Passat B5.5 Madalaks!!!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B5.5 Madalaks!!!
Tervist klubilised. Plaan oma Passatit taevast allapoole tuua, aga ei oska õigeid vahendeid kasutada! Äkki leidub siin pädevamaid mehi kui mina, et mulle mõu anda.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Väga odav ja kehv lahendus - "makita" madaldus, ehk originaalvedrudel paar keerdu maha lõigata.
Suht odav lahendus - osta spets madaldusvedrud, mis sobivad orig amortide peale. Mõistlik ja amortidele mitte tappev lahendus on umbes -40mm.(sõidumugavus väga ei kannata)
nö. keskmine lahendus - odavamad (~200-300€) coiloverid e. kõrguse reguleerimisega amordid-vedrud(asi läheb tuntavalt jäigemaks), või kallimad ~500+€ coilid, millel kvaliteet parem ja olenevalt asjast on ka jäikuse reguleerimine.
Kalleim lahendus - õhkvedrustus - 2000-3000€ kogu komplekt. Lisaks õhkpatjadel amortidele, tuleb autosse vedada ka õhutrassid ja ühendada kompressor-paak ja muud tilinad.Saad sõita kõrgelt ja parkides nö. põhja vastu maad lasta.
Ja lõpuks oleneb kui madalaks tahad ja kui mugavat sõitu tahad. nt. odava coiliga aastaläbi sõita võib olla üpriski tüütu.
Suht odav lahendus - osta spets madaldusvedrud, mis sobivad orig amortide peale. Mõistlik ja amortidele mitte tappev lahendus on umbes -40mm.(sõidumugavus väga ei kannata)
nö. keskmine lahendus - odavamad (~200-300€) coiloverid e. kõrguse reguleerimisega amordid-vedrud(asi läheb tuntavalt jäigemaks), või kallimad ~500+€ coilid, millel kvaliteet parem ja olenevalt asjast on ka jäikuse reguleerimine.
Kalleim lahendus - õhkvedrustus - 2000-3000€ kogu komplekt. Lisaks õhkpatjadel amortidele, tuleb autosse vedada ka õhutrassid ja ühendada kompressor-paak ja muud tilinad.Saad sõita kõrgelt ja parkides nö. põhja vastu maad lasta.
Ja lõpuks oleneb kui madalaks tahad ja kui mugavat sõitu tahad. nt. odava coiliga aastaläbi sõita võib olla üpriski tüütu.
Viimati muutis Mattias, 28 Okt 2014, 10:00, muudetud 3 korda kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Ei saa Mattiase kõige väljaöelduga päris nõustuda....nimelt sõidumugavuse osas ja nimelt pehmuse osas. Arvestades eesti teedel valitsevat kuumaastiku, siis kohati annab madaldus ikka päris korralikult tunda. Samas madaldus annab kindlasti parema teel püsivuse just kurvides ja äkilistema liigutuste korral maanteel. Kuna viimasel ajal pidanud just neid *ttasid teid eestis käies rohkem sõitma ja vist hakkab ka vanadus peale tulema, siis tekkinud viimasel ajal tõsine mõte vahetada -35mm madaldus tavavedrude vastu, sest kuna oman ka Boratit ja ja sama kerega mis eestis, Inglismaal, siis vahe on tuntav kohati lausa mäekõrguselt.
Samas see madaldus omal ajal eestis elades ja viimase 5 aasta karmimaid talvesid üle elades mingeid probleeme tekitanud. Juu siis on see noorema aja ralli isu üle läinud, ja tahaks vahepeal ka pehmememalt cruiisida. Mainin veel ära, et all pole mitte mingid made in kuuridataga komplekt, vaid Sach performance komplekt!
Samas see madaldus omal ajal eestis elades ja viimase 5 aasta karmimaid talvesid üle elades mingeid probleeme tekitanud. Juu siis on see noorema aja ralli isu üle läinud, ja tahaks vahepeal ka pehmememalt cruiisida. Mainin veel ära, et all pole mitte mingid made in kuuridataga komplekt, vaid Sach performance komplekt!
Viimati muutis copilot, 28 Okt 2014, 10:28, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Jah, nõus - see kõik ongi väga suhteline ja oleneb tulemusest, mida tahetakse. Selle sõidumugavuse muutumise lause puhul oligi rõhk sõnal *väga*, sest oleneb millega võrdled. Madaldusvedru on kindlasti veidi pehmem, kui odav coilikomplekt, mis kipub ikka päris jäik olema.
Ja üldjuhul tähendab madaldamine ka seda, et masin peab jäigem olema, sest selgelt pole ratta üles-alla käimisel niipalju ruumi, kui originaalis.
Loodetavasti sai teemaalgataja mingeid vastuseid vähemasti:)
Ja üldjuhul tähendab madaldamine ka seda, et masin peab jäigem olema, sest selgelt pole ratta üles-alla käimisel niipalju ruumi, kui originaalis.
Loodetavasti sai teemaalgataja mingeid vastuseid vähemasti:)
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Mina paigaldasin Mk4 40/60 madaldus vedrud ning sõidumugavus ikka kannatas omajagu. Jäigemaks läks ikka tunduvalt, kuid juhitavus muutus natuke paremaks.
Eesti teed on teine asi aga viimasel ajal liikudes palju mööda Eestit jääb igapäev silma teekatte vahetus tööd seega asi paraneb jõudsalt.
Eesti teed on teine asi aga viimasel ajal liikudes palju mööda Eestit jääb igapäev silma teekatte vahetus tööd seega asi paraneb jõudsalt.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Mina paigaldasin KONI sport kiti -40 madaldusvedrudega
http://www.koni.com/car-racing/products/sport-tuning/
väga hea pidamine ja juhitavus
http://www.koni.com/car-racing/products/sport-tuning/
väga hea pidamine ja juhitavus
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
h4rz jh õhkvedrustus on mul korra mõttest läbikäinud aga jh jääb ikka esialgu tiba kalliks.
Mattias coilid tõenäoliselt on kõige tõenäolisem valik. Tuleb siis endale sobivadi coile otsima hakkata.
Aga tänud kõigile kes vastasid. ja viitsisid kirjutada.
Mattias coilid tõenäoliselt on kõige tõenäolisem valik. Tuleb siis endale sobivadi coile otsima hakkata.
Aga tänud kõigile kes vastasid. ja viitsisid kirjutada.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
B5 jooksevad vedrud koonusesse ja lõigata ei kannata. Eest kohe kindlasti ei saa. Mul coilivedru lõigatud ja ratast üles tõstes kukub vedru vahelt.
► Näita Spoilerit
Viimati muutis audivana, 29 Okt 2014, 03:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Rääkides odavatest coilidest siis, kui panna näiteks Golf 1-2-3le komplekti alla pannes on vahe mäekõrgune. Auto läheb kõvasti jäigemaks. Samas pannes sama firma odava komplekti Golf 4 või passat B5-5.5 alla, siis vahe pole nii suur minuarust.
-
- Huviline
- Postitusi: 453
- Liitunud: 17 Mär 2010, 10:18
- Auto: Ford S-max ST
- Asukoht: Rakvere - Tapa - Hulja
- Kontakt:
Re: Passat B5.5 Madalaks!!!
Tean kellel oli b5.5 ees lõigatud vedrud ise lõikasin talle ja paigaldasin ka.. sai sõita nendega kaks aastat mitte midagi hullu ei olnud.audivana kirjutas:B5 jooksevad vedrud koonusesse ja lõigata ei kannata. Eest kohe kindlasti ei saa. Mul coilivedru lõigatud ja ratast üles tõstes kukub vedru vahelt.► Näita Spoilerit
Tagaveo ja nelikveo vahe on see, et nelikveoga sõidad kraavis kaugemale.