Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Tegemist on siis Audi A4 b7 1.9 tdi 85 kw mootoriga.Tean,et ei ole ilus tulla Audiga siia solkima foorumit,lihtsalt abi ei saanud kuskilt.Mure on siis sellinne,kui mootor saavutab töötemperatuuri ja sõita veel mingi aeg,siis minek muutub natuke uimasemaks ja mootor töötab gaasi andes lärmakamalt.Vahest on minek kuidagi teravam ja ei saagi aru,et diisliga sõdad.
Panin veel tähele,et salongis olev seier näitab ilusti 90 kraadi,kaabel aga näitab mootori temp. 81 kraadi.Keskmine kütte kulu on ka 6.5-7,5 l ja seda rahuliku sõiduga.
Panin veel tähele,et salongis olev seier näitab ilusti 90 kraadi,kaabel aga näitab mootori temp. 81 kraadi.Keskmine kütte kulu on ka 6.5-7,5 l ja seda rahuliku sõiduga.
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Millised on otsad? Kus sõidad sellega?
Väga kõlab selle moodi, et lühikestest otstest on EGR pasandunud ja sellest jadana kõik standard diisli hädad.
Väga kõlab selle moodi, et lühikestest otstest on EGR pasandunud ja sellest jadana kõik standard diisli hädad.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Tee egr töö juhtimine nendel mootoritel endale selgeks,ja siis tule soiguma et pasandub see lühikeste otstega! Tegu pole DPF iga! Lühikeste otstega ja just linnas pidevate kiirendustega hoitakse EGR i just vähem töös/lahti kui rahulikult a la 2000rpm i maanteel cruisides!tlauri kirjutas:Millised on otsad? Kus sõidad sellega?
Väga kõlab selle moodi, et lühikestest otstest on EGR pasandunud ja sellest jadana kõik standard diisli hädad.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Mis see DPF siia puutub? Pudru läks hommikul pükste peale ja aju pole toitu saanud või mõni muu häda kallal, et soov puusalt jura produtseerida?

copilot kirjutas: Tee egr töö juhtimine nendel mootoritel endale selgeks,ja siis tule soiguma et pasandub see lühikeste otstega! Tegu pole DPF iga! Lühikeste otstega ja just linnas pidevate kiirendustega hoitakse EGR i just vähem töös/lahti kui rahulikult a la 2000rpm i maanteel cruisides!
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Päevas maantee sõitu kuskil 100 km.Linna sõitu 15-20km,mainin veel ära,et dpf on mul välja löödud ja panin veel tähele kui ilm jahedam ja niiskem siis neid sellist probleemi EI esine.Suvel oli tihedamini see prooblem,kuna esimene auto mul siis arvasin et see normull.tlauri kirjutas:Millised on otsad? Kus sõidad sellega?
Väga kõlab selle moodi, et lühikestest otstest on EGR pasandunud ja sellest jadana kõik standard diisli hädad.
Lugesin,et õhulugeja võib sellist janti teha või hoopis turbo juhtimise viga?Proovisin ka ilma õhulugeja ühenduseta sõita,minek ei läinud kehvemaks ega paremaks.Kas võib järeldada,et õhulugeja pool surnud?
Viimati muutis marko416, 01 Apr 2015, 12:48, muudetud 3 korda kokku.
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Võimalik aga vähem tõenäoline. Lekke teema pigem ja survestus teha. Ilmselt pihustid ka peedikad. Kuidas DPF on eemaldatud? Koos EGR-ga? Ammu?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Dpf on välja löödud ja välja programeeritud.Egr on alles.tlauri kirjutas:Võimalik aga vähem tõenäoline. Lekke teema pigem ja survestus teha. Ilmselt pihustid ka peedikad. Kuidas DPF on eemaldatud? Koos EGR-ga? Ammu?
Enne dpf eemaldust oli sama probleem.Üleval täiendasin,et suvel kummitab prooblem tihedamini.
Pihusti näidud on nulli lähedased.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Oled ikka kaine? Parem siis ütle üldse inimesele, et osta uus mootor!tlauri kirjutas:Võimalik aga vähem tõenäoline. Lekke teema pigem ja survestus teha. Ilmselt pihustid ka peedikad. Kuidas DPF on eemaldatud? Koos EGR-ga? Ammu?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Õhulugeja peale võib panustada küll....millised on MAF näidud, kui mootor soe ja koormuse all. Hea oleks kui teed proovika 3. käik ning 1500rpm kuni 4000rpm umbes põhjagaasiga. Logi nii MAF kui ka MAP näite ja viska logi kuskile üles ning link siia alla laadimiseks! Või teine võimalus, kui saad kellegilt laenata kindlalt hea minekuga masinalt kindlalt korras MAF i.marko416 kirjutas:Päevas maantee sõitu kuskil 100 km.Linna sõitu 15-20km,mainin veel ära,et dpf on mul välja löödud ja panin veel tähele kui ilm jahedam ja niiskem siis neid sellist probleemi EI esine.Suvel oli tihedamini see prooblem,kuna esimene auto mul siis arvasin et see normull.tlauri kirjutas:Millised on otsad? Kus sõidad sellega?
Väga kõlab selle moodi, et lühikestest otstest on EGR pasandunud ja sellest jadana kõik standard diisli hädad.
Lugesin,et õhulugeja võib sellist janti teha või hoopis turbo juhtimise viga?Proovisin ka ilma õhulugeja ühenduseta sõita,minek ei läinud kehvemaks ega paremaks.Kas võib järeldada,et õhulugeja pool surnud?
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Jah kaine ja pudru on ka söödud võrreldes mõnega siin. 
Pihusti 0 näit ei ole sama, mis stenditud näitajad. Korduvalt läbitud teema, millega eksitakse.

Pihusti 0 näit ei ole sama, mis stenditud näitajad. Korduvalt läbitud teema, millega eksitakse.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Sul ju tesla, mis diisli spets sa nüüd siis oledtlauri kirjutas:Jah kaine ja pudru on ka söödud võrreldes mõnega siin.
Pihusti 0 näit ei ole sama, mis stenditud näitajad. Korduvalt läbitud teema, millega eksitakse.

Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Mõned sõjad võidetakse ühe mehe kaupa. 
Kõik liiguvad teslade suunas ja see on kõigest aja küsimus. Vähem vaesust = vähem diislit.

Kõik liiguvad teslade suunas ja see on kõigest aja küsimus. Vähem vaesust = vähem diislit.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
tlauri kirjutas:Mõned sõjad võidetakse ühe mehe kaupa.
Kõik liiguvad teslade suunas ja see on kõigest aja küsimus. Vähem vaesust = vähem diislit.

Viimati muutis copilot, 01 Apr 2015, 19:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
kahjuks olen hetkel eestist kugel ja kaabel jäi ka maha.Nii,et logi ei saa hetkel teha.....eesti jõuan siis kohe hakkan tegutsema selle jamaga,nii kui selgub midagi annan teada.copilot kirjutas:Õhulugeja peale võib panustada küll....millised on MAF näidud, kui mootor soe ja koormuse all. Hea oleks kui teed proovika 3. käik ning 1500rpm kuni 4000rpm umbes põhjagaasiga. Logi nii MAF kui ka MAP näite ja viska logi kuskile üles ning link siia alla laadimiseks! Või teine võimalus, kui saad kellegilt laenata kindlalt hea minekuga masinalt kindlalt korras MAF i.marko416 kirjutas:Päevas maantee sõitu kuskil 100 km.Linna sõitu 15-20km,mainin veel ära,et dpf on mul välja löödud ja panin veel tähele kui ilm jahedam ja niiskem siis neid sellist probleemi EI esine.Suvel oli tihedamini see prooblem,kuna esimene auto mul siis arvasin et see normull.tlauri kirjutas:Millised on otsad? Kus sõidad sellega?
Väga kõlab selle moodi, et lühikestest otstest on EGR pasandunud ja sellest jadana kõik standard diisli hädad.
Lugesin,et õhulugeja võib sellist janti teha või hoopis turbo juhtimise viga?Proovisin ka ilma õhulugeja ühenduseta sõita,minek ei läinud kehvemaks ega paremaks.Kas võib järeldada,et õhulugeja pool surnud?
küsimus veel selle wastegate kohta,kas tühikäigul ta ei peaks avatud olema üle 80%?Mul näitab duty cucle 50%......
Viimati muutis marko416, 01 Apr 2015, 22:34, muudetud 2 korda kokku.
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Tuli meelde,et tegi paar nädalat tagasi mingi logi,et äkki näitab see midagi...logi tehtud 3 käiguga
,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
► Näita Spoilerit
Viimati muutis HawkHill, 05 Apr 2015, 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: spoiler
Põhjus: spoiler
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Rõhud tunduvad ok olema, veidi üle nõutud rõhu hoiab/toodab, aga mitte midagi trastilist st see 0.1bar nõutust üle limp mode i vms ei tohiks tekitada.
Ah jah.....sinu esimesest postitusest kus sa rääkisid, et kaabel näitaab 81c ja kellad 90c....see ongi nii vähemasti VAG masinatel...see siis selleks et kui a la kelladel näitab juba 110c vms ja vastav hoiatustuli süttinud, siis tegelik mootori temp on ikkagi veel madalam nn turvalises tsoonis ja auto kasutaja peaks selle hoiatustule peale mootori seisma jätma et võimalike mootori kahjustusi vältida - peaks olema siis nn "lolli" kasutaja jaoks säästmaks mootorit ülekuumenemise puhul. Ehk siis kelladel kuvatav mootori temperatuur vs tegelik pole lineaarne!
Ah jah.....sinu esimesest postitusest kus sa rääkisid, et kaabel näitaab 81c ja kellad 90c....see ongi nii vähemasti VAG masinatel...see siis selleks et kui a la kelladel näitab juba 110c vms ja vastav hoiatustuli süttinud, siis tegelik mootori temp on ikkagi veel madalam nn turvalises tsoonis ja auto kasutaja peaks selle hoiatustule peale mootori seisma jätma et võimalike mootori kahjustusi vältida - peaks olema siis nn "lolli" kasutaja jaoks säästmaks mootorit ülekuumenemise puhul. Ehk siis kelladel kuvatav mootori temperatuur vs tegelik pole lineaarne!
Viimati muutis copilot, 01 Apr 2015, 23:13, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Ja muide.....kuuma mootoriga ongi tavaliselt turbomootoritel see "minek" veidi pärsitud, sest sisselaske õhk kuumeneb kiiremini üles ja teatavasti kuuma õhku ei anna koguse poolest nii palju samasse mahuühikusse kokku pressida kui külmalt. Näiteks olen ise täheldanud nii vanakooli TDI motoga kui ka PD TDI motoga, et selline jahedama sombuse niiske ilma puhul on ennem mootori üles soojenemiseni minek kõige ergsam - mõlemal pole probleeme ei MAF iga, MAP iga, pihustitega vms jamaga mis kütte etteannet ja minekut pärssida võiks! Mõlemal EGR delete ja vanakoolil puudub ka katalüsaator - tlauri suguste "teslameeste" maantehirm, aga laseb turbol palju effektiivsemalt üles spoolida.



Viimati muutis copilot, 01 Apr 2015, 23:23, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
copilot,loe oma teksti algus uuesti üle. TEKSTI ALGUS. Kas mainisid ka turbomootorite sisselasskesse mineva ÕHU jahutust+ . Minek veidi pärsitud,Turbo diisel ongi omas elemendis,kui on töötemperatuuris.,
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Ainuke kes omas elemendis on,on meil siin vastav kasutaja! Mis see cooler siia puutub,kui tegu stock mootoriga...hakkan soovitama inimesel sisselaset ümber teha? Ja ega see minek nii pärsitud ka pole...samas kui pikemat aega TDI motoga sõitnud siis tuntav aga see pole võrreldav piduse MAF anduriga!t6nis3 kirjutas:copilot,loe oma teksti algus uuesti üle. TEKSTI ALGUS. Kas mainisid ka turbomootorite sisselasskesse mineva ÕHU jahutust+ . Minek veidi pärsitud,Turbo diisel ongi omas elemendis,kui on töötemperatuuris.,
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
copilot kirjutas:Ainuke kes omas elemendis on,on meil siin vastav kasutaja! Mis see cooler siia puutub,kui tegu stock mootoriga...hakkan soovitama inimesel sisselaset ümber teha? Ja ega see minek nii pärsitud ka pole...samas kui pikemat aega TDI motoga sõitnud siis tuntav aga see pole võrreldav piduse MAF anduriga!t6nis3 kirjutas:copilot,loe oma teksti algus uuesti üle. TEKSTI ALGUS. Kas mainisid ka turbomootorite sisselasskesse mineva ÕHU jahutust+ . Minek veidi pärsitud,Turbo diisel ongi omas elemendis,kui on töötemperatuuris.,
Sai siis proovitud uut õhulugejat,muutusi ei olnud.Otsustasin siis ajule resetit teha ,võtsin akult klemmid maha ja ise läksin tuppa lõunatama.Kuskil tunni aja pärast tulin tagasi ja ühendasin aku tagasi,esimene asi mida märkasin oli see,et ma ei olnud oma autol sellist minekut kunagi näinud rebis korralikult 1400 pöörde juures,tegin siis ühe pikema tiiru mööda maanteed mootori temp 90c minek ikka hea.Järgmine hommik käivitan auto sama pull hakkas pihta temp 90 jõudu jäi vähemaks ja madalt samuti EI olnud nii ergas.Töö juurde jõudes võtsin aku uuesti maha terveks päevaks,tööpäeva lõpus aku tagasi ühendatud,,,,auto muutus jälle madalalt raketiks,90c juures jõu kadu pole,,,1-5 käiguga rebib nagu loom...
Mis oleks sinu järeldused või lahendused?
Viimati muutis marko416, 04 Apr 2015, 23:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Hmm...väga huvitav,pole sellise asjaga kokku puutunud veel et ajule nn restardi tegemine mineku tagasi toob....justkui aega ajalt aju kohe algusest nn avariireziimis vms mis voolukatkestusega teatud ajaks kustub. Vb ei saa aju mingit signaali kuskilt kätte korralkkult v tõesti aju enda probleem. Kuskilt samasugust aju ei ole võimalik saada ajutiseks proovimiseks?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Odav mod oleks relee 109 (aju relee) ära vahetada.
Sain oma pihustiveale sedasi lahenduse.
Andis siis 4nda pihusti veateate, vahetasin pihusti, kuid aitas vaid korraks, peagi oli veateade taas tagasi.
Ühel hommikul siis ei läinud ülse käima ja eelsüüteküünalde tuli ka ei süttinud. Siis sai relee ära vahetatud ja
auto töötas ilusti ning pihusti veateade oli ka kadunud.
Imelik juhus aga polnud kallis parandada.
Seda releed kasulik ka niisama kaasas vedada kui pole selle viga.
Sellest teavad nii mõnedki pajatada, ka copilot kui mälu ei peta.
Sain oma pihustiveale sedasi lahenduse.
Andis siis 4nda pihusti veateate, vahetasin pihusti, kuid aitas vaid korraks, peagi oli veateade taas tagasi.
Ühel hommikul siis ei läinud ülse käima ja eelsüüteküünalde tuli ka ei süttinud. Siis sai relee ära vahetatud ja
auto töötas ilusti ning pihusti veateade oli ka kadunud.
Imelik juhus aga polnud kallis parandada.
Seda releed kasulik ka niisama kaasas vedada kui pole selle viga.
Sellest teavad nii mõnedki pajatada, ka copilot kui mälu ei peta.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
copilot kirjutas:Hmm...väga huvitav,pole sellise asjaga kokku puutunud veel et ajule nn restardi tegemine mineku tagasi toob....justkui aega ajalt aju kohe algusest nn avariireziimis vms mis voolukatkestusega teatud ajaks kustub. Vb ei saa aju mingit signaali kuskilt kätte korralkkult v tõesti aju enda probleem. Kuskilt samasugust aju ei ole võimalik saada ajutiseks proovimiseks?
Kardan,et aju leidmisega tuleb raskusi,mul ju dpf välja progetud.Tõesti kummaline lugu selle restardiga,kõige huvitavam on see,et aju vigu üldse ei näita ja limpi ka EI viska.Ja nüüd tean,et tegelikuses sõidab ta palju paremini ja vaiksemalt.Kas sellinne asi on võimalik,et mingi elekroonika ei saa piisavalt voolu aga mitte nii piisavalt,et limpi viskaks ja aju jätab kogu elektri süsteemi mällu.Nii kui restarti teen nii kustuvad ära need andmed,senimaani kuni aju uuesti kõik välja arvutab sõidab auto jälle kehvavõitu......loodan,et said aru mu teksist,mida ma mõtlen sellega,,,,,,,,tekst pudrune nats vist

Viimati muutis marko416, 05 Apr 2015, 12:31, muudetud 2 korda kokku.
Re: Probleem 1.9 tdi 85 kw mootoriga
Sain nüüd uue logi teha.Oskab keegi nende näitude kohta midagi analüüsida?
Wednesday,06,May,2015,13:47:55:40973,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910
03G 906 016 GD,,R4 1.9L EDC G000SG 9577,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'007
,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,Temperature, ,Temperature,Temperature
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,°C,,°C,°C
Thursday,07,May,2015,08:30:14:40973,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910
03G 906 016 GD,,R4 1.9L EDC G000SG 9577,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'007
,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,Temperature, ,Temperature,Temperature
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,°C,,°C,°C
,0.01,1617,270.0,275.0,72.3,0.17,1638,1091.4,1081.2,68.3,0.33,63.9, ,20.7,86.4
,0.48,1638,270.0,265.0,72.7,0.64,1638,1091.4,1081.2,68.6,0.81,63.9, ,20.7,86.4
,0.97,1638,275.0,270.0,74.2,1.12,1638,1152.6,1071.0,65.9,1.28,63.9, ,20.7,86.4
,1.45,1680,940.0,605.0,99.6,1.61,1701,2152.2,1234.2,78.1,1.76,63.9, ,20.7,86.4
,1.92,1764,970.0,835.0,99.6,2.09,1806,2213.4,1621.8,66.3,2.25,63.9, ,20.7,86.4
,2.42,1911,1000.0,1255.0,99.6,2.61,1974,2284.8,2335.8,39.8,2.78,63.9, ,20.7,86.4
,2.94,2100,1000.0,1275.0,99.6,3.12,2184,2325.6,2478.6,37.5,3.28,63.9, ,20.7,86.4
,3.43,2310,1000.0,1275.0,99.6,3.59,2394,2325.6,2560.2,32.0,3.76,63.9, ,20.7,86.4
,3.92,2520,980.0,1275.0,99.6,4.07,2583,2325.6,2539.8,30.0,4.23,63.9, ,20.7,87.3
,4.40,2709,970.0,1270.0,99.6,4.56,2772,2335.8,2499.0,29.2,4.71,63.9, ,20.7,87.3
,4.87,2898,960.0,1220.0,99.6,5.04,2961,2346.0,2427.6,28.8,5.20,63.9, ,20.7,87.3
,5.35,3087,950.0,1200.0,99.6,5.51,3150,2356.2,2417.4,26.0,5.68,63.9, ,21.6,87.3
,5.84,3255,940.0,1215.0,99.6,5.99,3297,2366.4,2448.0,22.9,6.15,64.8, ,21.6,87.3
,6.32,3423,930.0,1215.0,99.6,6.48,3465,2366.4,2478.6,20.1,6.63,64.8, ,21.6,87.3
,6.79,3570,930.0,1205.0,99.6,6.96,3633,2376.6,2488.8,17.8,7.12,64.8, ,22.5,87.3
,7.27,3717,930.0,1190.0,99.6,7.43,3780,2376.6,2488.8,16.2,7.59,64.8, ,23.4,87.3
,7.75,3885,930.0,1165.0,99.6,7.90,3927,2376.6,2478.6,15.4,8.06,64.8, ,23.4,87.3
,8.23,3990,930.0,1140.0,99.6,8.39,4032,2366.4,2458.2,13.4,8.54,64.8, ,24.3,87.3
,8.70,4137,930.0,1105.0,99.6,8.88,4179,2346.0,2448.0,9.9,9.03,64.8, ,25.2,87.3
,9.18,4242,855.0,1075.0,99.6,9.34,4095,1203.6,2366.4,34.3,9.51,64.8, ,26.1,87.3
,9.67,4158,850.0,565.0,99.6,9.82,4158,1203.6,1448.4,33.5,9.98,64.8, ,27.0,88.2
Wednesday,06,May,2015,13:47:55:40973,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910
03G 906 016 GD,,R4 1.9L EDC G000SG 9577,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'007
,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,Temperature, ,Temperature,Temperature
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,°C,,°C,°C
Thursday,07,May,2015,08:30:14:40973,VCDS Version: Release 12.12.0,Data version: 20130910
03G 906 016 GD,,R4 1.9L EDC G000SG 9577,
,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'007
,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,Temperature, ,Temperature,Temperature
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,°C,,°C,°C
,0.01,1617,270.0,275.0,72.3,0.17,1638,1091.4,1081.2,68.3,0.33,63.9, ,20.7,86.4
,0.48,1638,270.0,265.0,72.7,0.64,1638,1091.4,1081.2,68.6,0.81,63.9, ,20.7,86.4
,0.97,1638,275.0,270.0,74.2,1.12,1638,1152.6,1071.0,65.9,1.28,63.9, ,20.7,86.4
,1.45,1680,940.0,605.0,99.6,1.61,1701,2152.2,1234.2,78.1,1.76,63.9, ,20.7,86.4
,1.92,1764,970.0,835.0,99.6,2.09,1806,2213.4,1621.8,66.3,2.25,63.9, ,20.7,86.4
,2.42,1911,1000.0,1255.0,99.6,2.61,1974,2284.8,2335.8,39.8,2.78,63.9, ,20.7,86.4
,2.94,2100,1000.0,1275.0,99.6,3.12,2184,2325.6,2478.6,37.5,3.28,63.9, ,20.7,86.4
,3.43,2310,1000.0,1275.0,99.6,3.59,2394,2325.6,2560.2,32.0,3.76,63.9, ,20.7,86.4
,3.92,2520,980.0,1275.0,99.6,4.07,2583,2325.6,2539.8,30.0,4.23,63.9, ,20.7,87.3
,4.40,2709,970.0,1270.0,99.6,4.56,2772,2335.8,2499.0,29.2,4.71,63.9, ,20.7,87.3
,4.87,2898,960.0,1220.0,99.6,5.04,2961,2346.0,2427.6,28.8,5.20,63.9, ,20.7,87.3
,5.35,3087,950.0,1200.0,99.6,5.51,3150,2356.2,2417.4,26.0,5.68,63.9, ,21.6,87.3
,5.84,3255,940.0,1215.0,99.6,5.99,3297,2366.4,2448.0,22.9,6.15,64.8, ,21.6,87.3
,6.32,3423,930.0,1215.0,99.6,6.48,3465,2366.4,2478.6,20.1,6.63,64.8, ,21.6,87.3
,6.79,3570,930.0,1205.0,99.6,6.96,3633,2376.6,2488.8,17.8,7.12,64.8, ,22.5,87.3
,7.27,3717,930.0,1190.0,99.6,7.43,3780,2376.6,2488.8,16.2,7.59,64.8, ,23.4,87.3
,7.75,3885,930.0,1165.0,99.6,7.90,3927,2376.6,2478.6,15.4,8.06,64.8, ,23.4,87.3
,8.23,3990,930.0,1140.0,99.6,8.39,4032,2366.4,2458.2,13.4,8.54,64.8, ,24.3,87.3
,8.70,4137,930.0,1105.0,99.6,8.88,4179,2346.0,2448.0,9.9,9.03,64.8, ,25.2,87.3
,9.18,4242,855.0,1075.0,99.6,9.34,4095,1203.6,2366.4,34.3,9.51,64.8, ,26.1,87.3
,9.67,4158,850.0,565.0,99.6,9.82,4158,1203.6,1448.4,33.5,9.98,64.8, ,27.0,88.2
Viimati muutis marko416, 07 Mai 2015, 10:40, muudetud 1 kord kokku.