Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Veepumba all: http://i12.tinypic.com/4cahzcm.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Termostaadi vahetasin ära aga probleem ikka alles, ehk siis mootori ei lähe soojaks, max 70 kraadi ja salongi sooja ei tule, kui peale pikemat käimist puhur sisse lülitada siis tuleb leigemat õhku korraks. Mis viga võib olla?
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Veepump on mis seisus? Oled vahetanud kunagi ? Radikad võivad ka umbes olla.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Kas salongi minevad ahju lõdvikud on mõlemad tulised? Kas temperatuur 70 kraadi on näidiku järgi või on see ka kaabliga ajust kontrollitud väärtus?
Viimati muutis GTI, 30 Dets 2014, 07:59, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisatud üks vägagi asjalik küsimus ;)
Põhjus: lisatud üks vägagi asjalik küsimus ;)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Nt õhk süsteemis. Kas paisupaaki minevast peenikesest voolikust tuleb vedelikku kui mootor käib? Kui jah, siis pump toimib. Kui ei, siis kas on pump P-s või õhutus umbes... Muidugi kui pump otsas, siis peaks mootor hoopis üle kuumenema.henri115 kirjutas:Mis viga võib olla?
Muig...GTI kirjutas:kaabliga ajust

Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Veepumpa vahetanud ei ole, temp näidiku järgi 70 kraadi, mõlemad salongiradika voolikud on soojad, samamoodi ka suurel radikal. Paisupaagi väikesest voolikust tuleb jahutusvedeliku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Suurel radikal mõlemad voolikud soojad? Kas see termostaat ikka toimib? Normaalne oleks et alumine jahe kuni termostaat avaneb. Aga 70 kraadi peal see küll avaneda ei tohiks. Termostaat ju 87 kraadi, kui kõik õige.
Viimati muutis 100avant, 30 Dets 2014, 10:57, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Lõpetage see veepumba jutt ükskord ära. Kui veepump ei tööta, siis peaks ammu mootor üle kuumenenud olema ja tõenäoliselt ka omadega kotis.
Kui sul mootori temp on 70 ja suur radikas on soe, siis laseb ikka termostaat suure ringi lahti.
Küsiks, et kas see mootor on vanakooli oma või SDI? Mul oli kunagi Polo 47kw vabalt hingav ja see läks küll soojaks väga hästi. SDI ongi vilets soojeneja, mul nendega ka suht palju kogemusi.
Kui sul mootori temp on 70 ja suur radikas on soe, siis laseb ikka termostaat suure ringi lahti.
Küsiks, et kas see mootor on vanakooli oma või SDI? Mul oli kunagi Polo 47kw vabalt hingav ja see läks küll soojaks väga hästi. SDI ongi vilets soojeneja, mul nendega ka suht palju kogemusi.
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Eile oli alumine lõdvik soe, täna peale sõitu on külm, salongiradika lõdvikud on mõlemad soojad. Vanakooli mootor on, isegi peale 100km sõitu ei läinud mootor soojemaks ega ei hakanud sooja tulema.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Selles mõttes et soe on ikka nagu soe? Või kätt peal ei hoia? Mootorit ja soojendusvoolikuid katsudes on need sama kuumad/soojad?
Või on meil hoopis mitmes asjas probleem? 70 kraadi peal tuleb ka juba arvestatavat sooja soojendusest tavaliselt. Aga kui ikka ei tule, siis kas radikas umbes, soojenduse siibrid ei liigu, nende pealt kate maas?
Ise mõõdaks ploki tempi ära. Kui termostaat vahetatud ja lõdvikutes seis normaalne hakkab vägisi mõte liikuma kella/anduri poole lisaks muule.
Või on meil hoopis mitmes asjas probleem? 70 kraadi peal tuleb ka juba arvestatavat sooja soojendusest tavaliselt. Aga kui ikka ei tule, siis kas radikas umbes, soojenduse siibrid ei liigu, nende pealt kate maas?
Ise mõõdaks ploki tempi ära. Kui termostaat vahetatud ja lõdvikutes seis normaalne hakkab vägisi mõte liikuma kella/anduri poole lisaks muule.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Lõdvikutel pikalt ilma kindata kätt peal hoida ei kannata, peale pikemat käimist puhur väljas ja see sisse lülitada siis algul tuleb soemat õhku korraks, peaks ilmselt salongoradika ära vahetama, mõtlesin ,et kui see umbes siis mingi vedelik sealt läbi käib, kui puhur ei tööta siis soendab radikat mõne aja käimise peale aga kui puhur tööle panna jahutab kohe uuesti radika maha. Proovisin õhutada ka veel, ei ole kusagil õhku vahel. Termostaati vahetades välja tulnud jahutusvedelik oli pruun ollus, nüüd puhas sees.
Viimati muutis henri115, 30 Dets 2014, 12:48, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Vaheta uuesti termostaati, kallima ja korralikuma vastu
M.O.T.T
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Kuigi teema suht segane siis teemaalgataja jutu peale tunduks nagu põhiprobleemiks umbes soojendusradikas.Laur kirjutas:Vaheta uuesti termostaati, kallima ja korralikuma vastu
Täiesti vabalt võib tempi hälve tulla ka vigasest kellast või andurist.
Enda Passat(seal sama soojendusradikas) annab 70 kraadi peal täitsa arvestatavat sooja.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Pesin jahutussüsteemi kaks korda pesuainega läbi ja lasin salongiradika suruõhuga läbi, õhk käis korralikult läbi igatahes, nüüd tuleb koguaeg õrnalt leiget õhku, hoiab klaasi puhtana vähemalt. Lühikese sõiduga on radika alumine lõdvik jahe aga pikema sõidu peale on soe nagu teisedki.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Salongiradikas vaheta välja ja probleem laheneb.
Voolikud võivad olla soojad, aga radika plastikust vahesein seest on hoopis katki ja vedelik voolab radikas otsemat teed pidi ning läbib ribisid minimaalselt.
Voolikud võivad olla soojad, aga radika plastikust vahesein seest on hoopis katki ja vedelik voolab radikas otsemat teed pidi ning läbib ribisid minimaalselt.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Keegi on stop-leaki kasutanud? Sellest tekkiv ködi võib radika kärjeosa ummistada küll.henri115 kirjutas:välja tulnud jahutusvedelik oli pruun ollus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Kui mõlemad lõdvikud on soojad siis vedelik läbi käib, iseasi kas ka läbi kütteribide. Teine põhjus võib olla sooja-külmaõhu klapis mis võtab külma õhku vahele. Aga eks mõlemad üks lammutamine ole. Kas siseõhu asendis õhk soojemaks ei lähe?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2874
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Kuulake ükskord kasutaja GTI . arvamust.Teine põhjus ....Mõtelge ise.
Viimati muutis t6nis3, 02 Jaan 2015, 00:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 03 Jaan 2015, 15:46
- Telefon: 56912162
- Auto: VW Vento 1.9D 47kw ´94
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Mul Vento 1994 1.9 47Kw vanakooli D ja täpselt samad sümptomid olid, va. see , et näitas töösoojana 87 kraadi ja seda siis arvutist ja salongis kella peal ka.
Võtsin lahti vajaliku, et saada salongiradikani. Radikas tegi ainult väikse tiiru läbi ribide, jooksis kohe tagasivoolu. Uus radikas(panin kohe originaal Hella eelnevate kogemuste pealt Audidega) ja teisena oli õhuvoolu reguleerimis labadelt see svamm maas ja ahmis lisaks külma õhku ning isegi see sooja natuke, mis radikas oli, see jahutati tänu svammi puudumisele kohe ära. Natuke kannatust nõudis, aga meisterdasin uued svammid ja kõik tipp-topp. 60 kraadi peal annab väga arvestatavat sooja.
Uus radikas (soovitan korralikku osta kohe) ja svammid üle kontrollida (peab see värk olema päris tihe) ja see, et kas need labad liiguvad ja sulguvad lõppasenditesse.
Jõudu.
Võtsin lahti vajaliku, et saada salongiradikani. Radikas tegi ainult väikse tiiru läbi ribide, jooksis kohe tagasivoolu. Uus radikas(panin kohe originaal Hella eelnevate kogemuste pealt Audidega) ja teisena oli õhuvoolu reguleerimis labadelt see svamm maas ja ahmis lisaks külma õhku ning isegi see sooja natuke, mis radikas oli, see jahutati tänu svammi puudumisele kohe ära. Natuke kannatust nõudis, aga meisterdasin uued svammid ja kõik tipp-topp. 60 kraadi peal annab väga arvestatavat sooja.
Uus radikas (soovitan korralikku osta kohe) ja svammid üle kontrollida (peab see värk olema päris tihe) ja see, et kas need labad liiguvad ja sulguvad lõppasenditesse.
Jõudu.
-
- Huviline
- Postitusi: 2874
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Ehk see kasutaja VwVE. lõpetab ometi probleemi,et salong ei lähe soojaks. Klappide ebatihedus. Kogu lugu.
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Selline küsimus veel ,et kas peab kindlalt svamm seal olema? Lihtsalt kinni teipida ei tohi? 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 1.9 47kw termostaadi asukoht
Kuna tihendada on vaja ka klappide ja korpuse vahelised pilud siis teip vast ikka ei sobi.henri115 kirjutas:Selline küsimus veel ,et kas peab kindlalt svamm seal olema? Lihtsalt kinni teipida ei tohi?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..