Probleem turboga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem turboga.
Mure siis selline,autoks on passat 1.8t 110kw viimasel ajal on probleemiks see, et peale kergemat sõitu nii max 15km kiirustel 90-140 olen täheldanud,et turbo läheb tulipunaseks ning kõikjal on õli kärsahais üleval.
väga suurt õli kadu pole täheldanud enam. turbo ise pealtvaadates pole õline.
Kuna see on esimene turbomootoriga isen siis ootaks soovitusi,et kuidas kust ja mida kontrollida.
Rõhukella järgi toodab rõhku alla 0.5bar-i
mootor töötab muidu ühtlaselt ei suitse ega midagi.
väga suurt õli kadu pole täheldanud enam. turbo ise pealtvaadates pole õline.
Kuna see on esimene turbomootoriga isen siis ootaks soovitusi,et kuidas kust ja mida kontrollida.
Rõhukella järgi toodab rõhku alla 0.5bar-i
mootor töötab muidu ühtlaselt ei suitse ega midagi.
Viimati muutis KaitK, 17 Mär 2015, 19:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: Probleem turboga.
Miskit power boxi või kellegi piolt tehtud ecu tjuuningut pole tehtud?
Midagi on valesti, lihtsalt kulgemine ei tohiks turbot hõõguma ajada
Midagi on valesti, lihtsalt kulgemine ei tohiks turbot hõõguma ajada
M.O.T.T
Re: Probleem turboga.
Kahtlustan ise sama peale pikka arutamist ja uurimist,et ehk peaks püüdma kati ära vahetada, või siis üldse laskma väljalaset pisut vabamaks.
minekuga lood sellised et varem oli kuidagi erksam,
kuidas saan üldse küttesegu uurida, ning sellel masinal pole hetkel vahel ei mingit tuning boxi ega cippi. on veel täiesti stock.
ning kas katalüsaatorit on ka kuidagi võimalik kontrollida,et kas on umbes või mitte, või tõesti tuleb lahti lõigata.
minekuga lood sellised et varem oli kuidagi erksam,
kuidas saan üldse küttesegu uurida, ning sellel masinal pole hetkel vahel ei mingit tuning boxi ega cippi. on veel täiesti stock.
ning kas katalüsaatorit on ka kuidagi võimalik kontrollida,et kas on umbes või mitte, või tõesti tuleb lahti lõigata.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Probleem turboga.
Turbo läheb punaseks tavaliselt hilise süüte tõttu kuna põlemine jätkub osaliselt väljalaskes (antud autol ei oskaks seda kuidagi kahtlustada kuidas süüde saab vale olla
). Kas hammasrihm on ikka õieti peal?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..