Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
- Telefon: 53989085
- Auto: vw g3 vr6, passat v5,
- Asukoht:
Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Tere, küsimus siis suurele ringile, Passat v5 2.3 125kw. 2001a.
mis võiks viga olla, auto ei hoiia kohapeal käiies ühtlasi põõrdeid vaid mängib nendega ülesse ja alla, sureb maha pideval. Sõites 2000põõrdega olenematta käigust hakkab auto nagu hüppama, jõnksutama, kaasi mahalastes sureb maha. Ja siis kui piirajasse lasta siis ei hakka nagu ülelööma, vaid käib ühtlaselt,!
ehk oskab keegi abi anda, olen vahetanud küünlad ja süütepooled ära,!!
mis võiks viga olla, auto ei hoiia kohapeal käiies ühtlasi põõrdeid vaid mängib nendega ülesse ja alla, sureb maha pideval. Sõites 2000põõrdega olenematta käigust hakkab auto nagu hüppama, jõnksutama, kaasi mahalastes sureb maha. Ja siis kui piirajasse lasta siis ei hakka nagu ülelööma, vaid käib ühtlaselt,!
ehk oskab keegi abi anda, olen vahetanud küünlad ja süütepooled ära,!!
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Ehk siis lambda viganeHrSoobel kirjutas:Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
See diagnoos näitab tavaliselt, et lambda näidud pole normi piires e. küttesegu paigast ära. Parem pane siia mis veakood lambda kohta käis, saab asjasse selgust.HrSoobel kirjutas:Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
- Telefon: 53989085
- Auto: vw g3 vr6, passat v5,
- Asukoht:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
GTI kirjutas:See diagnoos näitab tavaliselt, et lambda näidud pole normi piires e. küttesegu paigast ära. Parem pane siia mis veakood lambda kohta käis, saab asjasse selgust.HrSoobel kirjutas:Deagnoos ei näita midagi. Näitas et lamnda vigsne.
pühade ajal tuleb tuttav külla aparaatidega, siis kirjutan vea koodi, aga seni kaua häid pühi

-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26 Okt 2014, 19:52
- Telefon: 53989085
- Auto: vw g3 vr6, passat v5,
- Asukoht:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
no nii siis vea koode oli juurde tekkinud,
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Pole küll mingi tark aga ma prooviks neile koodidele mingid seletused leida, näit. http://www.ross-tech.com" onclick="window.open(this.href);return false; lehelt või Google abiga.HrSoobel kirjutas:Oskab keegi tark midagi öelda siis?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
G40 on nuka asendi andur , need p03.. koodiga on viga silindrites , et pole korraliku plahvatust , p011 oli siis lambda tänu sellele , et vigaselt töötab sul see mootor käivitusel.
Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga.
Igatahes ross wikist välja lugedes on sul nuka asendiga hetkel mingi probleem ja seega käivitub valesti.
Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga.
Igatahes ross wikist välja lugedes on sul nuka asendiga hetkel mingi probleem ja seega käivitub valesti.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
EOBD code Fault location Probable causeHrSoobel kirjutas:no nii siis vea koode oli juurde tekkinud,
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????
P0011 Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance Valve timing, engine mechanical fault, CMP actuator
VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17550 P1142 Load calculation - signal too low Throttle control unit, MAP sensor, MAF sensor, APP sensor
VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17511 P1103 Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - heater output too low Wiring, HO2S
OBD code Fault location Probable cause
P0411 Secondary air injection (AIR) system - incorrect flow detected AIR pump, AIR valve, AIR hose(s)
EOBD code Fault location Probable cause
P0300 Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Spark plug(s), HT lead(s), injector(s), ignition coil(s), low compression, wiring
p0301 esimene silinder
p0305 viies silinder
p0306 kuues slininder
VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17748 P1340 Camshaft position (CMP) sensor 1, bank 1/crankshaft position (CKP) sensor - out of sequence Valve timing, CKP/CMP sensor installation, CKP sensor rotor
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Siim kirjutas:EOBD code Fault location Probable causeHrSoobel kirjutas:no nii siis vea koode oli juurde tekkinud,
p0011
p1142
p1103
p0411
p0300
p0301
p0305
p0303
p0506
p1340(g40, g28)
ja kui vea koodid ära kustutada siis auto sureb maha, ja kohe tyulevad tagasi,
Ehk keegi oskab siis nüüd õelda millega tegu,.????
P0011 Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance Valve timing, engine mechanical fault, CMP actuator
VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17550 P1142 Load calculation - signal too low Throttle control unit, MAP sensor, MAF sensor, APP sensor
VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17511 P1103 Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - heater output too low Wiring, HO2S
OBD code Fault location Probable cause
P0411 Secondary air injection (AIR) system - incorrect flow detected AIR pump, AIR valve, AIR hose(s)
EOBD code Fault location Probable cause
P0300 Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Spark plug(s), HT lead(s), injector(s), ignition coil(s), low compression, wiring
p0301 esimene silinder
p0305 viies silinder
p0306 kuues slininder
VAG type 5-digit EOBD type Fault location Probable cause
17748 P1340 Camshaft position (CMP) sensor 1, bank 1/crankshaft position (CKP) sensor - out of sequence Valve timing, CKP/CMP sensor installation, CKP sensor rotor
p0306 kuues slininder
Kus kohas V5 -el see kuues silinder on????
-
- Huviline
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
- Telefon: 5114080
- Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Stollu kirjutas:G40 on nuka asendi andur , need p03.. koodiga on viga silindrites , et pole korraliku plahvatust , p011 oli siis lambda tänu sellele , et vigaselt töötab sul see mootor käivitusel.
Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga.
Igatahes ross wikist välja lugedes on sul nuka asendiga hetkel mingi probleem ja seega käivitub valesti.
Nii 110kw kui ka 125kw on mõlemad ketiga, rihmaga V5-te väga ei tea.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
veakood p030 on tõesti 6-s silinder misfire aga mulle tundub, et on mööda pannud veakoodiga ja õige peaks olema p0506, ehk tühikäigu pöörded madalamal kui ettemääratud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Sorri, lugesin koodi valesti ja tegelik kood siiski p0506.tartuvaim kirjutas:
p0306 kuues slininder
Kus kohas V5 -el see kuues silinder on????
p0506 Idle speed control (ISC) system - rpm lower than expected Wiring, ISC actuator/IAC valve, throttle motor, throttle valve tight/sticking, ECM
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Kõigepealt nukkvõlli andur ja siis vaata vasakul taga on nurgaga voolik kus on alt väljavõte kas see on terve.
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Ikka otsast jälle peale.Kõigepealt vaakum ja nukkvõlli andur.Kas andurile tuleb toide peale ja on korralik mass.On see nii keeruline?
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
- Telefon: 54004072
- Auto: Passat v5
- Asukoht:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Tere , ja küsiks siis ära ,et mis sellest sai , mul on sellised veakoodid :17748 /Active / Static : Camshaft Positsion Sensor
: G40,Engine Speed Sensor
: G28 Incorrect allocation
Ehk oskab keegi midagi targemat öelda või on ehk kellelgi samasugune jama olnud ?
Igasugune info teretulnud , ettetänades : Kristjan .
: G40,Engine Speed Sensor
: G28 Incorrect allocation
Ehk oskab keegi midagi targemat öelda või on ehk kellelgi samasugune jama olnud ?
Igasugune info teretulnud , ettetänades : Kristjan .
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Mõlemad on ketiga.Stollu kirjutas:Peaksid vaatama oma nuka asendi anduri juhtmed üle ja siis anduri enda töövõimet kontrollima , edasi oleks vist juba vaadata ketti , vist oli 125kw.ne ketiga ja 110kw rihmaga..
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
- Telefon: 54004072
- Auto: Passat v5
- Asukoht:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Kett tundub esmapildul korras , numad ja rihmaratas on paigas aga kiirust peaks ta ju vända andurist lugema ?
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Jah, aga minul avaldus selle viga nii, et masin ei soostunud enam käivituma umbes 1/4 kordadest.Kristjan22 kirjutas:Kett tundub esmapildul korras , numad ja rihmaratas on paigas aga kiirust peaks ta ju vända andurist lugema ?
Ühtigu muud viga kaabliga samuti ei näidanud, kui ainult konkreetse anduri oma.
Viimati muutis Etzi, 31 Mai 2016, 12:51, muudetud 1 kord kokku.
Paradiisis on parem kliima, aga põrgus jällegi huvitavam seltskond... ~Mark Twain~
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
- Telefon: 54004072
- Auto: Passat v5
- Asukoht:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Käima läheb , kui gaasi peal hoida vahest läheb niisama ka , panen nina kokku tagasi ja tellin nuka anduri ära vahetan ära ja annan teada mis saab v ei saagi midagi .
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 31 Mai 2016, 12:09
- Telefon: 54004072
- Auto: Passat v5
- Asukoht:
Re: Passat v5 2,3 125kw, Probleem!!
Ja mis kõige imelikum on et andurid on terved nii vända kui nuka mõlemad ,kas keegi oskab nendest solenoididest midagi ehk rääkida ? , mis on kahe nuka anduri vahel ? Ja auto teeb nii et vahest töötab väga ilusti annad gaasi ja siis läheb lolliks...