woody kirjutas:Oleneb mida sa remontida oled lasknud, kas silindri surveid on mõõdetud?
Kas sul kaob 1000 km ära norm kogu tosooli või on see kogus väiksem, mis kaob? Kas sumbutajast tuleb valget suitsu, sellist peaaegu läbipaistmatut?
Paljalt seda lasta otsida, et kuhu natuke tosooli kaob, see oleks liiga lihtne hetke probleemi lugedes sul.
Ise arvan, et lihtsam ja mõtekam oleks sul mootor lasta pulkadeks võtta. Siis saad ise ka teada, et mis viga on. Kui sa ütlesid, et võttis 500km ära norm koguse õli, siis peaks sumbutajast ikka väga palju sinist viskama. Kui see just sul kuskilt välja ei jookse, näiteks turbost, mis kindlasti ei taha emulsiooniga väga kaua töötada.
Silindrite surve kohta ei oska midagi öelda,enne ploki vahetust oli õlisöömise koha pealt korras,lihtsalt kusagilt sai jahutusvedelik mootorisse,kõigepealt vahetati ära plokikaane tihend,eelsüüteküünlad ja plaplapla..
Siis sain auto kätte,mõne aja pärast jälle õli valge.
Siis viisin tagasi,uuris puuris ja siis tuli otsusele et plokk on ära,kuna ta oli plokikaane ja vahejahuti ära survestanud ja olid ok olnud.
nüüd sai plokk vahetatud ja peale seda hakkas õli sööma,mootor käib ka nagu raskelt,kütust rüüpab palju ja teeb tunduvalt tugevamat häält.
Seoses turboga-ka see pidi mineku äärel olema,järgmine kord lasen ära teha kui kellegil ntx pakkuda pole.
Täname.