Veakood 00537
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Veakood 00537
Auto passat b5 1.6 ahl 97a. Veakood 00537 - lambda (oxygen sensor) regulation 18-10 - upper limit. Ei saa ülevaatuselt läbi lambda näit ei lähe paika, kogu aeg on antud veakood sees. Kustutad ära tuleb paari minuti jooksul kohe tagasi. Lambda vahetatud boschi oma, õhulugeja sai just vahetatud denso, sisendõhu andur vahetatud, mootori ja kütusepumba relee lahti võetudja üle kontrollidud, õhulekked omast arust kontrollitud ja osaliselt voolikud vahetatud, mootori temp andur vahetatud alla aasta tagasi-näitab õieti , vähemalt tundub nii,salongis ka seier ei kõigu vaid on ilusti 90 kui soe auto. Gaasiklapp puhastatud ja uuesti arvutiga paika pandud. Kuid auto endiselt ei tööta. Külmalt käivitad mõne minuti töötab ilusti,sel ajal kui tühikäigu pöörded körgemad ja siis kõik. Pöörded hakkavad kõikuma ja lambda viga sees kohe. Vajaks hädasti abi sest mõistus otsas juba milles võib olla. Samas kui õhulugeja juhe lahti ühendada töötab tühikäigul paremini kuigi on tuttuus õhulugeja.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Veakood 00537
Ülevaatust huvitavad 4-gaasi näidud - mis need olid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Veakood 00537
Kas õige lambda vin järgi? Kas õhulugeja õige vin järgi?
Seal on väga vähe vaja, et kütusesegu ära sokkida. Õhulugeja lahti õhendamine peabki nii tegema, sest siis antakse kütuse segu loomiseks ecu poolt keskmised väärtused ehk mootor on sisuliselt avariirezimis.
Seal on väga vähe vaja, et kütusesegu ära sokkida. Õhulugeja lahti õhendamine peabki nii tegema, sest siis antakse kütuse segu loomiseks ecu poolt keskmised väärtused ehk mootor on sisuliselt avariirezimis.
Viimati muutis tlauri, 24 Dets 2014, 01:06, muudetud 3 korda kokku.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Veakood 00537
Esimene kord oli lambda [VW Bot: "Keel korda!"] näit vaid mööda, näitas vist 1,14-muud kõik rohelises. Vahepeal siis sai ka õhulugeja vahetatud, puhastatud, lekked kontrollitud, kuid töötab endiselt halvasti. Kordusülevaatusel hakkas ka co nüüd piagast minema,istus piiri peal ja lambda oli 1,17 juba. Miski teeb küttesegu valeks ja see nüüd hävitab ka uut lambdat jne. Ja õhulugeja ja lambda VIN koodi järgi, varasemast teise autoga selles osas kehvi kogemusi ja ajasin just täpselt õigeid asju taga. Lambda boschi oma aga ilma originaal pistikuta. Juhtme pikkus originaali pikkuse peale mõõdetud, ühendused kaasas olnud komplektiga ja mõõtsin juhtme veelkord üle ja kõik korras. Ainuke mis natukene kahtlane on õhulugeja, autodata näitab et ca. 1,1v tühikäigul ja 1,7v 3000rpm juures. Mina saan need näidud natukene suuremad ka uuel õhulugejal millegi pärast. Tööpinge on paigas, akupinge. Miks töötab auto avariireziimis ilma lugejata paremini tühikäigul kui uue lugejaga. Õhukogus tühikäigul 4,27g/s,maanteel koormuse all max mõõtmata kuna läpakal aku nässus hetkel. Mingeid nippe veel testimaks kas uus mõõtja ka juba uuest peast vale? Kuidas poele tõestada et vale asi? Äkki viga muus ikkagi?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Veakood 00537
Võta prooviks kellegilt kasut. orig. õhulugeja ja vaata mis näidud saad, B-kat. õhulugejad ennegi segast pannud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Veakood 00537
Kuna auto 97 siis õhulugeja 3 klemmiga, paari aasta pärast juba 4 klemmiga tulid, ehk temp. andur ka sees juba.Ühtegi tuttavat ega tuttava tuttavat pole 3 klemmiga lugejaga. Oli vana originaal, ostsin ebayst kasutatud originaali ja nüüd siis uus aga ikka jamad. Vanaga ei kannatanud kriitikat lõpetas nagu üldse normaalse töötamise, kasutatuga alguses nagu probleem vähenes ja ei seganud enam auto kasutamist. Nüüd ei ole eriti erinevust kas kasutatud originaal või uus Denso oma. Proovin kuidagi ka koormustesti ära teha et õhuluegaja koguseid näha.
Re: Veakood 00537
Nii sain ka sõidu pealt õhumõõtjale logi tehtud. Mootor soojaks. Kolmanda käiguga 5200 pöördeni näitas sealjuures 71g/s. Otsa ringi ja sama lõik tagasi pöörded tsipa üle 5300 aga õhumõõtja näit vaid 55g/s. Mõõtja ikagi katki?? Mingeid teisi test võimalusi, miski veel võib seda näitu mõjutada? Juhtmed, mootori aju? Õhulekked kaks korda kontrollitud ja õhulugeja ning lambda vahelises alas neid ei leia. Vana lugeja kohapeal pöördeid andes ei tahtnud üldse üle 25g/s minna kui seda enne uue ostu mõõtsin.
Re: Veakood 00537
Lambda piirväärtused võivad ikkagi valed olla. Ei ole tark pead pakule panna nende lambdasondide eest, millel juhtmeid lõigatakse ja klemme paigatakse.
See "midagi veel" võib näiteks ka mootor ise olla. Õli võtab? 10k km sõidad õli lisamata ära?
See "midagi veel" võib näiteks ka mootor ise olla. Õli võtab? 10k km sõidad õli lisamata ära?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Veakood 00537
Mootor ca 2a tagasi remonditud, kapitaalsemalt. Õli ei võta. Küünlad, juhtmed uued ja kontrollitud. Kui uue lambda panin siis algul see toimetas ilusti ja praegu ka nähe et üritab kõigest väest aga ei suuda, ja siis saavutab oma limiidi ja viga sisse.
Re: Veakood 00537
See on trikiga tagasilöök. lambda viga ei viita reeglina otse lambdaandurile vaid selle mõõtetulemusele. Selles mõttes panevad mõlemad mööda; nii MAF kui ka lambda. ECU on "paaritatud" väga kitsa parameetritega maf-le ja a-sondile. Bosch on hea kaubamärk aga see ei oma mingit tähtsust, kui tööriba on kitsenduste või laiendustega. Sa ei ole esimene, kes lairiba sondiga maadleb jne. Selles mõttes on alati riskivabam heal töökojal asi lahendada. Muul juhul jäädki neid varuosi ostma.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Veakood 00537
Uurisin lambda asja natukene lähemalt. Uus on siis Boschi oma, aga ise tehtud ühendusega, sest lambda juba kellegil kord vahetatud ja see ka oli ise ühendatud. Teadsin et juhtme pikkus peaks samaks jääma. Poest lambdat ostes küsisin veel üle. Vaatasid VIN järgi ja andsid lambda ja ütlesid pikkuseks 1010mm, lambdast pistikuni siis. Aga nüüd! Vana lambda oli täiesti suva pikkusega seal vahel, 1010mm polnud juttugi(töötas samas ja 2a sai ülevaatusel läbi ikkagi). Tegin siis uue lambda nagu öeldud 1010mm pika täpselt. Auto ei tööta aga. Nüüd uurisin ja otsisin pistikuga lambdasid netist ja näe. NGK leht ütleb et AHL mootoril 985mm ja ADP motoril 985 või 1175mm. 1010mm halli haisugi ja minul AHL seega nagu 985mm peaks olema. On eri tootjatel eri pikkusega kaabel? Kas see kaabli erinevus võibki olla mu auto lolliks ajamise põhjus? Näiteks niikaua kui lambda soojeneb töötab mingil muul reziimil enam vähem ok ja siis 2-3min pärast lambda kuum ja hakkab jama pihta?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Veakood 00537
Mismoodi lambda juhtme pikkus saab mõjutada tema tööd kui elektrilised parameetrid on pistikust mõõdetuna ju samad? Pole ju tegemist mingi induktiivse või mahtuvusliku anduriga?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Veakood 00537
Juhtme omatakistus näiteks? See mis lambda mõõdab ja mis ajuni jõuab pole 100% sama näitaja?
Viimati muutis sirocco, 26 Dets 2014, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Veakood 00537
No meetrisel vaskjuhtmel ei saa arvestada märkimisväärset eritakistust, saati siis erinevust pikkustel 985 vs 1010 mm. Pealegi lambda näit kõigub jämedalt 0,2 ja 0,8 voldi vahel ja tegu pole mingi etalonanduriga. Näiteks airbag'i ahela täpsusega pole see võrreldav kaabeldus.sirocco kirjutas:Juhtme omatakistus näiteks? See mis lambda mõõdab ja mis ajuni jõuab pole 100% sama näitaja?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Veakood 00537
Kas lambdat on mõõdetud ossiga? Kuigi mulle ei meeldi ka ise-pressitavad juhtmed, ei saa öelda, et need ei töötaks. Vähemalt uuena.
Pigem on veakoodi ja heitgaasi taga mingi muu põhjus kui lambda andur. Eriti huvitav oleks reaalseid 4-gaasi analüsaatori väärtuseid näha teksti:"Lambda viga", kõrval.
Pigem on veakoodi ja heitgaasi taga mingi muu põhjus kui lambda andur. Eriti huvitav oleks reaalseid 4-gaasi analüsaatori väärtuseid näha teksti:"Lambda viga", kõrval.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Veakood 00537
Kuna paberid pole enda juures lasin andmed lugeda ja saata. Mingi näit oleks nagu puudu O2 vist ja CO2 ning CO esimesel paberil 0,lasin üle kontrollida aga nii olevat seal tsekil kirjas. Esimene ülevaatus vana õhulugeja ja uus lambda ilma muude töödeta: CO - 0, CH 28, pööretel 0 ja 29 Lambda 1,157. Peale seda lambda jäi samaks, uus õhulugeja, lekke kontroll, pihustite takistuse, söefiltri takistuse kontroll, gaasiklapi puhastus ja häälestus, sisendõhu temp anduri vahetus ja veel nipet näpet ning tulemuseks: CO - 0.033, CH - 42, pööretel 0,040 ja43
Lambda 1,188.
Lambda 1,188.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Veakood 00537
Kas kollektori tihendid on ka heas korras ja õhku läbi ei lase?"Remove the Air Mass Meter (check the cam cover to inlet trunk breather hose for splits) and clean it Thoroughly inside with carb cleaner until spotless. Re-fit the TB and run the engine up until hot. Turn off and enter Adaptation 10 and then group 00, save and clear. Then go into the Basic Settings 04 and main group 098, run the TB adaptation and wait for 30 seconds. Exit Basic Settings and Engine 01 and turn off the ignition for 30 seconds, turn the ignition back on and wait for a few seconds and then reset and see how it behaves. "
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Veakood 00537
Ingliskeelne jutt. Torustik kontrollitud ja 2x. Gaasiklapp läigib seest ja seadistus arvutiga läbi viidud, sellesosas kõik OK. Golfil see mul aitas ja tegi imesid passatil aga hetkel tulemus suur null. Sisselaske kollektorit maha pole võtnud, testisin eetriga, muutusi ei täheldanud( golfil vanasti lõi pöörded kohe lakke kui sel tihendid ära olid kivistunud). Väljalaskekollektoril mõrasid ei näe, ja tahmamist kuskil ei paista seega läbi ei tohiks ajada. Peegli ja valgusega kõik üle uuritud, poldid kõik mõlemal, nii sisse- kui väljalaskel üle käidud. Kuna lambda otse väljalaskekollektori küljes asub siis muid lekkeid nagu enne lambdat ei saagi olla. Ainuke mis nüüd lekib natukene on summuti. Natukene lõriseb , summuti sukk põhjaall hakanud natu ilmselt lekkima ,aga see lambdast kaugel see ju ei tohiks mõjutada. Heal juhul heitgaase aga mitte mootori tööd.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Veakood 00537
See lörisev summuti annab tulemuseks liiga väikesed 4-gaasi näidud nagu varemalt välja tõid. Tavaliselt ülevaatus märgib selle veaks. Terve summutiga saaks kätte reaalsed ja õiged näidud ning nende järgi oleks vast lihtsam pakkuda, mis autol viga ja miks veakood ajusse tekib. See lambda näit mis väljatrükil on ja ajus tekkiv veakood on erinevad asjad - ega gaasianalüsaator ei suuda veakoode lugeda ja neid väljatrükil kirja panna. Heitgaaside analüsaator arvutab oma väljatrükil oleva lambda väärtuse välja 4-gaasi näitude alusel, kui summuti lekib ja gaasinäidud valed, ongi tulemus lambda 1,1xx ja kiri väljatrükil, et testi ei läbitud. Ideaalis võiksid terve summutiga õiged gaasinäidud saada ja ülevaatuselt ka läbi saada - sain ma õieti aru, et heitgaaside pärast ei saa sa ülevaatuselt läbi? Kõikuvad pöörded (kui see just heitgaaside testi ei sega) ja veakoodist ajus (kas see paneb ka mootori tule põlema?) hetkel ülevaatus ei hooli ja obd seadmeid nad veel ei kasuta, kuigi põlev mil armatuuris võiks küsimusi ju tekitada.sirocco kirjutas:Ainuke mis nüüd lekib natukene on summuti. Natukene lõriseb , summuti sukk põhjaall hakanud natu ilmselt lekkima ,aga see lambdast kaugel see ju ei tohiks mõjutada. Heal juhul heitgaase aga mitte mootori tööd.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Veakood 00537
Ainult heitgaasid jah ei lase ülevaatuselt läbi. Eeldasin et seotud kehva mootori töötamisega tühikäigul ja veaga ajus. Näituest vaid lambda punases oli ,liiga kõrge siis, muud jäid ilusti rohelisse. Ühtegi tuld sellel isendil armatuuris nii väikse asja peale ei põle
kui neid seal üldse on.

Re: Veakood 00537
Tundub et viga leitud. Selleks ikka vana hea lisaõhk aga sealt kust ei osanud otsida. Jälgides täpsemalt autot ja kuulates siit sealt, kontrollides asju uuesti üle leidsin vea. Veaks ikka paagituulutus-magnetklapp-söefilter, kes kuidas nimetab asja. Kasutades remondi manuali -takistused ja pinged kõik korras, kuid reaalset mehaanilist kontrolli polnud jupile teinud. Vahel autot seisma jättes kostus mulinat nagu paaki jookseks bensiini tagasi. Ühel korral pöördeid andes testsõidult tulles avastain, et kütusepaagi korgi juures susiseb. Kork maha ja susistab sealt õhku sisse, käsi ette töötab paremini mootor, käsi eest hakkab täiega puterdama. Söefilter maha ja puhun läbi- õhk jookseb läbi kuigi peaks tavaseisundis olema suletud asendis klapp. Klapp kinni jäänud. Kisub alati paagi kaudu lisaõhku sisse, mida rohkem gaasi annad seda rohkem kisub sealtkaudu, sealt ka õhulugeja täiesti valed andmed. Õhulugeja kaudu lihtsalt ei tulegi niipalju õhku. Hetkel sai klappi piiritusega loputatud, koputatud, puhastatud. KOrraks tööta silusti siis uuesti peale testsõitu jama. Uuesti puhastatud, nüüd jäi esialgu pidama- peab ikkagi uue muretsema ilmselt. Kas ka lahti kinni käib ilusti aju juhtimise peale ei tea, kuid hetkel püsib kinni ikkagi ja õhku lisaks mootor sealt ei saa. Kui klapp õhku peab, möllab ka kohe lambda ideaalselt, õhukogused paigas ja mootor töötab kenalt. Loodan et sellega jamad lõpevad.
Viimati muutis sirocco, 01 Jaan 2015, 12:34, muudetud 1 kord kokku.