Sai veist armatuuri lammutatud ja korraks keskluku karbil juhtmed tagant võetud. Hiljem kui kokku tagasi panin siis pult ei funkand enam.
Tegemist siis Eaglemaster LT-5200
Netist nagu väga ei leidnud midagi, mis õpetaks kuidas pult uuesti selgeks õpetada.
Igasugune abi oleks kasulik vastasel juhul ostan lihtsalt uue keskluku..
The system can be prikodirovat to 4 transmitters. When the protection is turned off and the ignition SW press five times. Siren once piknet, confirming that the recording mode is enabled transmitter code memory. Press one button of the transmitter. Siren piknet once to indicate that the code is written in the memory of the system. Switch off the ignition for 10 seconds or do not press the buttons of the transmitter. The system will return to normal.
Või kui vene keelt mõikad siis originaal:
К системе можно прикодировать до 4 передатчиков. При выключенной охране включите зажигание и нажмите кнопку SW пять раз. Сирена один раз пикнет, подтверждая, что режим записи в память кодов передатчиков включен. Нажмите 1 кнопку передатчика. Сирена пикнет один раз, подтверждая, что код записан в память системы. Выключите зажигание или 10 секунд не нажимайте кнопок передатчика. Система вернется в нормальное состояние.
Üldiselt jääb mulje, et süüde sisse ja seejärel vajuta 5 korda salalülitit. kõlab miski sireeni piiks ja oled õpetamisolekus. Vajuta puldi nuppu, käib piiks et pult on õpitud. Kui see tehtud siis keera süüde 10 sekundiks välja, et lahkuda õpetamismenüüst.
Tavaliselt siiski signad oma ühendust puldiga ära ei unusta ja elektroonikal ongi kombeks maha suura peale seda kui vool korra tagant võtta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Tegu ju ikkagi signaga mis juhib auto kesklukku? Kas võtmest keerates kesklukk muidu töötab?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Proovisin seda 5 korda nupu klõpsimist ja leidsin isegi mingeid teisis õpetusi aga miski ei funkand..
Kesklukk pole kunagi nii töötand, et kui keerad ukse lahti/lukku, ja teised uksed avab samuti.
Kui ei eksi siis selline asi toimib ainult siis kui 5 otsaga keskluku mootor(mul 2 klemmiga)
Peab vist ebayst uue keskluku komplekti tellima.
Hetkel jäi selline silma, tekkis ka küsimus, et palju maksab võtmete tegemine sinna? Tean, et kui vähe uuem auto ja lased esinduses uue võtme teha siis ca 300€
Kõigepealt kirjutad, et ei leia ühtegi juhendit kuidas pulte õpetada ja nüüd hõiskad, et googeldada oskad ise ka? Mida sa siis soovid siit foorumist?
Võtme lõikamisega on nii, et selle teenuse hind olenevalt võtmetöökojast on 5-10 eurot tükk. Kui mõtled profiilis olevat autot, siis on oht et sellel on juba immo. Kuskil 1994-1995 kanti ta erinevatel mudelitel erineval ajal tekkis. Kui on immo, siis on sul vaja kas vanast võtmest kiip ringi tõsta või hankida uued kiibid ja lasta autole õpetada. Ümbertõstmine võib õnnestuda, aga võid ka mitteõnnestuda, kuna on õrn klaasampull ja kui töötaja tehases on viitsinud ohtralt liimi panna, siis ei pruugi tervelt kätte saada, teine jälle kukub niisama välja. Kiibi hind õpetamisega jääb umbes samasse suurusjärku kui sinu viidatud keskluku juhtimise süsteem.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
etnies858 kirjutas:
Kas seda saab kuidagi kontrollida, kas on immo olemas vms?
Võta roolisamba katted maha ja vaata, kas süüteluku ümber on vastuvõtu blokk.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Annan paki õlle eest sulle enda g2 küljest maha võetud signa, kui soovid. Juhtmed ja asjad kõik olemas. Puldist kesklukk, immo ja signalisatsioon mahuanduritega.
Emm, olen võtnud küll rooli ümbert selle plastiku ära ja ma küll kohe üldse ei mäletaks, et seal selle lukusamba küljes oleks olnud mingi must karp vms.. Homme võin üle vaadata ja pilti teha
Süüteluku ümbere peab minema üks rõngas, millel juhtmed taga. Siis on ka immo olemas, auto varustustase ei mängi siin mingit rolli. Lihtsalt kuskil 94/95 tuli ta enamustele peale.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335