Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Väidetavalt vahetati turbo, kuid torustikku läbi ei pestud.
► Näita Spoilerit
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Oleneb mis põhjusel vana turbo otsad andis. Kui ta suremise hetkel paiskas sisselaskesse paraja portsu õli, siis uus turbo võib selle ilusti mootorisse kühveldada, mille tulemusena läheb mootor lõhkuma (see õli muutub kütuseks), mille katkestab ainult laiali jooksmine nagu piltidelt näha või heal juhul õli otsa saamine.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
õhk kinni sureb kohe välja alati ei pea mootorit laiali laskmajussike kirjutas: mille katkestab ainult laiali jooksmine nagu piltidelt näha või heal juhul õli otsa saamine.

- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Selle peale ei oska selles situatsioonis mitte keegi mõelda. Üritatakse heal juhul käiguga tappa, kui manuaal kastiga tegu, automaadiga, ei osata miskit ette võtta.pikk500 kirjutas:õhk kinni sureb kohe välja alati ei pea mootorit laiali laskmajussike kirjutas: mille katkestab ainult laiali jooksmine nagu piltidelt näha või heal juhul õli otsa saamine.
Samas see lõhkuma minek võib nii kiirelt toimuda, et ei jõua reageeridagi, kui juba pilpad taga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Eitea, kui palju segusiiber-uuematel ja ASV-vanematel aitab õhuliikumise takistamisel...
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Pakun et esimese ähmiga kapoti alla tormates jääb enamus sellega jänni eriti veel uute autode puhul millel kapotialune kõik kinni kaetud. Siit ka turbiiniomanikele soovitus teha oma liikuril selgeks mida ja kuskohas pigistada.pikk500 kirjutas: õhk kinni sureb kohe välja alati ei pea mootorit laiali laskma
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Kahju vaadata, kuidas üks ilus ASV mootor kokku lastud on..
Oleks piisanud isegi ainult intercooleri õlist tühjaksimemisest- või veel lihtsam on sinna plekikruvi alla kõige madalamasse nurka sisse lasta (suht robustne, kuid täiesti toimiv meetod). Kruvi teeb augu, mille kaudu saab iga õlivahetuse ajal sealt sinna kogunenud õlitilga välja lasta ja samas tihendab see kruvi tagasikeerates väga hästi ka selle augu.
Oleks piisanud isegi ainult intercooleri õlist tühjaksimemisest- või veel lihtsam on sinna plekikruvi alla kõige madalamasse nurka sisse lasta (suht robustne, kuid täiesti toimiv meetod). Kruvi teeb augu, mille kaudu saab iga õlivahetuse ajal sealt sinna kogunenud õlitilga välja lasta ja samas tihendab see kruvi tagasikeerates väga hästi ka selle augu.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Miks peab torustiku läbi pesema turbo vahetusel.
Sama loogika.kuid puuri õhujahetus radika alla 1 mm. auk. Turbo surve kadu on olematu,kuid taastootmis õli sisselasskesse sülitatakse välja.