T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

Mure selline et see külmakork on eemaldamiseks väga" ebamugavas" kohas,ei saa ligi?äkki on keegi seda eemaldanud,oleks info eest tänulik.
66665

Niru
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
Asukoht: Tartu

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas Niru »

see ongi keberniit, ise parem mitte teha

pritsumees112
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 14 Jaan 2006, 19:51
Asukoht: Tallinn

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas pritsumees112 »

oli jube nu__ aga sain hakkama:),võin aidata teisi huvlisi :)
66665

martinkark
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Jaan 2013, 21:56
Asukoht:

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas martinkark »

Oleks vaja ka see töö ette võtta. Kas keegi on seda tööd teinud ja jagab nippe? Ja millise külmakorgi asemele see käib? Selle asemele, mis ploki all-eesosas mitte, ja teine kork mis silma jäi asub seal väljalaskekollektori õhupuhastipoolsema otsa all. Kas sinna?

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

Kui defa soojendit tahad panna, siis seal peaks ka õpetuses kirjas olema millise külmakorgi alla see käib.

Sharanil oli ka väga raske seda korki kätte saada, sest ei pääse ligi. Pika vardaga lõin korgile augu sisse ja siis urgitsesin/kolkisin konksuga välja. Aega kulus mitmeid tunde, aga tehtud sai.

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »


100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas 100avant »

VeiksK kirjutas:Kui defa soojendit tahad panna, siis seal peaks ka õpetuses kirjas olema millise külmakorgi alla see käib.

Sharanil oli ka väga raske seda korki kätte saada, sest ei pääse ligi. Pika vardaga lõin korgile augu sisse ja siis urgitsesin/kolkisin konksuga välja. Aega kulus mitmeid tunde, aga tehtud sai.
Siis sul vedas roppu moodi, et nii lihtsalt hakkama said. Enda Alhambral pidin Calixi elemendi kohale saamiseks turbo eemaldama(puudu jäi imevähe, et oma kohale oleks läinud ilma seda eemaldamatta)

Ise mingi aeg paigaldasin T4 2,4 D-le siduri poolt teise külmapunni auku küttekeha.

Tõsiselt soovitan paigaldada plokisoojenduse ja miks mitte ka salongipuhuri, kui auto lähistelt voolu toiteks saab ja võimalused lubavad.
Sigamugav ikka sooja masinasse minna... :D
Viimati muutis 100avant, 05 Jaan 2015, 12:27, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas rako »

Selle järgi peaks 2.4 AAB mootorile paigaldamine olema ikka suhteliselt lihtne. Seal ruumi küll ja veel.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

rako kirjutas: Selle järgi peaks 2.4 AAB mootorile paigaldamine olema ikka suhteliselt lihtne. Seal ruumi küll ja veel.
Jah sest seal taga ei ole ju segavat turbot!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Vesi sisse, auto õue ööseks ja esimesse külmapunni mis välja lendab saad plokisoojenduse paigaldada! :thumbup: Tean venda kes puuris külmapunni auku et sinna kruvikas sisse lüüa ja puuris seni kuni asi lõppes auguga silindrihülsis. :(
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

GTI kirjutas:Vesi sisse, auto õue ööseks ja esimesse külmapunni mis välja lendab saad plokisoojenduse paigaldada! :thumbup:
Tegin tilgad püksi selle soovituse peale, see oli/on andekas :D
Iseenesest on valge inimese jaoks olemas ka spetsiaaltööriistad olenevalt korgi läbimõõdule
http://www.defa.com/en/automotive/warmu ... ies/tools/
Pilt

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

eks neid spetsiaaltööriistu ole lihtne kasutada, kui sul mootor on laual ja õige külg on sinu poole ja kõik segavad agregaadid on küljest krutitud. Teine jutt on siis kui sa seda külmakorki isegi ei näe, vaid saad kusagil urus ühe või kahe sõrmega lihtsalt katsuda :D just sellistes oludes toimuski sharani korgi eemaldamine ja soojenduselemendi paigaldamine. Kuidas see kõik kokku õnnestus - ei tea. Alguses tundus võimatu, kuid kuidagi ta sinna turbo alla läks ja kuidagi sai kinni krutitud ja lekkima ka ei hakanud. Midagi eemaldama igatahes ma ei pidanud.

martinkark
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Jaan 2013, 21:56
Asukoht:

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas martinkark »

Endal on ka kole loll tunne küsida, aga sellest defa manualist ma ikkagi aru ei saa millise punni asemel see käima peaks.
Ja lisaks veel puht huvipärast, mul 2.4D-l on seal mootori eesosas allääres samuti kena suur külmumispunn. Minumeelest oleks loogilisem see soojendi sinna ühendada. Või miks seda silindrite vahelist kohta kasutatakse?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas GTI »

martinkark kirjutas:Endal on ka kole loll tunne küsida, aga sellest defa manualist ma ikkagi aru ei saa millise punni asemel see käima peaks.
Ja lisaks veel puht huvipärast, mul 2.4D-l on seal mootori eesosas allääres samuti kena suur külmumispunn. Minumeelest oleks loogilisem see soojendi sinna ühendada. Või miks seda silindrite vahelist kohta kasutatakse?
Eks see spiraal paigutatakse sinna kus on rohkem vedelikku ümber, kus see liigub ja kus ei teki tasku, et vältida aurustumist ja spiraali läbipõlemist - eks insenerid on ka spetsialistid. VR6 on näiteks õhufiltri pool plokikaane otsas spiraali punn. :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

martinkark kirjutas:Endal on ka kole loll tunne küsida, aga sellest defa manualist ma ikkagi aru ei saa millise punni asemel see käima peaks.
Ja lisaks veel puht huvipärast, mul 2.4D-l on seal mootori eesosas allääres samuti kena suur külmumispunn. Minumeelest oleks loogilisem see soojendi sinna ühendada. Või miks seda silindrite vahelist kohta kasutatakse?
Kui vaadata tagant seda mootorit, siis kasti poolt teise külmakorki-nii saan mina aru.
Voolikute vahelise ja plokki käiva elemendi idee ongi selles, et see oleks võimalikult salongi radika lähedal, see soodustab klaaside lahti sulamise. Kui auto käivitada, hakkab soe vedelik esmalt läbi salongi soojusvaheti juba sooja tootma ja klaasid sulavad kiirelt lahti. Kui see nüüd oma talupoja mõistuse järgi lihtsalt kuhugile istutada ei pruugi kasu karvavõrdki olla. Valesti paigaldatud tootele puudub ka loomalikult tootja poolne garantii :wink:

Pomo
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Jaan 2015, 20:37
Auto: passat B4 B+G
Asukoht: Tartu

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas Pomo »

tito kirjutas: Voolikute vahelise ja plokki käiva elemendi idee ongi selles, et see oleks võimalikult salongi radika lähedal, see soodustab klaaside lahti sulamise. Kui auto käivitada, hakkab soe vedelik esmalt läbi salongi soojusvaheti juba sooja tootma ja klaasid sulavad kiirelt lahti. Kui see nüüd oma talupoja mõistuse järgi lihtsalt kuhugile istutada ei pruugi kasu karvavõrdki olla. Valesti paigaldatud tootele puudub ka loomalikult tootja poolne garantii :wink:
see on natuke OBS moodi jutt. :crazy:
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

Pomo kirjutas: see on natuke OBS moodi jutt. :crazy:
Tõlget OBS?
Kui jutt segaseks jäi, siis lühidalt: tuleb autole paigaldada ettenähtud element ja sinna kuhu tehase tehnik selle soovitab panna. Omaloomingul ei pruugi kasu olla peale tegemise rõõmu :)

Pomo
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Jaan 2015, 20:37
Auto: passat B4 B+G
Asukoht: Tartu

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas Pomo »

OBS>Odna baba skazala :lol:
See jutt soojendusradika lähedusest oli eriti. :crazy:
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

Pomo kirjutas:OBS>Odna baba skazala :lol:
See jutt soojendusradika lähedusest oli eriti. :crazy:
Sa tõesti jõuad küsida....
Ilmselgelt kui enda autole kunagi paigaldama juhtud pane peale termostaati, et see sul kenasti radiaatorit soojendaks. Kui sa pole selle paigaldamisega kokku puutunud ja muidu elus oled IT mees siis ilmselt ma ei suudagi siin ja praegu musta valgeks rääkida. Kui on veel segaseid küsimusi PS ( privaatsõnum )

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas rako »

tito kirjutas:
Pomo kirjutas:OBS>Odna baba skazala :lol:
See jutt soojendusradika lähedusest oli eriti. :crazy:
Sa tõesti jõuad küsida....
Ilmselgelt kui enda autole kunagi paigaldama juhtud pane peale termostaati, et see sul kenasti radiaatorit soojendaks. Kui sa pole selle paigaldamisega kokku puutunud ja muidu elus oled IT mees siis ilmselt ma ei suudagi siin ja praegu musta valgeks rääkida. Kui on veel segaseid küsimusi PS ( privaatsõnum )
Jõu jõu IT mehed on teised lukksepad :)
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

rako kirjutas: Jõu jõu IT mehed on teised lukksepad :)
Sellest Annika Suzukist räägid isa garaazis ?
Et poleks OT müüsin 4 aastat Defat, veits tean asjadest, et duura baabaks vast pole mõtet sõimata :wave:

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas rako »

tito kirjutas:
rako kirjutas: Jõu jõu IT mehed on teised lukksepad :)
Sellest Annika Suzukist räägid isa garaazis ?
Ikka jah :D
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Pomo
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 03 Jaan 2015, 20:37
Auto: passat B4 B+G
Asukoht: Tartu

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas Pomo »

tito kirjutas:
Ilmselgelt kui enda autole kunagi paigaldama juhtud pane peale termostaati, et see sul kenasti radiaatorit soojendaks. Kui sa pole selle paigaldamisega kokku puutunud ja muidu elus oled IT mees siis ilmselt ma ei suudagi siin ja praegu musta valgeks rääkida.
Uskumatu kuulda defamüüja suust, et osa mootoriplokist on ühel ja osa teisel pool termostaati :crazy:
ma ei ole IT mees, ma olen kõikeoskaja :lol:
OT lõpp
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: T4 2,4D 57kw defa plokisoojendus.

Lugemata postitus Postitas tito »

Pomo kirjutas:Uskumatu kuulda defamüüja suust, et osa mootoriplokist on ühel ja osa teisel pool termostaati :crazy:
ma ei ole IT mees, ma olen kõikeoskaja :lol:
OT lõpp
Oehh soojendi mõte on soojendada mootori plokki ja salongi soojusvahetit , mitte jahutusradikat radikat. On ikka vaks vahet kuhu sa elemendi pistad- sinupuhul ilmselt oleks see mõistlik sulle endale istmikusse pista, mõnus soe...

Vasta

Mine “Diislid”