Tere.
Loodan, et teema saab õigesse kohta, olen siin uustulnuk ega ole veel kõik 100 % selgeks saanud.
Olen üksik garaazi võimaluste puudumisega noor neiu Tartust, kel hingel mure oma lemmikuga - V10 3D Phaetoniga. Palju on kulutatud aega lugemisele, uurimisele ja raha katsetustele, et vanake täie elujõu juurde tagasi saada, kuid siiani tulutult. Viimases hädas taipasin pöörduda siia foorumisse. Ei vaja kriitikat, sest seda konkreektset marki ja mootorit omades olen seda saanud nädalast nädalasse. Olen eelnavalt omanud/proovinud rohkem automarke kui mõni terve oma eluea jooksul kokku, kuid mingil iseäralikul põhjusel sai kiindutud just sellisesse luksuslike lisadega isendisse. Asja mitte eriti südamega võtvad töömehed on autole teinud juba palju kurja. Kas siin oleks kedagi, kel oleks aega, tahtmist ja kogemust aidata mul vead lõplikult likvideerida?
Konkreetsemalt...
Akud vahetatud uute AGM tüüpi akude vastu, kuid kui auto seisab mõnda aega ja siis süüte esimene nõks sisse panna, on armatuurplokis näha, et volt on kukkunud 10,5-11,9 juurde. Sõidu ajal olen täheldanud kõikumist ning on vahemikus 13-13,6 V. Küsisin sõbra käest, kel Touareg ja armatuuris koguaeg 14V, et kas ka temal seistes volt kukub, ütles, et süüte ajal kindlasti mingiks hetkeks ja küsis kas mul on genekas vahetatud. Mida iganes see siis tähendama pidi....
teiseks suureks murelapseks on undav roolivõim. Minule teada olevalt on autol seda viimase aasta jooksul vahetatud juba kahel korral (küll kasutatud pumpade vastu) ja mõlemal korral on tulemus samaks jäänud - mullid süsteemis. Hiljem selgus, et klambreid/klippe vms ei vahetatud uute vastu, ent õli ei tilgu ega kao kuhugile ning samuti ei saanud töömehelt adekvaatset vastust, kas ta ka enne uue rohelise õli sisse valamist ka süsteemi läbi uhas uue õliga v mitte. Visati ainult nalja, et õli on liialt vedel ja asendaks selle mõne paksemaga (ehk siis mõne sellisega, mis ei ole tootja poolt ette nähtud). Auto sain siiski tagasi rohelise õliga. Olgu öeldud, et filter on reservuaarist välja ratsitud. Ma julgen arvata, et nii on autoga üks aastakene ära sõidetud, kuna see undamine kuidagi rolliratta keeramisele rasket ega lõtkuvat mõju ei ole avaldanud (võibolla olen halb hindaja, harjunud ja pole saanud teisi Phaetoni roole keerata ega tea kui sulgkerged nad olema peaksid).
Siis veel tuli välja, et talv on veermikule oma kahju teinud. Paar puksi ja õõtshoob tuleks vahetada, kuid seni käidud 22,5€ tund autoteeninduses ajab lihtsalt harja punaseks. Minu teada ei ole veel Eestist saanud ei Soome riik ega Venemaa.
Nii uudishimust tahaks käima saada ka telerit. Ehk oskab keegi soovitada digiboksi ja juhendada tervet vahetamise või külge installimise protsessi. Minule siis ilmselt täitsa labases lapse keeles, kuna ei ole ma just kirkaim kriit auto maailmas. Või nõus ise vahetama? Muidugi ei räägi ma siin tasuta tööst aga samas ka mitte Eesti naise kuupalgast.
Navigatsiooni probleem lahendatud!
Oeh ja siis veel need iluvead.... kuid ka need vist leiavad lahenduse. Vähemalt olen saanud kahelt soodsalt tegijalt pakkumise.
Palun väga abi!
Kellel vähegi nõu on anda või abikätt ulatada, on teretulnud 56262142 või mairi.sepp@gmail.com.
Tean, et näiteks saanimehed või motomehed hoiavad kokku, loodan, et nii ka volkari inimesed.
VW Phaetoniga abi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: VW Phaetoniga abi
Digi murega võid pöörduda näiteks Vasara 50 ja Bellumi firmasse: http://www.bellum.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 02 Apr 2010, 17:42
- Auto: T3 Syncro,Phaeton,<s>Polo</s>
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Phaetoniga abi
Mul ka V10 Phaeton.Talvel pärast Webasto kasutamisi ei jõua samuti akut täis laadida,kuigi sõidan iga päev 60...70 kilomeetrit.Nüüd avastasin,et generaatorist tuleva juhtme klemm kuumeneb.See on siis seal kus generaatori kaabel läheb vaheseina juures mingisse karpi.Ilmselt on seal vilets ühendus.Foorumeid guugeldades leidsin,et see Phaetonitel tüüpviga.Kui akupinge liiga madal,siis hakkab igasugu imelikke anomaaliaid välja lööma.Kusjuures parempoolne (starteri aku) on alati täis ja käivitamisega probleemi pole.Tuleks mõõta töötava mootoriga ja hästi suure voolutarbe juures pingelangu kaabliühendustel alates generaatorist kuni akuni.Armatuuris olev voltmeeter ei ole päris voltmeeter ,vaid kontrolleri poolt juhitav osuti.Normaalolukorras on see programmeeritud näitama 14V.
Generaator on vesijahutusega ja maksab päris palju.Seda vahetama ma küll ei kiirustaks...
Roolivõimendist
Selle torustik on roosteussile kerge saak.Tüüpviga.Pmst olen selleks valmis,et ükspäev on loik all ja rool raske.
Aga see lekkiv toru oleks kergelt leitav ja ei tohiks tekitada undamist.
Telekast.
Kui on olemas tehase analoogteler,siis saab sellele külge ühendada digiboksi.Ma paigaldasin endale ARA HD http://www.autoextra.ee/web/digi-tv-tuuner.phtml" onclick="window.open(this.href);return false; .Sellel on kaks antennisisendit.Tagaklaasis on Phaetonil neli antenni.Seega soovitaksin leida nelja antennisisendiga tuuneri.Linnades telemasti läheduses on ka sõidu ajal pilt stabiilne,kaugemal hakkab hakkima.
Generaator on vesijahutusega ja maksab päris palju.Seda vahetama ma küll ei kiirustaks...
Roolivõimendist
Selle torustik on roosteussile kerge saak.Tüüpviga.Pmst olen selleks valmis,et ükspäev on loik all ja rool raske.
Aga see lekkiv toru oleks kergelt leitav ja ei tohiks tekitada undamist.
Telekast.
Kui on olemas tehase analoogteler,siis saab sellele külge ühendada digiboksi.Ma paigaldasin endale ARA HD http://www.autoextra.ee/web/digi-tv-tuuner.phtml" onclick="window.open(this.href);return false; .Sellel on kaks antennisisendit.Tagaklaasis on Phaetonil neli antenni.Seega soovitaksin leida nelja antennisisendiga tuuneri.Linnades telemasti läheduses on ka sõidu ajal pilt stabiilne,kaugemal hakkab hakkima.