Jah, tegemist oli ikka vigaste kolbidega. Kaks tükki vahetati välja.rako kirjutas:Kas sa oled kindel, et silindrid on katki?
Seega vahetatakse välja terve plokk? Või tegemist siiski vigaste kolbidega?
Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 20:06
- Auto: Sharan TSI 2.0, 162 kW, 2017
- Asukoht: Tallinn
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 20:06
- Auto: Sharan TSI 2.0, 162 kW, 2017
- Asukoht: Tallinn
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Läbisõit on 104000 kopikatega.tito kirjutas:Sportlikust huvist palju auto läbisõit on? Pakun 100-150 tuhat
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 20:06
- Auto: Sharan TSI 2.0, 162 kW, 2017
- Asukoht: Tallinn
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Veel update - paar päeva pärast auto remondist kätte saamist, hakkasid jälle mootori tuli ja epc tuli põlema ning auto käitus samamoodi, hakkas vibreerima, polnud nagu jõudu. Viisin auto töökotta tagasi. Kus siis öeldi, et üks küünal ei andnud sädet, mille peale kõik küünlad välja vahedati. Nüüd kolm päeva sõitnud, hetkel on ok. Loodetavasti ka jääb nüüd pikaks ajaks korda
Aga just väga odav see "lõbu" polnud. Ei tea küll palju nö. uus/kasutatud mootor maksaks, aga see parandus oli kah suht soolane.

-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
palju see siis maksma läks sul? kui see just saladus ei ole.Haava kirjutas:Veel update - paar päeva pärast auto remondist kätte saamist, hakkasid jälle mootori tuli ja epc tuli põlema ning auto käitus samamoodi, hakkas vibreerima, polnud nagu jõudu. Viisin auto töökotta tagasi. Kus siis öeldi, et üks küünal ei andnud sädet, mille peale kõik küünlad välja vahedati. Nüüd kolm päeva sõitnud, hetkel on ok. Loodetavasti ka jääb nüüd pikaks ajaks kordaAga just väga odav see "lõbu" polnud. Ei tea küll palju nö. uus/kasutatud mootor maksaks, aga see parandus oli kah suht soolane.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 20:06
- Auto: Sharan TSI 2.0, 162 kW, 2017
- Asukoht: Tallinn
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Koos küünalde vahetusega sai kokku kaks tuhat eurot.anonymous2 kirjutas:palju see siis maksma läks sul? kui see just saladus ei ole.Haava kirjutas:Veel update - paar päeva pärast auto remondist kätte saamist, hakkasid jälle mootori tuli ja epc tuli põlema ning auto käitus samamoodi, hakkas vibreerima, polnud nagu jõudu. Viisin auto töökotta tagasi. Kus siis öeldi, et üks küünal ei andnud sädet, mille peale kõik küünlad välja vahedati. Nüüd kolm päeva sõitnud, hetkel on ok. Loodetavasti ka jääb nüüd pikaks ajaks kordaAga just väga odav see "lõbu" polnud. Ei tea küll palju nö. uus/kasutatud mootor maksaks, aga see parandus oli kah suht soolane.

- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Uus mootor on ca 7-8 kHaava kirjutas:Ei tea küll palju nö. uus/kasutatud mootor maksaks, aga see parandus oli kah suht soolane.
03C 100 039 H
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
julm mis hinda küsitakse ikka :S Kui kellegil sama häda siis saan aidata ja leiame odavama lahenduse 

-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
julm mis hinda küsitakse ikka :S Kui kellegil sama häda siis saan aidata ja leiame odavama lahenduseHaava kirjutas:Koos küünalde vahetusega sai kokku kaks tuhat eurot.anonymous2 kirjutas:palju see siis maksma läks sul? kui see just saladus ei ole.Haava kirjutas:Veel update - paar päeva pärast auto remondist kätte saamist, hakkasid jälle mootori tuli ja epc tuli põlema ning auto käitus samamoodi, hakkas vibreerima, polnud nagu jõudu. Viisin auto töökotta tagasi. Kus siis öeldi, et üks küünal ei andnud sädet, mille peale kõik küünlad välja vahedati. Nüüd kolm päeva sõitnud, hetkel on ok. Loodetavasti ka jääb nüüd pikaks ajaks kordaAga just väga odav see "lõbu" polnud. Ei tea küll palju nö. uus/kasutatud mootor maksaks, aga see parandus oli kah suht soolane.

-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
sry, teema risustamise eest aga kui juba küsimiseks läks siis 2,0 155kw...kuidas see kestab ja mis hädasid võib oodata? nii palju kui ise olen vaadanud netist, siis audide peal tundub ka õli hakkavat sööma. Aga kas keegi teab on see seotud mingite kornkreetste aastate masinatega, et hiljem võib-olla juba korda tehtud tehase pooltsiLc kirjutas:Kett on. Kui ei vea, võib see keskmisest suuremal määral õli sööma hakata. Lahenduseks uued kolvid ja muu juurdekuuluv.andres635 kirjutas:Aga 2012 B7 1.8 118kw Passatil on kett või rihm?Kas seda mootorit tasub ka karta?

-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
söövad nad kõik õli
paned uue jooksu kolbe sisse ja on jälle hea 


-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
see ei olnud muidugi päris see vastus mida ootasin
aga alates mis kulust juba läheb jamaks? sellesmõttes et mingi 2013a autol näiteks garantiid ka veel, selle kannataks ju lasta tehasel korda teha? samas kuidas selgeks teha et kulu liiga suur

aga alates mis kulust juba läheb jamaks? sellesmõttes et mingi 2013a autol näiteks garantiid ka veel, selle kannataks ju lasta tehasel korda teha? samas kuidas selgeks teha et kulu liiga suur

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Õlikulu on enamustel autodel garantiiaja jooksul normi piires, peale garantiiaja lõppu kipub ta liiga suureks minemaMaxpower kirjutas:see ei olnud muidugi päris see vastus mida ootasin![]()
aga alates mis kulust juba läheb jamaks? sellesmõttes et mingi 2013a autol näiteks garantiid ka veel, selle kannataks ju lasta tehasel korda teha? samas kuidas selgeks teha et kulu liiga suur


Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Tehakse õlikulu test ehk siis pannakse autosse kaalutud kogus õli ja siis auto sõidab 1000km ja tuleb tagasi siis laseme õli välja ja vaatame palju on õli kulutanud ja siis otsustatakse kas vahetatake kolvid või ei aga pm on lubatud 5000km peale 1l õli kuluda. Se siis kehtib ühe vag gruppi auto kohta! Aga kui õli ei ole kulunud siis peab klient ise selle kinni maksma! Pm se kulu on tekkinud 50 000km pealt alates.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
kas tõesti juba al 50tuh km võib jamaks minna? ise mõtlesin et mingi 100tuh km on ikka nagu OK...ingel [VW Bot: "Keel korda!"] nii ei julge üldse neid bensukaid osta. Kui aus olla siis võtaks hea meelega selle 2,0 TSI enne kui 2,0TDI kuna rohkem sõitu linnas ja ole tegelt diislit vaja, aga osta niigi mingi 25K auto ja siis veel kohe varsti remoma hakata on ka ikka väga nõme
Asko, ei taha küll pahatahtlik olla aga siis oleks juba pmst mõistlik selle 1000km jooksul ise veidike õli välja lasta et vahetus ikka kindel oleks

Asko, ei taha küll pahatahtlik olla aga siis oleks juba pmst mõistlik selle 1000km jooksul ise veidike õli välja lasta et vahetus ikka kindel oleks

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Pitser läheb peale, kui ise lasta on kihe need rikutud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Pitser läheb peale siis millele - alt õlipunnile, õlifiltrile, karteri poltidele, kõikide õlitorudele-lõdvikutele, nende klambritele, õlimõõte vardale, õlianduritele jne.? Seal ju võimalusi palju kuidas nivood alla saada, mida kaasaegsem auto seda rohkem variante.golfi_vend kirjutas:Pitser läheb peale, kui ise lasta on kihe need rikutud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
jäi ikka kripeldama see mootori teema.
Targemad andke nõu, kui on valida 1,8 / 2,0 TSI või 2,0TDI...siis kumba eelistate? auto hinda, hoolduskulusid ja kütusekulu mitte arvestada. Lihtsalt huvitab kumb oleks töökindlam ja murevabam
Autod aastast 2012-2013a. LS ikka alla 100tuh km.
Ja kas see jutt vastab ka tõele et 1,8TSI otsas olev 7-ne DSG on nõrgem kui 2,0 mootorite 6-ne DSG?
Targemad andke nõu, kui on valida 1,8 / 2,0 TSI või 2,0TDI...siis kumba eelistate? auto hinda, hoolduskulusid ja kütusekulu mitte arvestada. Lihtsalt huvitab kumb oleks töökindlam ja murevabam

Autod aastast 2012-2013a. LS ikka alla 100tuh km.
Ja kas see jutt vastab ka tõele et 1,8TSI otsas olev 7-ne DSG on nõrgem kui 2,0 mootorite 6-ne DSG?
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Oleneb kui palju sa päevas sõidad ja mis otsad seal on. Kui enamus on linnasõitu a la 10 km tööle ja 10 km koju, siis tänases päevas ma eelistaks ise juba 2.0 TSI. Sellsisel juhul on lootust, et see ka soojaks läheb ja saad talvel sooja autoga sõita.Maxpower kirjutas:jäi ikka kripeldama see mootori teema.
Targemad andke nõu, kui on valida 1,8 / 2,0 TSI või 2,0TDI...siis kumba eelistate? auto hinda, hoolduskulusid ja kütusekulu mitte arvestada. Lihtsalt huvitab kumb oleks töökindlam ja murevabam![]()
Autod aastast 2012-2013a. LS ikka alla 100tuh km.
Ja kas see jutt vastab ka tõele et 1,8TSI otsas olev 7-ne DSG on nõrgem kui 2,0 mootorite 6-ne DSG?
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
tööpäevadel tuleb kuskil 30-50km...soojaga ei ole probleemi, kuna auto seisab maja all soojas garaažis. Küsiks siis niipidi, millist mootorit peab tõenäoliselt kõige vähem remontima? Hoolduseid ei ole mõtet arvesse võtta ega ka jooksvaid kulusid kütusele või liisingule, lihtsalt huvitab millise mootoriga oleks kõige murevabam 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Märkusena et kahjuks on see kõige korrosioonialtim viis hoida igapäevakasutuses olevat aastaringselt kasutatavat sõidukit.Maxpower kirjutas:soojaga ei ole probleemi, kuna auto seisab maja all soojas garaažis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
ei oskagi öelda, olen seda ise ka kuulnud aga nii juba mingi 5a autosid pidanud ja midagi juhtunud ple. Samas kui osta mingi paar aastat vana auto, siis sellel keregarantiid ka veel pikalt.GTI kirjutas:Märkusena et kahjuks on see kõige korrosioonialtim viis hoida igapäevakasutuses olevat aastaringselt kasutatavat sõidukit.Maxpower kirjutas:soojaga ei ole probleemi, kuna auto seisab maja all soojas garaažis.
Ootaks ikka rohkem infot mootori teemal

-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
2.0TSI igatahes kuna on 6DSG mis kestab ka! 7DSG on täis jama asi sest küll lähevad sidurid läbi ja siis mehatronik jne jne koguaeg mingi jama sellega. Ise oman 2.0TSI 6DSG otsas ja olen väga rahul ja mul ls.56000 hetkel ja õli panen umbes 5000km 0.5-1l ja kõik oleneb sõidust ka ikka ehk siis mul auto chipitud ja olen raske jalaga ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 20:06
- Auto: Sharan TSI 2.0, 162 kW, 2017
- Asukoht: Tallinn
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Jätkuvad mured mu Passatiga.
Kahjuks mure jälle sama, mis jaanuaris. Auto hakkas käituma sarnaselt, et vibreeris kõvasti ja fooritagant ei saanud kuidagi liikuma. Kuni lõpuks paar nädalat hiljem lõi mootoritule põlema. Eelmisele mootori remodile anti garantiid 6 kuud, siis see sai juulis läbi. Tookord oli kahes silindris rõhk vale ja lahti võtmisel selgus, et 2. ja 3. kolbil rõngad olid puru, siis nüüd on jälle 3. silindris rõhk vale ja selgus lahtivõtmisel, et kolvil tükk väljas ning kolb lausa peaaegu pooleks. Mehaanikud laiutavad käsi ja ei oska ühtegi seletust anda, kuidas selline asi juhtuda võis. Siis ma ikkagi ei saa aru, et mis mõttes pole selgitust.
Kas nüüd hakkan iga 8 kuu tagant kolbe vahetama ja kõike sinnajuurde kuuluvat. Üldse see on täitsa õnnetu masin, sest augustis vahetasin veel ka 7-DSG käigukasti ära.
Kui mootor saab korda siis tahaks auto maha müüa. Aga ei taha, et ostja pärast mu juurde poole aasta pärast tagasi tuleb kuna mootor vms. auto osadest hakkas lagunema... Ma olen VW nii pettunud, siiani ikka olin väga heal arvamusel

Kahjuks mure jälle sama, mis jaanuaris. Auto hakkas käituma sarnaselt, et vibreeris kõvasti ja fooritagant ei saanud kuidagi liikuma. Kuni lõpuks paar nädalat hiljem lõi mootoritule põlema. Eelmisele mootori remodile anti garantiid 6 kuud, siis see sai juulis läbi. Tookord oli kahes silindris rõhk vale ja lahti võtmisel selgus, et 2. ja 3. kolbil rõngad olid puru, siis nüüd on jälle 3. silindris rõhk vale ja selgus lahtivõtmisel, et kolvil tükk väljas ning kolb lausa peaaegu pooleks. Mehaanikud laiutavad käsi ja ei oska ühtegi seletust anda, kuidas selline asi juhtuda võis. Siis ma ikkagi ei saa aru, et mis mõttes pole selgitust.


Kui mootor saab korda siis tahaks auto maha müüa. Aga ei taha, et ostja pärast mu juurde poole aasta pärast tagasi tuleb kuna mootor vms. auto osadest hakkas lagunema... Ma olen VW nii pettunud, siiani ikka olin väga heal arvamusel

Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Lihtsalt väga õnnetu juhus sul
Lisaks on seda pikalt ette näha, et nii väiksest mootorist nii suure võimsuse väljapigistamine midagi head ei too. Mõtled küll, et ostad väikse, "ökonoomse" ja efektiivse mootori ning hoiad raha kokku
Tulemus käes.

Lisaks on seda pikalt ette näha, et nii väiksest mootorist nii suure võimsuse väljapigistamine midagi head ei too. Mõtled küll, et ostad väikse, "ökonoomse" ja efektiivse mootori ning hoiad raha kokku

- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootoririke? Passat b7, 1.4, 118kW, 2011, automaat
Sp vw pidigi peaaegu pankrotti minema 90nendatel, et autod ei lagunenud. Eks seal se point peitubki, et 1.4 mootorist on 118kw välja võlutud ja tõenäoliselt on need kolvid ka nii pasast materialist, et ei kesta.