Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,,
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
tibullus kirjutas:Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,,
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
Kuna ülemised ja alumised õõtsad on erineva kuju ja pikkusega siis käändtelge üles lükates muutubki kalle nagu jussike eelnevalt juba mainis, seda ka ilma midagi reguleerimata. Ka kokkujooks muutub mida on vaja madaldades reguleerida.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
tibullus kirjutas:Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,,
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
Kuna ülemised ja alumised õõtsad on erineva kuju ja pikkusega siis käändtelge üles lükates muutubki kalle nagu jussike eelnevalt juba mainis, seda ka ilma midagi reguleerimata. Ka kokkujooks muutub mida on vaja madaldades reguleerida.
Seega väide, et madaldusega seoses ei saa rattad lääpa minna pole päris õige ju või?
tibullus kirjutas:Ärge nüüd kohe taguma hakake aga,,,
Mul on käes sillareguleerimise paberid enne ja pärast madalduse alla panemist ning ees tuli siis 1 kraad negatiivset kallet juurde.
Kuna ülemised ja alumised õõtsad on erineva kuju ja pikkusega siis käändtelge üles lükates muutubki kalle nagu jussike eelnevalt juba mainis, seda ka ilma midagi reguleerimata. Ka kokkujooks muutub mida on vaja madaldades reguleerida.
Seega väide, et madaldusega seoses ei saa rattad lääpa minna pole päris õige ju või?
Sellise silla ehituse juures nagu B5 ja 5,5 omavad paraku see nii ongi, seda teevad füüsika ja matemaatika reeglid
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Kõik eelnev jutt on õige. Samas,kui ratta külgkalle muutuks kasvõi 2 kraadi,ei tekitaks see teemat,et rattad on lääpas. 2mm.lahku,või kokkujooksu on juba kurjast. Tehti pseudo probleem.
audivana kirjutas:Pean lehe välja otsima. Kui ei eksi siis mul tagumised 3kraadi ja esimesed 1 millegagi
Ega neid numbreid saagi absoluutse tõena võtta, standardseades autodel pole ühelgi külgkalded täiesti 0, erinevatel mudelitel erinevad väärtused.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..