Tere,
Proovime äkki siin leian abi ja nõu.
Nimelt probleem auto kütuse kuluga. Mnt on see 10L/100le ja linna sõidul ei hakka parem rääkima. Räägivad küll, et see normaalne aga ma siiani kahtlen.
Nimelt sai diagnostika seadmega vaadatud lambda tööd pööretel. Ja see kujunes 1.50 -1.20 V vahel kõikus ja teine lambda näit oli 0.7 V midagi.
Kas multimeetriga saab kuidagi ka mõõta? Ja mis peaksid olema täpsemad näidud. Pole elektri alal väga terva pliiats .
Lihtsam on lambda tööd kontrollida kaabliga, multimeetriga pead teadma asja kuna mõni multimeeter selleks ei sobi (loe: võib riistvarale ohtlikuks osutuda). Kuidas mõista "teine lambda näit"? Su autol 2 lambdat peal? Kas veakoode ka on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
A4 1.8TQ oli keskmine kulu maanteel alla 8 isegi. Linnas 10. Keskmine lühikeste sõitudega oli 10+
Lase siis mõnel elektrikul üle vaadata, kaabliga rohkem vigu ei näinud? Turbo toimib ja rõhulekkeid ei ole?
Oleneb, mis tüüpi hapniku andurid sul seal on.
Üldiselt ma olen näinud, et esimene on tsirkoonium-andur ja teine on titaanium-andur.
Tsirkoonium anduri puhul peab väljund olema 0.1-0.8V ja parim on mõõta seda ossiliskoobiga, sest multimeeter on liiga aeglane mõõteriist. Jälgima peab kui kiiresti reageerib andur hapniku sisalduse peale heitgaasi torustikus.
Teine, titaaniumandur, sisuliselt hapnikule reageeriv takisti. Peale katalüsaatorit peab olema selle väljundpinge ühtlane, kui vibreerib sarnaselt esimesele, siis on defektne katalüsaatormuundur.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Paljudel kaasaegsematel autodel on esimene lambda lairiba e. signaal ei pruugi olla seal 0 ja 1 V vahel, antud masina suhtes ei tea öelda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Paljudel kaasaegsematel autodel on esimene lambda lairiba e. signaal ei pruugi olla seal 0 ja 1 V vahel, antud masina suhtes ei tea öelda.
Jah, 5+.
Lairiba andurit on ka väga raske diagnoosida.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Veakoode ei olnud masinal ühtegi ja turbo töötab ilusti. Mida peaks tähendama lairibaline? Ehk siis mis näidud sihukesel on. Lambdasid on jah kaks,üks on enne katti ja teine peale katti. Teise lambda näit püsis 0.7V , see ei kõikunud nagu esimene. Lambda esimene on 5 juhtmega. Ei raatsi uut ka otsida kui pole kindel ,et see läbi. Sellest ka targemate nõu küsimine. On saada kasutatud lambda garantiiga kaks nädalat.(odavalt)
Keegi targem Rakvere või Tapa läheduses ei oska aidata?
Stollu kirjutas:Lambda vea puhul läheb kohe kindlasti mootorituli põlema ja veakood on ka näha. seega kui vigu ei näita siis ei usu et asi lambdas.
Lairiba korral küll, tsirkoonium ja titaanium-anduri puhul võib lambda lihtsalt aeglaseks jääda. Ja kui ajus pole veakoodi aluseks loogilisuse alust, siis polegi viga.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
5-juhtmeline ja näidud üle 1V on kindlasti lairiba lambda aga mis ulatuses selle näidud peavad kõikuma peaks kuskilt uurima, ross-tech kodukalt näiteks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Lambdade viga unusta küll hetkel ära , läheb liiga keeruliseks muidu.
Otsi viga mujalt , Mootoritule peab põlema lööma ikkagi minuarust siis juba vaata lambda poole.
Vaakumileket otsi pigem siis.
Stollu kirjutas:Lambdade viga unusta küll hetkel ära , läheb liiga keeruliseks muidu.
Otsi viga mujalt , Mootoritule peab põlema lööma ikkagi minuarust siis juba vaata lambda poole.
Vaakumileket otsi pigem siis.
Peab hakkama jah seda vaakumi leket siis otsima. Kuna kahju kohe tankida ja mõelda ,et joob lausa selle kütte ära. Kütte hind küll kõvasti langend aga ei rõõmusta ikka. 10 L panen siis saan umbes 80 km sõita.. sellest 90 % mnt ja 10% linnas
oled sa nüüd kindel , et tõesti mitte ühtegi veakoodi pole ? ma nagu ei tahaks uskuda , et täitsa 0 on.
Armatuuris midagi ei põle üleliigset ?
Bensiini haisu pole üleval ?
Bensiini haisu kohta uurisin ja kontrollisin ja Haisu pole. Diagnostikat mitu korda teinud ja keskluku viga näitas,et nõrk. Ja hommikuti armatuuris põleb aku tuli aga kui pöördeid anda kustub ära.
mis bensiini kasutad ? 95 või 98 ?
ega ei ole mingeid kangemaid velgi alla toppinud , rehvi laius ?
Kliima sees või väljas ?
Autot soojendad või kohe stardid ?
proovi vahelduseks 98-t näiteks , sõida mingi vahemaa kliima Econi peal.
Kindel , et 90% on maantee ?
Muidugi kui katsetad nüüd ja vaatad kas saad 80km asemel 100km sõita siis on nähe normaalne ma usun , et sul natuke linna sõitu rohkem , muidugi vaakumleke kui on , rohkem midagi soovitada ei oska kui veakoode ei ole.
hah no nii , see 225 paneb kohe liitri otsa küttekulule , mul endal oli üleminek 205/55/16 pealt 225/45/17 ja 1,5 liitrit tuli kompu järgi juurde.
16 tollisel on 225 liig mis liig , pead õiges mõõdus rehvid sebima , passatil peaks üldse olema 195/60/15 vist. nii et alusta juba sealt.
E:Talvel ikka kitsam rehv.
Viimati muutis Stollu, 20 Jaan 2015, 12:18, muudetud 1 kord kokku.
hah no nii , see 225 paneb kohe liitri otsa küttekulule , mul endal oli üleminek 205/55/16 pealt 225/45/17 ja 1,5 liitrit tuli kompu järgi juurde.
16 tollisel on 225 liig mis liig , pead õiges mõõdus rehvid sebima , passatil peaks üldse olema 195/60/15 vist. nii et alusta juba sealt.
E:Talvel ikka kitsam rehv.
Mul b5.5 ja 1.8t ja rehviks suvel all 215/40 R18 ja talvel 205/50 R16 kütusekulu on oluliselt madalam....praegu Tallinnas keskmine raske jalaga hommikul 11,5 ja kulgedes <10
Trassil 7.3-7.5 talviste oludega kompuutri järgi ning mul pole just kõige etemad rehvid praegu all
Millal sa viimati õhu- ja küttefiltreid vahetatud on? Juhtme taga võid vaadata jahutusvedeliku tempi ka - ehk selle andur peaksab segast ja aju üritab autot soojaks saada...