Vajan targemate abi piduritega seoses.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Vajan targemate abi piduritega seoses.
Tere!
Mure järgmine: Nii sõitsin g1-ega ning pidurid olid kehvapoolsemad, ees olid uued suppordid, tagumisi ei puutunud, vaakumpump oli samuti remonditud, ning ülevaatusel öeldi, et tagumised pidurid peaaegu et ei võtagi miskit (trumlis olid detailid uuelaadsed, kõik oli puhas ja liikus) . Sai tehtud pidurite swap, ette läksid 280mm ventileeritavad kettad mk2 g60 omad, koos supportidega, tagumised sai samuti ketaste peale swapitud, kõik torud voolikud, isegi peasilinder on uus, süsteem mitu korda korralikult õhutatud, isegi rõhuga sai õhutatud, kuid probleem jäi, tagumised pidurid ei võta,(tõstuki peal olles jaksab rattaid ringi keerata) ning esimesedki on kehvapoolsed, pole nagu see mis ta võiks olla. Piduri detailid on kõik uued, nii kettad klotsid ning kõik suppordid on remonditud. Minul on igaljuul mõistus otsas. Mõnda head ideed milles probleem olla võiks?
Mure järgmine: Nii sõitsin g1-ega ning pidurid olid kehvapoolsemad, ees olid uued suppordid, tagumisi ei puutunud, vaakumpump oli samuti remonditud, ning ülevaatusel öeldi, et tagumised pidurid peaaegu et ei võtagi miskit (trumlis olid detailid uuelaadsed, kõik oli puhas ja liikus) . Sai tehtud pidurite swap, ette läksid 280mm ventileeritavad kettad mk2 g60 omad, koos supportidega, tagumised sai samuti ketaste peale swapitud, kõik torud voolikud, isegi peasilinder on uus, süsteem mitu korda korralikult õhutatud, isegi rõhuga sai õhutatud, kuid probleem jäi, tagumised pidurid ei võta,(tõstuki peal olles jaksab rattaid ringi keerata) ning esimesedki on kehvapoolsed, pole nagu see mis ta võiks olla. Piduri detailid on kõik uued, nii kettad klotsid ning kõik suppordid on remonditud. Minul on igaljuul mõistus otsas. Mõnda head ideed milles probleem olla võiks?
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Kas mitte golf1-e originaal piduripeapump ei jää lahjaks nendele teiepandud suurtele piduritele.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Tagunmistel piduritel peaks pidurdusjõu klapp olema (seoses koormusega tagasillale), vahest see kinni.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Minumeelest polnud golf1-l üldse oli seda pidurijõu regulaatorit originaalis.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Vanematel autodel on kohatud peapumba küljes tagakontuuridesse minevatel torudel on vastavad klapid vahel, mis piiravad tagasilda mineva vedeliku survet, kuidas G1 see lahendatud on jään vastuse võlgu.kevva kirjutas:Minumeelest polnud golf1-l üldse oli seda pidurijõu regulaatorit originaalis.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Tere.
Unustasin öelda, et ühtegi regulaatorit mul vahel ei ole.
Kogu süsteem on vahetatud uue vastu, välja arvatud vaakum võimendi.
Unustasin öelda, et ühtegi regulaatorit mul vahel ei ole.
Kogu süsteem on vahetatud uue vastu, välja arvatud vaakum võimendi.
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Kas piduri peapump on kah originaal golf1-e oma.Biohazard kirjutas:Tere.
Unustasin öelda, et ühtegi regulaatorit mul vahel ei ole.
Kogu süsteem on vahetatud uue vastu, välja arvatud vaakum võimendi.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Tere.
Piduri peasilinder on originaal mõõtmetega ja uus, vaakum võimnendi samuti originaal.
Pigem on mul probleem selles, et kõik va vaakum võimendi on asendunud uuega, kuid probleem on endine, pidureid taga pole, samuti polnud mul ka originaal piduritega taga pidureid. Arvan et peasilindris asi pole, pigem vaakum võimendis, kuid seegi on nii labase ehitusega, et seal kah nagu viga olla ei saaks :/
Piduri peasilinder on originaal mõõtmetega ja uus, vaakum võimnendi samuti originaal.
Pigem on mul probleem selles, et kõik va vaakum võimendi on asendunud uuega, kuid probleem on endine, pidureid taga pole, samuti polnud mul ka originaal piduritega taga pidureid. Arvan et peasilindris asi pole, pigem vaakum võimendis, kuid seegi on nii labase ehitusega, et seal kah nagu viga olla ei saaks :/
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Kas sul niisama vajutades rakenduvad pidurid,mina isiklikult alustaksin piduri peasilindrist sest isegi ilma vôimuta peab suutma pidurid kinni suruda.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Nad rakenduvad, aga kehvasti, sama lougu oli mul originaal piduritega ehk siis väiksed supportid, väiksed kettad ja taga trumlid.vredestein kirjutas:Kas sul niisama vajutades rakenduvad pidurid,mina isiklikult alustaksin piduri peasilindrist sest isegi ilma vôimuta peab suutma pidurid kinni suruda.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Siis ikkagi proovi peasilindrit
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Pea silinder on täiesti tutt uus, ehk siis mainin veelkord, et sama viga oli ka eelmise nö väljavahetatud peasilindriga. Ehk peasilindris viga ei ole, mul mõistus otsas igaljuhul :/vredestein kirjutas:Siis ikkagi proovi peasilindrit
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Kas samanimelised suppordid (ees ja taga) on ikk sama kolviläbimõõduga? Ühel G2-el oli kord probleem, kus vahetati välja üks tagumine support ja pidurid peale selle viletsad. Pärast selgus et tagumistel oli kolvi mõõt erinev, erines 2mm ja sellest piisas et mitte töötada. Mulle jääb ikkagi küsimus kuidas on lahendatud tagapiduritesse mineva vedeliku koguse piiramine kui autol regulaatorit tagasilla vahel pole? Kas tagumiste torude vahel või peasilindri küljes mingeid silindrilisi junne pole vahel?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Tere.GTI kirjutas:Kas samanimelised suppordid (ees ja taga) on ikk sama kolviläbimõõduga? Ühel G2-el oli kord probleem, kus vahetati välja üks tagumine support ja pidurid peale selle viletsad. Pärast selgus et tagumistel oli kolvi mõõt erinev, erines 2mm ja sellest piisas et mitte töötada. Mulle jääb ikkagi küsimus kuidas on lahendatud tagapiduritesse mineva vedeliku koguse piiramine kui autol regulaatorit tagasilla vahel pole? Kas tagumiste torude vahel või peasilindri küljes mingeid silindrilisi junne pole vahel?
tagumistesse piduritesse minevat vedelikku ei ole mitte kui kuidagi piiranud, kui peaks tekkima probleem, et rakenduvad kiiremini kui esimesed, siis tuleb ilmselt reguleerima hakata, seniks kuni probleemi pole, ei ole näinud mõtet vedelikku piirata.
Üks küsimus veel, nimelt on g1 peasilndril 6 väljundit, 4 siis piduritele ja 2 vaba, ühe tegin pimedaks, ja teise läks piduri tule lüliti, torde ühendamisel pea silindriga ühendasin x kontuuri. Olen ka näinud loahendusi, kus tagumistesse piduritesse jookseb 1 liin, ja taga jaguneb kolmikuga, küsimus siis kas sellise lahendusega vähendatakse tagumiste pidurite efektiivsust?
Mul igaljuhul tunne et otsin g2 võimendi ja peasilindri omale külge, kopp ees sellest jamast juba :/
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Pidasin silmas kuidas tehas on tagasilla pidurite võimaliku blokeerumise probleemi originaalis lahendanud nii kerge auto puhul nagu G1 seda on kui väidetavalt sillal regulaatorit vahel ei ole. Kas õhutamisel tuleb õli tagakontuuridest ilusti, samaväärselt nagu esipiduritest?Biohazard kirjutas: Tere.
tagumistesse piduritesse minevat vedelikku ei ole mitte kui kuidagi piiranud, kui peaks tekkima probleem, et rakenduvad kiiremini kui esimesed, siis tuleb ilmselt reguleerima hakata, seniks kuni probleemi pole, ei ole näinud mõtet vedelikku piirata.
oled kindel et siin sul probleem pole?Biohazard kirjutas: ...torude ühendamisel pea silindriga ühendasin x kontuuri.
Viimati muutis GTI, 30 Mär 2015, 18:09, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
GTI kirjutas:Pidasin silmas kuidas tehas on tagasilla pidurite võimaliku blokeerumise probleemi originaalis lahendanud nii kerge auto puhul nagu G1 seda on kui väidetavalt sillal regulaatorit vahel ei ole. Kas õhutamisel tuleb õli tagakontuuridest ilusti, samaväärselt nagu esipiduritest?Biohazard kirjutas: Tere.
tagumistesse piduritesse minevat vedelikku ei ole mitte kui kuidagi piiranud, kui peaks tekkima probleem, et rakenduvad kiiremini kui esimesed, siis tuleb ilmselt reguleerima hakata, seniks kuni probleemi pole, ei ole näinud mõtet vedelikku piirata.oled kindel et siin sul probleem pole?Biohazard kirjutas: ...torude ühendamisel pea silindriga ühendasin x kontuuri.

Kasutasin sellist ühendusviisi, ja see peaks õige olema, õhutades piduri õli tuleb ilusti.
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Väga süvenenult kogu teemat läbi ei lugenud, kuid igasuguste piduri modifikatsioonidega tuleks alati panna ka vastav vaakum võimendi ja peasilinder, mis antud pidurikomplekti juurde kuulub. Ma ei tea kui palju erineb Golf 1 vs G60 piduripeasilnder läbimõõdult, kuid efektiivse pidurdusjõu saavutamiseks tuleks alustada õige asja kasutamisest.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Tere.Cpstuning kirjutas:Väga süvenenult kogu teemat läbi ei lugenud, kuid igasuguste piduri modifikatsioonidega tuleks alati panna ka vastav vaakum võimendi ja peasilinder, mis antud pidurikomplekti juurde kuulub. Ma ei tea kui palju erineb Golf 1 vs G60 piduripeasilnder läbimõõdult, kuid efektiivse pidurdusjõu saavutamiseks tuleks alustada õige asja kasutamisest.
Olen sinu kirjutatuga nõus, kuid kus olid mu pidurid siis kui midagi modifitseeritud veel ei olnud? Esimesed originaal mõõtmetega supportid, trummlites oli kõik ilus puhas liikus, probleem oli sama, tagumised pidurid ei pidurdanud, ning esimesedki olid kehvad, nüüd kus kõik on uus välja arvatud vaakum võimendi, käituvad pidurid täpselt sama moodi, g60 ja originaal piduri peasilindri läbimõõt on kõigest 2mm erinev, sõidetakse g60 pidurite ja originaal silindriga edukalt, ja pidurdama peaks hästi, pigem kahtlustan ise viga vaakum võimendis olevat, mitte võimendi osas, vaid mehaanilises vardas, mis peaks pea silndrit vajutama.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
X kontuur on vajalik, selleks, et kui ühe kontuuriga peaks miskit juhtuma, siis teine kontiuur säilib, ehk siis üks diaonaalidest jääb pidurdama.GTI kirjutas:Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Biohazard kirjutas:X kontuur on vajalik, selleks, et kui ühe kontuuriga peaks miskit juhtuma, siis teine kontiuur säilib, ehk siis üks diaonaalidest jääb pidurdama.GTI kirjutas:Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 17 Mai 2012, 06:37
- Telefon: 55500391
- Auto: Golf MK1
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Jään vastuse võlgu, mismoodi oli ennem ühendatudGTI kirjutas:Biohazard kirjutas:X kontuur on vajalik, selleks, et kui ühe kontuuriga peaks miskit juhtuma, siis teine kontiuur säilib, ehk siis üks diaonaalidest jääb pidurdama.GTI kirjutas:Kas see x-ühendus on G1 ka originaalis nii?Saan aru mille poolest x-ühendus on parem aga küsisin, kas G1 originaalis on ka selline ühendus või on siiski nii, et peapumba üks sektsioon pidurdab esirattaid ja teine tagumisi? Küsimus on teatud tagamõttega...Kas enne pidurite upgrade'i vanade suppordite ja taga trumlitega olid sul ka pidurid x-i ühendatud ja samuti viletsad?

-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 21 Juul 2015, 21:36
- Telefon: 5109230
- Auto: T3 Transporter
- Asukoht:
Re: Vajan targemate abi piduritega seoses.
Mis vedelikku sa peale kallasid? Kas sa vahetasid kogu systeemi õli? Oled sa kindel et kuskil torus ei ole mingit ollust? Peasilindri mansett on kulunud oma ealisest iseärasusest või tööpind.kas piduripedaali vabastades jooksevad koik rattad yhte moodi vabalt? Soovitan yle minna uuema pidurisysteemi peale:)
ahjaa kontrolli vaakumi olemasolu!

Viimati muutis Tiku, 25 Juul 2015, 10:26, muudetud 1 kord kokku.