Passat 07a DSG kasti mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2012, 00:18
- Telefon: 56975670
- Auto: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 04a.
- Asukoht: Tartu
Passat 07a DSG kasti mure
Ei hakkanud kellegi teise teemasse juurde kirjutama, kuna ei leidnud sobivate tunnustega samalaadset teemat.
Mure siis selles, et pealkirjas mainitud masinal järgmised probleemid. Hooratas, see teeb alguses käima pannes paar väikest kõlksu ja seismajättes paar kolksu. Muidu vaikne. Selge see, et selle peab ära vahetama. Aga probleeme on veel. Nimelt alguses autot ostes oli "R" ja "N" vaheline nõks olematu, panid "R" peal oli "N" jne. Aitas trossi pingutamine ja nüüd on iga käigu nõks selgelt tunda. Ok, see selleks. See asi korras.
Kõige suurem mure on selles, et soojalt, kui mootor on töösoe ja sõita linnas nt "D - 4 käik" ja enne pööret hoogu maha lastes läheb "D - 2 käigu" peale siis vabalt kaasi andmata lihtsalt veeredes hakkab jõnksutama, päris koledasti vahepeal isegi. Seda just olen tähele pannud ainult "2" käiguga seoses, vahepeal "2", "3"ndale vahetades käib ka selline tühi jõnks nagu libiseks korra läbi, seda küll harva, kuid siiski. Ka kohalt ära minnes rapsib kuidagi maru järsku nagu alguses nõksake pole vedu taga ja siis korraga nagu hüppaks vedu taha. Muidu 1, 2, 3, 4, 5, 6 vahetab kiirendusel täiesti puhtalt käigud üles ainult käike alla vahetades 2 käigu peal hakkab kõvasti jõnksutama. Hommikuti külmalt töötab kõik laitmatult, ühtegi viga pole seni, kuni auto töösoe.
Tehtud asjad siis kasti baassedmete uuendus, ehk uuesti kõik käigud selgeks õpetatud ja blabla, nagu see protsess ikka käib. Alguses isegi, kui tagurdasid nt. hoovist välja ja edasi liikuma hakates "R" pealt "D" peale käiku vahetades suri auto välja. Nüüd enam peale baasseadistuste tegemist sellist asja ei ole. Grammike on parem, kui ole enne, kuid soojalt "2" käiguga veeredes jõnksutab ikka. Ja ka vabahooga veeredes kaasi andes jõnksuga vedu on alles. Linnavahel liigldes on see "2" käik põhiline ja sellega need rapsimised, jõnksutamised jne on kõige rohkem.
Hooratas on veel vahetamata (sellest see kast nii ei käitu, see aind teeb käivitusel ja seisma jättes paar kõlksu, pole veel täitsa küpse, kuid nagunii, kui tegemiseks läheb läheb ka see vahetusse). Uuringi, et äkki on kellegil sellise asja kohta kogemusi ja oskab nõu anda, mida tegema peaks? ("2" käigu solenoid? üldse uus aju (mehhatroonika blokk vms) või mis veel?)
Vabandan pika kirja eest!
Jään arvamusi ootama, ettetänades!
Mure siis selles, et pealkirjas mainitud masinal järgmised probleemid. Hooratas, see teeb alguses käima pannes paar väikest kõlksu ja seismajättes paar kolksu. Muidu vaikne. Selge see, et selle peab ära vahetama. Aga probleeme on veel. Nimelt alguses autot ostes oli "R" ja "N" vaheline nõks olematu, panid "R" peal oli "N" jne. Aitas trossi pingutamine ja nüüd on iga käigu nõks selgelt tunda. Ok, see selleks. See asi korras.
Kõige suurem mure on selles, et soojalt, kui mootor on töösoe ja sõita linnas nt "D - 4 käik" ja enne pööret hoogu maha lastes läheb "D - 2 käigu" peale siis vabalt kaasi andmata lihtsalt veeredes hakkab jõnksutama, päris koledasti vahepeal isegi. Seda just olen tähele pannud ainult "2" käiguga seoses, vahepeal "2", "3"ndale vahetades käib ka selline tühi jõnks nagu libiseks korra läbi, seda küll harva, kuid siiski. Ka kohalt ära minnes rapsib kuidagi maru järsku nagu alguses nõksake pole vedu taga ja siis korraga nagu hüppaks vedu taha. Muidu 1, 2, 3, 4, 5, 6 vahetab kiirendusel täiesti puhtalt käigud üles ainult käike alla vahetades 2 käigu peal hakkab kõvasti jõnksutama. Hommikuti külmalt töötab kõik laitmatult, ühtegi viga pole seni, kuni auto töösoe.
Tehtud asjad siis kasti baassedmete uuendus, ehk uuesti kõik käigud selgeks õpetatud ja blabla, nagu see protsess ikka käib. Alguses isegi, kui tagurdasid nt. hoovist välja ja edasi liikuma hakates "R" pealt "D" peale käiku vahetades suri auto välja. Nüüd enam peale baasseadistuste tegemist sellist asja ei ole. Grammike on parem, kui ole enne, kuid soojalt "2" käiguga veeredes jõnksutab ikka. Ja ka vabahooga veeredes kaasi andes jõnksuga vedu on alles. Linnavahel liigldes on see "2" käik põhiline ja sellega need rapsimised, jõnksutamised jne on kõige rohkem.
Hooratas on veel vahetamata (sellest see kast nii ei käitu, see aind teeb käivitusel ja seisma jättes paar kõlksu, pole veel täitsa küpse, kuid nagunii, kui tegemiseks läheb läheb ka see vahetusse). Uuringi, et äkki on kellegil sellise asja kohta kogemusi ja oskab nõu anda, mida tegema peaks? ("2" käigu solenoid? üldse uus aju (mehhatroonika blokk vms) või mis veel?)
Vabandan pika kirja eest!
Jään arvamusi ootama, ettetänades!
Viimati muutis premka, 09 Nov 2014, 16:09, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Kas ja millal on kastis õli vahetatud? Väidetavalt pidi ka õlivahetus jõnkustamist jms. ära kaotama kui hästi läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2012, 00:18
- Telefon: 56975670
- Auto: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 04a.
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Õli ja filtri vahetasin ka juba enne baasseadistuse tegemist. Ei muutund midagi.J.Aru kirjutas:Kas ja millal on kastis õli vahetatud? Väidetavalt pidi ka õlivahetus jõnkustamist jms. ära kaotama kui hästi läheb.
Sellel kastil ei saa õlivahetus kuidagi seda jõnksutamist mõjutada, kast ju täis mehhaalinine. Ainus elektrooniline osa on hüdraulika. Või olen millegist valesti aru saanud?
Esindus ka ei paku mingit softi uuendust kastile. Lihtsalt ei ole sellele mudelile uuemat versiooni vms. (Bmw´del muidu paljudel olemas softi uuendus esinduses ja kõik jõnksutamised kadunud)
VW on üks imelik mark, kõikidel VW´del, kunagi esinduses kastile uuendust pole saanud... Kui aga tegemist on Audi või BMW´ga on alati saanud esinduses seda teha ja on probleemi korda saanud. VW üks ja sama jutt, et tuleb hakata osasid vahetama (põhiasi hüdraulika ehk kastiaju).
Viimati muutis premka, 09 Nov 2014, 19:40, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Elekter hulbib õli sees ja see õli hakkab vananedes elektrit juhtima.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2012, 00:18
- Telefon: 56975670
- Auto: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 04a.
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Selge on see, et õli on vahetatud ja baasseadistus tehtud. Ei midagi ..ootangi, kas kellegil on teadmisi/kogemusi samalaadsete asjadega? Mida edasi teha?
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2012, 00:18
- Telefon: 56975670
- Auto: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 04a.
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Hüdraulika? Ei saa vihjest vms aru.golfi_vend kirjutas:Elekter hulbib õli sees ja see õli hakkab vananedes elektrit juhtima.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Sa ütlesid, et ei saa aru, kuidas õli mõjutab kasti tööd. Kui erinevad andurid hakkavad vale infot andma, siis võib käiguvahetus kannatada.
See aga ilmselgelt pole hetkel viga.
Võid kasutaja Elevant teemast lugeda, kuidas ta maadleb oma kastiga.
See aga ilmselgelt pole hetkel viga.
Võid kasutaja Elevant teemast lugeda, kuidas ta maadleb oma kastiga.
Viimati muutis R36, 09 Nov 2014, 21:24, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Endal oli sama probleem. Teine käik oli kõige hullem, neljas natukene vähem, kuues käik maanteel vahest nagu "ujus". Paaritud käigud kõik korras. Kui tagurpidi sõites hakkasin seisma jääma, suri mootor mõnel korral ka välja (töösooja mootoriga). Kohalt minnes ka vahest "ragistas".
Sai ka proovitud dünaamilist õlivahetust, baasseadistust, uuesti õpetamist, aga kasu ei midagi.
Eestis rohkem ei osatud midagi teha, ainult mehhatrooniku vahetust pakuti, hind 2k kanti. Lõppkokkuvõttes käisin Lätis Recros, hommikul kell 8 viisin auto sinna, tegime proovisõidu ning kell 4 oli auto käes, tehti mehhatroonika korda (taastati) ja õhtuks olin kodus.
Sai ka proovitud dünaamilist õlivahetust, baasseadistust, uuesti õpetamist, aga kasu ei midagi.
Eestis rohkem ei osatud midagi teha, ainult mehhatrooniku vahetust pakuti, hind 2k kanti. Lõppkokkuvõttes käisin Lätis Recros, hommikul kell 8 viisin auto sinna, tegime proovisõidu ning kell 4 oli auto käes, tehti mehhatroonika korda (taastati) ja õhtuks olin kodus.
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Päris huvitav.Tombi kirjutas:Endal oli sama probleem. Teine käik oli kõige hullem, neljas natukene vähem, kuues käik maanteel vahest nagu "ujus". Paaritud käigud kõik korras. Kui tagurpidi sõites hakkasin seisma jääma, suri mootor mõnel korral ka välja (töösooja mootoriga). Kohalt minnes ka vahest "ragistas".
Sai ka proovitud dünaamilist õlivahetust, baasseadistust, uuesti õpetamist, aga kasu ei midagi.
Eestis rohkem ei osatud midagi teha, ainult mehhatrooniku vahetust pakuti, hind 2k kanti. Lõppkokkuvõttes käisin Lätis Recros, hommikul kell 8 viisin auto sinna, tegime proovisõidu ning kell 4 oli auto käes, tehti mehhatroonika korda (taastati) ja õhtuks olin kodus.
Palju selline taastamine maksma läks ?
Kaua sellest möödas on ning siiani toimetab ideaalselt ?
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Käisin seal mai lõpus/juuni alguses. Siiamaani toimib ideaalselt (30 000 km sõitnud sellega). Soovitasid veel softi ära vahetada, mida ma veel teinud ei ole. Garantii anti 2 aastat või mingi läbisõit (ei mäleta palju).
Raha küsisid alguses nn hinnapakkumises 500 euri, reaalselt maksin 700 euri raha.
Raha küsisid alguses nn hinnapakkumises 500 euri, reaalselt maksin 700 euri raha.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2012, 00:18
- Telefon: 56975670
- Auto: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 04a.
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Ok.Tombi kirjutas:Käisin seal mai lõpus/juuni alguses. Siiamaani toimib ideaalselt (30 000 km sõitnud sellega). Soovitasid veel softi ära vahetada, mida ma veel teinud ei ole. Garantii anti 2 aastat või mingi läbisõit (ei mäleta palju).
Raha küsisid alguses nn hinnapakkumises 500 euri, reaalselt maksin 700 euri raha.
Tartus Trans Rem´is pakuti minu jutupõhjal 650€ lahendust.
Uuringi lihtsalt sellepärast maad, et äkki kellegil olnud sama mure ja saanud odavamalt korda teatud detaili vahetades, sest ega keegi tegija ju ei ütle mis viga on. Tahavad ise raha teenida. Nii ongi aga jah, selge siis. Tean, et ega muud kasulikku nagunii teada ei saa või teha pole.
Tänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2012, 00:18
- Telefon: 56975670
- Auto: Volkswagen Phaeton 5,0TDI 230kW 04a.
- Asukoht: Tartu
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Dünaamilise õlivahetus kohta öeldi mulle ka, et sellel kastil see ei muuda midagi (DSG). Piisab täiesti tavalisest õlivahetusest. Kuna DSG ehitus on teine, kui nt. Tiptronic, kus sõltub õlist väga palju.
Re: Passat 07a DSG kasti mure
vaheta solenoidid ära. ei usu, et kastil oleks mehhatroonika emaplaadil rike vms.
Re: Passat 07a DSG kasti mure
Mul ka sama teema. Külma mootoriga on kõik OK. Kui mootor soojaks läheb, siis teise käiguga hakkab jama. Näiteks kui vaikselt sõita teise käiguga (pöörded 800-900), ja siis gaasi anda käib korralik nõks läbi. Kui hästi rahulikult/vaikselt gaasipedaali vajutada, siis on seda isegi võimalik vältida. Ühegi teise käiguga nii ei tee, Kui kiirendada vahetab ilusti. Aitab ka ainult meh. ploki vahetus või remont? Need dsg kastid tunduvad suht si** hädad olevat :/
Viimati muutis LR557, 12 Nov 2014, 20:54, muudetud 1 kord kokku.