
K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Mina näen ainult ühte veakoodi, mis turboga seotud on 

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
ja õigust räägid ja nyyd tundub et n75 läbi sai veits uuritud selle koodi kohta . kas arvad sama ?copilot kirjutas:Mina näen ainult ühte veakoodi, mis turboga seotud on
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=326766
Veits kiiret lugemist selle turbo solenoid veakoodi kohta
Kuid kui arvestada kogu veakoodide punti(va mõned a la EGR pime ja lahti ühendatud MAF), siis tundub nagu kuskil oleks mingi ühenduse kala. Mingi aeg kõrvu jäänud endiste oisu diisli meeste käest, et sellel mootoril jamasid olnud mootori juhtmestikuga ning põhjustavat erinevaid anomaaliaid. Eks kui need veakoodid tulevad tagasi, siis tuleb otsida keegi, kes jagab seda elektrit. Kindlasti ära külasta migit made in kuuritaga vaanjat, kel diislitest pmt aimugi pole!
Veits kiiret lugemist selle turbo solenoid veakoodi kohta

Kuid kui arvestada kogu veakoodide punti(va mõned a la EGR pime ja lahti ühendatud MAF), siis tundub nagu kuskil oleks mingi ühenduse kala. Mingi aeg kõrvu jäänud endiste oisu diisli meeste käest, et sellel mootoril jamasid olnud mootori juhtmestikuga ning põhjustavat erinevaid anomaaliaid. Eks kui need veakoodid tulevad tagasi, siis tuleb otsida keegi, kes jagab seda elektrit. Kindlasti ära külasta migit made in kuuritaga vaanjat, kel diislitest pmt aimugi pole!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer
Possible Symptoms
Engine starting but stalling immediately
Possible Causes
Key(s) not matched
Instrument Cluster not matched
Engine Control Unit (ECU) not matched
Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty
Possible Solutions
Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)
Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)
Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)
Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)
Special Notes
In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.
May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module.
If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, on rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)
Low battery voltage (including a faulty battery) may cause Immobilizer system malfunctions and testing should be done only with a known good battery installed.
Possible Symptoms
Engine starting but stalling immediately
Possible Causes
Key(s) not matched
Instrument Cluster not matched
Engine Control Unit (ECU) not matched
Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty
Possible Solutions
Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)
Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)
Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)
Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)
Special Notes
In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.
May be stored in Combination with 01176 - Key: Signal too Low in Immobilizer Control Module.
If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, on rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)
Low battery voltage (including a faulty battery) may cause Immobilizer system malfunctions and testing should be done only with a known good battery installed.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Ehk siis see mootori aju kohta käiv veakood võib olla ka muust tingitud....eks tuleb vaadata, mis tuleb tagasi ja mis mitte peale kustutamist. Kas mingi aeg on olnud probleeme kehva akuga, mis suht tühjaks jooksnud ja põhjustanud kehva v pikka v üldse mitte käivitumist?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
lugesin just läbi ja hakkasin kirjutama et aku on mul ikka täitsa peescopilot kirjutas:Ehk siis see mootori aju kohta käiv veakood võib olla ka muust tingitud....eks tuleb vaadata, mis tuleb tagasi ja mis mitte peale kustutamist. Kas mingi aeg on olnud probleeme kehva akuga, mis suht tühjaks jooksnud ja põhjustanud kehva v pikka v üldse mitte käivitumist?

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
753dfx kirjutas:lugesin just läbi ja hakkasin kirjutama et aku on mul ikka täitsa peescopilot kirjutas:Ehk siis see mootori aju kohta käiv veakood võib olla ka muust tingitud....eks tuleb vaadata, mis tuleb tagasi ja mis mitte peale kustutamist. Kas mingi aeg on olnud probleeme kehva akuga, mis suht tühjaks jooksnud ja põhjustanud kehva v pikka v üldse mitte käivitumist?algselt oli lisatud vähe asjalikum muusikasysteem autosse ja peale seda kui aku ei kestnud yle 30 minuti siis kiskusin selle välja . hommikul -2 kraadiga ikka vaevaliselt venitab käima ennast


Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
ega enam ei kuulagicopilot kirjutas:753dfx kirjutas:lugesin just läbi ja hakkasin kirjutama et aku on mul ikka täitsa peescopilot kirjutas:Ehk siis see mootori aju kohta käiv veakood võib olla ka muust tingitud....eks tuleb vaadata, mis tuleb tagasi ja mis mitte peale kustutamist. Kas mingi aeg on olnud probleeme kehva akuga, mis suht tühjaks jooksnud ja põhjustanud kehva v pikka v üldse mitte käivitumist?algselt oli lisatud vähe asjalikum muusikasysteem autosse ja peale seda kui aku ei kestnud yle 30 minuti siis kiskusin selle välja . hommikul -2 kraadiga ikka vaevaliselt venitab käima ennast
Osta siis uus aku ja seisva mootoriga ära kuula nii palju tümmi

-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
Juhtemistiku kohta nii palju, et pidi ja olema B6 üks niiöelda "tüüp vigadest" Maadlesin ise ka aasta alguses niiöelda "anomaaliaga" suvalisel hetkel/ suvalisel kohal lõi lampi auto Limp modi.copilot kirjutas:http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=326766
Veits kiiret lugemist selle turbo solenoid veakoodi kohta![]()
Kuid kui arvestada kogu veakoodide punti(va mõned a la EGR pime ja lahti ühendatud MAF), siis tundub nagu kuskil oleks mingi ühenduse kala. Mingi aeg kõrvu jäänud endiste oisu diisli meeste käest, et sellel mootoril jamasid olnud mootori juhtmestikuga ning põhjustavat erinevaid anomaaliaid. Eks kui need veakoodid tulevad tagasi, siis tuleb otsida keegi, kes jagab seda elektrit. Kindlasti ära külasta migit made in kuuritaga vaanjat, kel diislitest pmt aimugi pole!
Kaabel näiteks vigadeks küll ühte ja teist hetkel meeles, et küll oli mootoripöörete andur või mis iganes asi.
Peale konsulteerimist Saksa Autos töötava inimesega pani ta kohe pildi kokku ja ütles, et ära hakka ühtegi andurit enne vahetama, kui ei ole mootori õhufiltri all olevat kaablikõri vaadanud. ( pidi seal jooksma kusagilt üle)
Tehti siis nii nagu öeldi ja selgus, et jah kaablikõri ( mis pidi olema tavaline asi) on osade juhtmete isolatsiooni ära närinud)
Sai siis see korda tehtud ja anomaaliad kadusid.
Ka sellise veakoodiga olen kokku puutunud. Auto küll käivitus ja kohe loobus ka koostööst. Põhjus peitus minu B6-l roolilukus. ( Sai Mölleris vahetatud ja korras)copilot kirjutas:P1570- Engine Start Blocked by Immobilizer
Viimati muutis anonymous2, 07 Nov 2014, 16:48, muudetud 1 kord kokku.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
anonymous2 kirjutas:Juhtemistiku kohta nii palju, et pidi ja olema B6 üks niiöelda "tüüp vigadest" Maadlesin ise ka aasta alguses niiöelda "anomaaliaga" suvalisel hetkel/ suvalisel kohal lõi lampi auto Limp modi.copilot kirjutas:http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=326766
Veits kiiret lugemist selle turbo solenoid veakoodi kohta![]()
Kuid kui arvestada kogu veakoodide punti(va mõned a la EGR pime ja lahti ühendatud MAF), siis tundub nagu kuskil oleks mingi ühenduse kala. Mingi aeg kõrvu jäänud endiste oisu diisli meeste käest, et sellel mootoril jamasid olnud mootori juhtmestikuga ning põhjustavat erinevaid anomaaliaid. Eks kui need veakoodid tulevad tagasi, siis tuleb otsida keegi, kes jagab seda elektrit. Kindlasti ära külasta migit made in kuuritaga vaanjat, kel diislitest pmt aimugi pole!
Kaabel näiteks vigadeks küll ühte ja teist hetkel meeles, et küll oli mootoripöörete andur või mis iganes asi.
Peale konsulteerimist Saksa Autos töötava inimesega pani ta kohe pildi kokku ja ütles, et ära hakka ühtegi andurit enne vahetama, kui ei ole mootori õhufiltri all olevat kaablikõri vaadanud. ( pidi seal jooksma kusagilt üle)
Tehti siis nii nagu öeldi ja selgus, et jah kaablikõri ( mis pidi olema tavaline asi) on osade juhtmete isolatsiooni ära närinud)
Sai siis see korda tehtud ja anomaaliad kadusid.Ka sellise veakoodiga olen kokku puutunud. Auto küll käivitus ja kohe loobus ka koostööst. Põhjus peitus minu B6-l roolilukus. ( Sai Mölleris vahetatud ja korras)copilot kirjutas:P1570- Engine Start Blocked by Immobilizer
sai siis juhtmestikule pilk peale visatud ja tundub et se viga on juba eelmise omaniku poolt läbi elatud ja koik on ilusti kinni teibitud ehk siis viga pole selles :/ läheb see nädal möllerisse vea tuvastamisesse aitab jamast las asjatundjad toimetavad

Re: K: passat b6 103kw dsg 2006a tõsine probleem suitsemisega
autol siis kerge ylerõhk ja syyde oli 3,60 umbes ehk siis paigast ära ja ühtegi veakoodi uuesti esile pole tulnud . mõistus otsas
maf ja n75 toimib vnt liigub ilusti ühesõnaga mootori poole pealt tundub korras olema aga ikkagi suitseb ja väristab . hooratta kolkse pole kuulda .
maf ja n75 toimib vnt liigub ilusti ühesõnaga mootori poole pealt tundub korras olema aga ikkagi suitseb ja väristab . hooratta kolkse pole kuulda .