diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Juhtus nii,et talvel külmaga tegin mootori kütusesüsteemile liiga. Õhu temperatuur oli 1-1,5 nädalat stabiilselt -27-30 ja sõidu ajal ei õnnestunud saada mootori temperatuuri 60 kraadist kõrgemale kuigi radiaatori võre oli kinni kaetud ja õhuvõtu toru oli ka maas. Sisuliselt mootor võtis õhu kapoti alt kus see oli välisõhust natukenegi soojem.
Päevakorral on küsimus: mida ette võtta ,et järgmine talv probleem ei korduks? Mootori eelsoojendust ei arutata,selle ma paigaldan nii kui nii. Rohkem pakub huvi mida teha,et sõidu ajal mootor töötemperatuuri taset hoida? Huvitavaks teemaks oleks variant [VW Bot: "Keel korda!"] : kuidas sõidu ajal soojeddada kütust,et see ei jõuaks mootorisse jääkülmana. Mootor on AFN 81kw, Webasto´t ega ploki soojendust ei ole.
Päevakorral on küsimus: mida ette võtta ,et järgmine talv probleem ei korduks? Mootori eelsoojendust ei arutata,selle ma paigaldan nii kui nii. Rohkem pakub huvi mida teha,et sõidu ajal mootor töötemperatuuri taset hoida? Huvitavaks teemaks oleks variant [VW Bot: "Keel korda!"] : kuidas sõidu ajal soojeddada kütust,et see ei jõuaks mootorisse jääkülmana. Mootor on AFN 81kw, Webasto´t ega ploki soojendust ei ole.
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Näiteks 2 varianti;
1. Mootor vajab remonti ehk rikked kõrvaldada;
2. koos selle mootoriga näiteks Aafrikasse kolida. Seal ei ole Euro saaste norme ja soe kliima soodustab sellist haiges olekus mootori kasutust.
1. Mootor vajab remonti ehk rikked kõrvaldada;
2. koos selle mootoriga näiteks Aafrikasse kolida. Seal ei ole Euro saaste norme ja soe kliima soodustab sellist haiges olekus mootori kasutust.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Diiselkütusel töötav lisasoojendi või kasuta sõites madalamat käiku.
Kuidas külm kütus süsteemile liiga tegi??
Tavaliselt on kütuse jahuti kusagil põhjaall, kas just B5 ei tea täpselt. Aga kui ikka tahtmine kütust soojendada tee jahutusvedelik/kütus soojusvaheti Viimane on vanadel mersudel peal ja omanikud pilluvad neid minema.
Ma olen ka mõned korrad alla -33 pakasega sõitnud diisliga, ei saanud kusagilt aru, et miskit oleks liiga saanud.
Kuidas külm kütus süsteemile liiga tegi??
Tavaliselt on kütuse jahuti kusagil põhjaall, kas just B5 ei tea täpselt. Aga kui ikka tahtmine kütust soojendada tee jahutusvedelik/kütus soojusvaheti Viimane on vanadel mersudel peal ja omanikud pilluvad neid minema.
Ma olen ka mõned korrad alla -33 pakasega sõitnud diisliga, ei saanud kusagilt aru, et miskit oleks liiga saanud.
M.O.T.T
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Millest järeldad et kütusesüsteemile tehti liiga ja miks on halb, kui külm kütus mootorini jõuab? Mis autol üldse viga? Ainus teema mida võiks arutada kuidas mootori töötemperatuuri hoida külmade ilmadega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Hommikuti külma mootoriga käivitub väga hästi ja reageerib ka gaasi pedaalile erksamalt kui sooja mootoriga. See tähendab,et külmalt suudab kõrgsurve pump anda vajaliku survet,et kütte pihustamisel tekkiks õige küttesegu. Mootori soojenedes soojeneb ka kõrgsurve pump ja koos sellega muutuvad selle sees tihedused igasuguste liikuvate osade suhtes. Tagajärjeks on see,et pump ei arenda enam vajaliku survet, ei toimu korraliku kütuse pihustamist silindrisse. Tagajärjeks on mootori võimsuse vähenemine,kütte kulu suurenemine. See on lühidalt teooria mis toimib ka praktikas. Koos pumbaga tuleb ka pihustid teha,muidu mootorit õieti tõõle ei saa. Probleemi põhjuseks võib olla ka liiga kuiva kütte tankimine.
Mootor saab korda tehtud, kuid see ei ole garantii, et järgmine talv probleem ei kordu. Järgmise remondi vältimiseks on mõttes talvisele küttele õli lisada, pumba määrimiseks. Siit ka idee soojendada kütet enne kui see silindrisse jõuab.Põlemisprotsess paraneb ja ka kõrgsurve pump saab korralikult määritud.
p.s.kuulujutu tasemel info on,etTartus pidavat olem koht kus kütte süsteeme korralikult tehakse. Sooviks konkreetsemat infot sellise remondikoha kohta.
Mootor saab korda tehtud, kuid see ei ole garantii, et järgmine talv probleem ei kordu. Järgmise remondi vältimiseks on mõttes talvisele küttele õli lisada, pumba määrimiseks. Siit ka idee soojendada kütet enne kui see silindrisse jõuab.Põlemisprotsess paraneb ja ka kõrgsurve pump saab korralikult määritud.
p.s.kuulujutu tasemel info on,etTartus pidavat olem koht kus kütte süsteeme korralikult tehakse. Sooviks konkreetsemat infot sellise remondikoha kohta.
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Leebelt väljendades ei ole sellel teoorial selle auto mootoriga midagi pistmist. Vähem leebemalt tähendab see seda, et mootor on vaja korda teha selliseks nagu tehas on selle lähtestanud, mitte pimedas kobades mingeid ilukirjanduse seoseid või haigust leevendavaid kompensaatoreid välja mõelda. Mootori juhtahelad ja reziimid on vaja tagada; see on tehniliselt väga ühene tegevus, mis tähendab seda, et vajadusel asendada mittetöötavad detailid ning teha vajalikud seadistusprotseduurid. Kõik see saab alguse aga diagnostilisest analüüsist, mille alused on mõõteväärtused. Kui siin niisama igavusest heietamas ei käi siis edaspidi, kui siit abi otsid siis räägi lähtuvalt nendest väärtustest mitte mingitest teoreetilistest oletustest.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Ikkagi tekib küsimus selle jutu peale mis autol siis viga on? Kas see et talvel ei lähe mootor soojaks ja ei hoia töötemp.-i? Või mootor külmast peast on ergas ja kiirendab hästi ning soojenedes kaob jõud ära? Enne kui kohe pumba ja pihustite kallale minna tuleks autole korralik toitesüsteemi diagnostika teha siis saaks kuskilt kinni hakata, igasuguste tehaseväliste lisade külgearetamine on küsitava väärtusega tegevus. Samasse valdkonda kuulub kütusele kahetakti õli lisamine - see võis aidata kui kapitalismiaja alguses müüdi diislikütuse nime all põlevat vedelikku, mille värvi õigeks saamiseks töödeldi teda happega ja see põhjustas pumpade massilise ärasuremise. Lisati ka rublaajal diislikütusele bensiini et talviti üldse sõita saaks ja kütus ei hanguks, ega siis tänapäeval ei pea sama hakkama tegema? Tänapäevastele diisli toitesüsteemidele kahetakti õli lisamine on küsitav ja mittesoovitav (uutel garantiilistel autodel võib kõne alla tulla isegi garantii katkemine), kui siis mingit korralikku kütuselisandit võiks kasutada preventiivsetel kaalutlustel.aavo kirjutas:Hommikuti külma mootoriga käivitub väga hästi ja reageerib ka gaasi pedaalile erksamalt kui sooja mootoriga. See tähendab,et külmalt suudab kõrgsurve pump anda vajaliku survet,et kütte pihustamisel tekkiks õige küttesegu. Mootori soojenedes soojeneb ka kõrgsurve pump ja koos sellega muutuvad selle sees tihedused igasuguste liikuvate osade suhtes. Tagajärjeks on see,et pump ei arenda enam vajaliku survet, ei toimu korraliku kütuse pihustamist silindrisse. Tagajärjeks on mootori võimsuse vähenemine,kütte kulu suurenemine. See on lühidalt teooria mis toimib ka praktikas. Koos pumbaga tuleb ka pihustid teha,muidu mootorit õieti tõõle ei saa. Probleemi põhjuseks võib olla ka liiga kuiva kütte tankimine.
Mootor saab korda tehtud, kuid see ei ole garantii, et järgmine talv probleem ei kordu. Järgmise remondi vältimiseks on mõttes talvisele küttele õli lisada, pumba määrimiseks. Siit ka idee soojendada kütet enne kui see silindrisse jõuab.Põlemisprotsess paraneb ja ka kõrgsurve pump saab korralikult määritud.
p.s.kuulujutu tasemel info on,etTartus pidavat olem koht kus kütte süsteeme korralikult tehakse. Sooviks konkreetsemat infot sellise remondikoha kohta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Ei saa probleemi püstitusest aru.
Diagnoosi pole keegi otseselt pannud? Ise välja mõeldud või kellegi targa genereeritud teooria??
Kas rihma märgid on paigas?
Kas keegi on vaadanud kaabliga mootori andurite näite ja veakoode?
Diagnoosi pole keegi otseselt pannud? Ise välja mõeldud või kellegi targa genereeritud teooria??
Kas rihma märgid on paigas?
Kas keegi on vaadanud kaabliga mootori andurite näite ja veakoode?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Teema olemus küll natuke arusamatu, kuid soojemat kütust saab mootorisse, kui panna küttefiltri soojendus. Mul on olnud mitmel autol see tehasest peal...tõsi küll japsidel (Toyo, Mitsu).
P.S Kui kütus veel mõned ajad tagasi si** oli, panid paljud rekkamehed paaki pirni põlema (vattide kohapealt jään võlgu
).
P.S Kui kütus veel mõned ajad tagasi si** oli, panid paljud rekkamehed paaki pirni põlema (vattide kohapealt jään võlgu

Viimati muutis TiitRE, 16 Mai 2015, 01:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: diiselkütuse või mootori soojendamine ?
Tavalisele suunatule pirnile 21w (kui ma ei eksi) joodeti juhtmed külge ja asetati paaki, et soojendada mootorisse minevat kütust.
Kuid eesmärk oli hangunud kütuse vedelaks tegemine, et torusse ei tekiks parafiini ja parandaks kütuse voolavust.
Vaevalt see pumba tööd mõjutab, kuna kütusetorus jahtub see uuesti maha.
Kuid eesmärk oli hangunud kütuse vedelaks tegemine, et torusse ei tekiks parafiini ja parandaks kütuse voolavust.
Vaevalt see pumba tööd mõjutab, kuna kütusetorus jahtub see uuesti maha.