kalamehe jutud. Ole mees tehniliselt. Pane kohe pildid ja siis postita. Torx tööriist ,väiksem on 3 cm. pikk. Imetakse õli pumpa. Tore teada. Kunagi oli ütlemine Moskvitsi mootorist. Sõitis ca.25,000 km. Kepsud kottis. Mehhaanik võttis karteri alt. Vastu vaatas kiri. HUI tõ daleko jedis. Vot see on vastus autode vastupidamise kohapealt.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
Ma sõin siriuses burksi kui auto kohapeal tiksus ja kolina sisse lõi. Laialivõttes oli klapp poolkuu juurest ära murdunud. 

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2008 mootor kottis
See, et klapp ära murdub pole küll müstika. Kohanud ennemgi. Lihtsalt nõrgem koht jäänud klapi töötlemisel.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
Ära lahmi. Nii ei saa autoga sõita. Rääkimatta läbisõidust 478000. või 47000. Oled tehnik.kuid vali oma sõnu.Sellist teksti räägi oma isale.(eeldan,et teab tehnikast). audivana. Klapp ei saa pool kuu juurest ära murduda. Kaua võib tehnises foorumis möla ajada. Näita klappi,millel on ülemine ots kadunud . Jah austan sind,kui autoremondi lukkseppa ,kuid järgmine teema on P S .
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
Päris nii see kindlasti pole, et sekundiga sööb saaled ära ja kolin sees, midagi peab ikka varem ka kuulda olema. Diislil on muidugi võõraid hääli raskem märgata võrreldes bensiinimootoriga. Ühel tuttaval oli sarnasel Passatil mingi pidev jama õlitulega, ta vist ei pööranud lõpus sellele tähelepanu enam, sõitis ringi kui vajadus oli. Tean, et see auto pidevalt remondis oli aga korda ei saanud, lõpus kohalikud spetsialistid soovitasid müügiks õlitule mujale ühendada. Ei oska öelda, et mis sellest autost saanud on. Aga võimalus mingi jama otsa sattuda on täiesti olemas, kui sellisel viisil mõned remondivad müügiks.
Edit: Lugesin siit välja, et sa ise ostsid selle auto uuena, seega ei saanud mingeid varjatud vigu olla?
Edit: Lugesin siit välja, et sa ise ostsid selle auto uuena, seega ei saanud mingeid varjatud vigu olla?
Viimati muutis teet82, 11 Okt 2014, 07:10, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
Kuule, kas keegi palus sul üldse antud teemat kommenteerida ja risustada. Saa juba ükskord aru, et kui sinu maailmas pole selliseid asju juhtunud, siis see ei tähenda veel seda, et reaalses maailmas neid juhtuda ei võiks. Väga kahju et sa 25 a jooksul oma kuurist kaugemale pole näinud, mina olen pea 20a jooksul ikka mitu korda näinud klappi kolvi peas kinni.t6nis3 kirjutas:See et klapp otsustab nõrkeda ja kukub silindrisse on müstika (pole kohanud 25 a jooksul),aga ju on tegemist siis UUTE (peale 2005) autodega . Tarmi (jussike) jutt on rohkem sinna skaalasse,kus on kalamehe jutud. Ole mees tehniliselt. Pane kohe pildid ja siis postita. Torx tööriist ,väiksem on 3 cm. pikk. Imetakse õli pumpa. Tore teada. Kunagi oli ütlemine Moskvitsi mootorist. Sõitis ca.25,000 km. Kepsud kottis. Mehhaanik võttis karteri alt. Vastu vaatas kiri. HUI tõ daleko jedis. Vot see on vastus autode vastupidamise kohapealt.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Re: Passat 2008 mootor kottis
Igasugused omavahelised vestlused mingitel teemadel, kasutage palun PS-i.
Olen jälle VW Passati 1.9TD 55KW omanik.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passat 2008 mootor kottis
Palun tõmmake selle kodaniku juhe välja.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....