Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Huvitav, et sama organ suudab tuvastada seadust erinevalt. Sellisel juhul tuleb ise enne endale asjad selgeks teha ja minna sinna sirge seljaga ning neile näited ette laduda. Siis vast ei saa sind keegi keelata ega takistusi seada mootori vahetusel.
Mina näiteks tahan passi saad G1l 100kw KR mootori näol ( tegelikult seda sinna vahele ei lähe )
Ja näiteid on tuua siit klubist kellel mis mootor on sama kerepeale pandud.
Võibolla lõpp läks segaseks aga nii mu plaanid on.
Mina näiteks tahan passi saad G1l 100kw KR mootori näol ( tegelikult seda sinna vahele ei lähe )
Ja näiteid on tuua siit klubist kellel mis mootor on sama kerepeale pandud.
Võibolla lõpp läks segaseks aga nii mu plaanid on.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
KR peaks olema 102 kw.rako kirjutas: Mina näiteks tahan passi saad G1l 100kw KR mootori näol ( tegelikult seda sinna vahele ei lähe )
Mul Scirocco mk1-l passis PL 95kw. Ümberehitus passis olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kuidas on lood esiklaasi muutmisega? Kui ma näiteks katuse madalamale toon ja sellega klaasi kõrgus muutub ja custom klaasi tellin? On see ümberehitus? Kas seda saab üldse kuidagi arvele?
Ja ärge muretsege, ei hakka golfiga pornot tegema.
Ja ärge muretsege, ei hakka golfiga pornot tegema.
Rait.
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tervist. Lugesin enamus teemat läbi aga palju aru ei saanud, niiet küsin üle.
Endal golf 2, 1.6liitrine mootor ja 51kw. Saan endale probleemideta peale panna kasvõi kõige võimsama mootori, mis tehasest välja veeres, ehk siis 1,8 liitrise, millel 150kW (16V-G60) ? Ja protseduur näeks nii välja, et panen mootori peale ja lähen ARKi auto passi uuendama? Pidurid peab ka siis ära vahetama?
Paar küsimust ka veel.
Kõik golf 2 mootorikinnitused on samad? ei pea kinnitusi ümber tegema, kasvõi mingi 80kW mootori puhul?
Mis mootorid veel golf kahele lähevad (1:1 või minimaalsete kinnituste muudatustega) ? Mis generatsiooni golfid/jettad jne??
Aitäh.
Endal golf 2, 1.6liitrine mootor ja 51kw. Saan endale probleemideta peale panna kasvõi kõige võimsama mootori, mis tehasest välja veeres, ehk siis 1,8 liitrise, millel 150kW (16V-G60) ? Ja protseduur näeks nii välja, et panen mootori peale ja lähen ARKi auto passi uuendama? Pidurid peab ka siis ära vahetama?
Paar küsimust ka veel.
Kõik golf 2 mootorikinnitused on samad? ei pea kinnitusi ümber tegema, kasvõi mingi 80kW mootori puhul?
Mis mootorid veel golf kahele lähevad (1:1 või minimaalsete kinnituste muudatustega) ? Mis generatsiooni golfid/jettad jne??
Aitäh.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Minuteada ei olnud siiski G60 mootor 150kwdatss kirjutas:Tervist. Lugesin enamus teemat läbi aga palju aru ei saanud, niiet küsin üle.
Endal golf 2, 1.6liitrine mootor ja 51kw. Saan endale probleemideta peale panna kasvõi kõige võimsama mootori, mis tehasest välja veeres, ehk siis 1,8 liitrise, millel 150kW (16V-G60) ? Ja protseduur näeks nii välja, et panen mootori peale ja lähen ARKi auto passi uuendama? Pidurid peab ka siis ära vahetama?
Paar küsimust ka veel.
Kõik golf 2 mootorikinnitused on samad? ei pea kinnitusi ümber tegema, kasvõi mingi 80kW mootori puhul?
Mis mootorid veel golf kahele lähevad (1:1 või minimaalsete kinnituste muudatustega) ? Mis generatsiooni golfid/jettad jne??
Aitäh.

Suure plokiga on suure ploki kinnitused ja väikese plokiga väikese ploki kinnitused. Neid peaks olema siis kahte sorti. Kui sul hetkel peal 1.6 siis sinna läheb 1:1 1.8 motor.
Parandage mind kui ma eksin.
Aga pidureid seaduse järgi ringi teha ei tohi.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Google ütles, et mingi special edition mootor, 150kWrako kirjutas:Minuteada ei olnud siiski G60 mootor 150kwdatss kirjutas:Tervist. Lugesin enamus teemat läbi aga palju aru ei saanud, niiet küsin üle.
Endal golf 2, 1.6liitrine mootor ja 51kw. Saan endale probleemideta peale panna kasvõi kõige võimsama mootori, mis tehasest välja veeres, ehk siis 1,8 liitrise, millel 150kW (16V-G60) ? Ja protseduur näeks nii välja, et panen mootori peale ja lähen ARKi auto passi uuendama? Pidurid peab ka siis ära vahetama?
Paar küsimust ka veel.
Kõik golf 2 mootorikinnitused on samad? ei pea kinnitusi ümber tegema, kasvõi mingi 80kW mootori puhul?
Mis mootorid veel golf kahele lähevad (1:1 või minimaalsete kinnituste muudatustega) ? Mis generatsiooni golfid/jettad jne??
Aitäh.
Suure plokiga on suure ploki kinnitused ja väikese plokiga väikese ploki kinnitused. Neid peaks olema siis kahte sorti. Kui sul hetkel peal 1.6 siis sinna läheb 1:1 1.8 motor.
Parandage mind kui ma eksin.
Aga pidureid seaduse järgi ringi teha ei tohi.

1.8 mootori variante on ka paar tükki, ehk siis kõik sobiksid (mis golf kahel on tehase poolt pandud) ?
Kuidas on golf 3 mootoritega? näiteks 2.0 110kW GTI ?
Sobiks G3 mootor G2ele kui võtta G3 doonorilt esisild ka? või esisilla kinnitused ka erinevad? mis muudatusi tuleb teha?
Viimati muutis datss, 27 Nov 2013, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
No jah sellel spessial edissionil ei pruugi olla eestis tüübi kinnitust ja ikkagi ei ole sul sellega midagi peale hakata.
1.8 ja 2.0 on samade kinnitustega.
1.8 ja 2.0 on samade kinnitustega.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Yep, G60st on olemas ka 16 klappi versioon, tavalise 8sase asemel. Aga selle eestis olemise tõenäosus on rohkem kui küsitav, arvestades palju neid tehti. Seda enam leida sellist kuskilt doonoriks.
Aga kuidas nende mootori/kasti kinnitustega ikkagi on. Minuni jõudnud infot, et need peavad originaalid olema ja ei tohi olla moditud. On kellegil näiteid, kus on paigaldatud mingi muu numbrilistesse raamidesse jääb mootor aga vastavad kinnitused on modifitseeritud (ise valmis keevitatud jne)?
Aga kuidas nende mootori/kasti kinnitustega ikkagi on. Minuni jõudnud infot, et need peavad originaalid olema ja ei tohi olla moditud. On kellegil näiteid, kus on paigaldatud mingi muu numbrilistesse raamidesse jääb mootor aga vastavad kinnitused on modifitseeritud (ise valmis keevitatud jne)?
Viimati muutis dellu, 27 Nov 2013, 15:57, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Näiteks uku G1dellu kirjutas:Yep, G60st on olemas ka 16 klappi versioon, tavalise 8sase asemel. Aga selle eestis olemise tõenäosus on rohkem kui küsitav, arvestades palju neid tehti. Seda enam leida sellist kuskilt doonoriks.
Aga kuidas nende mootori/kasti kinnitustega ikkagi on. Minuni jõudnud infot, et need peavad originaalid olema ja ei tohi olla moditud. On kellegil näiteid, kus on paigaldatud mingi muu numbrilistesse raamidesse jääb mootor aga vastavad kinnitused on modifitseeritud (ise valmis keevitatud jne)?

Aga jah mootori kinnitused peavad seaduse järgi olema originaalid.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- uku
- Huviline
- Postitusi: 162
- Liitunud: 14 Apr 2006, 12:44
- Telefon: 58170885
- Auto: Vw CC, Vw Bora
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kui kõik teha väga ilusti siis, ei teki probleeme. Ega need tehnilise vennad ka kõiki kinnitusi peast ei tea.
Krabifab.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 21 Nov 2013, 16:59
- Telefon: 54629336
- Auto: Vw Golf 4
- Asukoht:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kas golf 4 1.6 mootoriga isendile annab 1.8 mootorit ilma suurema vaevata peale panna? Või tuleb teha palju muudatusi?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Oleneb mootorist aga kinnitused ja asjad on kõik samad. Elektri poolt peab vaatama vastavalt mootorile mis on peal ja mida peale plaanid panna.hustler kirjutas:Kas golf 4 1.6 mootoriga isendile annab 1.8 mootorit ilma suurema vaevata peale panna? Või tuleb teha palju muudatusi?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tere.
Küsimus selline, et kui palju läheb maksma umbes 1997aasta vw passat 1.8t mootorivahetus? Uus mootor sama, aga töökorras.
Küsimus selline, et kui palju läheb maksma umbes 1997aasta vw passat 1.8t mootorivahetus? Uus mootor sama, aga töökorras.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Sõltub kus kohas paikned... näiteks Tallinnas on autoremondilukksepa tunnihind ca 30-40 euri. Mootori vahetuseks kulub vähemalt terve päev. Ehk pakuks tööaeg 9 - 17 on 8 tundi. Seega ca 250-350 euri. Muidugi võid sebimise peale leida ka kellegi, kes tunduvalt odavamalt ära teeb.Bayonne kirjutas:Tere.
Küsimus selline, et kui palju läheb maksma umbes 1997aasta vw passat 1.8t mootorivahetus? Uus mootor sama, aga töökorras.
Viimati muutis vwgolf, 15 Dets 2014, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Okei, aga praeguseks hetkeks on esitatud 1000eurone arve(seal sees ka mootor 250euri) kas peaksin selle tasuma või otaima juriidilist abi probleemi lahendamiseks?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
No enne tuleks ikka töö mahus ja maksumuses kokku leppida. Mitte lasta uisapäisa teha kellegil mingit tööd ja selle eest arve.Bayonne kirjutas:Okei, aga praeguseks hetkeks on esitatud 1000eurone arve(seal sees ka mootor 250euri) kas peaksin selle tasuma või otaima juriidilist abi probleemi lahendamiseks?
Siin mina näiteks näen, et probleem on olnud osapoolte vaheline suhtlemine või selle puudumine. Otseselt fakte teadmata siin mingit ühest ja õiget nõu anda ei saa.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
arvan, et vaielda pole siin midagi... remondifirmadega ongi nii, et kirjutavad milliseid arveid tahavad. Vabalt võivad väita, et midagi oli täiesti kinni roostetanud või midagi oli vaja uut teha. Soovitaks lihtsalt ära maksta ja rohkem mitte selle firmaga tegemist teha.
Aga jah, järgmine kord lepi täpselt kokku mida tahad ja kui palju töö umbes maksma läheb. Võimalik, et sel korral saadi aru, et klient soovib auto täiesti korda teha, mistõttu vahetati veel midagi ära. Kas töö eest küsiti tõesti 1000 - 250 = 750 eurot?
Vana auto remontimine ongi kallis, eriti kui pole ise asjamees. Ja remondifirmad selliste peal just lasevadki liugu.
Aga jah, järgmine kord lepi täpselt kokku mida tahad ja kui palju töö umbes maksma läheb. Võimalik, et sel korral saadi aru, et klient soovib auto täiesti korda teha, mistõttu vahetati veel midagi ära. Kas töö eest küsiti tõesti 1000 - 250 = 750 eurot?
Vana auto remontimine ongi kallis, eriti kui pole ise asjamees. Ja remondifirmad selliste peal just lasevadki liugu.
Viimati muutis vwgolf, 15 Dets 2014, 13:43, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mootorivahetus eelnevalt kokkulepitud hinnaga on äärmiselt raske teha ja paras loterii, kuna töö käigus võib ette tulla (ja tulebki) n+1 pisiasja, mis kvaliteetse lõpptulemuse saavutamiseks vajavad vahetust ja mida eelnevalt on võimatu ette näha (kui just summa pole piisavalt suur ja varuga kokku lepitud). Kui vahetatavad jupid on asja eest ja põhjusega diagnoositud ning arve kliendile üksipulgi lahti seletatakse ei tohiks kunagi probleeme tekkida. Võid küsida ka vanad varuosad kaasa mis välja vahetati. Kõik saab tõesti alguse just suhtlemisest nagu mainiti.vwgolf kirjutas:arvan, et vaielda pole siin midagi... remondifirmadega ongi nii, et kirjutavad milliseid arveid tahavad. Vabalt võivad väita, et midagi oli täiesti kinni roostetanud või midagi oli vaja uut teha. Soovitaks lihtsalt ära maksta ja rohkem mitte selle firmaga tegemist teha.
Aga jah, järgmine kord lepi täpselt kokku mida tahad ja kui palju töö umbes maksma läheb. Võimalik, et sel korral saadi aru, et klient soovib auto täiesti korda teha, mistõttu vahetati veel midagi ära. Kas töö eest küsiti tõesti 1000 - 250 = 750 eurot?
Vana auto remontimine ongi kallis, eriti kui pole ise asjamees. Ja remondifirmad selliste peal just lasevadki liugu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mootorivahetus esinduses peaks olema 6 tunni töö. Remondi tund on neil 49€ ja ka siis tuleb ca 300€ Sinna lisandub ilmselt ka uued vedelikud ja kliima täitmine.
Kui keegi vahetab mootorit nädal aega ja tunnihinne on 10€ siis tuleb kindlalt mõelda, ennem kui teenuse ostad.
Kui keegi vahetab mootorit nädal aega ja tunnihinne on 10€ siis tuleb kindlalt mõelda, ennem kui teenuse ostad.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 686
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
suvalisse remondifirmasse auto remonti viies võibki juhtuda, et antud masinat teevad võibolla esimest korda ja kõiki nüansse ei tea, mistõttu lähebki kauem aega. Kuigi Passat peaks väga levinud masin olema ja enamustele remondimeestele selge. Saan aru, et kui oleks Ferrari või Lamborgihini, siis mõtleks nädal aega...


Viimati muutis vwgolf, 15 Dets 2014, 16:43, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Ilmselt esinduse 6h on tõesti stiilis, et kõik poldid ja mutrid tulevad ilusti lahti ja mootori vahetus mis kujul.
Ma kujutan ette, et 250 euro eest sai palja plokki. Ehk siis turbo, kollektorid jne tuli kõik vanalt mootorilt veel uuele lapata? 750 on muidugi päris hea tööraha, aga samas kui eelnevalt polnud täpselt kokku lepitud, siis keeruline midagi juriidiliselt vaielda. Tegelikult küll vastavalt seadusele vist ei tohi vara kinni hoida ja peab omaniku nõudmisel kätte andma, vähemalt kunagi aastaid 10+ tagasi oli sõbral sama teema. Auto viidi miski mootoriprobleemiga remonti, aga pärast igavusest oli töömees seal ka pidureid puhastanud/määrinud jne. Sõber saatis pikalt, kutsus politsei ja see käskis auto kätte anda või miskit sellist. Ilmselt edasine on juba juriidiline vaidlus raha kättesaamise üle. Ilmselt samas on seal 750 sees ka vana mootori miskid defekteerimised ja asjad?
Ma kujutan ette, et 250 euro eest sai palja plokki. Ehk siis turbo, kollektorid jne tuli kõik vanalt mootorilt veel uuele lapata? 750 on muidugi päris hea tööraha, aga samas kui eelnevalt polnud täpselt kokku lepitud, siis keeruline midagi juriidiliselt vaielda. Tegelikult küll vastavalt seadusele vist ei tohi vara kinni hoida ja peab omaniku nõudmisel kätte andma, vähemalt kunagi aastaid 10+ tagasi oli sõbral sama teema. Auto viidi miski mootoriprobleemiga remonti, aga pärast igavusest oli töömees seal ka pidureid puhastanud/määrinud jne. Sõber saatis pikalt, kutsus politsei ja see käskis auto kätte anda või miskit sellist. Ilmselt edasine on juba juriidiline vaidlus raha kättesaamise üle. Ilmselt samas on seal 750 sees ka vana mootori miskid defekteerimised ja asjad?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mootori ümber vahetus ei käi foorumi arvuti kaudu.Esindus ju ei vaheta mootorit. Samas,mida sa halised oma makksumuse kohapealt,kui kallison see ja teine.Teada on see .et keppi teed tasuta,kuid AUTO remondi eest mõnitad autoremondi lukkseppikki. Minul on auto ootel varuosa kohapealt,ega sellepärast klient ei maksa AJA KULU.Tekidad teema,küsi REAALSEST probleemist.
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
tervitus
leidsin siit selle teema,uurisin ka eelnevaid arutelusi siin ,aga mõtlesin ikka üle küsida.nimelt plaan osta golf 2 1.3 bens millele vahele lükatud golf 3 1.9 td koos esisillaga.
kas selle mootori kandmisega reg. passi võib probleeme tekkida ,et pole mudelikohane moto vahel?
leidsin siit selle teema,uurisin ka eelnevaid arutelusi siin ,aga mõtlesin ikka üle küsida.nimelt plaan osta golf 2 1.3 bens millele vahele lükatud golf 3 1.9 td koos esisillaga.
kas selle mootori kandmisega reg. passi võib probleeme tekkida ,et pole mudelikohane moto vahel?
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tere !
Küsimus on selles kas passati 1,6 74kw 1997a mootor sobib 1,6 74kw 1998 aasta mootori asemele. Väliselt piltidejärgi tundub erinev sisselaske torud... uuemal on need plastikust ja ees on mingisugune kopsik vanemal metallist, ning kas vanemale sobivad plastikust sisselasketorud. Aitäh abistajatele.
Küsimus on selles kas passati 1,6 74kw 1997a mootor sobib 1,6 74kw 1998 aasta mootori asemele. Väliselt piltidejärgi tundub erinev sisselaske torud... uuemal on need plastikust ja ees on mingisugune kopsik vanemal metallist, ning kas vanemale sobivad plastikust sisselasketorud. Aitäh abistajatele.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kui mootori koodid on samad siis peaks plug-in istuma?lammas123 kirjutas:Tere !
Küsimus on selles kas passati 1,6 74kw 1997a mootor sobib 1,6 74kw 1998 aasta mootori asemele. Väliselt piltidejärgi tundub erinev sisselaske torud... uuemal on need plastikust ja ees on mingisugune kopsik vanemal metallist, ning kas vanemale sobivad plastikust sisselasketorud. Aitäh abistajatele.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..