Mk2 1.3 engine swap
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mk2 1.3 engine swap
Sai siin otsitud karburaatorit aga sarnast asja ei leidnud ning kuna 1.3 karpa vaevu toidab, mõtlen, et äkki peaks mootori swapi tegema kuna kere on suhteliselt heas korras. Oskate öelda mis komplekt ilma suurtemate modifikatsioonideta külge istub. Ilmselt 1.6? Üldiselt soov oleks vahele aretada 1.8(66kw kõige parema meelega).
Seega kui palju tööd oleks 1.3 1.8ga asendada.
Nagu ma veel aru sain siis 1.8 puhul on vaja veel juhtmed pesad kõik ümber teha.
Seega kui palju tööd oleks 1.3 1.8ga asendada.
Nagu ma veel aru sain siis 1.8 puhul on vaja veel juhtmed pesad kõik ümber teha.
Viimati muutis Green32, 09 Mär 2015, 09:47, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mk2 1.3 engine swap
Mis kuulub lisaks kompleki. Juhtmestik, süütepool, aju, kolle, kast vms?
Või ehk on võimalik 1.3 pritse karburaatori asemel peale aretada.
Või ehk on võimalik 1.3 pritse karburaatori asemel peale aretada.
Viimati muutis Green32, 09 Mär 2015, 10:32, muudetud 2 korda kokku.
Re: Mk2 1.3 engine swap
Varsti jääb üks 1.8 66kw üle koos atm kastiga. Paku summa ja lohista minema.
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Mootori osa küll ei klapi.Green32 kirjutas:1.8 juhmestik 1.3ga ei klapi?
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
Re: Mk2 1.3 engine swap
aga 1.6 klapib?
Üldiselt, kui korras kerega pilli enamvähem sõitma panna, kas 1.6 võib ka ära tasuda?
Üldiselt, kui korras kerega pilli enamvähem sõitma panna, kas 1.6 võib ka ära tasuda?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
1,6 ja 1,8 on nii öelda ühest perest, 1,3 teisest. 1,6 ja 1,8 vahel saab hea tahtmise juures asju vahetada(käigukastidel kinnituselt samad näiteks jne). 1,3- ga seal otse ei klapi suurt midagi. Sidur, kast, käiguhoovastik, summuti, juhtmestik kõik erinevad.
Et 1,3-st teha toimiv 1,8 vaja minimaalselt 1,8 motot koos kollede, kasti, siduri, pritse, põhjaaluse ja paagis oleva kütusepumbaga, juhtmestiku ja ajuga. Paagi poole minev juhtmestik vaja ka kas täiendada või vahetada, käiguhoovastik vahetada, jahutuslõdvikud vahetada, teist summutit või selle esimest osa vähemalt, pooltelgi ka ilmselt.
Ja kui sa selle kõik oled ära teinud, saad aru et pidurid on lahjad seda jõudu taltsutama.
Ja hakkad unistama stabikavarrastega sildadest. 
Et 1,3-st teha toimiv 1,8 vaja minimaalselt 1,8 motot koos kollede, kasti, siduri, pritse, põhjaaluse ja paagis oleva kütusepumbaga, juhtmestiku ja ajuga. Paagi poole minev juhtmestik vaja ka kas täiendada või vahetada, käiguhoovastik vahetada, jahutuslõdvikud vahetada, teist summutit või selle esimest osa vähemalt, pooltelgi ka ilmselt.
Ja kui sa selle kõik oled ära teinud, saad aru et pidurid on lahjad seda jõudu taltsutama.


Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mk2 1.3 engine swap
Väga korralik vastus, ja kui mõelda siis nii vist ongi.
Aga kas sellist varianti ei ole, et karburaator asemel monopritse või vääriline panna?
Aga kas sellist varianti ei ole, et karburaator asemel monopritse või vääriline panna?
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Ütlen ausalt- ise ei ole seda meetodit katsetanud.
Iseenesest on 1,3 motol variant olemas kus kasutatakse Digijet hargpritset. Kindlasti erineb sisselase alates õhufiltrist kuni sisselaskekolleni, pluss veel kogu andurimajandus, pritse, juhtmestik, kütusepumbad, lambda. Silma järgi võiks 1,3 plokikaane külge minna, aga ise pole proovinud ja ei julge kindlalt väita.
1,4 Golf 3-e peal leidub monopritseid ka. Kui see kõik tõsta ringi 1,3-e peale, võiks ka toimima saada. Kui CE 2 masin, siis juhtmestik ka plug-and-play.
Samas ülevaatusel saad pärast sellist ümberehitust suure tõenäosusega soovimatu tähelepanu osaliseks.
Saan ma õieti aru, et tegelik probleem on kehvalt toimetav 1,3 karburaator? Korda teha ei anna?
Iseenesest on 1,3 motol variant olemas kus kasutatakse Digijet hargpritset. Kindlasti erineb sisselase alates õhufiltrist kuni sisselaskekolleni, pluss veel kogu andurimajandus, pritse, juhtmestik, kütusepumbad, lambda. Silma järgi võiks 1,3 plokikaane külge minna, aga ise pole proovinud ja ei julge kindlalt väita.
1,4 Golf 3-e peal leidub monopritseid ka. Kui see kõik tõsta ringi 1,3-e peale, võiks ka toimima saada. Kui CE 2 masin, siis juhtmestik ka plug-and-play.
Samas ülevaatusel saad pärast sellist ümberehitust suure tõenäosusega soovimatu tähelepanu osaliseks.
Saan ma õieti aru, et tegelik probleem on kehvalt toimetav 1,3 karburaator? Korda teha ei anna?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Peaks toitma ka 1,6 volkarilt pärit karpa aga ei ole kindel kas teemaalgataja selle häälde saab. Kui karpale asendust otsida siis miskit ikka leiab, aga tahaks aru saada, mis seda originull karburaatorit vaevab. Ei ole ju mingi ulme keeruline asi... 

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mk2 1.3 engine swap
Olen ise ka kolm ööd päeva mässanud kahe karpaga. Kord üht, kord teist. Kui ta ei toimi siis ta ei toimi 

-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Ära iial ütle iial. Pole nüüd viimased aasta kaks asjaga tegelenud aktiivselt, aga pea kõik 2E2-d näiteks olen häälde saanud. Eeldusel muidugi et mingi komponent totaalselt tagumikus pole ja seda enda varuosariiulist ei leia.Mazz kirjutas:Olen ise ka kolm ööd päeva mässanud kahe karpaga. Kord üht, kord teist. Kui ta ei toimi siis ta ei toimi
Ehk siis huvitaks ikkagi mis teemaalgataja masina karpat vaevab?
Viimati muutis 100avant, 14 Mär 2015, 13:56, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mk2 1.3 engine swap
Kuulsin ka, et audi karpa pidi sobima, aga kuna 25 päeva endiselt ostusoovi audifoorumis avaldada ei saa, siis otsin siit.
Karpa vaev on see, et üks kahest klapist mis karpa sees on, on kahjustatud. kiirenduspump on pimedaks tehtud ja veel mingid väiksemad vead, (lisaks see düüs mida karpa peale keeratakse on suuremaks puuritud õhu ja kütusesegu tasakaalustamiseks tehtud. Praegusega mootor tühikäigul turtsub, sureb välja suht kohe kui gaasi ei hoia, ning küttekulu ka 11,5l/100km.
Lihtsam oleks korras isend leida kui seda putitada.
Karpa vaev on see, et üks kahest klapist mis karpa sees on, on kahjustatud. kiirenduspump on pimedaks tehtud ja veel mingid väiksemad vead, (lisaks see düüs mida karpa peale keeratakse on suuremaks puuritud õhu ja kütusesegu tasakaalustamiseks tehtud. Praegusega mootor tühikäigul turtsub, sureb välja suht kohe kui gaasi ei hoia, ning küttekulu ka 11,5l/100km.
Lihtsam oleks korras isend leida kui seda putitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Kui nüüd nii ära "ratsitud" juba see karpa, siis ilmselt tõesti ilma teise doonoritta välja ei mängi, et asi ellu äratada.
Need autod kus 2e3-d peal olid, on jah kahjuks enamuses ajaloo prügikasti kolinud. Enamus 80-ndatest pärit ju- Volkswageni 1,3 ja Skoda Favorit1,3, Opel Corsa, Ascona ja Astra , Ford Escort, mis sellist asja kasutasid. Võibolla veel mõni, eelmainitute kapoti all nagu oleks neid kohanud.
Kui nüüd lahenduse peale mõelda- kui suurt ümberehitust teha ei ole huvi ja soov on sama mootor tööle saada, siis võiks sobida 2e2 tüüpi karpa- Audi ja Volkari 1,6 ja 1,8 mootorite karpa. Võib vajada mõningast kohandamist. Olen kohanud sama auto kapoti all vaheplaadiga paigaldatuna ka Lada karpat. Täitsa toimis. Kui leiaks sobiva weberi, oleks ka lootust asi toimima saada.
Need autod kus 2e3-d peal olid, on jah kahjuks enamuses ajaloo prügikasti kolinud. Enamus 80-ndatest pärit ju- Volkswageni 1,3 ja Skoda Favorit1,3, Opel Corsa, Ascona ja Astra , Ford Escort, mis sellist asja kasutasid. Võibolla veel mõni, eelmainitute kapoti all nagu oleks neid kohanud.
Kui nüüd lahenduse peale mõelda- kui suurt ümberehitust teha ei ole huvi ja soov on sama mootor tööle saada, siis võiks sobida 2e2 tüüpi karpa- Audi ja Volkari 1,6 ja 1,8 mootorite karpa. Võib vajada mõningast kohandamist. Olen kohanud sama auto kapoti all vaheplaadiga paigaldatuna ka Lada karpat. Täitsa toimis. Kui leiaks sobiva weberi, oleks ka lootust asi toimima saada.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Pierburg 2E2 tüüpi karpad olid ka vist mingitel Fordidel peal? Järeldan seda sellest, et onu Passatile on Pierburg 2E2 tüüpi karpa millel Fordi logo peal kellegi eelmise omaniku poolt 1.8 66kw monopritsele peale pandud.100avant kirjutas:► Näita Spoilerit
Re: Mk2 1.3 engine swap
Uus pierburg 2E3 on ebays 160 eur vist ning weber 32 DMTR mis sobima veel peaks on uuest peast 380 eur. Aga noh nende järgi ei kipu minema.
Re: Mk2 1.3 engine swap
See kuramuse 1.6 oma pidi ainult natuke keerama ja gaasitrossiga natukene möllama. 5 minuti vaev. Ehk veidike teine asend. 90 kraadi. Ei mäleta kummale poole.
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
50 euroga leiad terve 1.3 mootori, kust ka karpa saad, karpa rem. Kompl. Ka miskine 10 ja vanarauast saad pool raha tagasi veel.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mk2 1.3 engine swap
Noh, eeldusel et sel mootoril toimiv karpa, oleks ka ilmselt see lahendus. Endale ei jäänud küll eile ühtegi silma, aga neid 1,3-sid on siin mitu suurema vastu vahetatud- kas kõik juba sulatusahjus?Petzo kirjutas:50 euroga leiad terve 1.3 mootori, kust ka karpa saad, karpa rem. Kompl. Ka miskine 10 ja vanarauast saad pool raha tagasi veel.
Kui see mootor/karpa kuskil aasta - kaks rahulikult vedelenud, pole ime kui karpas osa aja setet lahti kuivanud ja peale taaskohtumist bensiiniga mingi düüs või kanal kinni ja vajadus asi puhastamiseks pulkadeks võtta. Isiklik soovitus- remontkomplekt ligi, karpa kultuurselt pulkadeks ilma midagi vigastamatta, seda taluvad detailid likku, pärast kõik kanalid õhuga läbi puhuda ja mõistusega kokku, auto peale ja paika. Ei ole üle mõistuse keeruline tegevus. Lihtsalt peab rahulikult lähenema ja vaatama et miski väike pudin ära ei pudene.
Seisnud karpat tavaliselt ilma puhastamatta pole mõtet häälde kruttima hakata, ajad regulli metsa aga umbes kanalid ikka umbes.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mk2 1.3 engine swap
Kui kõrgel pöördel peaks fast idle speed olema. Mul töötab auto 1600-2000 rpm nii umbes 3-4 minutit ja soojaks saades on idle speed 900rpm.
Kas ma peaksin fast idle speedi muutma, et pööre oleks külma mootori puhul madalam kui 1600-2000 rpm ?
Kas ma peaksin fast idle speedi muutma, et pööre oleks külma mootori puhul madalam kui 1600-2000 rpm ?
Viimati muutis Green32, 31 Mär 2015, 09:13, muudetud 2 korda kokku.
Re: Mk2 1.3 engine swap
Ei tea kas siin võib nii jätkata aga ehk oskate öelda mis pöördega peaks 1.3 carb külmalt käima(auto choke)
1500-1800 (2-3min) palju?
Soojalt idle speed 900rpm
1500-1800 (2-3min) palju?
Soojalt idle speed 900rpm
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 13 Nov 2010, 01:03
- Telefon: 56206349
- Auto: VolksWagen Polo II
- Asukoht:
Re: Mk2 1.3 engine swap
Kas 1,3 mono- ja täispritse mootori küttepumpadel on erinevus? Monopritse rõhk on vist madalam?
Oskab keegi seda täpsustada?
Oskab keegi seda täpsustada?
Re: Mk2 1.3 engine swap
Tulen siis tagasi oma mootori vahetuse huvi juurde.
Kuna auto on kere ja veermiku ja pidurite poolest peaaegu üle käidud aga mootor on ebamugav ja käigukast tiksub, ja teist bensiini 1.3 asemel ei sooviks väga siis oskab keegi pakkuda varianti TD vallast mida annaks peale tõsta.
Ideaalis tahaks 1.9tdi 82kw aga küttekulu eesmärgil võiks ka 1.6tdi olla.
Muidugi on vaha vahetada kogu küttesüsteem, summuti, jne.. aga mootori kinnituse asetsustest ma ei tea suurt midagi, sest googeldaes on väga raske leida.
Oleks tore kui keegi viitsib jälle sõna sekka öelda.
Aega ja raha leidub.
Kuna auto on kere ja veermiku ja pidurite poolest peaaegu üle käidud aga mootor on ebamugav ja käigukast tiksub, ja teist bensiini 1.3 asemel ei sooviks väga siis oskab keegi pakkuda varianti TD vallast mida annaks peale tõsta.
Ideaalis tahaks 1.9tdi 82kw aga küttekulu eesmärgil võiks ka 1.6tdi olla.
Muidugi on vaha vahetada kogu küttesüsteem, summuti, jne.. aga mootori kinnituse asetsustest ma ei tea suurt midagi, sest googeldaes on väga raske leida.
Oleks tore kui keegi viitsib jälle sõna sekka öelda.
Aega ja raha leidub.