Tere!
Tegu on 2006 aasta 2,0 Passatiga millel BKP mootor. Kast on DSG. Probleem on selles, et auto ei kiirenda kuni 3000 rpmi ni korralikult. Peale 3000 rpmi läheb äkki minema ja siis läheb kuni lõpuni. Mootori ja kasti ajus vigasi ei ole. Õhulugeja, EGR on kontrollitud. 3000rpmi juures on turbo rõhk 2600milbari. Tasase teepeal on selline tunne nagu kast libiseks äbi kuidagi aga kui kohapealt ülesmäge kiirendada siis on näha, et mootor on ikkagi kuni 3000 täiesti jõuetu. Oskab siit foorumist keegi soovitada, mida veel kontrollida? Mis pööretepeal peaks maks turborõhk tulema? Kuidas DSG kasti kontrollida?
Ette tänades Rain
Probleem 2006a 2,0 103 kw Passatiga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Probleem 2006a 2,0 103 kw Passatiga
2600 milbari = 2,6bari?! Ega sa numbriga ei eksinud?Rain573 kirjutas:3000rpmi juures on turbo rõhk 2600milbari.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Probleem 2006a 2,0 103 kw Passatiga
Ei eksinud. Siit tuleb õhurõhk lahutada ehk siis nn ülerõhku 1,6bari.GTI kirjutas:2600 milbari = 2,6bari?! Ega sa numbriga ei eksinud?Rain573 kirjutas:3000rpmi juures on turbo rõhk 2600milbari.