1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

mossejumal
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
Auto: vw Passat /Mokvitsid
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas mossejumal »

Linnas 7 on täitsa hea.Aga kui trassil iga päev üle 100km sõidad siis on 7l natuke palju ?Ma väga linnas ei sõida.

mossejumal
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
Auto: vw Passat /Mokvitsid
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas mossejumal »

Panen kah oma näitajad siia
Mida targemad mehed räägivad ?
Miks 4dat silindrit ei näita ?
Pilt

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

Mälu järgi praegu panen, kuid kas mitte MAF-i näidud ei peaks võrdsed olema (või vähemalt ligilähedased)? :roll:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas copilot »

TiitRE kirjutas:Mälu järgi praegu panen, kuid kas mitte MAF-i näidud ei peaks võrdsed olema (või vähemalt ligilähedased)? :roll:
Ei pea olema, sest EGR väljas, atud juhul saab mootor rohkem õhku kui EGR töös olles ja mida rohkem õhku seda puhtam põlemine.

Sel mootoril näitabki pihusti infot niiviisi 3 silindri kohta. Ma hetkel ei mäleta, kuid üks nendest väärtusest oli kahe silindri stabiilsuse näit kokku vms :roll:
Viimati muutis copilot, 11 Jaan 2015, 17:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

mossejumal
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
Auto: vw Passat /Mokvitsid
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas mossejumal »

copilot kirjutas:
TiitRE kirjutas:Mälu järgi praegu panen, kuid kas mitte MAF-i näidud ei peaks võrdsed olema (või vähemalt ligilähedased)? :roll:
Ei pea olema, sest EGR väljas, atud juhul saab mootor rohkem õhku kui EGR töös olles ja mida rohkem õhku seda puhtam põlemine.

Sel mootoril näitabki pihusti infot niiviisi 3 silindri kohta. Ma hetkel ei mäleta, kuid üks nendest väärtusest oli kahe silindri stabiilsuse näit kokku vms :roll:
Ma aru saan siis sellejärgi on pihustid korras.Aga kütuse kogust on natuke liiast ?

mossejumal
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
Auto: vw Passat /Mokvitsid
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas mossejumal »

Ikka ei anna rahu,hetkel näidud sellised ja need näidud peaksid olema täiesti normaalsed?
Pilt

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas copilot »

Mis oli mootori temp eelmine kord???? Viimasel töösoe, millises konditsioonis tulekski enamusi näitajaid vaadata!
Diesel Power KEEPS ME GOING

mossejumal
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
Auto: vw Passat /Mokvitsid
Asukoht: Tallinn

Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?

Lugemata postitus Postitas mossejumal »

copilot kirjutas:Mis oli mootori temp eelmine kord???? Viimasel töösoe, millises konditsioonis tulekski enamusi näitajaid vaadata!
Eelmine kord oli temp 74 kraadi kuskil .

Vasta

Mine “Diislid”