Summuti probleem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mixxu
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 09 Veebr 2011, 12:25
Auto: Golf mk2
Asukoht:

Summuti probleem

Lugemata postitus Postitas mixxu »

Vahetasin eile summutipütte autol, aga kuna mõistust vist piisavalt pole, siis jätsin ma toru lihtsalt lahtiselt rippuma. Pärastu uute püttide külgepanemist ja auto käivitamist hakkas kuskilt kolde juurest väga suurt müra tulema.

Kui sõber pildiloleva klambri juurest pigistas, läks nagu vaiksemaks.
Pilt

Kas kellelgi on teadmisi, mis seal väljalaskes kohe pärast kollet toimub? Igasugune pildimaterjal tuleb ka kasuks, kuna sinnakanti on suhteliselt raske ise näha.

Arvatavasti on probleem siin pildil oleva jupiga nr. 256-234
Pilt

Mootorist niipalju, et tegu on 1.8 66kW bensiinimootoriga, koodiks RP

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Summuti probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Seal on koonustihend ja vedruklambrid, võid mõlemad välja vahetada kuna ei maksa suurt midagi, eks nad ole ajaga ka väsinud juba.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mixxu
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 09 Veebr 2011, 12:25
Auto: Golf mk2
Asukoht:

Re: Summuti probleem

Lugemata postitus Postitas mixxu »

Tänud info eest.
Vedruklambrid on siis need 251-235 koodiga?

Ja oskad sa öelda, kas seda asja on võimalik altpoolt vahetada, ilma poolt autot laiali lammutamata? Nende klambriteni me jõudsime ülevaltpool läbi suure surma, kuna seal on igasugused voolikud ja juhtmed ja asjad ees.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Summuti probleem

Lugemata postitus Postitas GTI »

Neid vahetataksegi altpoolt, vahetuseks on vastav rakis olemas aga saab ka koduste vahenditega. Kas paned nende sisse sobiva pikkusega poldi mille lööd paigalduse hetkel vahelt välja või kasutad trossi ja kangi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Summuti probleem

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Enda RP-l jms olen ka ülalt töö tehtud saanud. Paras nikerdamine on, aga saab tehtud. Variante abivahenditest -
Summuti klambrist abivahend-

http://i288.photobucket.com/albums/ll19 ... p_Tool.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Spetstööriist

http://76.my/Malaysia/vw-audi-exhaust-s ... 77@114.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Nutikate leiutis

http://www.partsplaceinc.com/uploads/im ... /3515f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Saab ka alt. Tuttaval tehtud süsteem, kus keti ühes otsas konks, mis haagitakse alumise klambri aasa külge. keti teisest otsast tõmmatakse sillatala taha toetatud heebli vahendusel klamber vinna ja juhitakse klambri alumine ots oma kohale.

Keerulist pole midagi selle tihendi ja klambrite vahetusel.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Mootor”