[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
roomlane2 kirjutas:Kui sa juhtme ära võtad siis saab aju infot, et mootor on väga külm ja hoiab kõige pikema aja eelsüüte küünlaid järel. Ehk annab ka aju rohkem kütet peale kui saab infot, et mootor külm?VeiksK kirjutas:Kui temperatuuriandurilt juhe ära võtta, siis läheb soojalt kohe käima... juhtmega ei lähe. Keegi teab mis häda?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
golfi_vend kirjutas:Tegelt on värk selles, et soojalt üle 70C ei pihustata kütust enne kui miski 250RPM, see, et pikka käiamise peale läheb on tingitud mulle veel arusaamatust asjaolust: a) Kas aju mõtleb, et midagi viga ja ikka pihustab. b)Kerib ikka niipalju, et pöörded sinna 250 kanti jõuavad. Uue starteri panek aitabki niipalju, et on võimeline kerima sinna 250 kanti, aga kui too uus kulub hakkab sama jama.
Viga parandatakse sellega, et originaal aju softis tehakse muudatus, mis mõjutab kütusepritsimist üle 70C ja alla 250 rpm.
Vale
Õige
veidi 110kw kohta otsingut tehes, siis on lahendusi seinast seina a la õhu leke kütuse süsteemis, uus aku sest vana on nii nõrk, kulunud starter, mingi osa juhtmetest siis geneka ja aku v starteri vahelt ära vahetatud, nuka/vända pöörete andur jne...samas on olnud ka lihtsalt soovitajaid et vb ka neil esimestel 81kw stel see softi viga aga pole leidnud veel ühtegi kus ka konkreetselt sellele viidataks. See softi viga peaks olema ikkagi 66kw 99 aastate algusest kuni mingi ajani olev probleem. Selles mõttes et uuena ikkagi need masinad käima ju läksid soojalt ilma jamadeta...v siis lihtsalt ongi ikkagi see nn softi viga saksa inseneride "tarkus" mis tegelikult osutunud näpukaks, sest hakanud mõjutama soekäivitust kui mingi osa käivitamist mõjutavast ahelast veidi kulunud ja vana ja see nn softi parandus v siis takisti vahele ehitamine kiire ja odav lahendus.golfi_vend kirjutas:Minu kahtlused on ikka softi peal, sest andur tagant oli mats ja käis.
golfi_vend kirjutas:http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 820&page=2
Saab, aga on juhtumeid, kus kellaplokk blockib ära K-Line suhtluse. Sellejaoks ühendatakse flashtool otse aju K-Line klemmile.
sa mõtled seda EGR delete õpetust? pmt on tegu nn kondikavaga, arvatavasti vaja veidi teha veel lisauurimistööd aga ei tundu midagi keerulist olevat.golfi_vend kirjutas:Algatuseks võib ju proovida otse OBD-st ka. Kui siis ei, siis aju pinki. Äkki jagad seda õpetust?
Miks 4 silindri pihusti ei näita midagit ?Kutu omadega? Või ei peagi näitama ?golfi_vend kirjutas:Täitsa unustasin
Seal all selgitustes on natuke valesti kirjutatud... Tegelikult esimene näit on 1 silindri võrdlus kolmandaga, teine näit 2 silindri võrdlus kolmandaga ja kolmas näit 4 silindri võrdlus kolmandaga. Selles ma nüüd päris kindel ei ole, et need näidud täpselt nii pidi olid aga selles küll, et kolm näitu peabki olema kuna kõik näidud on võrdlused ühe kindla silindriga (seal kus pihustil juhe küljes käib) ja mäletamistmööda oli see kolmas.mossejumal kirjutas:Miks 4 silindri pihusti ei näita midagit ?Kutu omadega? Või ei peagi näitama ?golfi_vend kirjutas:Täitsa unustasin► Näita Spoilerit
Isiklikult kontrolliks esimese asjana pihustid ja silindrite surved üle kui tundub, et külmast peast üks silinder ei tööta.yxhunt kirjutas:Kisun vana teema üles, sest endal sama probleem sinise suitsuga. Käima pannes podiseb nagu üks silinder ei töötaks ja ajab hallikat suitsu. Aga kui mootor soe siis kohapeal käies ei mingit suitsu, aga pöördeid ca 2500 hoida hakkab sinist ajama ja seda ikka päris kõvasti. Põhja tallates siis jälle ei viska. Kas teema algatajal siis selgus, mis sinise suitsu põhjus oli, oli ikka turbo viga või milleski muus probla? Viimaste päevadega jõud ka kadunud nagu kuhugi. .. Käima läheb muidu hästi nii soojalt kui külmalt.