VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
maeitea
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Okt 2013, 22:33
Auto: Golf 4 1.6 74kw
Asukoht:

VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas maeitea »

Tervist!

Auto: VW Golf 4,1997.a, 1.6 74kw.

Probleem: Roolilatt hakkas otsast lekkima,viisin remonti,panin alla tagasi. Hakkasin testima ning umbes minutiga viskas rv pumba kuumaks. Õli tase oli korras,õli õige, õhk tuli ka nagu välja. Pump peaks korralikult toimetama,käib korralikult ringi jne. Õli jõuab pumbast latini (lasin lati küljest poldi veits lahti,hakkas lahmama).Lati külge mineva klapiga poldi panin uue . Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.

Ise olen oma mõtetega ummikusse jooksnud. Kas kellelgi siit äkki on mõtteid,kogemusi,soovitusi?

tänud!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

maeitea kirjutas:Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.
Kas rooli keskasend (e. otsesõidu asend) on ikka õigesti määratud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

maeitea
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Okt 2013, 22:33
Auto: Golf 4 1.6 74kw
Asukoht:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas maeitea »

GTI kirjutas:
maeitea kirjutas:Rooli keerates pöörab ühele poole kenasti, teisele poole keerates "poob" kohati nagu kinni ja keerab eri kaugusele.
Kas rooli keskasend (e. otsesõidu asend) on ikka õigesti määratud?
see sai jah,õigesti pandud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kuidas siis mõista et keerab eri kaugusele? Kas vasemale ja paremale rooli välja keerates on väljakeeramise ulatused erinevad - kui jah, siis pole roolilatt täpselt keskasendis, kuigi rooliratas võib sõites otse olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

maeitea
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Okt 2013, 22:33
Auto: Golf 4 1.6 74kw
Asukoht:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas maeitea »

GTI kirjutas:Kuidas siis mõista et keerab eri kaugusele? Kas vasemale ja paremale rooli välja keerates on väljakeeramise ulatused erinevad - kui jah, siis pole roolilatt täpselt keskasendis, kuigi rooliratas võib sõites otse olla.

paremale keerates on keeramine niiöelda sujuv.vasakule keerates tuleb nagu mingi hetk tromb ette.vahepeal tuleb,vahepeal ei tule.kui ei tule ,keerab rool mõlemale poole võrdselt.oletame et keerad u. veerand pööret vasakule,tuleb blokk.keerad keskele tagasi ja paned uuesti vasakule,siis saab juba rohkem jne. ebaühtlane ühesõnaga.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

maeitea kirjutas:
GTI kirjutas:Kuidas siis mõista et keerab eri kaugusele? Kas vasemale ja paremale rooli välja keerates on väljakeeramise ulatused erinevad - kui jah, siis pole roolilatt täpselt keskasendis, kuigi rooliratas võib sõites otse olla.

paremale keerates on keeramine niiöelda sujuv.vasakule keerates tuleb nagu mingi hetk tromb ette.vahepeal tuleb,vahepeal ei tule.kui ei tule ,keerab rool mõlemale poole võrdselt.oletame et keerad u. veerand pööret vasakule,tuleb blokk.keerad keskele tagasi ja paned uuesti vasakule,siis saab juba rohkem jne. ebaühtlane ühesõnaga.
Tundub, et pead latti remontinud firmaga/tegijaga korraks suhtlema? :roll:

maeitea
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Okt 2013, 22:33
Auto: Golf 4 1.6 74kw
Asukoht:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas maeitea »

lati remontijaga olen suhtluses olnud. tegu kogend meestega ja siiani pole probleeme olnud. öeldi et golfi latt on nii lihtne,et ei anna valesti remontida. aga noh,eksimine on inimlik/võimalik.
tuleb igaksjuhuks veel teise pumbaga proovida,äkki. ja kui ikka ei toimi,siis ei jäägi muud üle kui latt uuesti alt ära ja remondimeestele vigade paranduseks.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8004
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Võta rihm maha ja nokk õhku ja proovi siis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2879
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Magnus. Ei saanud sinu nõuandest ültse aru. Kuidas selline liigutus aitab probleemile lähemale jõuda.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8004
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

Mina ei suutnud välja lugeda, et, kas ta see poomine on võimenduse kohapealt või terve roolisüsteemi.
Seepärast soovitasin võimendus eemaldada ja proovida mehaanilist keeramist, et välistada mehaaniline vigastus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2879
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Arvasin sedasama,et rattad maast lahti ja keera koormusvabalt rooli. Eksitus oli selles,et soovitasid roolivõimu rihma maha võtta ku rattad rippus. Las võimendi töötab ka siis,kui rattad on vabas olekus .Teeb järelduse ,ja siis vajadusel eemaldab võimendi rihma. Peaks pilt selgem olema.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5335
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Teiseks veel see, et kui mootorit mitte käima panna peaks ka sama vist välja tegema kui roolivõimupumbal rihm maha võtta ja siis käiva mootoriga rattaid kruvida?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8004
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas R36 »

J.Aru kirjutas:Teiseks veel see, et kui mootorit mitte käima panna peaks ka sama vist välja tegema kui roolivõimupumbal rihm maha võtta ja siis käiva mootoriga rattaid kruvida?
Jah, see :) Kohe hakkan keerulisi lahendusi pakkuma. :oops:
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

maeitea
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 27 Okt 2013, 22:33
Auto: Golf 4 1.6 74kw
Asukoht:

Re: VW Golf 4 roolivõimu/lati/pumba mure

Lugemata postitus Postitas maeitea »

viga ikkagi roolivõimu süsteemis,sest kui võimu taga ei ole ,keeravad rattad kenasti.

sain vihjeks, et viga võib olla roolilati "samba" küljes olevas tihvtis,mis võis paigaldamise ajal kohapealt nihkuda või katki minna.mõjutavat ka tsirkulatsiooni.

Vasta

Mine “Veermik”