AFN'i legendaarne 00575 veakood
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Engine - Measuring blocks ja siis vastav kanal kus annab nii specified rõhk kui ka actual.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
copilot kirjutas:Engine - Measuring blocks ja siis vastav kanal kus annab nii specified rõhk kui ka actual.
Kui nüüd tegin kõik õieti siis on hea. Jõud kadus siis enne 4000rpm (3591rpm)

On need tulemused väga pahad? Lähipäevil vahetan vaakum voolikud ära ja proovin turbo geometria hooba liikutada kas käib ilusti lõppuni.

Viimati muutis maikl369, 05 Okt 2014, 13:08, muudetud 2 korda kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Rõhk jookseb nii lakke, et MAP enam rohkem lugeda ei suuda.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Mis selle probleemi lahendus siis oleks?golfi_vend kirjutas:Rõhk jookseb nii lakke, et MAP enam rohkem lugeda ei suuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Output test kas N75 üldse varrast liigutab ja mis ulatuses. Võimalik et vaakumi leke v geomeetria kinni v N75 ei toimeta nagu peab....need siis esmalt kontrollida. N75 saab ajutiselt EGR solenoidiga ümber vahetada. Hetkel jah rõhk megalaes ja antud MAP tõepoolest limiteeritud 1.5 bar ülerõhku lugema ainult - ilmselt tegelik rõhk veel suurem ja antud turbole selline rõhk pikas perspektiivis hästi ei mõju!maikl369 kirjutas:Mis selle probleemi lahendus siis oleks?golfi_vend kirjutas:Rõhk jookseb nii lakke, et MAP enam rohkem lugeda ei suuda.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Vaakumileke korral peaks ju asi olema alarõhus, sest vaakumi korral tõmmatakse varras max.boost asendisse ja siis vastavalt vajadusele sõidu ajal vähendatakse PWM signaali duty-cycle protsenti, et vähem vaakumit vardale jõuaks ja labad miinimum boosti asendile lähemale liiguks.
Sorry keerulise selgitus pärast.
Sorry keerulise selgitus pärast.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Tõepoolest....mul enda PD motol, kui tehti rihma vahetus, siis VNT klapi küljest jätsid vaakumi lahti ja minek oli olematu. Vaevu punnitas 2000rpm välja. Pigem probleem tõesti geomeetriaga v N75 ga, mis ei tõmba vaakumit maha ajal, kui aju soovib rõhku vähendada.golfi_vend kirjutas:Vaakumileke korral peaks ju asi olema alarõhus, sest vaakumi korral tõmmatakse varras max.boost asendisse ja siis vastavalt vajadusele sõidu ajal vähendatakse PWM signaali duty-cycle protsenti, et vähem vaakumit vardale jõuaks ja labad miinimum boosti asendile lähemale liiguks.
Sorry keerulise selgitus pärast.
Teet, niiviisi video põhjal on raske öelda, kas klapi liikumise ulatus on piisav, kuid täiest võimalik, et veidi lühikese võitu st kui vaakum tagant läheb, siis ei lükka vedru varrast täiesti lõppu välja, sest geomeetria kitib teatud kohapeal kinni v siis varras veidi lühike(eeldan, et varrast pole keegi näppinud - ka mitte eelmine omanik ning pole selle kallal keegi teine miskit aretanud a la remonditöökojas, siis varda pikkuses ei tohiks probleemi olla).
Varras tuleks geomeetria hoova küljest lahti võtta ja käega liigutada, et näha kui kergelt liigub ja kas on nagu mingi koht, kus kinni jääb. Enda vanakoolikal on nii keskel liikumise amplituudi ulatusest ilmselt roostene koht, kus siis geomeetria juhtrõngas kinni kittida tahab vahest st vaakumi ja vedru jõud sellest kohast üle ei käi ja olenevalt kummale poole geomeetria kinni jääb, põhjustab ülerõhku v alarõhku.
Viimati muutis copilot, 05 Okt 2014, 20:15, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Jah, loomulikult pole ju teada, et mida võib keegi eelmine omanik olla seal aretanud. Aga probleem on ülerõhus ja seega võib eeldada, et varras ei liigu täielikult tagasi välja. Kui panna arvuti abil asi liikuma, siis võiks proovida, et kas saab veel rohkem alla suruda hooba hetkel kui varras on välja liikunud. Konkreetne lõpp peab tunda olema, vastasel korral vajab geomeetria puhastamist tõenäoliselt. Tegelikult võiks selles asendis ka vaakumvooliku lahti võtta aktuaatori küljest ja vaadata kas midagi muutub. Äkki on N75 vigane ja hoiab õrna vaakumit peal, mis ei lase täielikult tagasi liikuda geomeetrial.
Kõige kindlam on tõesti varras lahti võtta hoova külest ja proovida käega liigutada, kuigi pole lihtne teha seda tavaliselt. On ka endal kogemusi, et arvutiga aktiveerides tundub kõik laitmatult liikuvat aga käega katsudes on mingi kerge nõks sees kuskil ja sellest piisab, et avariireziimi läheks.
Kõige kindlam on tõesti varras lahti võtta hoova külest ja proovida käega liigutada, kuigi pole lihtne teha seda tavaliselt. On ka endal kogemusi, et arvutiga aktiveerides tundub kõik laitmatult liikuvat aga käega katsudes on mingi kerge nõks sees kuskil ja sellest piisab, et avariireziimi läheks.
Viimati muutis teet82, 05 Okt 2014, 20:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Täna tegin siis väikse uuringu ja selgus, et tõesti se actuatori hoob ei liikunud piisavalt palju. Ülesse tuli aga alla ei läinud.
Lisan selle kohta ka video --> https://www.youtube.com/watch?v=gD-IMpaBiU0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tangidega natuke surudes ülesse ja alla nii umbes 5.min oli tulemus juba selline --> https://www.youtube.com/watch?v=lD5nLBWqNWw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühesõnaga praegu enam jõud ei kadunud ja kõik tundub tip-top. Aga turbo tuleb nii või naa maha võtta ja seest ilusti puhtaks teha.
Ja tegin ka uue boost logi ja tulemused siis sellised:
Palun öelge kas head või halvad näidud.

Lisan selle kohta ka video --> https://www.youtube.com/watch?v=gD-IMpaBiU0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tangidega natuke surudes ülesse ja alla nii umbes 5.min oli tulemus juba selline --> https://www.youtube.com/watch?v=lD5nLBWqNWw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ühesõnaga praegu enam jõud ei kadunud ja kõik tundub tip-top. Aga turbo tuleb nii või naa maha võtta ja seest ilusti puhtaks teha.
Ja tegin ka uue boost logi ja tulemused siis sellised:
Palun öelge kas head või halvad näidud.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Tõepoolest, nüüd enam sellist metsikut ülerõhku ei puhu ja varras liigub ka kõvasti sujuvamalt kui mul enda vanakoolikal peale käsitsi geomeetria edasi-tagasi nõkutamist. Vb oli sul ainult mingi koht, kus kõigest tahklomp kogunenud. Soovitan nüüd moto soojaks ajada ja teha kohe mitu korraliku 1500rpm alates 3. käik ja kuni vaata et isegi 4500rpm välja põhjagaasiga, kui sa seda teinud veel ei ole. Endal, kui sai enamvähem liikuma niiviisi, siis põletas esimeste selliste kiirendustega väljalaskest ikka korralikult tahma välja(esimesed paar kiirendust oli taga ikka jube tahmalont, peale mida tahavaatepeeglist nähtav tahmamine kadus).
Lisaks, võid proovida nn keemilist puhastust, mis välismaistes foorumistes seda viljelenuid paljusid edu saatnud ja pole tarvis olnud turbot lahti kiskuda. Sul turbo hea koha pealt kah nii et ei tohiks keeruline see olla.
Rõhud muidu täitsa viisakad vs mis nad ennem olid(samas on rõhu kõikumine peale seda, kui viskab 1.3bar ülerõhu peale, veits suur st aju üritab tagasi tõmmata rõhku, kuid langeb omajagu alla 0.9bar - eriti just esimesel katsel, vb siis polnud sa paarutamisega seda tahma sealt korralikult välja puhunud, teine katse tundub juba sujuvam kus pole isegi sellist suurt ülerõhku nagu esimesel katsel), usun et kui veel veidi seda tahma sealt välja saaks, siis muutuks asi sujuvamaks. Kuid kindlasti kontrolli üle vaakumvoolikud....et kas selline olukord on tekkinud sellest, et autoga sõidetud nn vanaemalikult, v siis geomeetriat pole VNT klapi poolt liigutatud täies ulatuses pidevalt?
Lisaks, võid proovida nn keemilist puhastust, mis välismaistes foorumistes seda viljelenuid paljusid edu saatnud ja pole tarvis olnud turbot lahti kiskuda. Sul turbo hea koha pealt kah nii et ei tohiks keeruline see olla.
Rõhud muidu täitsa viisakad vs mis nad ennem olid(samas on rõhu kõikumine peale seda, kui viskab 1.3bar ülerõhu peale, veits suur st aju üritab tagasi tõmmata rõhku, kuid langeb omajagu alla 0.9bar - eriti just esimesel katsel, vb siis polnud sa paarutamisega seda tahma sealt korralikult välja puhunud, teine katse tundub juba sujuvam kus pole isegi sellist suurt ülerõhku nagu esimesel katsel), usun et kui veel veidi seda tahma sealt välja saaks, siis muutuks asi sujuvamaks. Kuid kindlasti kontrolli üle vaakumvoolikud....et kas selline olukord on tekkinud sellest, et autoga sõidetud nn vanaemalikult, v siis geomeetriat pole VNT klapi poolt liigutatud täies ulatuses pidevalt?
Viimati muutis copilot, 06 Okt 2014, 18:58, muudetud 4 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Oskab keegi öelda kust oleks võimalik Tartus/Võrus osta vaakumvoolikuid? Käisin mingi 5.kohta läbi ja fixusest sain ühe peenema aga nüüd oleks vaja jämedamat ka.
Volksul on kahe erineva suurusega need voolikud
Võiks isegi olla silikoon voolik.
Volksul on kahe erineva suurusega need voolikud

Võiks isegi olla silikoon voolik.
Viimati muutis maikl369, 08 Okt 2014, 14:35, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Täna tahtsin uut logi teha, et vaatata kas rõhud paigas aga oh üllatust 3500rpm ja jõud kadus.
Tundus küll, et asi hakkas tööle ja sai piisavalt puhtaks paugutatud ja siiamaani pole probleemi olnud. Käike olen vahetanud 2500rpm peal ja sinnani asi korras.
Aga tuleb turbo siis maha võtta ja puhtaks teha.
Töö siis selline. (vabandage, et tegu on küll audi 1.9tdi aga mootor sama. Lihtsalt ei leidnud paremat videot)
https://www.youtube.com/watch?v=eId0Ngy-t7Y" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vhvb6nogWb4" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga küsiks ka teie käest kas selle töökäigus pean mingeid tihendeid kah vahetama või võib vanad tagasi panna? Kui jah siis palun õelge millised.

Tundus küll, et asi hakkas tööle ja sai piisavalt puhtaks paugutatud ja siiamaani pole probleemi olnud. Käike olen vahetanud 2500rpm peal ja sinnani asi korras.
Aga tuleb turbo siis maha võtta ja puhtaks teha.
Töö siis selline. (vabandage, et tegu on küll audi 1.9tdi aga mootor sama. Lihtsalt ei leidnud paremat videot)
https://www.youtube.com/watch?v=eId0Ngy-t7Y" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=vhvb6nogWb4" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga küsiks ka teie käest kas selle töökäigus pean mingeid tihendeid kah vahetama või võib vanad tagasi panna? Kui jah siis palun õelge millised.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Sai siis turbo maha võetud ja geomeetria puhtaks tehtud. Kusjuures polnudki se asi nii hull kui ma ette kujutasin suhteliselt puhas oli aga poos ikka kinni end.
Tahm oli nende labade alla päris kõvasti kinni hõõrdunud. Nüüd tulevikus tahaks EGR-ist loobuda. Tahan lihtsalt pimedad ette panna nii, et alati saab selle toru tagasi panna (EGR jääb alles).
Geomeetria siis sai selline.



Tegin ka logi puhta turboga (On tulemused normaalsed?)

Tahm oli nende labade alla päris kõvasti kinni hõõrdunud. Nüüd tulevikus tahaks EGR-ist loobuda. Tahan lihtsalt pimedad ette panna nii, et alati saab selle toru tagasi panna (EGR jääb alles).
Geomeetria siis sai selline.



Tegin ka logi puhta turboga (On tulemused normaalsed?)

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Kui limpi ei viska, ei tahma ja minek on parem kui ennem, siis pole paha....rõhud kah ok!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Kuni 4000rpm limpi ei viskanud ja rohkem ei hakkanud proovima. Mootor on suht tahmavaba peab ikka väga korralikult marru ajama enne kui natuke tahma hakkaks viskama. Minekut ei oska võrrelda, sest mul ta vahepeal hakkas toimima ja siis jälle hakkas jebima. Aga esimeste 3.käikudega kakub nina taevapoole küll kui isegi rahulikult kohalt võttes.copilot kirjutas:Kui limpi ei viska, ei tahma ja minek on parem kui ennem, siis pole paha....rõhud kah ok!
Eile veel uurisin ja muretsesin sellepärast, et foorumis on palju räägitud geomeetria rõnga valesti panekust. Huvitav kas mul trehvas se asi õigesti? Üleval on ka pilt kuidas kokku tagasi sai. Tegin küll enne väikse kriimu rõngale peale mis oli ülevalpool.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood
Mitte väga ammu tagasi toimis selline lehekülg nagu: http://vcviewer.com/publicViewer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Huvitav se lehekülg enam ei toimi. Oskab keegi jagada uut linki kust saaks csv faili genereerida kiirelt graafiliseks?
Ettetänades
Maikl
Huvitav se lehekülg enam ei toimi. Oskab keegi jagada uut linki kust saaks csv faili genereerida kiirelt graafiliseks?
Ettetänades
Maikl
AFN'i legendaarne 00575 veakood
Üleval pool pildil õigesti paigaldatud geomeetria rõngas. Vaatasin seda pilti tükk aega, aga ei suuda aru saada, mis selle teisipidi pööramine endaga kaasa toob.
Geomeetria puhastus samuti ees seismas ja teaks tähelepanu pöörata.
Geomeetria puhastus samuti ees seismas ja teaks tähelepanu pöörata.