Pöörded ebaühtlased.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
4Qlimax
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Mär 2014, 23:01
Asukoht:

Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas 4Qlimax »

Tervist, alustaksin sellest, et autoks on Volkswagen Caravelle 2,4d 57kw, 1991a.

Umbes kuu aega tagasi purunes autol genekarihm, mis ajas paigast ära mootorihma ja võib olla ka süütenurga. Mootor käis väga halvasti. Forssis need probleemid lahendati.Varem kui isegi talvel autot käivitasin, käivitus ta poolest pöördest, kuna eelsüüteküünlad, filtrid kõik asjad vahetatud, auto on igapäevaselt töös ja pean hoidma ta alati töökorras. Nüüd enam auto nii hästi ei käivitu. Pean tõmbama välja tooreklapi hommikuti, et auto käima saada. Varem seda vaja ei olnud. Kui tooreklapi sisse lükkan, hakkavad pöörded autol kõikuma ja tagant tuleb tohutult halli suitsu. Varem sellist asja polnud. Kui auto käivitus, siis korraks tuli ja oli kõik. Soojendan siis hommikuti mootorit enne sõitma hakkamist, aga tunnen alguses ikka et auto tõrgub. Kui mootor soe, liigub auto hästi, aga nii hästi ei käivitu ikka nagu varem. Kas forssis on süütenurk valeks keeratud või kõrgsurvepumbaga midagi tehtud? Milles võib asi olla?

4Qlimax
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Mär 2014, 23:01
Asukoht:

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas 4Qlimax »

Kas asi võib olla kõrgsurvepumbas? See on ümbert niiske.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Antud mootori puhul ei tea aga paigast ära mootoririhm teeb üldjuhul mootorile mingit moodi haiget, kas Forss võttis kaane maha ja kontrollis sisu ja kaane üle või vahetas ainult hammasrihma ära?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

4Qlimax
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Mär 2014, 23:01
Asukoht:

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas 4Qlimax »

Autol vahetati ära kõrgsurvepumbatihendid ja gaasihoob. Eile õhtul sain auto kätte. Kõik toimis. Käivitus ilusti, pöörded ei kõikunud. Täna hommmikul käivitusega probleeme polnud. Kui mootor oli käinud ca. 20 minutit hakkasid kohapeal seistes pöörded kõikuma. Ajasin mootori 2500 pöörde peale, siis kõikus sealt 2200le siis tagasi üles jne. Hommikul külmast peast hoidsin ka 2500 peal, siis sellist asja polnud. Mis on valesti, suht villand juba, kulukas ka. Lisaksin veel, ei usu et asi pihustites kuna ca. 2 nädalat tagasi käisin ülevaatusel ja CO norm oli 3,5 korda väiksem lubatust.

4Qlimax
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Mär 2014, 23:01
Asukoht:

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas 4Qlimax »

GTI kirjutas:Antud mootori puhul ei tea aga paigast ära mootoririhm teeb üldjuhul mootorile mingit moodi haiget, kas Forss võttis kaane maha ja kontrollis sisu ja kaane üle või vahetas ainult hammasrihma ära?
Hammasrihma ei vahetatud vaid pandi õigesse asendisse tagasi. Vahetati geneka- ja veepumbarihm. Mis seal kaane all valesti võib olla siis?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas GTI »

4Qlimax kirjutas:
GTI kirjutas:Antud mootori puhul ei tea aga paigast ära mootoririhm teeb üldjuhul mootorile mingit moodi haiget, kas Forss võttis kaane maha ja kontrollis sisu ja kaane üle või vahetas ainult hammasrihma ära?
Hammasrihma ei vahetatud vaid pandi õigesse asendisse tagasi. Vahetati geneka- ja veepumbarihm. Mis seal kaane all valesti võib olla siis?
Esimene asi et klapid võivad haiget saada (kõverduda) kui mootor on nn. haigetsaav-tüüpi, diislid tavaliselt on (või puruneb tõukur). Teine asi muidugi pritsenurk kas on õige. Forssiga konsulteerisid, mis ütlevad? Kui oled maksnud ja auto pole korras on õigus ju pretensioonile?
Viimati muutis GTI, 02 Apr 2015, 12:16, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

4Qlimax
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Mär 2014, 23:01
Asukoht:

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas 4Qlimax »

GTI kirjutas:
4Qlimax kirjutas:
GTI kirjutas:Antud mootori puhul ei tea aga paigast ära mootoririhm teeb üldjuhul mootorile mingit moodi haiget, kas Forss võttis kaane maha ja kontrollis sisu ja kaane üle või vahetas ainult hammasrihma ära?
Hammasrihma ei vahetatud vaid pandi õigesse asendisse tagasi. Vahetati geneka- ja veepumbarihm. Mis seal kaane all valesti võib olla siis?
Esimene asi et klapid võivad haiget saada (kõverduda) kui mootor on nn. haigetsaav-tüüpi, diislid tavaliselt on (või puruneb tõukur). Teine asi muidugi pritsenurk kas on õige. Forssiga konsulteerisid, mis ütlevad? Kui oled maksnud ja auto pole korras on õigus ju pretensioonile?
Pritsenurk=süütenurk? Seda nad juba 2 korda reguleerinud. Forss tahab autot sisse tagasi,kui viga nende tehtud töös, tehakse see tasuta korda. Forssi kiidan, mõistlik koht. Olen suhelnud nende meistriga, viimane kord täna hommikul, kirjeldades sama probleemi. Ta ei oskanud enam midagi kosta peale selle, et ei usu et süütenurk ikka paigast ja et uurib motoristilt, mis viga võib olla ja helistab tagasi. Klapid ja tõukur? Kas need otseselt mõjutavad vabakäigupöördeid ja kui keeruline on nende korrasoleku kontrollimine? Kui palju võib maksta nende remont?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5338
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

4Qlimax kirjutas:Pritsenurk=süütenurk? Seda nad juba 2 korda reguleerinud. Forss tahab autot sisse tagasi,kui viga nende tehtud töös, tehakse see tasuta korda. Forssi kiidan, mõistlik koht. Olen suhelnud nende meistriga, viimane kord täna hommikul, kirjeldades sama probleemi. Ta ei oskanud enam midagi kosta peale selle, et ei usu et süütenurk ikka paigast ja et uurib motoristilt, mis viga võib olla ja helistab tagasi. Klapid ja tõukur? Kas need otseselt mõjutavad vabakäigupöördeid ja kui keeruline on nende korrasoleku kontrollimine? Kui palju võib maksta nende remont?
Otseselt vist tühikäigu pöördeid mõjutada ei tohiks, vähemalt kõigutada mitte. Kui hüdrotõukur katki on (eeldan, et on sellel mootoril hüdrotõukurid) on lagin üsna tugev ja aina hullemaks läheb, kogemus ühe teise diisel mootoriga. Pärast oli selline tunne, et keegi sõna otsese mõttes peksab haamriga vastu ploki ja auto kõrval pidi pea-aegu karjuma, et teine kuuleks. Kontroll üsna lihtne, klapikambri kaas maha ja on näha kui ta päris katki on aga nagu kirjeldasin siis on juba väga hull lagin. Igastahes see mootor käis õigete pööretega ja muud ei saanud midagi aru, et valesti oleks peale lagina.
Viimati muutis J.Aru, 02 Apr 2015, 13:27, muudetud 1 kord kokku.

4Qlimax
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 04 Mär 2014, 23:01
Asukoht:

Re: Pöörded ebaühtlased.

Lugemata postitus Postitas 4Qlimax »

Laginat praegu pole. Lagin oli siis kui mootoririhm paigast läks. Peale seda auto käivitus, aga tegi hirmsat lärmi lihtsalt.

Vasta

Mine “Diislid”