Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Tervist,

sai siis ostetud endale hiljaaegu VW Golf IV 1.6SR 74kW 1998a. Palju pole sõita saanudki kui jamad juba pihta hakkasid. Nüüd olengi takerdunud ühe probleemi otsa ja lahendust ei leia... Nimelt sai 500km tagasi vahetatud ära õli, õlifilter ja küünlad. Umbes 100km peale õlivahetust kontrollisin õli taset ja see oli kuidagi liiga palju vähenenud - lisaks avanes õlikorgi alt selline vaade:
Pilt

Peale seda uurisin millest selline asi tekib. Variante oli mitmeid, et niisked ilmad ja lühikesed otsad, karterituulutus umbes, jahutusvedeliku lekib mootori õli sisse jne..
Lühikesed otsad võib vist välistada, hommikul sõidan tööle juba ca 30km ja õhtul tagasi samapalju lisaks veel mõned pikemad sõidud.
Jahutusvedeliku pole millimeetritki kulunud ja visuaalselt tundub see puhas. Mootor läheb ka ilusti soojaks.
Eile hakkasin siis karterituulutusest viga otsima. Keegi kuskil kirjutas, et proovi mootori tühikäigul õlikork maha keerata ja vaata kas kork hakkab peal hüppama või õrnalt gaasi andes tõmbab see nagu vaakumiga tagasi külge. Minu puhul toimis see viimane variant, mis peaks välistama karteri tuulutuse ummistuse? Igaljuhul kiskusin ikkagi selle tuulutuse maha ja muidugi läks see ka katki kuna see kumm oli nii rabe. Nüüd kui õlikork lahtiselt peale panna siis see ainult hüppab. Ühesõnaga sõitsin täna hommikul lihtsalt nii tööle, et seda karteri tuulutust pole, samas ei ole tekkinud ka enam seda valget majoneesi laadset asja õlikorgi alla.
Pilt
Selle pika vooliku surusin ise sinna ajutiselt igaksjuhuks


Tellisin muidugi uue karteri tuulutuse ära ja ehk homme saan juba selle tagasi panna. Aga ikkagi miks tekib see valge ollus õlikorgi alla? Oskab keegi anda nõu, mida edasi teha?
Lisaks on tühikäigul sees kerge vibra. See ei ole koguaeg aga mingi hetk viskab nagu väikse vibra läbi. Hommikuti kui mootor külm on ja sõitma hakkan siis jääb gaasi vajutades pidevalt nö "hing kinni". Kui juba liikuma saab ja mootor soe siis on see probleem kadunud. Algul arvasingi, et see probleem tingitud küünaldest. Aga küünalde vahetus ei andnud midagi, ehk peaks ka küünlajuhtmed vahetama?

Tänud kõigile kes viitsivad kaasa mõelda.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Ilmselt on seda kollast löga ikka mõnuga kogunenud. Enda 1.8`l puhastasin koguaeg seda. Karteri tuulutuse ära puhtaks sain läks asi natukene paremaks. Üldiselt normaalne nähtus. Kindlasti keegi oskab peale mind midagi soovitada. Kabrikaane all on kindlasti seda jama palju, tihendi vahetusega saaks enamusest lahti usun.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

http://www.offroaders.com/tech/milky-st ... il-cap.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Kas õlivardal on veetilgad ?
Viimati muutis vwgolf, 11 Nov 2014, 14:36, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas GTI »

RixX kirjutas: Lisaks on tühikäigul sees kerge vibra. See ei ole koguaeg aga mingi hetk viskab nagu väikse vibra läbi. Hommikuti kui mootor külm on ja sõitma hakkan siis jääb gaasi vajutades pidevalt nö "hing kinni". Kui juba liikuma saab ja mootor soe siis on see probleem kadunud. Algul arvasingi, et see probleem tingitud küünaldest. Aga küünalde vahetus ei andnud midagi, ehk peaks ka küünlajuhtmed vahetama?
Vibra võib juba sellest katkisest lõdvikust tekkida kuna sealt saab mootor lisaõhku - vaheta see ära, siis on näha kas aitas või ei.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

vwgolf kirjutas:http://www.offroaders.com/tech/milky-st ... il-cap.htm

Kas õlivardal on veetilgad ?
Pole seda märganud aga vaatan täna õhtul veel järgi.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

GTI kirjutas:
RixX kirjutas: Lisaks on tühikäigul sees kerge vibra. See ei ole koguaeg aga mingi hetk viskab nagu väikse vibra läbi. Hommikuti kui mootor külm on ja sõitma hakkan siis jääb gaasi vajutades pidevalt nö "hing kinni". Kui juba liikuma saab ja mootor soe siis on see probleem kadunud. Algul arvasingi, et see probleem tingitud küünaldest. Aga küünalde vahetus ei andnud midagi, ehk peaks ka küünlajuhtmed vahetama?
Vibra võib juba sellest katkisest lõdvikust tekkida kuna sealt saab mootor lisaõhku - vaheta see ära, siis on näha kas aitas või ei.
Selle lõdviku tegin katki eile aga see vibra ja hommikuti "hing kinni" on olnud algusest peale.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

RixX kirjutas:
vwgolf kirjutas:http://www.offroaders.com/tech/milky-st ... il-cap.htm

Kas õlivardal on veetilgad ?
Pole seda märganud aga vaatan täna õhtul veel järgi.
Õlivardal ei tuvastanud veetilku. Küll aga tuli meelde see, et kui hiljuti termostaati vahetasin siis lõhkusin ära selle õlivarda hoidja(dipstick tube) - see oli lihtsalt nii rabe. Sai see uus ostetud. Kui eile õlivarrast kontrollisin siis näppisin korra seda hoidjat ka ning see oli suht lahtiselt seal peal. Erilist jõudu ei pidanud rakendama, et see lihtsalt välja tõmmata. Sai siis korralikult see paika klopsitud. Käega seda lihtsalt tagasi ei vajutagi, pidi natuke haamrit kasutama. Sellepärast ka ilmselt see, miks õlivarras valetas mulle koguaeg. Valasin normi sisse ja ikka oli puudu. Võimalik, et sealt alt roniski niiskus sisse ja tekitas selle valge olluse. Ühesõnaga eile panin uue karterituulutuse ka külge ja proovin nüüd mõnda aega sõita. Vaatame mis saab. Aga tänud, et juhtisid tähelepanu õlivarda suunas :thumbup:
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas Mazz »

See kollane möga on ka aastate pikkune resultaat ju. Oli näiteks Addinoli õlid, üks odavam teine kallim. Üks tekkitas möga, teine vähem. Kambrikaane alune raudselt julmalt täis seda.

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Mazz kirjutas:See kollane möga on ka aastate pikkune resultaat ju. Oli näiteks Addinoli õlid, üks odavam teine kallim. Üks tekkitas möga, teine vähem. Kambrikaane alune raudselt julmalt täis seda.
Täitsa võimalik. Ise panin sisse Comma 5w40 X-Flow täissündi. Aga kui kambrikaane alune seda paksult täis oleks kas siis ei peaks ka õlivarras sellega kergelt koos olema? Mäletan, et eelmisel audil oli mul õlivarda ots ka selle löksiga koos.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Mazz kirjutas:See kollane möga on ka aastate pikkune resultaat ju. Oli näiteks Addinoli õlid, üks odavam teine kallim. Üks tekkitas möga, teine vähem. Kambrikaane alune raudselt julmalt täis seda.
Täitsa võimalik. Ise panin sisse Comma 5w40 X-Flow täissündi. Kui see kollane löga seal kambrikaanel all on ega see midagi hetkel vist väga ei muuda? Või peaks mõtlema selle puhastamisele?
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Tegelikult ei juhtu midagi kui teda seal ka on. Õlitaset tsekid siis ju võid lapiga ära puhastada alati...

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas GTI »

Mazz kirjutas:Tegelikult ei juhtu midagi kui teda seal ka on. Õlitaset tsekid siis ju võid lapiga ära puhastada alati...
Tuulutustorudesse ja õliaurude püüdurisse sadestunud mögin võib talvel külmadega lihtsalt ära külmuda ja kinnikülmunud karterituulutus palju pahandust tekitada (alates õli ja tihendite väljaviskamisest kuni mootori kokkujooksmiseni).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Olen nüüd sõitnud ca 300km vahepeal. Tundub, et valget asja ei teki enam aga siiski on veetilgad õlikorgi all..
Täna hommikul oli -5 külmakraadi ja kui auto käima panin siis algul hoiab umbes 1100 peal pöördeid ja siis langeb 900 peale ja veel allapoole kuni sureb välja. Panen uuesti käima ja siis hoian gaasiga kuskil 2000peal pöördeid üks minut aega. Kui siis lahti lasen, jääb auto omal jõul käima. Kuigi ka siis viskab vibra sisse ja tahaks nagu iga hetk välja surema hakata. Kui mootor soojaks läheb siis probleemi pole enam. Lisaks sellele tuleb sumpsist korraliku tomu mis on suht tugeva haisuga (selline kerge kärsakas), seda tuleb ka sooja mootoriga - eriti pöördeid andes. Tundub, et viimasel ajal on auto hakanud ka bensu võtma tavalisest rohkem. Kas võib olla, et kogu selle jama taga on hoopis lambda andur? Kas sellel 74kw versioonil on neid vist ainult üks?
Viimati muutis RixX, 17 Nov 2014, 12:54, muudetud 1 kord kokku.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas woody »

Lõhnab lambda järele, kuid samas võib ka auto ajule temperatuuri andur segast panna. Kogetud kogemus. Kindluse mõttes oleks mõttekam lasta diagnostika teha, saad targemaks.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Nonii nüüd selgus, et auto võtab õli ka. Polnud pärast viimast õlivahetust (u. 800-900km tagasi) nii väga tähelepanu pööranud. Eile kontrollisin ja tase oli vardal viimase saki peal. 0.7l kallasin juurde ja siis sai norm sisse. Otsest leket ei tuvastanud mootoriruumis. Kui auto ostsin siis sõitsin umbes 1500km enne kui õli vahetasin ja sel ajal oli küll tase koguaeg max peal. Kas täissünt ei sobi? Ise väga süvitsi seda mootori värki ei jaga. Ehk on kellegil ideid mida peaks hakkama kontrollima, et teada saada kuhu õli kaob....?
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

RixX kirjutas:Nonii nüüd selgus, et auto võtab õli ka. Polnud pärast viimast õlivahetust (u. 800-900km tagasi) nii väga tähelepanu pööranud. Eile kontrollisin ja tase oli vardal viimase saki peal. 0.7l kallasin juurde ja siis sai norm sisse. Otsest leket ei tuvastanud mootoriruumis. Kui auto ostsin siis sõitsin umbes 1500km enne kui õli vahetasin ja sel ajal oli küll tase koguaeg max peal. Kas täissünt ei sobi? Ise väga süvitsi seda mootori värki ei jaga. Ehk on kellegil ideid mida peaks hakkama kontrollima, et teada saada kuhu õli kaob....?
Täissünt sobib küll, alustada tasuks sellest, et põhjaalt uurida õlilekkeid, kui tõesti õlilekkeid pole siis peab see õli läbi mootori käima...

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

J.Aru kirjutas:
RixX kirjutas:Nonii nüüd selgus, et auto võtab õli ka. Polnud pärast viimast õlivahetust (u. 800-900km tagasi) nii väga tähelepanu pööranud. Eile kontrollisin ja tase oli vardal viimase saki peal. 0.7l kallasin juurde ja siis sai norm sisse. Otsest leket ei tuvastanud mootoriruumis. Kui auto ostsin siis sõitsin umbes 1500km enne kui õli vahetasin ja sel ajal oli küll tase koguaeg max peal. Kas täissünt ei sobi? Ise väga süvitsi seda mootori värki ei jaga. Ehk on kellegil ideid mida peaks hakkama kontrollima, et teada saada kuhu õli kaob....?
Täissünt sobib küll, alustada tasuks sellest, et põhjaalt uurida õlilekkeid, kui tõesti õlilekkeid pole siis peab see õli läbi mootori käima...
Põhja all ainuke leke mille tuvastasin oli käigukasti ja veovõlli vahelt.. see rõngastihend või simmerling või mis iganes selle õige nimi on. Nädalavahetusel saab see vahetatud. Aga kusagilt mujalt tundub, et ei leki..
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas teet82 »

See õlikadu on suhteliselt sagedane probleem Golf 4 puhul. Ise puutusin hiljuti kokku ühe 1.4 mootoriga, millel oli paar kuud tagasi õlivahetus tehtud ja varras ei näidanud praegu enam midagi, kuigi autoga oli väga vähe sõidetud. Mingeid lekkeid pole, ainult käivitamisel viskab suitsu, arvatavasti klapisääretihendid täiesti läbi. Päris paljudel on kuuldeste järgi aidanud klapisääretihendite vahetus.

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Käisin täna heitgaase mõõtmas. Kui auto tühikäigul käib on kõik näitajad OK. Kõrgendatud pööretel (2700pööret) oli tagant sinine suits väljas ja kõik näitajad mööda. Ja kui jälle lasta tühikäigul seista siis lähevad kõik näitajad normidesse. Tundub, et kurja on teinud ikkagi täissünt mis sai viimane kord sisse valada. Täissünt pidi olema pesuomadustega ja kui valada seda mootorisse kus on olnud ei tea mis enne sees ja ei tea kui kaua... siis võib see täissünt kõik lahti pesta mootoris. Sellist asja mulle räägiti, ei tea kui palju see tõele vastab aga minu puhul hakkasid jamad kohe prast õli vahetust. Ei teagi nüüd ikka mis siis läbi olla võib.. Ehk pääseb ainult klapisääre tihenditega. Homme lähen mõõdan surved ka silindris ära. Selle testiga peaks ehk saama välistada kolvirõngad ?
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

RixX kirjutas:Käisin täna heitgaase mõõtmas. Kui auto tühikäigul käib on kõik näitajad OK. Kõrgendatud pööretel (2700pööret) oli tagant sinine suits väljas ja kõik näitajad mööda. Ja kui jälle lasta tühikäigul seista siis lähevad kõik näitajad normidesse. Tundub, et kurja on teinud ikkagi täissünt mis sai viimane kord sisse valada. Täissünt pidi olema pesuomadustega ja kui valada seda mootorisse kus on olnud ei tea mis enne sees ja ei tea kui kaua... siis võib see täissünt kõik lahti pesta mootoris. Sellist asja mulle räägiti, ei tea kui palju see tõele vastab aga minu puhul hakkasid jamad kohe prast õli vahetust. Ei teagi nüüd ikka mis siis läbi olla võib.. Ehk pääseb ainult klapisääre tihenditega. Homme lähen mõõdan surved ka silindris ära. Selle testiga peaks ehk saama välistada kolvirõngad ?
Kas enne siis kindlasti ei olnud sinist suitsu kõrgematel pööretel kui nüüdki ennem ise tähele ei pannud kui alles heitgaase mõõtmas (mitte paha pärast, ei küsi vaid äkki lihtsalt ei pannud ka enne tähele)? Kolvirõngaid survemõõtmisega minuteada testida ikkagi ei saa, kui on õlirõngad läbi võib surve mootoris korras olla aga õli tuleb ikka silindrisse. Täissündil selle suitsemisega eriti seost minu loogika järgi ei tohiks olla, kui oleks õlisurve kadunud vms. siis jah oleks see võimalus, et täisünt mingi saasta lahti pesnud ja mõne õlikanali ära ummistanud.
Viimati muutis J.Aru, 19 Nov 2014, 22:49, muudetud 1 kord kokku.

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

Seda sinist suitsu ei tulegi väga palju kui pöördeid anda, natukene immitseb ja õli kärskas on rohkem tunda. Praeguste külmade ilmadega oligi õues suht raske aru saada kas ajab siis sinist või ei aja... Ülevaatusel sees oli lõpuks näha, et kergelt tuli sinist. Enne õlivahetust ei tundnud kordagi auto juures mingit sellist õli kärsakat. Nüüd kui ikka sõitmast tulen siis kohe kui autost välja astun on tunda seda lõhna. Sellepärast üldse kahtlus tekkiski.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

J.Aru kirjutas:
RixX kirjutas:Käisin täna heitgaase mõõtmas. Kui auto tühikäigul käib on kõik näitajad OK. Kõrgendatud pööretel (2700pööret) oli tagant sinine suits väljas ja kõik näitajad mööda. Ja kui jälle lasta tühikäigul seista siis lähevad kõik näitajad normidesse. Tundub, et kurja on teinud ikkagi täissünt mis sai viimane kord sisse valada. Täissünt pidi olema pesuomadustega ja kui valada seda mootorisse kus on olnud ei tea mis enne sees ja ei tea kui kaua... siis võib see täissünt kõik lahti pesta mootoris. Sellist asja mulle räägiti, ei tea kui palju see tõele vastab aga minu puhul hakkasid jamad kohe prast õli vahetust. Ei teagi nüüd ikka mis siis läbi olla võib.. Ehk pääseb ainult klapisääre tihenditega. Homme lähen mõõdan surved ka silindris ära. Selle testiga peaks ehk saama välistada kolvirõngad ?
Kas enne siis kindlasti ei olnud sinist suitsu kõrgematel pööretel kui nüüdki ennem ise tähele ei pannud kui alles heitgaase mõõtmas (mitte paha pärast, ei küsi vaid äkki lihtsalt ei pannud ka enne tähele)? Kolvirõngaid survemõõtmisega minuteada testida ikkagi ei saa, kui on õlirõngad läbi võib surve mootoris korras olla aga õli tuleb ikka silindrisse. Täissündil selle suitsemisega eriti seost minu loogika järgi ei tohiks olla, kui oleks õlisurve kadunud vms. siis jah oleks see võimalus, et täisünt mingi saasta lahti pesnud ja mõne õlikanali ära ummistanud.
Seda sinist suitsu ei tulegi väga palju kui pöördeid anda, natukene immitseb ja õli kärskas on rohkem tunda. Praeguste külmade ilmadega oligi õues suht raske aru saada kas ajab siis sinist või ei aja... Ülevaatusel sees oli lõpuks näha, et kergelt tuli sinist. Enne õlivahetust ei tundnud kordagi auto juures mingit sellist õli kärsakat. Nüüd kui ikka sõitmast tulen siis kohe kui autost välja astun on tunda seda lõhna. Sellepärast üldse kahtlus tekkiski.
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas GTI »

[quote="RixX]Seda sinist suitsu ei tulegi väga palju kui pöördeid anda, natukene immitseb ja õli kärskas on rohkem tunda. Praeguste külmade ilmadega oligi õues suht raske aru saada kas ajab siis sinist või ei aja... Ülevaatusel sees oli lõpuks näha, et kergelt tuli sinist. Enne õlivahetust ei tundnud kordagi auto juures mingit sellist õli kärsakat. Nüüd kui ikka sõitmast tulen siis kohe kui autost välja astun on tunda seda lõhna. Sellepärast üldse kahtlus tekkiski.[/quote]
Õli sisaldus heitgaasides peaks nende näitudele kohe mõjuma - mis HC näit gaasianalüsaatori järgi oli?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas GTI »

RixX kirjutas:Seda sinist suitsu ei tulegi väga palju kui pöördeid anda, natukene immitseb ja õli kärskas on rohkem tunda. Praeguste külmade ilmadega oligi õues suht raske aru saada kas ajab siis sinist või ei aja... Ülevaatusel sees oli lõpuks näha, et kergelt tuli sinist. Enne õlivahetust ei tundnud kordagi auto juures mingit sellist õli kärsakat. Nüüd kui ikka sõitmast tulen siis kohe kui autost välja astun on tunda seda lõhna. Sellepärast üldse kahtlus tekkiski.
Õli sisaldus heitgaasides peaks nende näitudele kohe mõjuma - mis HC näit gaasianalüsaatori järgi oli?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

RixX
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 19 Veebr 2013, 10:13
Skype: rihard53
Asukoht:

Re: Mure Golf IV 1.6 74kW 1998

Lugemata postitus Postitas RixX »

GTI kirjutas:
RixX kirjutas:Seda sinist suitsu ei tulegi väga palju kui pöördeid anda, natukene immitseb ja õli kärskas on rohkem tunda. Praeguste külmade ilmadega oligi õues suht raske aru saada kas ajab siis sinist või ei aja... Ülevaatusel sees oli lõpuks näha, et kergelt tuli sinist. Enne õlivahetust ei tundnud kordagi auto juures mingit sellist õli kärsakat. Nüüd kui ikka sõitmast tulen siis kohe kui autost välja astun on tunda seda lõhna. Sellepärast üldse kahtlus tekkiski.
Õli sisaldus heitgaasides peaks nende näitudele kohe mõjuma - mis HC näit gaasianalüsaatori järgi oli?
Pilt
mis liigub, see kulub, ja mis kulub, see varsti enam ei liigu

Vasta

Mine “Mootor”