aku tuluke läks põlema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: aku tuluke läks põlema
Uue auto ikka. 
Muul juhul kasuta otsingut ja leiad kõik vastused.

Muul juhul kasuta otsingut ja leiad kõik vastused.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: aku tuluke läks põlema
Voltmeetriga nagu ilmselt juba põhikoolis seda läbiti.
Või siis arvutiga.

51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: aku tuluke läks põlema
Lihtsam oleks viia auto teenindusse ja lasta korda teha, muul juhul võta tester (multimeeter) näppu, nagu soovitati kasuta otsingut ja saad kogu info kuidas ja mida kontrollida.averas kirjutas:2009 aasta masin...kuidas ma seda laadimist kontrollin?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: aku tuluke läks põlema
Ei hakanud uut teemat tegema, kuid endal sama mure. Oleks siis ainult, et ta põleks aga ta vilgub täiesti ebakorrapäraselt ja lisaks üürgab armatuuri taga pasun. Veateade tuleb tabloole "Generator Workshop!".
Panin arvuti taha ja monitoorisin natuke seda asja.
Leidsin tdi klubi foorumist
Anomaalia kestnus ca nädal. (vahel ühtlastel pööretel kaob see aku tule vilkumine ära///1200-1300rpm/min)
Graafik siis allpool...
(Rpm - vasakpoolse telje järgi kuvatud, Laadimine ja voldid parempoolse telje järgi.)
http://www.upload.ee/image/4335188/aku_laadimine.jpg
Idle pöörel natu laeks 70%-ga kuid suurematel healjuhul 20-30%ga.
Samas aku tuli piiksus terve selle teekonna mis graafikul kujutatud.
1.9TDI, 66kw, 99.a.
Lisaks küsimus selle pistiku kohta mis geneka peal on, mida see teeb?
Parimat, Kriss
Panin arvuti taha ja monitoorisin natuke seda asja.
Leidsin tdi klubi foorumist
Siin siis graafik. See juhtus peale pingutusrulliku ning generaatori siduri/rulliku vahetust. Sõitsin ca 400km ja häda miskit. Ühel niiskel hommikul siis selline jama.Group 016 (additional heater)
Generator loading
Additional heater
Activation of heater elements
Voltage supply from ECM
Additional heater display is 8 digit number where, left to right, 1 =
nothing
nothing
ECT sensor inoperative
engine started within the last 10 seconds
engine speed below 870 rpm
battery voltage below 9 volts
generator inoperative
ECT exceeds 70 C-80C (158F - 176F), or intake air temp exceeds 5C (41F)
Anomaalia kestnus ca nädal. (vahel ühtlastel pööretel kaob see aku tule vilkumine ära///1200-1300rpm/min)
Graafik siis allpool...
(Rpm - vasakpoolse telje järgi kuvatud, Laadimine ja voldid parempoolse telje järgi.)
http://www.upload.ee/image/4335188/aku_laadimine.jpg
Idle pöörel natu laeks 70%-ga kuid suurematel healjuhul 20-30%ga.
Samas aku tuli piiksus terve selle teekonna mis graafikul kujutatud.
1.9TDI, 66kw, 99.a.
Lisaks küsimus selle pistiku kohta mis geneka peal on, mida see teeb?
Parimat, Kriss
Viimati muutis Krisss, 31 Okt 2014, 14:00, muudetud 1 kord kokku.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Re: aku tuluke läks põlema
Mis mootor? Muidu selle jutu peale tuleb ainult 1 soovitus: osta uus auto.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: aku tuluke läks põlema
my bad, 1,9TDI 66kw 99a.tlauri kirjutas:Mis mootor? Muidu selle jutu peale tuleb ainult 1 soovitus: osta uus auto.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Re: aku tuluke läks põlema
Mis läbisõit genekal? Harju on vahetatud? Pigem mehhaaniline viga. Kruvi harjade moodul välja ja vaata, kas sokli sees harjad liiguvad/üldse midagi peale saab liikuda(?) Induktsioonid on nii tugevad, et pingepiigid ei peagi kohe kukkuma. Harjad võivad ka pikka aega seal "hõljuda" enne, kui pikk piiks. Ehk siis, kui mingi aeg nii veel sõidad siis ilmselt jääb lõpuks punane peale. Ühtlasi vaata ka kõik ühendused/kinnitused üle; sh harjade mooduli ühenduskohad + kinnitusmutrite olemasolu jne.
See juhe seal ilmselt tahho (must/punane).
See juhe seal ilmselt tahho (must/punane).
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: aku tuluke läks põlema
Läbisõit teadmata. Auto ca 2 aastat minu käes olnud, kuid olen täheldanud mõned korrad ca. aasta tagasi sellist vilkumist,
Otsin esmaspäeval melasi autost endale harjad ja kakun selle geneka maha.
Otsin esmaspäeval melasi autost endale harjad ja kakun selle geneka maha.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Re: aku tuluke läks põlema
Harjad ära vahetatud, kuid aku tuli ikka vilgub...
Sõites on pinge ühtlaselt 13,91-14.14 (pingeregulaator justkui toimetaks) (kui süüde sisse panna siis pinge 12.5V)
Lisaks võib nt 1400rpm (70km/h) sõita kümneid kilomeetreid, kuid tuli vilkuma ei hakka...
Sõites on pinge ühtlaselt 13,91-14.14 (pingeregulaator justkui toimetaks) (kui süüde sisse panna siis pinge 12.5V)
Lisaks võib nt 1400rpm (70km/h) sõita kümneid kilomeetreid, kuid tuli vilkuma ei hakka...
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Re: aku tuluke läks põlema
Starter tuleb alati järgi nagu kellavärk?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 15 Okt 2009, 12:16
- Auto: Golf7 2017 2.0 110kw
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: aku tuluke läks põlema
Oli justsama samasugune probleem ,autoks 2009 a.Passat mootor 2.0 103kw,CBAB,lõi vabakäigul joostes akutule põlema ,gaasi andes kustus.Sai kontrollitud siis aku pealt ,ainult 11,51v andis välja ,pööretega 11.94, Sai hakatud generaatorit maha võtma ülesse ei saa tulla ,kõrgsurvepump otse geneka peal,ettepoole ka ei tule ,tuli esiots lahti lammutada ,siis tuli välja.Selgus ,et üks hari täitsa kutu ,kolletori rajad täitsa kulunud.Tuttav elektrik vahetas nii rajad kui harjad,lappasime kokku tagasi 3-4 tundi ja läkski käima,laadimine tühjalt 13,4v,gaasiga üle 14-ne kõvasti.Vahetult enne remonti sõites hakkasid ükshaaval igasugused tulukesed põlema,tõmbasid akutühjaks,pärast uuesti proovides(pärast remonti)käivitus üllatavalt koheselt.Aku on muidugi lahja võitu peal ,61Ah 540A,tuleb enne talve ära vahetada,kuigi eelmisel talvel -25 -ga käivitus ilusti.Ja akutuli muidugi enam ei põle.
Re: aku tuluke läks põlema
Käivitamisega pole probleeme olnud. Juba paar nädalat, kui see anomaalia on, käivitub poolest pöördest ja sõidab seni kaua vaja. Tuuritamisel pole täheldanud ka tulede heledamaks muutumist. Kõik nagu toimiks, kuid aku tuli + pasun käivad moraalselt närvidele...tlauri kirjutas:Starter tuleb alati järgi nagu kellavärk?
Link ka allapoole tänasest testimisest, kui harjad vahetatud. Vahepeal sai klõpsitud ka MARKING nuppu... allpool näha kus piiksub.. Mingisugust seost sellel pole..
http://www.upload.ee/files/4341566/laadimine.xls.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Krisss, 03 Nov 2014, 21:49, muudetud 2 korda kokku.
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Re: aku tuluke läks põlema
Näidikute testi oled vaadanud? Seal ilmselt siiski kõik testi ajal toimib aga ikkagi saab olla instrument panelis mingi mehhaaniline rike. Kui gene on sisemise ergutusega siis viga saab peita vabalt instrument panel osas või siis juhtmestikus. Kellad välja võetud ja pole korralikult kokku pandud/tagasi pandud? See selgitaks, miks pardapinge joon ok.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: aku tuluke läks põlema
Test midagi ei näidanud tõesti, kuid peale harjade vaetust tegi naine kahe päeva jooksul 400 km sõidu ning peale esimest 100km lakkas aku tuli vilkumast. Praegu siis sellises olukorras, kus peale käivitamist vahel viskab korraks seda tuld, kuid peale seda on vaikus.
Tuli ka meelde see, et enne seda jama jooksis geneka sidur/rull ära ning kapoti alune oli (punast) laagri tolmu vms täis. Vb jooksis ka sinna võllile, kus harjad peal jooksevad ning ühendus muutus viletsaks...(samas laadimine ju toimis)
Huvitav anomaalia...
Tuli ka meelde see, et enne seda jama jooksis geneka sidur/rull ära ning kapoti alune oli (punast) laagri tolmu vms täis. Vb jooksis ka sinna võllile, kus harjad peal jooksevad ning ühendus muutus viletsaks...(samas laadimine ju toimis)
Huvitav anomaalia...
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...
Re: aku tuluke läks põlema
Ikkagi ei saa välistada ka geneka sisemist kahjustust. See võib olla staatori mähisega seotud või siis pingeregulaatoriga samas siinis oleva ahelaga. Sellised olukorrad on ka tihti argumendiks, miks on kasulikum remonti vajav genekas kohe vahetusdetailina uue geneka vastu vahetada.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: aku tuluke läks põlema
Kuna auto läheb müüki siis hakkasin mootoriruumi pesema ning avastasin ühe huvitava asja. Nimelt eeldan, et see võis ka aku tuld vilgutada. Geneka ergutuse kaabel on just selline vt. pilti. (katkine koht asub suhteliselt mootori taga, raskesti nähtav)
Kõri oli vastu metallist raami ning kui kõri natuke lahti lõikasin olin isegi natuke rõõmus.
Plaanisin vahepeal geneka vahetust...

Kõri oli vastu metallist raami ning kui kõri natuke lahti lõikasin olin isegi natuke rõõmus.

Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...