Mootori õli teema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Mootori õli teema
Vaatasin, et see "analüütik" tegutseb Boise-is (http://en.wikipedia.org/wiki/Boise,_Idaho" onclick="window.open(this.href);return false;). USA kliima jah seinast-seina ja ka seal on küll 4 aastaaega aga vahel on neil talvel ka 15C nii, et see kõik pani sügavalt selle labori tulemustes ja ppm-des kahtlema.
5k välbaks võib samuti olla põhjendatud; näiteks kui talv Eestis pikale venib. BMW algoritm arvutab näiteks õlivälpa just külmkäivituste ja sellele järgnenud km/töötundide kaudu ehk mida keerulisemad tingimused ja koormus seda lühemaks kukub välp. Ühel mu autol näitab hetkel õlivahetuseni 36k km aga see on ilmselgelt Eesti oludes auto jääkväärtuse osas pärast 5a iga hoolimatu (loe: jabur). Sama loogikat on muidu mõistlik ju rakendada ka teiste autode mootorite juures, kus selline tarkus automaatselt süsteemis puudub. Talvekuudel kogutud km on oluliselt valusamad, kui plusskraadidega tarbimine.
Laborid ja tehnika Eestis kõik olemas ja tudengid saavad sisuliselt iga päev ka kätt proovida aga see pole tihti just argumente täiendav, sest olud on Eestis niivõrd muutuvad ja võrreldavate andmete kogumine ei ole sugugi lihtne ülesanne.
5k välbaks võib samuti olla põhjendatud; näiteks kui talv Eestis pikale venib. BMW algoritm arvutab näiteks õlivälpa just külmkäivituste ja sellele järgnenud km/töötundide kaudu ehk mida keerulisemad tingimused ja koormus seda lühemaks kukub välp. Ühel mu autol näitab hetkel õlivahetuseni 36k km aga see on ilmselgelt Eesti oludes auto jääkväärtuse osas pärast 5a iga hoolimatu (loe: jabur). Sama loogikat on muidu mõistlik ju rakendada ka teiste autode mootorite juures, kus selline tarkus automaatselt süsteemis puudub. Talvekuudel kogutud km on oluliselt valusamad, kui plusskraadidega tarbimine.
Laborid ja tehnika Eestis kõik olemas ja tudengid saavad sisuliselt iga päev ka kätt proovida aga see pole tihti just argumente täiendav, sest olud on Eestis niivõrd muutuvad ja võrreldavate andmete kogumine ei ole sugugi lihtne ülesanne.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Mootori õli teema
Pole bmw ainus mark, kes juba nii targaks tehtud (isegi eelnevalt 9tk. bemme omanudtlauri kirjutas:BMW algoritm arvutab näiteks õlivälpa just külmkäivituste ja sellele järgnenud km/töötundide kaudu ehk mida keerulisemad tingimused ja koormus seda lühemaks kukub välp.

- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootori õli teema
Ma minu sitröön teeb sedaTiitRE kirjutas:Pole bmw ainus mark, kes juba nii targaks tehtud (isegi eelnevalt 9tk. bemme omanudtlauri kirjutas:BMW algoritm arvutab näiteks õlivälpa just külmkäivituste ja sellele järgnenud km/töötundide kaudu ehk mida keerulisemad tingimused ja koormus seda lühemaks kukub välp.), näiteks minu LC-l on tehasevälp 15000 km, kuid kõige pikemalt on vist 13500 km. pealt service`t nõudnud - arvestab lisaks külmkäivitustele ja kohapeal tiksumistele ka raskeid olukordi metsas, haagise vedu, jne..


Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootori õli teema
Kas soovisid näha loetelu kõikidest võimalikest tootjatest ja algoritmidest?
LC-i tehasevälp 15k on nohu bmw LL välba kõrval ja seetõttu seda ka näitena kasutasin. Pealegi eritehnikal on väga mitmesuguseid kontrollereid hooldusanalüütika jaoks aga need saavad olema OT siin teemas.

LC-i tehasevälp 15k on nohu bmw LL välba kõrval ja seetõttu seda ka näitena kasutasin. Pealegi eritehnikal on väga mitmesuguseid kontrollereid hooldusanalüütika jaoks aga need saavad olema OT siin teemas.
TiitRE kirjutas:Pole bmw ainus mark, kes juba nii targaks tehtud (isegi eelnevalt 9tk. bemme omanudtlauri kirjutas:BMW algoritm arvutab näiteks õlivälpa just külmkäivituste ja sellele järgnenud km/töötundide kaudu ehk mida keerulisemad tingimused ja koormus seda lühemaks kukub välp.), näiteks minu LC-l on tehasevälp 15000 km, kuid kõige pikemalt on vist 13500 km. pealt service`t nõudnud - arvestab lisaks külmkäivitustele ja kohapeal tiksumistele ka raskeid olukordi metsas, haagise vedu, jne..
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori õli teema
aga tehke mulle lollile palun selgeks , kus kohast on tulnud traditsioon teha Turbomootoritele 10.000km välp ? Ja miks ? ..siis seletan edasi enda 1.8T hooldusraamatu sissekandeid, mis on olnud ja mis seisus mootor hetkel on.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori õli teema
tlauri...see jutt tal seal ka arvestatud teiste analüüsijate tulemusi, kui sa õigesti loed. Ma usun, et sa oled nii pädev küll, et oskad ka vastav üüber pika teema samast foorumist üles otsida, kus mitte ainult 1 kasutaja, vaid mitmed mitmed sellised analüüse teevad ja USA erinevat kliimat mõtlen ma siinkohal sellest aspektist, et olenevalt kus sa asud. Lisaks, peaks olema antud foorum loodud eelkõige Kanadalaste poolt 

Viimati muutis copilot, 06 Dets 2013, 20:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootori õli teema
Tõmmake vint tagasi, kallid foorumi lugejad. Kellel on mootor ,,saba,,andnud ,et kasutas õli 5 w 40.--10 w 40. Mootor rikkneb mitte ÕLI MARGIST vaid auto omaniku oma lollusest.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Mootori õli teema
Vb nohu, kuid vähemalt mitte idiootne (mu viimasel e60 3,0d-l oli samuti 30000 km. tehasevälp)tlauri kirjutas:Kas soovisid näha loetelu kõikidest võimalikest tootjatest ja algoritmidest?![]()
LC-i tehasevälp 15k on nohu bmw LL välba kõrval ja seetõttu seda ka näitena kasutasin. Pealegi eritehnikal on väga mitmesuguseid kontrollereid hooldusanalüütika jaoks aga need saavad olema OT siin teemas.

Re: Mootori õli teema
Jah; kogu see süsteem räägib sellest, milleni on jõudnud ka juhtivad autotootjad. Selles on palju läbikaalutud tulemusi ja see kõik toetab 1 suurt pealkirja: kuidas optimeerida 0-5 aasta auto hoolduskulud nii, et see garantii hoidjale (tehas) tagasilööke (majanduskahju) ei tekita. Pärast garantiiaja lõppu tulgu või veeuputus. See kõik aga ei optimeeri näiteks sellise auto omaniku huve, kes tarbib autot kauem kui 0-5 aastat. Loomulikult ei pea arvestama selle sihtgrupiga, kes kasvõi mingis kriitilises vahemikus (peamiselt vahetult garantii lõppenud sõiduk) kasutatud autot ostab ja sealt hakkab argnema ka kogu taoliste optimeerimise järelmõju ehk dilemma.
Tean mitmeid inimesi, kes garantii ajal lasevad auto hooldusvälba keskel õli ja filtri vahetada (ilma välpa nullimata), sest autot plaanitakse kasutada kauem, kui 5 aastat. Enamus premium klassi autodel on hooldused auto hinna sees ja loomulikult tuleb siis selline "vahevälp" ise maksta aga selles on palju argumente, eriti uute dpf-ga diislite valguses.
Ehk siis selles kõiges on palju nutikaid argumente, mis ongi inseneride leivanumber -> tehnoloogia optimeerimine. See kõik rahuldav aktsionäride ootusi ja tagab optimaalse järelturu toimimise, sh varuosade müügi. Siit ka minu võibolla selline jonnakus LL süsteemis õlide osas, et head inseneeringut võimalikult kaua säilitada, mitte teatud kuupäevaks "bilansist maha kanda". Ehk siis vihata võib mängu mitte mängijat ja mängu saab antud juhul ise valida. Need USA+Canada optimeerijad suhtuvad autosse enda mängule meelepäraselt aga see on ja jääb subjektiivseks. Kindlasti on siin foorumis ka neid, kellele selline optimeerimine sobib (näiteks 4-5 aastane kasutusrent) ja ka palju neid, kes on saanud ja saavad sellistest optimeeringutest auto hilisema ekspluatatsiooni käigus palju materjaalset kahju.
Tean mitmeid inimesi, kes garantii ajal lasevad auto hooldusvälba keskel õli ja filtri vahetada (ilma välpa nullimata), sest autot plaanitakse kasutada kauem, kui 5 aastat. Enamus premium klassi autodel on hooldused auto hinna sees ja loomulikult tuleb siis selline "vahevälp" ise maksta aga selles on palju argumente, eriti uute dpf-ga diislite valguses.
Ehk siis selles kõiges on palju nutikaid argumente, mis ongi inseneride leivanumber -> tehnoloogia optimeerimine. See kõik rahuldav aktsionäride ootusi ja tagab optimaalse järelturu toimimise, sh varuosade müügi. Siit ka minu võibolla selline jonnakus LL süsteemis õlide osas, et head inseneeringut võimalikult kaua säilitada, mitte teatud kuupäevaks "bilansist maha kanda". Ehk siis vihata võib mängu mitte mängijat ja mängu saab antud juhul ise valida. Need USA+Canada optimeerijad suhtuvad autosse enda mängule meelepäraselt aga see on ja jääb subjektiivseks. Kindlasti on siin foorumis ka neid, kellele selline optimeerimine sobib (näiteks 4-5 aastane kasutusrent) ja ka palju neid, kes on saanud ja saavad sellistest optimeeringutest auto hilisema ekspluatatsiooni käigus palju materjaalset kahju.
copilot kirjutas:tlauri...see jutt tal seal ka arvestatud teiste analüüsijate tulemusi, kui sa õigesti loed. Ma usun, et sa oled nii pädev küll, et oskad ka vastav üüber pika teema samast foorumist üles otsida, kus mitte ainult 1 kasutaja, vaid mitmed mitmed sellised analüüse teevad ja USA erinevat kliimat mõtlen ma siinkohal sellest aspektist, et olenevalt kus sa asud. Lisaks, peaks olema antud foorum loodud eelkõige Kanadalaste poolt
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Mootori õli teema
Kindlasti ei ole see idiootne. BMW aktsionär on väga hea olla. Hetkel aktsia hind 10 aasta kõrgeim, ligi 85€.
Kas said vihjest aru või peab selgitama?
Kas said vihjest aru või peab selgitama?
TiitRE kirjutas:Vb nohu, kuid vähemalt mitte idiootne (mu viimasel e60 3,0d-l oli samuti 30000 km. tehasevälp)tlauri kirjutas:Kas soovisid näha loetelu kõikidest võimalikest tootjatest ja algoritmidest?![]()
LC-i tehasevälp 15k on nohu bmw LL välba kõrval ja seetõttu seda ka näitena kasutasin. Pealegi eritehnikal on väga mitmesuguseid kontrollereid hooldusanalüütika jaoks aga need saavad olema OT siin teemas.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Mootori õli teema
Ära hakka targutama. Usun, et sa samuti ei "avastanud seda Ameerikat" enda jaoks hiljuti onju?tlauri kirjutas:Kindlasti ei ole see idiootne. BMW aktsionär on väga hea olla. Hetkel aktsia hind 10 aasta kõrgeim, ligi 85€.
Kas said vihjest aru või peab selgitama?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori õli teema
Tlauri, nõutsun sinuga täielikult....kellelegi on see mäng maksimaalselt kasumlikuks optimeeritud....arvata võib, kellele. LL eesti kliimas ja suht väikeste aasta keskmiste LS juures on pikas perspektiivis moto surm, samas kui veidi teisiti toimides kestaks tehnika hulka kauem. Siinkohal selline toote eluea tahtlik vähendamine ei sobi kuidagi kokku ka rohelise mulliga, mida Brüsselis liiduvabariikide peamajas peale surutakse ja siinkohal on ka muid valdkondi(osade puhul on ilmselt keegi vanaema kilekoti "leidnud" a la saastapirnide teema jms euro-pseudo seadused kus teatud pande saab hea turu - varsti saavad ka vanade vene (loe: heade ja täiesti turvaliste) gaasiballoonide kasutajad ja nendega gaasi ostad litaka rahakoti pihta
).
Tulles tagasi õli juurde, siis jutud, et 5tkm tagant õli vahetada, ei ole ilmselt nii otstarbekas st just see uue õli esimene sissetöötamise faas, kus pestakse lahti vana õli ning sadestunud põlemis/kulumis jäägid, mille tõttu puudub mingi aeg õli poolt hilisemas faasis tagatud täielik kaitse kulumise vastu. Eks see nn maks norm mitte longlife õli kasutades on vaieldav.

Tulles tagasi õli juurde, siis jutud, et 5tkm tagant õli vahetada, ei ole ilmselt nii otstarbekas st just see uue õli esimene sissetöötamise faas, kus pestakse lahti vana õli ning sadestunud põlemis/kulumis jäägid, mille tõttu puudub mingi aeg õli poolt hilisemas faasis tagatud täielik kaitse kulumise vastu. Eks see nn maks norm mitte longlife õli kasutades on vaieldav.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Mootori õli teema
Targutama? Vastan su kommentaaridele, sest sa ei viitsi vist pikka teksti süveneda. Loe oma postitusi: milles seisneb su 3 viimase postituse uudsus, lisaväärtus või point?
TiitRE kirjutas:Ära hakka targutama. Usun, et sa samuti ei "avastanud seda Ameerikat" enda jaoks hiljuti onju?tlauri kirjutas:Kindlasti ei ole see idiootne. BMW aktsionär on väga hea olla. Hetkel aktsia hind 10 aasta kõrgeim, ligi 85€.
Kas said vihjest aru või peab selgitama?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: Mootori õli teema
Minu vastus sulle oli selle peale. S.t mulle pole küll midagi selgitada vaja!tlauri kirjutas:Kas said vihjest aru või peab selgitama?
P.S Tahtsin öelda, et kuna olen aastaid lävinud Tartu UM-i kunagiste automüüjatega ja varuosa poistega (lävin praegugi, ka nema on sõbrana tehasevälpadest hoiatanud ja head nõu andnud ), olles sinna palju raha viinud


Viimati muutis TiitRE, 07 Dets 2013, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootori õli teema
Kas on konkreetseid auto omanikke kes kinnitavad et mootor kutu ,kuna ei kasutanud 30w. -40. Oleks olnud 0w. 50.. Nalja nurgad oma õlidega.Vabandan, teema algatajal juu siiski PD.mootor.
Viimati muutis t6nis3, 07 Dets 2013, 00:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori õli teema
t3nn, nii mõnigi on saanud vahetada oma PD motol näiteks nukka pluss pudi padi juurde ning seda siis kas valest õlist(leia mulle PD VW 505.01 normile vastav 30w-40 vms õli?) v siis valest välbast. Teine näide 2.5TDI V6 mailt, kus tehes veidi lühemaid välpasid ning kasutades kvaliteetset õli, kestavad pehmed tehase nukad oluliselt kauem kui 250tkm. Seega, mis sa jälle sogad siin?t6nis3 kirjutas:Kas on konkreetseid auto omanikke kes kinnitavad et mootor kutu ,kuna ei kasutanud 30w. -40. Oleks olnud 0w. 50.. Nalja nurgad oma õlidega.Vabandan, teema algatajal juu siiski PD.mootor.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootori õli teema
copilot,sina ei ole siin foorumis ütleja,kes tohib oma arvamust avaldada. Täitsa tavaline küsimus oli minu poolt. No jah,veelkordne näide selle PD. mootori hellast kohast. Nukkvõll. Kas 250t. on mingi läbisõit. See on alles sissesõit mootorile. Minu jetta mootor on läbinud 630t.(93a ostsin 85a vl). Vahetatud rõngad ja kepsu saaled,pumbal gaasihoovastiku puks koos tihendiga. Oleks siis pead murdnud,mis õli kasutada. Ei. 10w. 40. ja kogu lugu. Turbol puksid ka vahetatud.
Viimati muutis t6nis3, 07 Dets 2013, 12:37, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Mootori õli teema
Õlil on ka muid omadusi kui ainult viskoosust6nis3 kirjutas:copilot,sina ei ole siin foorumis ütleja,kes tohib oma arvamust avaldada. Täitsa tavaline küsimus oli minu poolt. No jah,veelkordne näide selle PD. mootori hellast kohast. Nukkvõll. Kas 250t. on mingi läbisõit. See on alles sissesõit mootorile. Minu jetta mootor on läbinud 630t.(93a ostsin 85a vl). Vahetatud rõngad ja kepsu saaled,pumbal gaasihoovastiku puks koos tihendiga. Oleks siis pead murdnud,mis õli kasutada. Ei. 10w. 40. ja kogu lugu. Turbol puksid ka vahetatud.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mootori õli teema
Sina pmt naeruvääristad inimesi, kes küsivad asjalike küsimus, st millist õli tuleks just PD mootorisse valada....nagu aru saan, siis sul lausa naljakas seda teemat lugeda. Kui sa igasuguseid mootoreid nii palju remontinud, siis ilmselt peaks sa sellest teadlik olema,et iga õli ikka PD motosse ei sobi ja siinkohal on viskoosus viimane asi mida vaadata, v tegeledki ainult 10 aastat ja vanemate masinatega?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootori õli teema
Arusaadav,et PD mootor küsib ,,oma,, õli. Jutu mõte oli selles,et kui kapriisseks tehnika on viidud.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootori õli teema
jumalaa nõus tõnniga. Mis te tegelt ka arvate, et PD mootoril kulub nukk ära nüüd sp, et sõidad 10w40 poolsündiga v? Vaata kui hea viis raha küsimiseks inimestelt, lihtsalt, et kirjutada mingit s***a õli potska teisele küljele(a'la vw505.01 jne). Muidugi, adinoli sisse ei pane, siiski miks ma pean toppima sinna just seda VW 505.01, kui see on paarkend euri kallim tavalisest valvoline/mannoli 10w40. Passatid ja golfid on meil siin veel tükk aega liikvel, eks seda näha ole, palju neist otsad annab just selle pärast, et mingi rullnokk ei pannud sinna vw 505.01 ÕLI sisse, vaid pani adinoli 10w40... Pakun, et mitte ükski.t6nis3 kirjutas:Kas on konkreetseid auto omanikke kes kinnitavad et mootor kutu ,kuna ei kasutanud 30w. -40. Oleks olnud 0w. 50.. Nalja nurgad oma õlidega.Vabandan, teema algatajal juu siiski PD.mootor.
-
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 01 Mai 2012, 20:11
- Auto: VW Passat B6 2.0 FSI BVY 6-manual
- Asukoht: Keila
Re: Mootori õli teema
Tere! Küsiks nõu siin teemas 2.0 FSI mootori õli kohta. Õlit vahetan iga aasta 10-15000 km vahel ja huvitab kas vw 504 5w-30 on kvalitetseem kui vw 502 5w-40 ja on mõtted seda kasutada kui ei lase mootorile ilma õlivahetust töötada kauem kui 10-15000 km? Olen proovinud mõlemad Mobil Super 3000 vw502 ja Mobil ESP Formula vw504 kasutada ja kas on õigustatud sellise hooldusvälpaga viimase kasutamine? Mootoril nagu turbod või tahmafiltri pole+bensukas, samas kui vw504 on mootori jaoks parem siis kasutaks ainult seda.
Re: Mootori õli teema
Tere,
Küsiks ka siis asjatundjatelt nõu. Nimelt soetasin hiljuti 2002. a 1.9 TDI, 74kw Passati. Kuna aga masin on välisriigist toodud ning puudub igasugune info, millist õli on mootoris kasutatud, siis ehk keegi asjatundja oskab anda nõu. Morbela Whicoil rakendus siin andis vasteks MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30.
Ette tänades
Küsiks ka siis asjatundjatelt nõu. Nimelt soetasin hiljuti 2002. a 1.9 TDI, 74kw Passati. Kuna aga masin on välisriigist toodud ning puudub igasugune info, millist õli on mootoris kasutatud, siis ehk keegi asjatundja oskab anda nõu. Morbela Whicoil rakendus siin andis vasteks MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30.
Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootori õli teema
Õliteemasi siin rohkemgi, soovitaks võtta tiba aega ja otsida need üles.bmx kirjutas:Tere,
Küsiks ka siis asjatundjatelt nõu. Nimelt soetasin hiljuti 2002. a 1.9 TDI, 74kw Passati. Kuna aga masin on välisriigist toodud ning puudub igasugune info, millist õli on mootoris kasutatud, siis ehk keegi asjatundja oskab anda nõu. Morbela Whicoil rakendus siin andis vasteks MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30.
Ette tänades
Üks neist siin: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=107574" onclick="window.open(this.href);return false;
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine