Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Pihustid ok, pane nuka ajastus paika.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
nüüd sai krutitud paika aga % kõigub 0.0 ja 0.3 ja 0.5 vahel. on see normaalne ? igalpoolt kus olen lugenud ütlevad et passatil peab 0.5% olema 

Viimati muutis TeetPassat, 08 Veebr 2013, 12:08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 23 Sept 2012, 16:46
- Auto: VW Passat 2,0TD 103kw 2006.a
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Sai ka vaadatud pihusti näite töösooja mootoriga:
2,0td 103kw
-0,65 0,07 0,09 0,49 on need normaalsed?
Pöörded nagu kõikusid 819-840.
Sai vaadatud kuna tühipööretel jätab nagu õrnalt vahele. Muidu edasi läheb väga hästi, kütet ka nagu palju ei võta. Sidurikomplekt vahetatud koos hoorattaga.
2,0td 103kw
-0,65 0,07 0,09 0,49 on need normaalsed?
Pöörded nagu kõikusid 819-840.
Sai vaadatud kuna tühipööretel jätab nagu õrnalt vahele. Muidu edasi läheb väga hästi, kütet ka nagu palju ei võta. Sidurikomplekt vahetatud koos hoorattaga.
Viimati muutis janek38, 27 Veebr 2013, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 23 Sept 2012, 16:46
- Auto: VW Passat 2,0TD 103kw 2006.a
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Kuidas see kulunud nukk tunda annab? Enda 2,0 103kw jätab nagu kohapeal natuke vahele ja kiirendades 1000-2000 pöörde vahel tõmbab hinge kinni vahepeal(jõnksutab), pihusti vigasid ei ole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Nukka kulumisega tuleb kolin sisse.
Aga klapikaas maha ja nukk ulevaadata.
Aga klapikaas maha ja nukk ulevaadata.
Viimati muutis R36, 03 Juun 2013, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Põh tunneb nuka kulumise üldjuhul selle järgi ka ära kui tekkib sisselaskesse imelik heli nagu korin või midagi sarnast
INA hüdrokas maksab 9.5€ tk letis kust see 28 võetud on? Saalede KMPL 40.45€
Monah kirjutas:Hydrotoukurid on kas originaal voi INA ( 24 eur per tk voi 28 eur per tk, 8tk laheb vaja.) , saaled on ainult originaal( 7,12 per tk , 10 tk laheb vaja). Lisaks on vaja nookurite poldid, nukvolli raami poldid, pihusti reg. poldid ( NB kui neid enne vahetatud pole siis ka pihustites olev vastus, vahepeal on konstruktsiooni muudetud).
INA hüdrokas maksab 9.5€ tk letis kust see 28 võetud on? Saalede KMPL 40.45€
Viimati muutis anti555, 05 Juun 2013, 08:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Postitaks siis siia oma mure. Nimelt 1 seatil 1.9tdi arl sai vahetatud 2a tagasi tõukurid kuna olid pealt lohku kulunud. Nukka ei vahetanud kuna finants ei olnud nii palju. Nüüd sai tellitud siis sport nukk ja hakkasin vahetama täna . suur üllatus oli aga see ,et tõukurid nii kulunud ,et esimesel tõukuril auk sees juba ja teistel sügavad lohud. Samuti on 1 silindri nukk kulunud 1mm rohkem kui 4 silindri oma ja saaled on samuti nii kulunud 1 rohkem ja 4 vähem. Millest tuleb selline kulumine ,et tõukurid kuluvad umbes 40000km ära. Õli on mobili oma mis tehas nõuab.
Millise firma tõukureid tellida sest hinnad on ju päris jubedad
Millise firma tõukureid tellida sest hinnad on ju päris jubedad
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
UK firma darkside myyb oma komplektides INA tõukureid, samas tuunivad nad ise ka oma autosid ja eeldan, et nadteavad mida müüvad. ARL mootorile on siiski Castrol EDGE Turbo Diesel 5w-40 505.01 tehase nõue.freeser kirjutas:Postitaks siis siia oma mure. Nimelt 1 seatil 1.9tdi arl sai vahetatud 2a tagasi tõukurid kuna olid pealt lohku kulunud. Nukka ei vahetanud kuna finants ei olnud nii palju. Nüüd sai tellitud siis sport nukk ja hakkasin vahetama täna . suur üllatus oli aga see ,et tõukurid nii kulunud ,et esimesel tõukuril auk sees juba ja teistel sügavad lohud. Samuti on 1 silindri nukk kulunud 1mm rohkem kui 4 silindri oma ja saaled on samuti nii kulunud 1 rohkem ja 4 vähem. Millest tuleb selline kulumine ,et tõukurid kuluvad umbes 40000km ära. Õli on mobili oma mis tehas nõuab.
Millise firma tõukureid tellida sest hinnad on ju päris jubedad
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Huvitav pärnu mdmis ehk siis seati esinduses on mobil õli. Samas ma ei usu ,et see väga õli viga olla saab sest see õli on ju samuti 5w30 minu teada. Kui auto ostetud sai siis panime korra sisse 10w40 aga peale seda on auto sõitnud päris palju ja 5w30
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Kahju teist noortest. Kui juba praegu auto ,,kepib,, oma ajuga, mis siis 10- 15 A.pärast saab?. Auto vastupidavus tuuakse ,,alla,, et ostetakse järjest uusi autosi. 1990-nendad. olid ju teise eesmärgiga tehtud. Kas olete kuulnud nukkvõlli probleemist TDi. 66KW?. TDi.81 KW. TD.55 kw. Tundub,et insenerid teavad mida teevad,kuid meelega jäetakse ,,nõrk,, koht auto konstruktsiooni.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Võib olla nii 5w30 kui ka 5w40 aga tähelepanu juhiks sellele, et kindlasti peaks vastama VW 505.01 standardile. Vaata igaks juhuks üle, kas selle leiad oma mobil õli kanistri pealt.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Ma ei tea kuidas tõukuritega, aga näiteks nukkadega oli vahepeal see teema, et liikusid ringi hiina pehmed "raudkangid", mitte nukkvõllid....kes oskab googlet kasutada, leiab ka selle TDICLUB.COM foorumis oleva teema üles. VB oled ka sina saanud mingi jama? Ei taha väga uskuda, et vana nukkvõll selles kulumises süüdi oleks. Ah jah....mis värvi sul need tõukurid olid, mis uued said? Teatavasti on musta värvi tõukurid mingi tugevndatud kattega st peaks kulumisele veidi paremini vastu pidama ning nn hõbedased poleeritud olevat nõrgemad(minu PD motol on just need viimased, sest mootor aastakäigust, kus tehas veel polnud neid uuendanud ja ei tea et 270tkm juures oleks sel motol ülemist poolt remonditud ning viimane kord kaant maha võttes tundusid asjad täitsa tibens tobens olema).
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Kui mu mälu mind ei peta siis on uuendusena ette nähtud musta värvi tõukurid mis on
spetsiaalselt tehtud tugevamad. Kood: 038109309C
E: copilot jõudis natuke ette.
Terv Riho
spetsiaalselt tehtud tugevamad. Kood: 038109309C
E: copilot jõudis natuke ette.
Terv Riho
Viimati muutis Riho72, 26 Dets 2013, 12:10, muudetud 1 kord kokku.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Olen ostnud lahtiselt seda õli nii ,et kanistrit ei ole. Samas kui see oleks õli viga oleks kulunud nukk ju ühtlaselt aga seda ta pole.
No ma usun ,et peal oli ikka originaal nukk ja nüüd sai tellitud saksast sport nukk mingit musta värvi. Tõukurid sai ostetud sekk autokauplusest ja olid üleni poleeritud. Minu käes on olnud auto 5a ja selle aja jooksul olen vahetanud originaal turbo mis lendas laiali siis hooratta ja pihustid. Nüüd aga hakkasid pihustid jälle jebima ja saatsin tartuse kontrolli kus selgus ,et pihusti ots läbi. Tellisin uued otsad +120% ja kuna nukk oli ka kulunud tellisin sport nuka http://www.turboloch.com/" onclick="window.open(this.href);return false; lehelt. Turbo vahetan samuti audi 3.0tdi turbo vastu kuna bmw 3.0 turbo ei sobinud hästi
Eks need tõukurid kuluvad ilmselt sellepärast rohkem ,et nuka ja tõukurite kokku puute pind on suht väike võrreldes vanakooli tdi mootoriga.
No ma usun ,et peal oli ikka originaal nukk ja nüüd sai tellitud saksast sport nukk mingit musta värvi. Tõukurid sai ostetud sekk autokauplusest ja olid üleni poleeritud. Minu käes on olnud auto 5a ja selle aja jooksul olen vahetanud originaal turbo mis lendas laiali siis hooratta ja pihustid. Nüüd aga hakkasid pihustid jälle jebima ja saatsin tartuse kontrolli kus selgus ,et pihusti ots läbi. Tellisin uued otsad +120% ja kuna nukk oli ka kulunud tellisin sport nuka http://www.turboloch.com/" onclick="window.open(this.href);return false; lehelt. Turbo vahetan samuti audi 3.0tdi turbo vastu kuna bmw 3.0 turbo ei sobinud hästi

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Just just....ning nende nukkade ja tõukurite kiiremat kulumist on täheldatud rohkem just kuumemates piirkondades st siis kuumus+nuka ja tõukuri vaheline väike kontaktpind selle peamine põhjus.....ehk siis VAG on oma disainiga veidi puusse pannud. Aga sul muidugi mingid chipid ja värgid ja saab korralikuld pähe niikuinii, siis ma ei imestaks, kui sul seal asju niiviisi lendab(just originaal osi, mis pole sellise valu jaoks tehtud).
Aga kas tead ka tootja nime neile tõukuritele?
Aga kas tead ka tootja nime neile tõukuritele?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
pole chippi auto on originaal sohftiga ja eelmine talv hakkas turbo viga jälle painama siis ei ole see juba pea 2 a korralikku valu saanud. tõukurite tootjat ei tea kuna olid väikstes üksikutes topsides.
Täna tõime uued ära kuna INA omad olid mingi 22 euri tükk siis hetkel loobusin ja võtsin mingid teise firma omad pidid olema ka head eks paistab kaua need siis kestavad.
http://imageshack.us/a/img585/9328/pk9k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna tõime uued ära kuna INA omad olid mingi 22 euri tükk siis hetkel loobusin ja võtsin mingid teise firma omad pidid olema ka head eks paistab kaua need siis kestavad.
http://imageshack.us/a/img585/9328/pk9k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis freeser, 27 Dets 2013, 13:47, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Uutel hüdrokatel siis pealt selline tumedam kiht ilmselt midagi mis aitab kulumise vastu. Eks paistab kuidas toimivad. Panen mõned pildid kulunud nukast ja tõukuritest. Huvitav on see ,et pihustite tõukuri kohal on nukal sooned sees aga seal jookseb prakselt kogu ulatuses rullik. Millest selline poolviltune soon tekkida saab. Peab vist karteri põhja ka alt ära kakkuma ja vaatama mis seal sees on.
http://img35.imageshack.us/img35/7567/26rb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kulunud tõukurid
http://img802.imageshack.us/img802/4418/nrwe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img35.imageshack.us/img35/7567/26rb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kulunud tõukurid
http://img802.imageshack.us/img802/4418/nrwe.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Mis muidu moto nende kulunud tõukuritega ja nukaga tegi st kuidas väljendus moto töös ja pihusti näitudes?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
No töötas ikka kehvasti lõpus hakkas juba puterdama ka ja viskas kogu aeg pihusti vigasi. Kui aga pöörded üle 2500rpmi läksid töötas mootor ilusti. Imelik on aga see ,et kulunud n ju esimene tõukur aga vigateks näitas 4 ja 2 pihustit ja 3 pihusti oli läbi mille asendasime töötavaga. Kahjuks ei testitud pihusteid siis kui otste vahettusse läksid ja nüüd ei teagi kas olid siis otsad läbi või oli nukk lihtsalt nii kulunud.
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
homme hommikul hakkab pihta see jama. Spidokal 320 000 km. Minuteada ei ole keritud, aga kindel ei ole. Vahetusse lähevad nukkvõll, nukasaaled ja poldid, pihusti tihendid ja poldid, mootori õli, õlifilter, klapikambrikaane tihend, tandempumba tihend, nuka simmer, hammasrihm, veepump, rullikud, silikonpinguti, törts silikoni ka(Originaalis on silikoon, ning konkreetset tihendit sinna ei ole olemas) karteri tihendiks, kuna võtan karteri ka maha ja vaatan õlivõtturi ära, palju seal rauapuru on ning karteris endas.
Veast sain aru nii, et hakkas mingi podin kapoti all. suvel juba oli mitmel korral hetkeks aga siis kadus ära. Nüüd sügisel jäigi podisema ja siis sai lähemalt uurima hakatud. Podin tuli õhufiltri kopsikust ja peale seda sai klapikambrikaan maha võetud. ja selgus tõsiasi, et olen langenud kulunud nukkvõlli ohvriks
Veast sain aru nii, et hakkas mingi podin kapoti all. suvel juba oli mitmel korral hetkeks aga siis kadus ära. Nüüd sügisel jäigi podisema ja siis sai lähemalt uurima hakatud. Podin tuli õhufiltri kopsikust ja peale seda sai klapikambrikaan maha võetud. ja selgus tõsiasi, et olen langenud kulunud nukkvõlli ohvriks

-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
- Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Ei hakka uut teemat tegema aga küsin kuidas saab teha kindlaks veel kas on nukkvõll kulunud ja tõukurid läbi. Endal kiirendades 4-6 käiguga tekib värin autosse sisse ja kui gaasi lased lahti siis kaob ära. Hommikuti käima pannes läheb veitsa puterdades käima ja veitsa suitseb kergelt sinakat suitsu. Soojalt pole eriti probleeme käima minemisega läheb ilusti. Aga täheldasin seda veel et mootor käib nagu diisli kohta veitsa valjemalt kui mõni teine, ja kui võtta õli kork korra lahti pealt siis on sellist tugevamat klopsivat heli kuulda. Kui keegi oskab veel öelda kuda saaks veel ilma lahti võtmiseta kontrollida siis oleksin tänulik 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Tõukurite ja nuka kontrolliks klapikaas maha võtta pole ju teab mis suur töö? Või antud mootoril on - ei tea kõiki nüansse...Jann1985 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema aga küsin kuidas saab teha kindlaks veel kas on nukkvõll kulunud ja tõukurid läbi. Endal kiirendades 4-6 käiguga tekib värin autosse sisse ja kui gaasi lased lahti siis kaob ära. Hommikuti käima pannes läheb veitsa puterdades käima ja veitsa suitseb kergelt sinakat suitsu. Soojalt pole eriti probleeme käima minemisega läheb ilusti. Aga täheldasin seda veel et mootor käib nagu diisli kohta veitsa valjemalt kui mõni teine, ja kui võtta õli kork korra lahti pealt siis on sellist tugevamat klopsivat heli kuulda. Kui keegi oskab veel öelda kuda saaks veel ilma lahti võtmiseta kontrollida siis oleksin tänulik
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
- Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
2001a 1.9tdi 96kwGTI kirjutas:Tõukurite ja nuka kontrolliks klapikaas maha võtta pole ju teab mis suur töö? Või antud mootoril on - ei tea kõiki nüansse...Jann1985 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema aga küsin kuidas saab teha kindlaks veel kas on nukkvõll kulunud ja tõukurid läbi. Endal kiirendades 4-6 käiguga tekib värin autosse sisse ja kui gaasi lased lahti siis kaob ära. Hommikuti käima pannes läheb veitsa puterdades käima ja veitsa suitseb kergelt sinakat suitsu. Soojalt pole eriti probleeme käima minemisega läheb ilusti. Aga täheldasin seda veel et mootor käib nagu diisli kohta veitsa valjemalt kui mõni teine, ja kui võtta õli kork korra lahti pealt siis on sellist tugevamat klopsivat heli kuulda. Kui keegi oskab veel öelda kuda saaks veel ilma lahti võtmiseta kontrollida siis oleksin tänulik
visuaalselt ei tohiks olla aga samas ei tea ise mida täpsemalt kontrollida, ja niisama remondi kotta kuhugile kah ei taha viia küsivad palju raha äkki

-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
- Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Tervist pöördun kah väikse murega ja loodan et keegi äkki oskab nõu anda.
Mure siis 1.9tdi 96kw passatiga käima pannes hakkab algul puterdama ja siis mingi 5+sec möödas hakkab sujuvamalt käima. 6kuu jooksul vahetatud autol, uus tandempump, pihustitihendid, hüdrotõukurid, eelsüüte küünlad.
Sai ka proovitud panna syncro angelit paika, ennem oli seal +2,2-2,7 siis sai timmitud ta et jäi kõikuma sinna +0,6 ja +1,1 vahel paremaks ei saanud kudagi enam. Aga kui oli seal 0,6 peal siis tõusis kütte kulu. Seistes näitas auto 0,9-1,1l/h ja kui maanteel sõita, siis püsikaga sõites 90-93km/h ei tahtnud kudagi alla 6l jääda. Kui sai vahetatud pihustitihendid siis jäi nukkvõll vahetamatta kunas oli enamvähem ok kuigi 1nukk oli teistest vähe rohkem kulunud, et kas võib nukkvõll mingit jama korraldada käivitamisel. Soojalt pool pööret ja pill käib, kui mingi 8+h seisnud siis käima läheba jamalt, kuigi kõrval seisis sama passat ja too käivitus paugust ja mootor sujuvamalt töötas kohe algul. Arvuti sai kah taha pandud ja seal pihustid näitasid et on korras, proovin siia visate vähe hiljem ka pildi. Muidugi mis veel vahetuse käigus oli et üks pihustivedru taldriku kinnitus oli väsinud aga nagu uurides siin foorumist ei pidanud see eriti rolli mängima. Mõistus endal vähe otsas et kus mida vaadata või mida lasta teha.
Mure siis 1.9tdi 96kw passatiga käima pannes hakkab algul puterdama ja siis mingi 5+sec möödas hakkab sujuvamalt käima. 6kuu jooksul vahetatud autol, uus tandempump, pihustitihendid, hüdrotõukurid, eelsüüte küünlad.
Sai ka proovitud panna syncro angelit paika, ennem oli seal +2,2-2,7 siis sai timmitud ta et jäi kõikuma sinna +0,6 ja +1,1 vahel paremaks ei saanud kudagi enam. Aga kui oli seal 0,6 peal siis tõusis kütte kulu. Seistes näitas auto 0,9-1,1l/h ja kui maanteel sõita, siis püsikaga sõites 90-93km/h ei tahtnud kudagi alla 6l jääda. Kui sai vahetatud pihustitihendid siis jäi nukkvõll vahetamatta kunas oli enamvähem ok kuigi 1nukk oli teistest vähe rohkem kulunud, et kas võib nukkvõll mingit jama korraldada käivitamisel. Soojalt pool pööret ja pill käib, kui mingi 8+h seisnud siis käima läheba jamalt, kuigi kõrval seisis sama passat ja too käivitus paugust ja mootor sujuvamalt töötas kohe algul. Arvuti sai kah taha pandud ja seal pihustid näitasid et on korras, proovin siia visate vähe hiljem ka pildi. Muidugi mis veel vahetuse käigus oli et üks pihustivedru taldriku kinnitus oli väsinud aga nagu uurides siin foorumist ei pidanud see eriti rolli mängima. Mõistus endal vähe otsas et kus mida vaadata või mida lasta teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 21 Okt 2014, 09:15
- Auto: VW 1.9tdi 96kw b5,5 2001a
- Asukoht:
Re: Passat 1,9TDI 96KW AVF nukkvõlli teema
Lisan mõned pildid äkki saab siit midagi teada.Jann1985 kirjutas:Tervist pöördun kah väikse murega ja loodan et keegi äkki oskab nõu anda.
Mure siis 1.9tdi 96kw passatiga käima pannes hakkab algul puterdama ja siis mingi 5+sec möödas hakkab sujuvamalt käima. 6kuu jooksul vahetatud autol, uus tandempump, pihustitihendid, hüdrotõukurid, eelsüüte küünlad.
Sai ka proovitud panna syncro angelit paika, ennem oli seal +2,2-2,7 siis sai timmitud ta et jäi kõikuma sinna +0,6 ja +1,1 vahel paremaks ei saanud kudagi enam. Aga kui oli seal 0,6 peal siis tõusis kütte kulu. Seistes näitas auto 0,9-1,1l/h ja kui maanteel sõita, siis püsikaga sõites 90-93km/h ei tahtnud kudagi alla 6l jääda. Kui sai vahetatud pihustitihendid siis jäi nukkvõll vahetamatta kunas oli enamvähem ok kuigi 1nukk oli teistest vähe rohkem kulunud, et kas võib nukkvõll mingit jama korraldada käivitamisel. Soojalt pool pööret ja pill käib, kui mingi 8+h seisnud siis käima läheba jamalt, kuigi kõrval seisis sama passat ja too käivitus paugust ja mootor sujuvamalt töötas kohe algul. Arvuti sai kah taha pandud ja seal pihustid näitasid et on korras, proovin siia visate vähe hiljem ka pildi. Muidugi mis veel vahetuse käigus oli et üks pihustivedru taldriku kinnitus oli väsinud aga nagu uurides siin foorumist ei pidanud see eriti rolli mängima. Mõistus endal vähe otsas et kus mida vaadata või mida lasta teha.





