Vanakooli diisli tuuning
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vanakooli diisli tuuning
Mis pihustitega tegid? 55kw lühikese pihustiga, 81/66 pika pihustiga. Ilma pihusteid näpimatta ei hakka ta ju normaalselt käima. Kuidas plaanid 81watisel geomeetriat juhtida?
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 03 Sept 2007, 20:05
- Telefon: 5272006
- Auto: golf passat corrado
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Vanakooli diisli tuuning
MInuarust selle vw 1.6 Td turbo(KKK) l ei saa mingit vedrusurvet kruttida. Seal saab vaid wg klapi käiku reguleerida. Kui tuunida siis võiks mõne detaili lahti võtta ja vaadata kuidas see üldse töötab. Kui powerit ikka tahad, siis oleks vaja juba muudetavat geod ja suurt coolerit. Kui need olemas siis vaja jämedat pumbapead mis suudab masuuti silindrisse normaalselt suruda.
Re: Vanakooli diisli tuuning
WG aktuaatoreid on erinevaid... Osadel suurendatakse wg-d sulgeva vedru pinget aktuaatori kaane sees oleva poldi peale keeramisega, teistel klapi varda pikkuse muutmisega.joonas kirjutas:MInuarust selle vw 1.6 Td turbo(KKK) l ei saa mingit vedrusurvet kruttida. Seal saab vaid wg klapi käiku reguleerida.
Siin on mõlemad variandid kõrvuti näha: https://lh3.googleusercontent.com/-bjea ... C00897.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 03 Sept 2007, 20:05
- Telefon: 5272006
- Auto: golf passat corrado
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Vanakooli diisli tuuning
Oman ühte sõidukit millel just oli wg nagu pildil oleval holsetil(paremal). Aga oli garreti toodang. Hiljem vahetasin tolle KKK vastu. Millega kohe oli boost probleemid. Kuna kilometraas on väike ja auto ei ole mõeldud kulgemiseks siis mina keerasin selle wg klappi tuugalt kinni.