Ainult rool on raske ja muusikat ära palju kuula.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Huvi pärast imestan et miks peab sõitma täistuledega aku pealt?q2800 kirjutas:Ainuke jamps oli see, et täistuled olid sellised nagu lahja mehe park tuled. Aga muidu ei ole just väga soovitav aku peal sõita/ilma genekata.
Mis selle juhtblokki all m6tled ? Muidu, tühikäigu regulaator suudab ise endale mingi aja jooksul selle selgeks 6petada. üsna tülikas on, aga siis ei tule kr6bedat arveturm128 kirjutas:Nüüd siis auto korras. Käisin silleris pandi arvuti järgi vigu ei leitud.
Tehti juhtplokkile restart. Ja kõik ok et kui vahetate drosselklappi või korra järelt ära võtta ja ilusti käima ei hakka,siis teha juhtplokile resa. Et ei ole mõttet tühikäigu regulaatorile midagi õppetama hakkata.oli päris krõbe arve et soovitan siis mõne inimese juttule minna kes selliseid asju oskab, kui ei taha krõbedat arvet. Loodan et saate abi siit.
Ei saa öelda, et täpselt sellist asja toimuks sooja mootoriga. Rohkem selline tunnus, et tõmbab korraks klapi kinni ning siis uuesti avab ja sellega pöörded langevad ning samamoodi ka tõusevad. Mõnikord ei suuda enest päästa ning sureb välja.Anz27 kirjutas:Sama asjaga maadelnud 5-6 korda.
AEE mootrotite inimestele, et kui hakkab pööret otsima ja kõigub tühikäigul ülesse ja alla sooja mootoriga, siis võtke aku ots maha pooleks tunniks ja peaks minema korda. Endal on vähemalt läinud. Enne ka käisin resetti tegemas korduvalt, aga nüüd nagu on aidanud ka lihtsalt aku klemmi äravõtmisest. Kuna midagi ei maksa, siis võib proovida. Kui trip.-i kilometraaž tähtis, siis selle peab enne kirja panema, see kustub ära, kui aku ots lahti ühendada.
See siis, kui muidu tehniliselt on auto korras, aga elektoorinika paneb segast. Näiteks minul oli kõik idülliline, aga näiteks maanteesõidust tulles hakkas tühikäik jebima ja pöörded kõikusid ~600 ... 1000 rpm. Otsis pöörete õiget asendit ja pendeldas. See viga tekkis 2-3 korda ühe aasta jooksul. Muidu töötas normaalselt.
Parimat!
Tõesti, ei ole ka drosselklappi vahetus pöörete probleemi lahendatud. Heaga võib saata oma auto Wolfsburgi ning las nemad tegelevad sellegatlauri kirjutas:Enamusel teil siin suure tõenäosusega kütusesegu vale ja sellest ka tõmblemine (postitused, kus jutt temp. andurist, lambdast, generaatori tööst ehk pardapingest). Tühikäigu probleemid on tagajärg mitte põhjus ning heaga soovitan need drosselklapid ja tühikäigumootorid rahule jätta, sest nende näppimisega lakkavad viimaks ka need toimimast ja siis soust maksimeeritud. Mingite veakoodide tagaajamine on lootusetu üritus. Lambda vale töö ei kaasa alati mittemingit veakoodi. Mõõteplokkide väärtused on vaja luubi alla võtta ning lambda tööd kaardistada/jälgida. Piirväärtused võivad lihtsalt ületatud olla. Lihtsustatult lambda andur on täppis-andur ja selle sobivus konkreetsele mootorile on ülioluline. Selliste asjade pimesi vahetus ei ole tark tegevus. VCDS-ist võib nende vigade diagnoosimiseks väheks jääda ja ilmselt vaja ka muud diagnostikute töövahendid ostsilloskoop jm appi võtta. Tiraadide ketramisega ei saa teist keegi oma auto mootorit korda, sest puudub universaalne "tablett", mis kõik ravib. Põhjus võib olla 3-10 asjas korraga ja nende avaldumine võib sõltuda kütuse kvaliteedist, välistemperatuurist jne.
Tannu19 kirjutas: Kui see ümber küttesegu tiirleb, siis on lootusetu juhtumiga tegemist. Seda naljalt ei reguleeri.
Samas ei mata maha seda elektroonikablokki viga kuna sai 2 erineva riista ja tarkvaraga resettida tühikäiku, aga kumbki ei võtnud vedu nagu viitaks sellele, et omadega õhtal. Tegemist VCDS ja VAG V-checker.
See näitab lihtsalt et meiepoolne ametlik esindaja (või tehas ise) ei taga inimestele korralikku väljaõpet.Tannu19 kirjutas:Huvitav seik jäi ükskord kõrvu, kui härrased Saksamaalt tulid ülikondade ja kohvritega meie VAG-gruppi esindusse, võtsid oma tehnika välja ning ütlesid "Meie tegeleme nüüd" ja meie omadel jäid suud lahti kui nägid, mis võimalused tegelikult korrigeerimiseks ja muutmiseks masinatel on.
Viia masin esindusse või forssi, võib oodata vist ulmelist summat selle diagnostika eest.tlauri kirjutas:Kindlasti ei ole see lootusetu. See on diagnostikute igapäevatöö ja pigem praktika ja pädevuse teema.
ECU vead avalduvad reeglina kindlate sümptomitega, mida saab ka mõõteplokkide väärtuste kaudu analüüsida. Välistada ei saa muidugi aga siiski harv nähtus.
Ega meie omadele ei antagi selliseid asju, sest need võimalused rohkem arendajate teema.GTI kirjutas:See näitab lihtsalt et meiepoolne ametlik esindaja (või tehas ise) ei taga inimestele korralikku väljaõpet.Tannu19 kirjutas:Huvitav seik jäi ükskord kõrvu, kui härrased Saksamaalt tulid ülikondade ja kohvritega meie VAG-gruppi esindusse, võtsid oma tehnika välja ning ütlesid "Meie tegeleme nüüd" ja meie omadel jäid suud lahti kui nägid, mis võimalused tegelikult korrigeerimiseks ja muutmiseks masinatel on.
Lambda vajab töötemp.-ni soojenemiseks teatud aega, seega külma mootori puhul ei mängi eriti rolli. See et külmalt kõrgemaid pöördeid hoiab on normaalne.Tannu19 kirjutas: Muidu, kas kõrged pöörded (1300p/min) külma ilmaga on ka märk sellest lambda veast või see sisse kirjutatud ajusse, et mingi temperatuuriga hakkab soojaks ajama mootorit ?
See viib jälle selleni, et probleemid ilmnevad ainult sooja mootoriga.GTI kirjutas:Lambda vajab töötemp.-ni soojenemiseks teatud aega, seega külma mootori puhul ei mängi eriti rolli. See et külmalt kõrgemaid pöördeid hoiab on normaalne.Tannu19 kirjutas: Muidu, kas kõrged pöörded (1300p/min) külma ilmaga on ka märk sellest lambda veast või see sisse kirjutatud ajusse, et mingi temperatuuriga hakkab soojaks ajama mootorit ?
Tannu19 kirjutas: Viia masin esindusse või forssi, võib oodata vist ulmelist summat selle diagnostika eest.
Muidu, kas kõrged pöörded (1300p/min) külma ilmaga on ka märk sellest lambda veast või see sisse kirjutatud ajusse, et mingi temperatuuriga hakkab soojaks ajama mootorit ?
Sellest olen teadlik ikkatlauri kirjutas:Kõrgemad pöörded olenevad enamasti mootoritemperatuurist. Lambda seda ei määra; pealegi lambda tuleb oma tegevusega mängu alles sooja mootoriga, kui katid kuumad jne.
Pädevaid tegijaid kindlasti ka mujal aga ega need hinnad ilmselt muidugi palju ei erine.
Oota nüüd... Andurid(temp, lambda, detonatsioon jne) on ikka selleks, et ajule toimuvast täpset pilti anda. Tühikäigumootor, pump ja pihustid ei ole andurid vaid käsu täitjad.urm128 kirjutas:Juhtplokk ehk aju ongi asjandus mis annab andmeid kes kus ja kui palju mootoril vaja on (kütust, õhku, drosselklappi asend, kui soe mootor on äki nüüd väheb äkki nüüd rohkem)ja kui aju segast paneb siis annab selle segase info ka andurile või siis vastupidi.
Oleks tegemist mingi uuema masinaga, hakkaks isegi mõtlema sellele suuremale diagnostikale, aga .... mitte selle kärugatlauri kirjutas:Nu ongi vaja mõõteplokist väärtusi jälgida ning kõrvutada reaalsete andmetega. Võrrelda näiteks laseriga töötemperatuuri ja mõõteplokiväärtusi, et sellisel kombel siis teha kindlaks, kas ECU saab üldsegi õigeid algandmeid.