Minul oli viga 17958- charge pressure: control devitation. Geomeetria juhthooba ma liigutada ei saanud..see oli suht max asendis kinni, kui ma selle vaakumplapi eemaldasin ja kontrollisin.
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Rõhu viga? Kõigepealt kotrolli kui kergelt sul geomeetria käib. Eemalda see vaakum klapp mis geomeetriat juhib ja vaata kas hoob liigub vabalt. Passatil selle eemaldamine lihtne ju.
2x10mm polti lahti keerata ja hoova juurest klamber eemaldada.
Minul oli viga 17958- charge pressure: control devitation. Geomeetria juhthooba ma liigutada ei saanud..see oli suht max asendis kinni, kui ma selle vaakumplapi eemaldasin ja kontrollisin.
► Näita Spoilerit
Minul oli viga 17958- charge pressure: control devitation. Geomeetria juhthooba ma liigutada ei saanud..see oli suht max asendis kinni, kui ma selle vaakumplapi eemaldasin ja kontrollisin.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation leitsin ülesse vahejahuti toru laseb läbi ja sellest ka turbo rõhu langus.golfi_vend kirjutas:Rõhu viga mismoodi? Lower limit v Upper limit
Aga kui EGR ajab turbo õhuvoolikutes olevat õli välja siis ju sealt ka turbo rõhk langeb ?
aga kui nagunii EGR väljavõtta vahelt ei ole mul vaja vahejahutit . paneks pimedad otsa heitgaasidele üks väljalaskekollektori ja teine EGR alla. ja veetorud ühendaks kokku omavahel ? oleks see reaalne ?
Viimati muutis TeetPassat, 19 Aug 2013, 10:34, muudetud 2 korda kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Mina tegin nii ja ei kurda.TeetPassat kirjutas:17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation leitsin ülesse vahejahuti toru laseb läbi ja sellest ka turbo rõhu langus.golfi_vend kirjutas:Rõhu viga mismoodi? Lower limit v Upper limit
Aga kui EGR ajab turbo õhuvoolikutes olevat õli välja siis ju sealt ka turbo rõhk langeb ?
aga kui nagunii EGR väljavõtta vahelt ei ole mul vaja vahejahutit . paneks pimedad otsa heitgaasidele üks väljalaskekollektori ja teine EGR alla. ja veetorud ühendaks kokku omavahel ? oleks see reaalne ?
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 12 Jaan 2009, 17:14
- Telefon: 56759651
- Auto: VW Passat TDI 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnumaa
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kas sellest piisab kui EGR-i kollektoreid ühendavale torule pimedad ette panna. Ühesõnaga Egr alles jätta, siis pm ei pea juhtplokis midagi muutma!? Lihtsalt mimedad vahele ja tuld?
Powered by TDi
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Sellel pole vahet kas jätad EGR-i külge või mitte. Aju "vaatab" selle järgi kui palju õhku õhulugejast läbi käib ja paneb ikka tulukese põlema.nailboard kirjutas:Kas sellest piisab kui EGR-i kollektoreid ühendavale torule pimedad ette panna. Ühesõnaga Egr alles jätta, siis pm ei pea juhtplokis midagi muutma!? Lihtsalt mimedad vahele ja tuld?
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
1z. ja AFN.mootorid polnud küll .. kapriised.. (AJUD) EGR klapi eemaldamise korral.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Lisaks sellele nimekirjale ka AVG koodiga mootori. Proovitud, nagu ka eelmainitud. Ainuke asi, mis nende aju endast välja viib seoses Egr-i kaotamisega, on see kui suures usinuses ka klappi juhtiva magnetklapi pistiku otsast eemaldad.t6nis3 kirjutas:1z. ja AFN.mootorid polnud küll .. kapriised.. (AJUD) EGR klapi eemaldamise korral.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
ASV mootoriga pill sai peale 15 000 km läbimist aru, et midagi on mäda. Viga kustutada ja siiamaani pole aru saanud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 12 Jaan 2009, 17:14
- Telefon: 56759651
- Auto: VW Passat TDI 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnumaa
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Ja vaakum vooliku teeb lihtsalt pimedaks? Mootor siis afn
Powered by TDi
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Jap.nailboard kirjutas:Ja vaakum vooliku teeb lihtsalt pimedaks? Mootor siis afn
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Tegin EGR'i vaakumi otsa pimedaks, kuid ei ole veel jõudnud sinnamaani, et vaadata sisse kas EGR on seest väga soga täis kuid küsimus hetkel selles, et kui palju see mõjutab küttekulu?
Tangin täna 10 l ja siis annan teada mis toimus.
Isendiks T4 2,5 tdi 75kw.
Tangin täna 10 l ja siis annan teada mis toimus.
Isendiks T4 2,5 tdi 75kw.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kuna mõtlesin, et jätan ikka EGR-i alles ja puhastan lihtsalt sisselaske ja klappi ära siis sellega tekkis üks küsimus.
Olen ka foorumist lugenud, et paljud on piiranud egr-i tööd, et ühesõnaga teeks egr võimalikult vähe tööd.
Põhimõtteliselt siis egr oleks võimalikult palju kinnises asendis. Kuidas oleks se võimalik teostada vag comiga?
Olen ka foorumist lugenud, et paljud on piiranud egr-i tööd, et ühesõnaga teeks egr võimalikult vähe tööd.
Põhimõtteliselt siis egr oleks võimalikult palju kinnises asendis. Kuidas oleks se võimalik teostada vag comiga?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kuna sul vanakool, siis tõmba lihtsalt EGR klapilt vaakum tagant ära ning tee see vaakumvoolik pimedaks, et hiljem, kui tahad, saad tagasi panna. Tõenäosus, et sel motol nn check engine tuld näha selle tõttu saad, on kaduvväike. Vag com iga saab, aga see ei muuda selle tööd nn nii väga minimaalseks, nagu sa ilmselt loodad. Kui sul oleks juba PD, siis ei saaks VAG comiga seal midagi teha. Kuid nagu soovitasin, vaakum tagant ja vaakum pimedaks ning asi ants!
Viimati muutis copilot, 30 Okt 2014, 15:30, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
nt nii: " onclick="window.open(this.href);return false;maikl369 kirjutas:Kuna mõtlesin, et jätan ikka EGR-i alles ja puhastan lihtsalt sisselaske ja klappi ära siis sellega tekkis üks küsimus.
Olen ka foorumist lugenud, et paljud on piiranud egr-i tööd, et ühesõnaga teeks egr võimalikult vähe tööd.
Põhimõtteliselt siis egr oleks võimalikult palju kinnises asendis. Kuidas oleks se võimalik teostada vag comiga?
video ka sama mooduse kohta https://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24" onclick="window.open(this.href);return false;
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Heicopilot kirjutas:PS!!! KUI KELLELGIL TEKIB TAHTMINE, ET AVALDAKSIN INFOT KUIDAS TÄPSELT JA MILLEGA TEGIN, SIIS POLE MÕTET MU POSTKASTI RISUSTADA. JAGAN INFI VB MÕNE ÜKSIKUGA, KELLES OLEN KINDEL ET TEAB MIDA TEEB. Ja seda loomulikult selleks, et vältida olukorda, kus tullake ringiga tagasi süüdistama, et minu pärast nüüd aju nn "tellis" ja auto ei käivitu ja peab pöörduma nn õigete chipptuunijate poole et asi uuesti tööle saada v siis üldse uue aju ostma . Kui tuleb mõni asjalik küsimus, kus näha et inimene on asjaga enamvähem kursis siis võin üht teist näpunäidet anda v siis vähemasti sutsu lugemismaterjali.
Tegu ei ole niisama a la VAG COM kaabliga sätete näppimisega(kuigi ka sellega annab asju peeti keerata kui ikka mõistus aint munadega triiki).
Kas nimetatud lugemismaterjal on veel selleajapeale kusagil alles?
M.O.T.T
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Sooviks ka enda vw touran 2004 1.9tdi 77kw egr vahelt ära võtta aga kas sellel masinal lööb mootori tule põlema ja kas piisab ka siis ainult vaakumvoolikule pimeda ette panek.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Vaatan viimati siin ka keegi vist SAMA mootori kohta midagi küsinud nii mahu kui kw poolest, ei tea.
kuid auto: VW Jetta: mootot 1.9 77kw vin järgi august 2007a.
Viskas mootori tule põlema.
EGR pealt üsna õline...
Ilmselt eelsüüte küünlad ka vajavad siis vahetust. -saab tehtud, vast raske ei ole.
Kuid mis selle EGR pihta hakata, kas piisab pesust või saab sellel lihtsalt plaadi torustikule vahele panna, et pime oleks ja vaakumvoolikule siis tropp ette?
veakoodid.
P161c-000
P0401-000
kuid auto: VW Jetta: mootot 1.9 77kw vin järgi august 2007a.
Viskas mootori tule põlema.
EGR pealt üsna õline...
Ilmselt eelsüüte küünlad ka vajavad siis vahetust. -saab tehtud, vast raske ei ole.
Kuid mis selle EGR pihta hakata, kas piisab pesust või saab sellel lihtsalt plaadi torustikule vahele panna, et pime oleks ja vaakumvoolikule siis tropp ette?
veakoodid.
P161c-000
P0401-000
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 07 Mär 2017, 18:30
- Telefon: 56571459
- Auto: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDi 74 kw
- Asukoht: Jõhvi
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Tere! Olen proovinud guugeldada aga pole suutnud fikseerida konkreetset vastust. Nimelt tuleviku mõistes plaan EGR oma diislilt ära kaotada. Tegemist on 2005a VW Passat B5.5 1.9 TDi 74kw ja küsimus on selles, et kas sellel konkreetsel mootoril, AVB, on vaja EGR ajust välja progreda? Tal ju mehaaniline vaakumilt toimetav EGR ja olen vaadanud eBays EGR delete kit'e. Kust sellel autol aju EGRi loeb? Autol pole DPF filtrit, ainult katolüsaator. Või piisab, et lihtsalt võtan füüsiliselt ära ja paigaldan asemele EGR delete kit'i.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kuni 2001 või oli 2002 alguseni saab kasutada lihtsalt seda EGR Delete Kit, ilma, et peaks välja progema. Siis vaja ainult vaakumitele punn ette panna ja ongi kõik.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 07 Mär 2017, 18:30
- Telefon: 56571459
- Auto: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDi 74 kw
- Asukoht: Jõhvi
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Minule jäi silma selline kit - https://www.ebay.co.uk/itm/F94c-VW-AUDI ... SwR29ZIW18
Enda EGR-i füüsiliselt vaadanuna ja programmi järgi, siis mingit elektroonikat tal küljes pole, ainult vaakumtoru. Siis mõtlesin, et kas aju kuidagi üldse seda loeb ja kuidas?
Enda EGR-i füüsiliselt vaadanuna ja programmi järgi, siis mingit elektroonikat tal küljes pole, ainult vaakumtoru. Siis mõtlesin, et kas aju kuidagi üldse seda loeb ja kuidas?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Õhulugejast läbiv õhu hulk muutub, kui egr lahti siis osa vajaliku õhku tuleb väljalaskest ja läbi õhulugeja liigub vähem õhku. Kui egr koguaeg kinni ja aju arvates peaks lahti olema tuleb veakood sisse, kuna liiga palju õhku käib läbi õhulugeja.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Aju näeb seda läbi MAF ehk õhulugeja. Pmt, 1.9 diisel tühipööretel kui EGR kinni, peaks MAF nägema ~430 mg/str. Nüüd, kui aju avab EGR klapi, siis ta eeldab, et MAF näitab nüüd mootorisse minevat õhku näiteks umbes 250 mg/str.....kui sa paned EGR i nn pimedaks siis tuleb ikka 430 mg/str ja sealt aju viskabki nn mootori tule lõpuks sest ta eeldab 250, aga näeb ikka 430 ntx.raimond46 kirjutas: ↑24 Mär 2018, 14:25 Minule jäi silma selline kit - https://www.ebay.co.uk/itm/F94c-VW-AUDI ... SwR29ZIW18
Enda EGR-i füüsiliselt vaadanuna ja programmi järgi, siis mingit elektroonikat tal küljes pole, ainult vaakumtoru. Siis mõtlesin, et kas aju kuidagi üldse seda loeb ja kuidas?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
EGR Delete komplekt olemas. Kas VCDSiga peab midagi muutma ka, et veakoodi ei pilluks? Kui ja siis mida?
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Tere kõigile !
Lollile puust ja punaseks
2000 aasta Golf. 66kw ALH mootor.
Läheb esivanemale tööautoks ja 99% ajast on tuim maantee nühkimine pikkade otsade näol.
Tahaks selle talle võimalikult lollikindlaks teha kuna üritaks võimalikult vähe erinevate asjadega tegeleda tulevikus.
Seega on mõttes EGR'i elimineerimine. Mul ei ole diislitega ja VAG'iga suurt rohkem kokkupuudet kui enda 103kw audil kunagi läks pime ette ja oligi tehtud.
Kuidas selle masina puhul talitada. Lugesin selle teema läbi ja olen ka mingeid jutuubi videosid vaadanud. Mingi suur osa tõmbab selle klapi küljest vaakumi lahti, paneb poldi ette ja peakski nagu tehtud olema ?
Teised jälle räägivad-kirjutavad mingist KIT'ist (leidsin ka jebaist üles selle) millega tuleks füüsiliselt see vahelt ikkagi minemema visata.
Ning siis see teema, et kas on vaja ajust EGR välja lülitada või mitte ? Kas ALH'l saab selle otse kuidagi pistikust ära teha või tuleb vanakooli kombekohaselt kivid välja koukida ajust ?
On see tõsi, et EGR orbiidile saatmisega peaks teoreetiliselt ka maanteekulu langema ?
Oskab keegi veel mulle mingit nõu anda mida selle mootoriga isendi puhul teha, et saaks võimalikult lollikindel ?
Edit: Sain juba infot, et ikkagi vaakum ära lihtsalt ja siis ei ava seda enam. Ajust väljakirjutamine on boonuseks lihtsalt.
Lollile puust ja punaseks
2000 aasta Golf. 66kw ALH mootor.
Läheb esivanemale tööautoks ja 99% ajast on tuim maantee nühkimine pikkade otsade näol.
Tahaks selle talle võimalikult lollikindlaks teha kuna üritaks võimalikult vähe erinevate asjadega tegeleda tulevikus.
Seega on mõttes EGR'i elimineerimine. Mul ei ole diislitega ja VAG'iga suurt rohkem kokkupuudet kui enda 103kw audil kunagi läks pime ette ja oligi tehtud.
Kuidas selle masina puhul talitada. Lugesin selle teema läbi ja olen ka mingeid jutuubi videosid vaadanud. Mingi suur osa tõmbab selle klapi küljest vaakumi lahti, paneb poldi ette ja peakski nagu tehtud olema ?
Teised jälle räägivad-kirjutavad mingist KIT'ist (leidsin ka jebaist üles selle) millega tuleks füüsiliselt see vahelt ikkagi minemema visata.
Ning siis see teema, et kas on vaja ajust EGR välja lülitada või mitte ? Kas ALH'l saab selle otse kuidagi pistikust ära teha või tuleb vanakooli kombekohaselt kivid välja koukida ajust ?
On see tõsi, et EGR orbiidile saatmisega peaks teoreetiliselt ka maanteekulu langema ?
Oskab keegi veel mulle mingit nõu anda mida selle mootoriga isendi puhul teha, et saaks võimalikult lollikindel ?
Edit: Sain juba infot, et ikkagi vaakum ära lihtsalt ja siis ei ava seda enam. Ajust väljakirjutamine on boonuseks lihtsalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
- Asukoht:
TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Ise tellisin sellise komplekti. Ainult 1 päev sõitnud peale paigaldamist aga esialgu rahul. Ajust midagi välja ei kirjutanud.