1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Linnas 7 on täitsa hea.Aga kui trassil iga päev üle 100km sõidad siis on 7l natuke palju ?Ma väga linnas ei sõida.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Panen kah oma näitajad siia
Mida targemad mehed räägivad ?
Miks 4dat silindrit ei näita ?

Mida targemad mehed räägivad ?
Miks 4dat silindrit ei näita ?

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Mälu järgi praegu panen, kuid kas mitte MAF-i näidud ei peaks võrdsed olema (või vähemalt ligilähedased)? 

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Ei pea olema, sest EGR väljas, atud juhul saab mootor rohkem õhku kui EGR töös olles ja mida rohkem õhku seda puhtam põlemine.TiitRE kirjutas:Mälu järgi praegu panen, kuid kas mitte MAF-i näidud ei peaks võrdsed olema (või vähemalt ligilähedased)?
Sel mootoril näitabki pihusti infot niiviisi 3 silindri kohta. Ma hetkel ei mäleta, kuid üks nendest väärtusest oli kahe silindri stabiilsuse näit kokku vms

Viimati muutis copilot, 11 Jaan 2015, 17:34, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Ma aru saan siis sellejärgi on pihustid korras.Aga kütuse kogust on natuke liiast ?copilot kirjutas:Ei pea olema, sest EGR väljas, atud juhul saab mootor rohkem õhku kui EGR töös olles ja mida rohkem õhku seda puhtam põlemine.TiitRE kirjutas:Mälu järgi praegu panen, kuid kas mitte MAF-i näidud ei peaks võrdsed olema (või vähemalt ligilähedased)?
Sel mootoril näitabki pihusti infot niiviisi 3 silindri kohta. Ma hetkel ei mäleta, kuid üks nendest väärtusest oli kahe silindri stabiilsuse näit kokku vms
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Ikka ei anna rahu,hetkel näidud sellised ja need näidud peaksid olema täiesti normaalsed?


-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Mis oli mootori temp eelmine kord???? Viimasel töösoe, millises konditsioonis tulekski enamusi näitajaid vaadata!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 30 Mär 2011, 21:54
- Auto: vw Passat /Mokvitsid
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.9 tdi afn kõrgem kulu ja tagant määrdub?
Eelmine kord oli temp 74 kraadi kuskil .copilot kirjutas:Mis oli mootori temp eelmine kord???? Viimasel töösoe, millises konditsioonis tulekski enamusi näitajaid vaadata!