
Endisel autol oli sarnane asi, siis ei läinud üldse soojaks ei linnas ei maanteel (BMW3), vahetasin termostaadi ja jahutusvedeliku ära ning oli korras. Sinn aga ulme linnas läheb ilusti maanteel ~75C...
Tänan ette vastuse eest.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
golfi_vend kirjutas:Kui sul temperatuuri näidik püsib 75 temperatuurikriipsu peal siis ilmselt ikka termostaat. Miks diagnoosi jaoks esindus. Võta http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=119&t=83776" onclick="window.open(this.href);return false; ja vaata keegi mõistlikum, kes peale veakoodi ka realaajas andmeid oskab lugeda ja peaksid saama väga konkreetse vastuse.
Termostaat ise tudub maksvat 50 + tunnike tööd, palju iganes see on.
Ehh siiani pole saanud diagnostkasse. Kuid panin aja carstopi termostaati vahetuseks. ~ala 135 eur (mitte originaal termostaat, uus jah.vedelik ning ~3h tööd). Aga enne tahaks diagnostikas ära käia...golfi_vend kirjutas:Ei, ta seda ei näita, kas läbi või terve, kuid võimalik vaadata temperatuuri nii kellaploki, kui mootoriajus ja võrrelda. Nende andmete põhjal peab saama järelduse teha.
sasskinn12 kirjutas:Termostaadi ja jahutusvedeliku vahetasin ära. Ikka sama temperatuuri "bug", ainult nii palju enam ei kõigu, kuid ikka alla 90C ja 0C väljas. Isegi kui anda korralikult valu, tal ikka regullib selle 70-90 vahemiku ära. Vaata et isegi jahtub paremeni kui enneJu siis peabki nii olema. Arvutiga tehtud diagnostika mingeid vigu ei näita, peale "Air Quality Sensor", mis kuidagi pole sellega seotud. Sai võrreldut temperatuure mootori ajus ja blokkis. Enam vähem kõik klappis. Salongi sooja tuleb, kütuse kulu sama ma ei näe põhjust hetkel midagi muud lammutada/vahetada. Kui kunagi kellegil sarnane probleem siis teab.
Teema võib lukku panna!
Ei tea, kuidas B7-l, kuid tavaliselt ongi meie termostaadid avanemis tempiga 87C...ehk selle peale ütleks, et kõik normis.sasskinn12 kirjutas:Termostaadi ja jahutusvedeliku vahetasin ära. Ikka sama temperatuuri "bug", ainult nii palju enam ei kõigu, kuid ikka alla 90C ja 0C väljas. Isegi kui anda korralikult valu, tal ikka regullib selle 70-90 vahemiku ära.
tlauri kirjutas:Kas EGR on kohitsetud või ikka alles? B7 TDI ei ütle palju midagi ja EGR töö mõjutab ka temperatuuri.
Ma arvan äkki ala blue motion süsteemidel see töötabki nii nagu peab.TiitRE kirjutas:Huvipärast kolasin netis ja siin: http://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q=& ... YW_fYLlW5A" onclick="window.open(this.href);return false; räägitakse samuti 190F ehk ca. 87..88C norm tempist, mida näitab siis seier armatuuris, kuigi "varjatud" menüüs ehk tegelik temp. võib samal ajal olla näiteks 205F ehk 96C.
Auto on pärit saksamaalt. Ostetud Berlinis esindusest.KuldarA kirjutas:sasskinn12 kirjutas:Termostaadi ja jahutusvedeliku vahetasin ära. Ikka sama temperatuuri "bug", ainult nii palju enam ei kõigu, kuid ikka alla 90C ja 0C väljas. Isegi kui anda korralikult valu, tal ikka regullib selle 70-90 vahemiku ära. Vaata et isegi jahtub paremeni kui enneJu siis peabki nii olema. Arvutiga tehtud diagnostika mingeid vigu ei näita, peale "Air Quality Sensor", mis kuidagi pole sellega seotud. Sai võrreldut temperatuure mootori ajus ja blokkis. Enam vähem kõik klappis. Salongi sooja tuleb, kütuse kulu sama ma ei näe põhjust hetkel midagi muud lammutada/vahetada. Kui kunagi kellegil sarnane probleem siis teab.
Teema võib lukku panna!
Kust Su auto pärit on on? Uuena Eestist?
Muidu peaks 2.0 olema sõidusoojendi, et normaalselt soojaks läheks soojemate ilmadega, aga lõunapoolsetele mudelitele seda minu teada ei pandud.