Auto lööb armatuurile kirja, et DPF filter täis..
Maanteel sõita mingi aeg, kaob ka kiri, eeldatavasti siis põletas tühjaks?
2 korda esinenud sellist asja..mõlemil korral mnt sõiduga korda saand...
Kuidas Passat tegelikult peaks DPF põletusel toimima, kas armatuuri peaks üldse märguanne tekkima või on juba filter liiga täis?
Volvol (2010 V70) nt käib kõik märkamatult, ei tule teadet ega midagi, põletab ise...
Kui armatuuri juba teade tuleb, siis on asi halvasti ,kuna filter liiga täis ja peab arvutiga sekkuma asjasse...läbi elatud teema.
Passat b6 2.0. 125kw DPF märguanne
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8021
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
Re: Passat b6 2.0. 125kw DPF märguanne
Volksul käib ka märkamatult.
Viimati muutis R36, 01 Mai 2015, 14:44, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Passat b6 2.0. 125kw DPF märguanne
See märguanne antakse siis, kui vastusurve ületab piirväärtuse ning regeneratsiooni protsessi mingi rikke või asjaolu tõttu ei käivitatud või siis see ebaõnnestus. Näiteks mootori temp oli liiga madal (tüüpiline termostaadi rikked), vähe kütust vm. Loe selle kohta kasutajajuhendist. Igal margil on omad nüansid ja see sõltub ka kasutatavast DPF tehnoloogiast. Kui märgutuli tekib kellades siis reeglina on selle taga juba ka mingi rike või tõrge, mis ajaga ainult süveneb.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012