
Passat B5 1,9TDI 81kW 99a. tekkis üleöö voolutarbimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 02 Apr 2013, 18:05
- Auto: Golf II 1,6 GTD 59kW, Passat Variant B5 1,9 TDI 81kW
- Asukoht:
Passat B5 1,9TDI 81kW 99a. tekkis üleöö voolutarbimine
Eelmine päev oli veel kõik OK aga järgmine päev hommikul kui tahtsin käivitada siis kelladel signaaltulede pirnid vaevalt hõõgusid. Midagi omateada voolu tarbima ei jäänud, stereo on ka läbi süüteluku. Vahetasin ära tulede lüliti kuna kahtlustasin esialgu seda, kuid ikkagi kui öö otsa ära seisab siis tõmbab aku tühjaks. Mida võiks üldse kahtlustada?
Igasugused arvamused teretulnud! Tänud vastamast!

Viimati muutis Taavi928, 22 Mär 2015, 11:44, muudetud 1 kord kokku.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5 1,9TDI 81kW 99a. tekkis üleöö voolutarbimine
Minu vanal B5-l hakkas üleöö ABS plokk tarbima. Muud võimalust ei olnud, kui tõsta ABS aju pideva voolu pealt süüte voolu peale.Taavi928 kirjutas:Eelmine päev oli veel kõik OK aga järgmine päev hommikul kui tahtsin käivitada siis kelladel signaaltulede pirnid vaevalt hõõgusid. Midagi omateada voolu tarbima ei jäänud, stereo on ka läbi süüteluku. Vahetasin ära tulede lüliti kuna kahtlustasin esialgu seda, kuid ikkagi kui öö otsa ära seisab siis tõmbab aku tühjaks. Mida võiks üldse kahtlustada?Igasugused arvamused teretulnud! Tänud vastamast!
Lihtsalt üks variant..
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat B5 1,9TDI 81kW 99a. tekkis üleöö voolutarbimine
Alustaks sellest,et hakkad mõõtma palju tarbib ja siis hakkad ükshaaval kaitsmeid ära võtma ja vaatad millise eemaldades tarve kukub. Olla võib teab mis seal ja niiviisi siin foorumis kohvipaksu pealt ei ennusta.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 02 Apr 2013, 18:05
- Auto: Golf II 1,6 GTD 59kW, Passat Variant B5 1,9 TDI 81kW
- Asukoht:
Re: Passat B5 1,9TDI 81kW 99a. tekkis üleöö voolutarbimine
Kusjuures tulin enne selle idee peale kui siin foorumit lugesin. Nii saigi tehtud, mõõtes tarbimine 3 amprit ja mis selgus: katse nr. 37 mille juures on kujutatud makki mille kohal on telefonitoru, ei tea kas mingi autotelefon vms. Selle eemaldamisel kukkus tarve 1,5 ampri peale. Kaitse nr. 44 peaks vist olema istmesoojendus, kui selle eemaldasin siis kadus tarve ära. Kurioosum on siinjuures see, et kui kaitse nr. 44 on väljas ja nr. 37 sees siis samuti voolu tarbimist ei esinenud. Mismoodi saavad istmesoojenduse ahelad lühisesse minna 

- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Passat B5 1,9TDI 81kW 99a. tekkis üleöö voolutarbimine
Äkki istmesoojenduse nupp elu ära elanud?
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis