Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Noo kui on normaalne pood siis küll saavad originaali ka sulle. Minul igatahes origa probleeme pole olnud.
Küünlad saavad voolu releelt, mis omakorda ajust.
Küünlad saavad voolu releelt, mis omakorda ajust.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
No mul see juhtmestik ka olemas mis küünaldele voolu viivad, aga pole kindel, et autopoolsel pistikul (suur ja ümmargune) ka see võimalus olemas, kui ei siis jääb see tegemata, sest ei tea kus asub relee ja kus ajust see juhe releese tulema peaks?golfi_vend kirjutas:Noo kui on normaalne pood siis küll saavad originaali ka sulle. Minul igatahes origa probleeme pole olnud.
Küünlad saavad voolu releelt, mis omakorda ajust.
Kontakt: 58268664
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Wahleri oma sobib ka väga hästi. Jutt käib sharanist? Kui käib, siis kas sul webastot pole?
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Nii passatist, kui ka sharannist. Aga sharanil on kül mingi lisasoojendi, mitte webasto, aga see ei töötanud ja ainult suitses, sai suvel remonti viidud ja hetkel pole veel peale pandud, see on päevade küsimus kui peale panen ja tõe teada saan. Aga passat b5 kerega ka nii soojaks ja mitte nii kiirelt ei lähe, kui mu eelmine b4 kerega passat. Ka olen jällegi poest 2 uut termostaati proovinud ja ei lähe, Kui 20-30 km. sõiduga soojaks läheb ja see normaalne, siis vist pean rahule jääma, kuigi vana passat oli selle kõrvalt ikka parem.jass161 kirjutas:Wahleri oma sobib ka väga hästi. Jutt käib sharanist? Kui käib, siis kas sul webastot pole?
Viimati muutis maaan78, 09 Nov 2014, 18:52, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Passat peaks ikka praeguse ilmaga 15 km maantee sõiduga minema. Sharanil see suitsukeha juhiistme taga põhja all ongi webasto( kero). Sharani sugusel kuudil on see väga hea ja oluline. Pane peale tagasi ja naudi sõitu. Mitte stiilis: Et mul sharan ja talveriietus on kohustuslik osa sõidust.
- maaan78
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
- Telefon: 58268664
- Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
- Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Ma kindlalt ei väida, aga nagu mingi eber...... oli see lisasoojendi. Ma tõin tegelikult näite eelmisest talvest, praegu jah sõidan 4-5 km ja saab sooja aga nagu öeldud, siis talvel lausa probleeme sooja saamisega ja ega temp ka tõuse naljalt. Igal juhul proovin korra veel uue termostaadiga ja proovin siis soovitatud termostaati.
Kontakt: 58268664
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 640
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
ingel [VW Bot: "Keel korda!"]..jama ikka tänapäeva autodega...igast normid aetakse suuremaks ja küttekulud ka tõusevad aga fakk sooja ei saa normaalselt...mina vahetasin suvel rihmavahetuse käigus 87C termostaadi vastu, välja tuli 80(?) kraadine..oleks üle 90 kraadise leidnud pannuks tolle hoopis...aga kindlasti läheb radikale ka papp ette kolmveerandi radika ulatuses..eelmine talv oli ilma papita ikka karm...Jürist sõitu alustades sulasid aknad alles Mõigus 

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Eberspächer lisasoojendi ilmselt. http://www.eberspacher.com/" onclick="window.open(this.href);return false;maaan78 kirjutas:Ma kindlalt ei väida, aga nagu mingi eber...... oli see lisasoojendi. Ma tõin tegelikult näite eelmisest talvest, praegu jah sõidan 4-5 km ja saab sooja aga nagu öeldud, siis talvel lausa probleeme sooja saamisega ja ega temp ka tõuse naljalt. Igal juhul proovin korra veel uue termostaadiga ja proovin siis soovitatud termostaati.
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Jama tekib siis ka, kui külm õhk otse mootori peale puhub, ehk puudub põhjakaitse.Riivo kirjutas:ingel..jama ikka tänapäeva autodega...igast normid aetakse suuremaks ja küttekulud ka tõusevad aga fakk sooja ei saa normaalselt...mina vahetasin suvel rihmavahetuse käigus 87C termostaadi vastu, välja tuli 80(?) kraadine..oleks üle 90 kraadise leidnud pannuks tolle hoopis...aga kindlasti läheb radikale ka papp ette kolmveerandi radika ulatuses..eelmine talv oli ilma papita ikka karm...Jürist sõitu alustades sulasid aknad alles Mõigus
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 640
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
kaitse on mul omal kohal...lihtsalt eelmine kahepoolene muu automark läks palju kiiremini soojaks...õikalt jõudsin kadaka risti sis juba leiget puhus, praegusega enne tondi risti pole lootustki talvisel ajal sooja saada
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Linnavahel 1.9 väga hea küttekeha pole. Aga maanteel see vastu 100km/h 15 km peab minema 90kraadini, praeguse ilmaga
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Võtaks selle asja siis kokku....praeguste pigem plussi poole olevate temp juures peaks ikka diisel minema suht normilt soojaks minema(5-10km olenevalt kui kõrgele pöördeid lased kiirendustel ja kas linn v maantee). Ei tohiks probleemi olla ka a la -10c juures ja seda ka mitte siis, kui ees pole mingit pappi ega mootoril põhjakatet(pole seni neist kumbagi paigaldanud). Nn soojaks minemise probleem tekib seal nii -20c alates(läheb kauem soojaks kuid hoiab kui juba on) ja -25c juures tõesti läheb 90c suht kaua ja olenevalt sellest, kui palju sooja salongi nõuad. Eks maha jahtub kah suht kiirelt, eriti kui salongi tahad võim kuuma õhku saada ja kuskil linnavahel madalamate pööretega tiksud. Ennem korraliku pakast st praegusel soojal ajal, kel siin diislid soojaks ei lähe, ikka miskit mäda. Vb siis MK4/Bora diisel veidi teine(ja seda ka ilma mingisuguste pappideta ja põhjakateteta) kui siin mõne mehe passatid. Aga selge on see, et -25c on juba diislile õlejõu käiv....kus kohast see lisa soe teil peaks tulema siis, kui kütet põletatakse kohati üüratutes kogustes vähem vs bensukatega st 100km läbimisel tekib ka vähem jääksoojust/energiat!??? Selleks ongi need lisasoojendid a la webasto jne, et seda puudujääki talvel kompenseerida!
Viimati muutis copilot, 10 Nov 2014, 22:47, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 640
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
ju sis on VAG midagi valesti teinud kuna konkureeriv sakslane sai pea -30ga täiesti normaalselt soojaks kuni 10 km jooksul....aint et jah...topitakse igast sodi mootorisse et rohelistele meelehead teha aga juhile mõeldakse juba vähem
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Räägime konkreetsetest masinatest ja mootoritest, siis saab järeldusi teha.Riivo kirjutas:ju sis on VAG midagi valesti teinud kuna konkureeriv sakslane sai pea -30ga täiesti normaalselt soojaks kuni 10 km jooksul....aint et jah...topitakse igast sodi mootorisse et rohelistele meelehead teha aga juhile mõeldakse juba vähem
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Ega see "roheliste" meelehea ainult VAG i ei puuduta! Ka mind antud juhul huvitab, millisest konkureerivast sakslasest räägime ja mis mootor, lisaks veel selle konkreetse sakslase nn lisavarustus a la lisasoojendi jne.Riivo kirjutas:ju sis on VAG midagi valesti teinud kuna konkureeriv sakslane sai pea -30ga täiesti normaalselt soojaks kuni 10 km jooksul....aint et jah...topitakse igast sodi mootorisse et rohelistele meelehead teha aga juhile mõeldakse juba vähem
Veidi OT,aga natuke huvitavat kiiret lugemist värskest uuringust autode küttekulude kohta tehase andmed vs tegelikkus st siinkohal kindlasti annab korraliku lisa protsendi põhjamaine kliima. Kuigi, kui vaja "norme" täita, siis miks mitte, peaasi et Brüsseli pande tunneks, et nad "midagi" ära teinud on, mis sest et näiteks a la Hiina ja ka nii mõnigi EU riik kütab iga aasta üha rohkem oma elektrijaamade katlates näiteks kivisütt v teise fossiilseid kütuseid!!!
http://forte.delfi.ee/news/auto/halasta ... d=70113601
Kuid tekkis iseäranis mõte näitekse selle samuse igivana roheliste leiutise EGR kohapealt.....Nimelt, EGR vähendab kütuse põlemise temperatuuri et vähendada NOx gaase, mis aga peaks mingil määral mõjutama ka pmt just diiselmootori soojenemist(seda just tühipööretel tiksudes kus EGR kõige enam töös)....jätame siinkohal välja päris uuemad diislid, kus EGR rakendub ka mootori temp olenevalt st mälu järgi päris madalatel mootori temperatuuride korral EGR ei rakendugi


Diesel Power KEEPS ME GOING
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 640
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
kuulku järgi küll jah...mul on see elu kinni pandud ja ajust välja progetud..ehk see 1% läheb siis kiiremini soojemaks v6 

-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Okt 2013, 20:30
- Auto: Mazda 323f Ba,Vw Passat B5
- Asukoht: Saaremaa
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Niisiis pöördun ka oma Passat B5 soojendusmurega siia. Mootoriks 1.9Tdi 81 kw, automaat kastiga. Ja mure seesugune et, suvel puhus kenasti sooja. Aga mida külmemaks on läinud seda hullemaks olukord on läinud, pole vahet kas oled õues või autos- sama külm on. Kohapeal auto tiksudes hakkab vaikselt leiget puhuma aga kuumast on asi ikka väga kaugel, vahel harva linnavahel 50 km/h sõites tuleb ka leiget aga suuremal kiirusel võib sellest vaid unistada. Suvel sai soojendusradikat paigatud, kas sealt võis mingi si** minna radikasse mis takistab sooja edasi andmast?
Peale auto ostu hakkas jahutusvedelik kuskilt kaduma ja ikka meeletu surve oli kui sai paisupaagist kork maha keeratud, siiani pole ka seda muret saanud lahendatud.
Peale auto ostu hakkas jahutusvedelik kuskilt kaduma ja ikka meeletu surve oli kui sai paisupaagist kork maha keeratud, siiani pole ka seda muret saanud lahendatud.
Viimati muutis lennartilus, 06 Jaan 2016, 15:45, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Kui tegu oli lekkepeataja ''remondiga'' siis tõenäoliselt selles asi ongi, radikas on umbes ning vahetusest ei pääse. Kuidas käitub muidu mootori temperatuur?lennartilus kirjutas:Suvel sai soojendusradikat paigatud, kas sealt võis mingi si** minna radikasse mis takistab sooja edasi andmast?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Okt 2013, 20:30
- Auto: Mazda 323f Ba,Vw Passat B5
- Asukoht: Saaremaa
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Jep oli nö lekkepeataja. Mootori temperatuur on nagu ikka tasakaalus. Läheb soojaks kuni 90 kraadi ja üsna kiirelt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Siis planeeri aeg lähimas teeninduses vahetuseks või kui vahendid ja oskused olemas vaheta ise ära.lennartilus kirjutas:Jep oli nö lekkepeataja. Mootori temperatuur on nagu ikka tasakaalus. Läheb soojaks kuni 90 kraadi ja üsna kiirelt.

Viimati muutis GTI, 06 Jaan 2016, 15:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 19 Okt 2013, 20:30
- Auto: Mazda 323f Ba,Vw Passat B5
- Asukoht: Saaremaa
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
See salongiradika vahetus ikka paras lammutamine aga jaa tuleb uus radikas sebida ja garaazi minna.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Ma lähenen asjale pigem natuke laisemalt. Kui salongiradiaator on eelnevalt ikkagi terve olnud ning lekkepataja mõeldud suure ringi radiaatori jaoks, siis võib esmalt lihtsamalt läheneda (suvel oli lihtsam teha, talvel külmaga keerulisem; kui salongiradikal eelnevalt lekked olnud ning tosool salongi tulnud, siis ikkagi uus radiaator ning min. kaheksa tundi tööd).
Muudel juhtudel võib sedasi alustada: Esimesest autokaupade poest radiaatori läbipesu vahend, salongiradika lõdvikud maha ning 1/2" aiavoolik (kui ma õigesti mäletan; võis ka 3/4" olla, kuid ses kahtlen) pealevoolu ning väljavoolu otsa (et saast hiljem kapoti alt kätte saada) ning koos kuuma veega ummistuse eemaldaja radiaatorisse lasta. Lased esimesel ringil laagerduda 15-30 min, loputad veega vana välja ning kordad. Eks ma lasin pool pudelit ummistuse eemaldajat ning paar liitrit tulikuuma vett korraga sisse (osa jäi voolikusse, osa tuli kohe välja teisest otsast). Üht ja teist pidi puhuda (kui jõuad) ning tunni pärast ei ole muud kui veenduda, et salong kuiv oleks, ohtra veega radiaator läbi loputada ning asi kokku tagasi keerata.
Siinkohal ääremärkus - kindlalt lase kogu õhk süsteemist välja. Kas siis tagasivoolu voolik poolde asendisse (auk üle otsa) sooja mootoriga; kallaku peal või kork paisupaagil maha ning süsteem kuumaks (ise lahendasin kahe mehega - siis kui täis paisupaagist peale puhudes vedelik väljavoolust ohtralt tulema hakkas, fikseerisin voolikud, kerge õhutus veel augu kaudu ning kinni süsteem läks).
Just õhu kätte saamine tagantjärgi on väga oluline aspekt ning isegi õhk süsteemis kontekstis võid saada tagasivoolu soojaks, kuid salongi kuuma ei jõua (nähtud-tehtud).
Kui varasemalt autost sooja ei saanud isegi suveööl, siis nüüd läheb -20'ga salong maja ees 20 minutiga soojaks ja jopevabaks (või kannatan hästi külma); hommikuti 11 km Tõrvandisse mööda Võru mnt + 3 minutit töötavat mootorit maja ees / lumetõrjet ning auto on tööle jõudes seest soe.
Muudel juhtudel võib sedasi alustada: Esimesest autokaupade poest radiaatori läbipesu vahend, salongiradika lõdvikud maha ning 1/2" aiavoolik (kui ma õigesti mäletan; võis ka 3/4" olla, kuid ses kahtlen) pealevoolu ning väljavoolu otsa (et saast hiljem kapoti alt kätte saada) ning koos kuuma veega ummistuse eemaldaja radiaatorisse lasta. Lased esimesel ringil laagerduda 15-30 min, loputad veega vana välja ning kordad. Eks ma lasin pool pudelit ummistuse eemaldajat ning paar liitrit tulikuuma vett korraga sisse (osa jäi voolikusse, osa tuli kohe välja teisest otsast). Üht ja teist pidi puhuda (kui jõuad) ning tunni pärast ei ole muud kui veenduda, et salong kuiv oleks, ohtra veega radiaator läbi loputada ning asi kokku tagasi keerata.
Siinkohal ääremärkus - kindlalt lase kogu õhk süsteemist välja. Kas siis tagasivoolu voolik poolde asendisse (auk üle otsa) sooja mootoriga; kallaku peal või kork paisupaagil maha ning süsteem kuumaks (ise lahendasin kahe mehega - siis kui täis paisupaagist peale puhudes vedelik väljavoolust ohtralt tulema hakkas, fikseerisin voolikud, kerge õhutus veel augu kaudu ning kinni süsteem läks).
Just õhu kätte saamine tagantjärgi on väga oluline aspekt ning isegi õhk süsteemis kontekstis võid saada tagasivoolu soojaks, kuid salongi kuuma ei jõua (nähtud-tehtud).
Kui varasemalt autost sooja ei saanud isegi suveööl, siis nüüd läheb -20'ga salong maja ees 20 minutiga soojaks ja jopevabaks (või kannatan hästi külma); hommikuti 11 km Tõrvandisse mööda Võru mnt + 3 minutit töötavat mootorit maja ees / lumetõrjet ning auto on tööle jõudes seest soe.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
Arvamus odav kaup küll aga siiski
Olnud neid ju mõnikümmend.
1. Radiaatori läbipesemine. Lõppkokkuvõttes ikkagi need mängud pesemisega ei aita. Tulebki radikas vahetada. Eks see, kui kunagi veega sõidetud, keerab asja tuksi. Ka vana tosool ei ole enam õige asi. Läheb hapuks ja sööb metalli. Aegaajalt peab seda vahetama. Kui salongiradikas liiga umbes, hakkavad salongi seest jäätumise jamad jms.
2. Seierit ei saa uskuda. See täpset kraadi küll ei näita. Käega voolikutest ka midagi aru eis saa.
3. Termostaat-auruklapi põhimõttel töötav asi viimased 100 aastat ühesugusena. Need ei ole igavesed, mõne aastagi siiski kipuvad kinni jääma jne. Kulumaterjal, mida tuleb vahetada, vaatamata sellele, et justkui töötaks. 5 kraadi soojem jahutusvedelik ja elu on lill.
4. Soe tuba. Hetkel igapäevasõidus kaks 1,9VAGi ja 1,9 PSA. Kõik 15 aastat vanad ja kõigil tuleb maanteel -15 kraadi juures soojust vähemaks keerata. Kõigil ka viimase kahe aasta jooksul termostaadid vahetatud.
Kokku: Termostaat siiski esimese asjana, kui soojas küsimus. Tavaliselt sellega asi piirdubki. See ei maksa palju, vahetus lihtne ja pea alati annab tulemust
P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Ei maksa palju aga ennem vahetust üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.

1. Radiaatori läbipesemine. Lõppkokkuvõttes ikkagi need mängud pesemisega ei aita. Tulebki radikas vahetada. Eks see, kui kunagi veega sõidetud, keerab asja tuksi. Ka vana tosool ei ole enam õige asi. Läheb hapuks ja sööb metalli. Aegaajalt peab seda vahetama. Kui salongiradikas liiga umbes, hakkavad salongi seest jäätumise jamad jms.
2. Seierit ei saa uskuda. See täpset kraadi küll ei näita. Käega voolikutest ka midagi aru eis saa.
3. Termostaat-auruklapi põhimõttel töötav asi viimased 100 aastat ühesugusena. Need ei ole igavesed, mõne aastagi siiski kipuvad kinni jääma jne. Kulumaterjal, mida tuleb vahetada, vaatamata sellele, et justkui töötaks. 5 kraadi soojem jahutusvedelik ja elu on lill.
4. Soe tuba. Hetkel igapäevasõidus kaks 1,9VAGi ja 1,9 PSA. Kõik 15 aastat vanad ja kõigil tuleb maanteel -15 kraadi juures soojust vähemaks keerata. Kõigil ka viimase kahe aasta jooksul termostaadid vahetatud.
Kokku: Termostaat siiski esimese asjana, kui soojas küsimus. Tavaliselt sellega asi piirdubki. See ei maksa palju, vahetus lihtne ja pea alati annab tulemust

P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Ei maksa palju aga ennem vahetust üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.
Viimati muutis kunks, 23 Jaan 2016, 11:12, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
kunks kirjutas:Arvamus odav kaup küll aga siiskiOlnud neid ju mõnikümmend.
1. Radiaatori läbipesemine. Lõppkokkuvõttes ikkagi need mängud pesemisega ei aita. Tulebki radikas vahetada. Eks see, kui kunagi veega sõidetud, keerab asja tuksi. Ka vana tosool ei ole enam õige asi. Läheb hapuks ja sööb metalli. Aegaajalt peab seda vahetama. Kui salongiradikas liiga umbes, hakkavad salongi seest jäätumise jamad jms.
2. Seierit ei saa uskuda. See täpset kraadi küll ei näita. Käega voolikutest ka midagi aru eis saa.
3. Termostaat-auruklapi põhimõttel töötav asi viimased 100 aastat ühesugusena. Need ei ole igavesed, mõne aastagi siiski kipuvad kinni jääma jne. Kulumaterjal, mida tuleb vahetada, vaatamata sellele, et justkui töötaks. 5 kraadi soojem jahutusvedelik ja elu on lill.
4. Soe tuba. Hetkel igapäevasõidus kaks 1,9VAGi ja 1,9 PSA. Kõik 15 aastat vanad ja kõigil tuleb maanteel -15 kraadi juures soojust vähemaks keerata. Kõigil ka viimase kahe aasta jooksul termostaadid vahetatud.
5. Need sooja juhtimise mootorid armatuuri all on ikaldus.
Kokku: Termostaat siiski esimese asjana, kui soojas küsimus. Tavaliselt sellega asi piirdubki. See ei maksa palju, vahetus lihtne ja pea alati annab tulemust
P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Algatuseks üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks
kas uued radikad said odavamad B osad v ikka nn originaalid? Siit sealt mälu järgi aru saanud, et see nn odav b osa ei pruugi toimidagi ja salong jääb ikka külmakskunks kirjutas:P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Ei maksa palju aga ennem vahetust üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.

Diesel Power KEEPS ME GOING