Nii palju, kui ma olen erinevatest allikatest aimu saanud, on B7 passatil 4 tüüpi vedrustust:
1. bluemotion - 1,5cm madaladatud, kas ka jäigem?
2. tavaline
3. "raskete teeolude pakett" - 1,5cm kõrgem, jäigem.
4. alltrack - kõige kõrgem
Oman 2.0 tdi bluemotion esiveolist mudelit ja tahaks seda veidi kõrgemaks teha, et oleks muretum parkida äärekivide läheduses jne.
Kas keegi omab kogemust või arvamust, kas võin lihtsalt tõsta ntx. 3cm ja kõik peaks ok olema ja edasi toimetama?
Või on näiteks vajalik silla regull teha peale seda?
Kas tõstmiseks on saadaval nn. tuuningjupid vedru ja amordi vahele või tuleb lihtsalt otsida midagi sobivat?
Passat B7 erinevad vedrustused ja auto kõrgemaks tegemine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Passat B7 erinevad vedrustused ja auto kõrgemaks tegemine
Alltracki oma paned siis on auto naljakalt kõrge. Lisaks ka amordid.
Pead panema saksa "polizei" oma ehk (halbade teeolude) amorte vahetama ei pea.
Üleäänud on standardi (sportline kõige madalam) lähedased.
Trendline autod on ka kõrgemad kui madaldatud variandid.
Pead panema saksa "polizei" oma ehk (halbade teeolude) amorte vahetama ei pea.
Üleäänud on standardi (sportline kõige madalam) lähedased.
Trendline autod on ka kõrgemad kui madaldatud variandid.