Passat B6 2005 2.0 103kw Tossab palju ja VCDS

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Veiks010
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2013, 10:20
Asukoht:

Passat B6 2005 2.0 103kw Tossab palju ja VCDS

Lugemata postitus Postitas Veiks010 »

Tere.
Viimasel ajal olen hakanud tähele panema, et auto on rohkem tossama hakanud. Ehk siis musta suitsu kui kõvemini lappi vajutada. Sai siis eile VCDS taha pandud ja tulemus selline EGR-il Exhaust gas recirculate mõlemad näidud paigast ära. Üks rohkem teine vähem. Ja samamoodi ka Mass air flow paigast ära. Mõõdetud siis tühikäigul ja mootori temp. töösoe ehk normis. Võib olla oskab keegi öelda või seletada kas peaks EGR puhastama hakkama või õhiulugeja andurit vahetama või karteri tuulutus klapp umbes või hoopis milleskis muus viga? Autol muidugi mine on olemas ja täitsa toimib.
Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Veiks010, 08 Apr 2015, 09:48, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat B6 2005 2.0 103kw Tossab palju ja VCDS

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kas su masinat on chipitud(täpsemalt remapitud) kas sinu käes v ennem sind? MAF ehk EGR actual(need on ühed ja samad asjad muide-egr tööd kontrollib aju läbi MAF näidu!!! EGR nõutud ehk requested sp sul kogu aeg kõrge et ilmselt vastav kaart ajus muudetud remapiga....kas see näit muutub kui sa gaasiga mängid v sõidad st kas on ka siis 1388.8mg/str?

ja tühipööretel see MAF ehk EGR actual 450 kandis on täiesti normaalne näit!
Diesel Power KEEPS ME GOING

Veiks010
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Sept 2013, 10:20
Asukoht:

Re: Passat B6 2005 2.0 103kw Tossab palju ja VCDS

Lugemata postitus Postitas Veiks010 »

Eile panin siis juhtme sappa ja jälle exhaust gas 1300 peal ja seisis ühekohapeal. Kuid kui korra lükkasin pöörded 2500 peale siis kõik näidud kukkusid täiesti normi mis olid probleemsed. Kui käisin sõitmas ka siis klotsi põhja lükkamise ajal läks Exhaust Gas umbes 1300 peale korraks ja enam kuskile pidama ei jäänud. Tossab endiselt ja minekut on rohkem kui kopika eest :D kuskil midagi tundub valesti olevat et Exhaust Gas nii ikkagi jääb, kas EGR klapp ei liigu nii nagu peaks?
Pilt

Vasta

Mine “Diislid”