b5 salong ei soene
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: b5 salong ei soene
Ma oma audil õhutasin 2x nii, et valasin paisupaagi ääreni täis ja pressisin voolikuid seni, kuni enam ühtegi mulli pinnale ei tulnud. Seega, vala ääreni täis ja pressi ning jälgi, kas tulevad mullid või mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Võtaks kokku reaalse olukorra auto jahutus süsteemist + salongi radiaator. Tehke endale selgeks,auto nina tõstmine. Tehniliselt-----mis asja mõte? Vaadake autot nelja rattaga maas. Vaadake jahutusvedeliku voolikuid. Insenerid on ju nii teinud,et õhku ei jää jahutusvedelikku suurele ringile, kuid vaja on õhutust salongi radiaatorile.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Kas mitte "suur ring" ei tähendagi, et vedelik pannakse liikuma läbi salongiradika?t6nis3 kirjutas:Võtaks kokku reaalse olukorra auto jahutus süsteemist + salongi radiaator. Tehke endale selgeks,auto nina tõstmine. Tehniliselt-----mis asja mõte? Vaadake autot nelja rattaga maas. Vaadake jahutusvedeliku voolikuid. Insenerid on ju nii teinud,et õhku ei jää jahutusvedelikku suurele ringile, kuid vaja on õhutust salongi radiaatorile.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: b5 salong ei soene
Tiit, kui minule vastad,ära kombi tehnikat. Nimelt tee selgeks endale mootori jahutussüsteemi alg tõed. Veelkord- salongi radiaator tahab saada õhutust.
Re: b5 salong ei soene
"Suur ring" on avatud termostaadiga ring. "Väike ring" on suletud termostaadiga ehk jahutusradikast ei lasta läbi voolata. Salongi radikas on neis mõlemas tsirkulatsiooni ringis.
TiitRE kirjutas: Kas mitte "suur ring" ei tähendagi, et vedelik pannakse liikuma läbi salongiradika?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: b5 salong ei soene
Kasvõi sotsiaalselt.
t6nis3 kirjutas:tlauri, vestleme tehniliselt P S.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Ok. Oli vist jah hoopis jahutusradika välja jätmine "väiksel ringil"tlauri kirjutas:"Suur ring" on avatud termostaadiga ring. "Väike ring" on suletud termostaadiga ehk jahutusradikast ei lasta läbi voolata. Salongi radikas on neis mõlemas tsirkulatsiooni ringis.TiitRE kirjutas: Kas mitte "suur ring" ei tähendagi, et vedelik pannakse liikuma läbi salongiradika?

Re: b5 salong ei soene
Nonii kaevaks ka vana teema välja.
Vahetasin plokikaane taga oleva jahutussärgi plastflantsi ära ning nüüd ei saa samuti oma auto salongi kuidagi soojaks. Tõmbasin selle auguga lõdviku tagasi ja tõstsin vedelikuanuma ülesse, lasin autol töötada üle 30min, samal ajal pumpasin kõiki erinevaid voolikud, kuhu käega ligi pääses, ei midagi. Ajasin auto kallaku peale, ikka ei miskit. Sisse minev toru on "kõva" ja kuum, väljatulev on lödi ja soe.
Enne vedeliku välja laskmist oli salong juba soe enne kui 60 kraadi pealt näidik ülesse tõusis, 90 peal oli saun. Hetkel on 90 pealt pikka aega sõites mingi hetk tunda, et kisub kergelt soojemaks, aga õigest asjast on kaugel.
On kellelgi mingeid ideid?
-edit-
Avastasin nüüd, et see diisli alajaotus, mul 1.8t, andeksi. Otsinguga leidsin teema ja ei vaadanud alafoorumit.
-edit2-
Kui sellest mingit abi on, siis igatahes seisma jättes mulises hulk aega sealt radika juurest ja mingi vedeliku liikumine kuskilt poolt kuhugi toimus.
Vahetasin plokikaane taga oleva jahutussärgi plastflantsi ära ning nüüd ei saa samuti oma auto salongi kuidagi soojaks. Tõmbasin selle auguga lõdviku tagasi ja tõstsin vedelikuanuma ülesse, lasin autol töötada üle 30min, samal ajal pumpasin kõiki erinevaid voolikud, kuhu käega ligi pääses, ei midagi. Ajasin auto kallaku peale, ikka ei miskit. Sisse minev toru on "kõva" ja kuum, väljatulev on lödi ja soe.
Enne vedeliku välja laskmist oli salong juba soe enne kui 60 kraadi pealt näidik ülesse tõusis, 90 peal oli saun. Hetkel on 90 pealt pikka aega sõites mingi hetk tunda, et kisub kergelt soojemaks, aga õigest asjast on kaugel.
On kellelgi mingeid ideid?
-edit-
Avastasin nüüd, et see diisli alajaotus, mul 1.8t, andeksi. Otsinguga leidsin teema ja ei vaadanud alafoorumit.
-edit2-
Kui sellest mingit abi on, siis igatahes seisma jättes mulises hulk aega sealt radika juurest ja mingi vedeliku liikumine kuskilt poolt kuhugi toimus.
Viimati muutis 25raf, 12 Jaan 2015, 21:08, muudetud 3 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: b5 salong ei soene
Ses suhtes pole sa eksinud, kuna jahutusvedeliku teema nii bensukal kui dislal sama.25raf kirjutas: -edit-
Avastasin nüüd, et see diisli alajaotus, mul 1.8t, andeksi. Otsinguga leidsin teema ja ei vaadanud alafoorumit.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: b5 salong ei soene
Hoia pöörded mõni aeg seal 2500 juures ja vaata kas hakkab sooja tulema, samal ajal vaata et paisupaak kuivaks ei jääks, eelnevalt võiks vedelikku veidi üle max. sisse panna.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
- Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: b5 salong ei soene
Sisse minev toru on "kõva" ja kuum, väljatulev on lödi ja soe.
Ise oled omale juba vastanud, kui selline olukord kui kirjelduses. Siis võid otsida mingit soojendus radiaatorist-torustikust mingit troppi. Järeldused võid ise teha.
Ise oled omale juba vastanud, kui selline olukord kui kirjelduses. Siis võid otsida mingit soojendus radiaatorist-torustikust mingit troppi. Järeldused võid ise teha.
deemonid lendavad põrgus
Re: b5 salong ei soene
Jah, seda kardan ka ise kõige rohkem, kuid ainukese asjana jääb arusaamatuks, mismoodi siis enne nii hästi soojaks läks?TEH kirjutas:Sisse minev toru on "kõva" ja kuum, väljatulev on lödi ja soe.
Ise oled omale juba vastanud, kui selline olukord kui kirjelduses. Siis võid otsida mingit soojendus radiaatorist-torustikust mingit troppi. Järeldused võid ise teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
- Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: b5 salong ei soene
Võta radiaatori toruotsad voolikutest lahti ja proovi radiaatorit veega vastupidiselt läbi uhtuda, võiksid väljuva vee koguda anumasse et veenduda tropi olemasolust. Kontrolli samuti voolikud üle, et troppi poleks neis.NB! Õhuga ei soovita läbi puhuda võid kergesti radiaatori otsakaaned lõhki lasta.25raf kirjutas:Jah, seda kardan ka ise kõige rohkem, kuid ainukese asjana jääb arusaamatuks, mismoodi siis enne nii hästi soojaks läks?TEH kirjutas:Sisse minev toru on "kõva" ja kuum, väljatulev on lödi ja soe.
Ise oled omale juba vastanud, kui selline olukord kui kirjelduses. Siis võid otsida mingit soojendus radiaatorist-torustikust mingit troppi. Järeldused võid ise teha.
deemonid lendavad põrgus
Re: b5 salong ei soene
Nüüd keeras siis ilmataat käru ja tõstis õues temperatuuri. Ei julge enda probleemi lõppenuks lugeda, aga eile õhtul käisin lumes hullamas, mille jooksul sai üksjagu peenestatud. Pärast seisma jättes oli soojendusradika juurest kuulda pikka aega vee ja õhu liikumist. Kui täna hommikul kapoti avasin, siis jahutusvedelikku oli 2-3cm anuma põhjas, panin uut peale ja nüüd ei saagi aru, kas see soe mis tuleb tundub ainult ilma tõttu soe olema või ongi asi parem kui enne. Igatahes 60 kraadi pealt tuleb juba ilusti salongi sooja, mitte nii hästi kui enne vedeliku välja laskmist, aga tuleb. Eks peab ootama külmemaid ilmu ja siis vaatab kuidas on.
Tuleviku tarbeks küsiks, et kui kergesti suuga radikasse puhudes sealt õhk läbi peab käima. Nii et ei tunne mingit takistust või peaks ikka mingi "tihedus" olema? Ja ütleme et on umbes, kas siis näiteks äädikaga leotades võiks tulemuseks olla paremini läbi käiv radikas või lekkiv radikas?
See jahutusvedeliku plastjupp oli iseenesest seest igati ilus, kerge roostekarv oli peal, kuid midagi enamat ei olnud. Sealt o rõnga vahelt lekkis seda nii palju, et eelmise omaniku käes oli pidevalt uus jahutusvedelik sees. Auto on 17a vana, ilmselge et radikas ei ole enam uus, aga ausalt öeldes radika vahetust ette võtta küll ei taha.
Tuleviku tarbeks küsiks, et kui kergesti suuga radikasse puhudes sealt õhk läbi peab käima. Nii et ei tunne mingit takistust või peaks ikka mingi "tihedus" olema? Ja ütleme et on umbes, kas siis näiteks äädikaga leotades võiks tulemuseks olla paremini läbi käiv radikas või lekkiv radikas?
See jahutusvedeliku plastjupp oli iseenesest seest igati ilus, kerge roostekarv oli peal, kuid midagi enamat ei olnud. Sealt o rõnga vahelt lekkis seda nii palju, et eelmise omaniku käes oli pidevalt uus jahutusvedelik sees. Auto on 17a vana, ilmselge et radikas ei ole enam uus, aga ausalt öeldes radika vahetust ette võtta küll ei taha.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: b5 salong ei soene
Mul oli sama asi peale termostaadi vahetus. Lahenduseks sai siiski aga salongiradika õhutamine nagu siin eespool kirjutati. Äädika kohta ei oska midagi öelda, ma tean, et neid reaalselt pestakse puhta veesurvega läbi. Minu auto puhul oli näiteks keegi enne müüki sellist toredat asja nagu stopleak kasutanud ja paar nädalat hiljem vahetasin salongiradikat garaazis kus oli ingli [VW Bot: "Keel korda!"] külm tookord(südatalvel). Enam seda tööd enda elus teha ei tahaks, eriti sellistes tingimustes. Seega parem ära näpi niikaua kui vedelik läbi käib:D25raf kirjutas:Nüüd keeras siis ilmataat käru ja tõstis õues temperatuuri. Ei julge enda probleemi lõppenuks lugeda, aga eile õhtul käisin lumes hullamas, mille jooksul sai üksjagu peenestatud. Pärast seisma jättes oli soojendusradika juurest kuulda pikka aega vee ja õhu liikumist. Kui täna hommikul kapoti avasin, siis jahutusvedelikku oli 2-3cm anuma põhjas, panin uut peale ja nüüd ei saagi aru, kas see soe mis tuleb tundub ainult ilma tõttu soe olema või ongi asi parem kui enne. Igatahes 60 kraadi pealt tuleb juba ilusti salongi sooja, mitte nii hästi kui enne vedeliku välja laskmist, aga tuleb. Eks peab ootama külmemaid ilmu ja siis vaatab kuidas on.
Tuleviku tarbeks küsiks, et kui kergesti suuga radikasse puhudes sealt õhk läbi peab käima. Nii et ei tunne mingit takistust või peaks ikka mingi "tihedus" olema? Ja ütleme et on umbes, kas siis näiteks äädikaga leotades võiks tulemuseks olla paremini läbi käiv radikas või lekkiv radikas?
See jahutusvedeliku plastjupp oli iseenesest seest igati ilus, kerge roostekarv oli peal, kuid midagi enamat ei olnud. Sealt o rõnga vahelt lekkis seda nii palju, et eelmise omaniku käes oli pidevalt uus jahutusvedelik sees. Auto on 17a vana, ilmselge et radikas ei ole enam uus, aga ausalt öeldes radika vahetust ette võtta küll ei taha.
-
- Huviline
- Postitusi: 79
- Liitunud: 23 Aug 2003, 21:12
- Auto: Audi (R)S2 limo, BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: b5 salong ei soene
Mis on see "haigus" et kõike jahutussüsteemi hädasi püütakse ravida küll lekkepeatajaga ja äädikaga. Mõlemad kiirendavad jahutus-soojendusseadmete surmaagooniat. Elementide soojusvahetite Al-kärjed-torud on piisavalt õhukesed, et igasugune happeline ollus teeb sellest kiirelt "kastekannu". Tahad rahulikult ja turvaliselt sõita, siis kuuluvad need elemendid vahetamisele mitte jamaga tegelemisega.
deemonid lendavad põrgus
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: b5 salong ei soene
Äädikas ja sidrunihape suht ohutud minu teada. Muidugi väga kauaks ei tasuks äädikat sisse jätte kuna võib tõesti liiga teha. Kogemused sellel puhul puuduvad aga veekeetja ja pesumasina teeb väga hästi puhtaks. Samuti väga efektiivne puhastusvahend külmkapi ouhastamiseks.TEH kirjutas:Mis on see "haigus" et kõike jahutussüsteemi hädasi püütakse ravida küll lekkepeatajaga ja äädikaga. Mõlemad kiirendavad jahutus-soojendusseadmete surmaagooniat. Elementide soojusvahetite Al-kärjed-torud on piisavalt õhukesed, et igasugune happeline ollus teeb sellest kiirelt "kastekannu". Tahad rahulikult ja turvaliselt sõita, siis kuuluvad need elemendid vahetamisele mitte jamaga tegelemisega.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: b5 salong ei soene
Arvestades seda palju maksab salongiradika vahetus tehakse "keemiat" tavaliselt vastutustundetute omanike poolt enne sõiduki müüki ning rahakotti peab kergendama tulevane autoomanik.TEH kirjutas:Mis on see "haigus" et kõike jahutussüsteemi hädasi püütakse ravida küll lekkepeatajaga ja äädikaga. Mõlemad kiirendavad jahutus-soojendusseadmete surmaagooniat. Elementide soojusvahetite Al-kärjed-torud on piisavalt õhukesed, et igasugune happeline ollus teeb sellest kiirelt "kastekannu". Tahad rahulikult ja turvaliselt sõita, siis kuuluvad need elemendid vahetamisele mitte jamaga tegelemisega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: b5 salong ei soene
Mina pidasin küsimise juures silmas olukorda, kus salongi enam rahuldaval hulgal sooja ei tule, sellises olukorras igasugu keemia radikasse kallamisega nagunii midagi kaotada ei ole.TEH kirjutas:Mis on see "haigus" et kõike jahutussüsteemi hädasi püütakse ravida küll lekkepeatajaga ja äädikaga. Mõlemad kiirendavad jahutus-soojendusseadmete surmaagooniat. Elementide soojusvahetite Al-kärjed-torud on piisavalt õhukesed, et igasugune happeline ollus teeb sellest kiirelt "kastekannu". Tahad rahulikult ja turvaliselt sõita, siis kuuluvad need elemendid vahetamisele mitte jamaga tegelemisega.
Enda teema jätkuks ütleks hetkel, et sooja tuleb. Sügisel sai kindlat marsruuti iga päev sõidetud ning kohale jõudes hakkas alati sooja tulema. Proovisin täna sama otsa ning täpselt õigel ajal hakkas sooja puhuma. Eks külmade ilmade tulekuga ole näha kuda on, töösooja mootoriga tundub et ikkagi mingi kogus õhku on veel sees, ei ole nagu päris õige veel.