Tere et selline mure lööb pideval tahmafiltri tule põlema, vahest põletab ise ära ja teinekord viskab avarii režiim ning siis aitab sund põletusele panemine.
Lasin tahmafiltri ära pesta siis oli umbes 1 nädal vaikus korra lõi põlema ning põletas ära. Nüüd on jälle nädal möödas eile lõi tule põlema sõitsin 5k pöörded 2500 ja läks avarii režiimi jälle . Mis võib seda põhjustada ja mida ma võiksin teha ?
Mis võib põhjustada DPF pideva ummistamise?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Mis võib põhjustada DPF pideva ummistamise?
1. Pihustid panevad mööda;
2. Lühikesed otsad, mootor ei saavuta min temperatuuri, et põletusprotsess loa saaks; Põhiliselt linnainimese draama.
3. Termostaat paneb mööda;
4. Mootoritemp. lugem vale;
5. EGR rikkis;
6. Kütust ei ole piisavalt (loe sellest kasutusjuhendist; seal on variatsioone).
7. Vale mootoriõli (DPF-ga mootor eeldab vastavat õli);
8. Punktide 1 kuni 7 koosmõju.
2. Lühikesed otsad, mootor ei saavuta min temperatuuri, et põletusprotsess loa saaks; Põhiliselt linnainimese draama.
3. Termostaat paneb mööda;
4. Mootoritemp. lugem vale;
5. EGR rikkis;
6. Kütust ei ole piisavalt (loe sellest kasutusjuhendist; seal on variatsioone).
7. Vale mootoriõli (DPF-ga mootor eeldab vastavat õli);
8. Punktide 1 kuni 7 koosmõju.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Mis võib põhjustada DPF pideva ummistamise?
Loetelust jäi välja veel üks levinud probleem ja see on üldine mootori õlileketest tingitud õli põletamine.
Näiteks õlilekked turbos, mis on kõige laiemalt levinud. Väga levinud ahel on ka haige karterituulutus, mille probleemidele aitab palju kaasa ka koorikuks muutunud õhufilter, mis õhutroppe tekitab.
Näiteks õlilekked turbos, mis on kõige laiemalt levinud. Väga levinud ahel on ka haige karterituulutus, mille probleemidele aitab palju kaasa ka koorikuks muutunud õhufilter, mis õhutroppe tekitab.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Mis võib põhjustada DPF pideva ummistamise?
Tean ka et müügimehel oli auto aju probleem. Aju vigane vms
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
- Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
- Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Mis võib põhjustada DPF pideva ummistamise?
Üks levinud probleem, mis jääb märkamata on ka dpf/ summuti rõhu andur. Kui see katki, mida on juhtunud, mõjutab see koheselt dpf-i.
Re: Mis võib põhjustada DPF pideva ummistamise?
Kõik õige aint siis ei lähe DPF üldse põletama ja samuti ei õnnestu manuaalne regeneratsiooni käivitus. Selle anduri rike reeglina staatiline rike ehk pole midagi sellist, mis vahel töötab ja siis ei tööta.
Viimati muutis tlauri, 22 Dets 2014, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012