Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Küsimused, probleemid ja arutelud plekitöödest vilkuvate täringuteni.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
47kW
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18 Nov 2010, 19:00
Asukoht:

Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Lugemata postitus Postitas 47kW »

Tere Volkaristid.

Esitan küsimuse teemal, millega keegi siinsetest ehk varasemalt juba kokku puutunud.

Nimelt on plaanis lähiajal soetada T5 või T4 nelivedune pisike kaubik. Kuna neid on tehase poolt olemas nii kahe- kui kolmekohalistena siis mis keerukused tuleks läbida nimetatud kaubiku legaalselt kolmekohaliseks saamiseks- osta romulast kahene kõrvalistuja iste ja turvavöö ja minna ARK tehnoosakonda ettenäitama või veel miskit?

Tänud sõbralike nõuannete eest ette.

Terv. 47kW

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5655
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Lugemata postitus Postitas jussike »

47kW kirjutas:Tere Volkaristid.

Esitan küsimuse teemal, millega keegi siinsetest ehk varasemalt juba kokku puutunud.

Nimelt on plaanis lähiajal soetada T5 või T4 nelivedune pisike kaubik. Kuna neid on tehase poolt olemas nii kahe- kui kolmekohalistena siis mis keerukused tuleks läbida nimetatud kaubiku legaalselt kolmekohaliseks saamiseks- osta romulast kahene kõrvalistuja iste ja turvavöö ja minna ARK tehnoosakonda ettenäitama või veel miskit?

Tänud sõbralike nõuannete eest ette.

Terv. 47kW
Ametlikust esindusest tuleb saada paber, mis tõendab, et kasutatud on originaal osi ja paigaldatud nii nagu tehases on ette nähtud. Selle paberiga MNT Ametisse ja lased muudatused vormistada.
See kust osad pärit on, see veel ei huvita kedagi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1313
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 53 korda

Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Lugemata postitus Postitas vredestein »

peaasi,et istuvad orig kinnitustega!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

47kW
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18 Nov 2010, 19:00
Asukoht:

Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Lugemata postitus Postitas 47kW »

Ok, hea.
Tänud.

Terv. 47kW

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Lugemata postitus Postitas rako »

T4 puhul küll selliseid nõudeid pole, et pead esindusest paberi võtma istmekohtade muudatuse tegemiseks.
Viimati kui ARK is käisin selle küsimusega öeldi, et istmete kinnitused peavad olema tehase poolsed ja sellega jutt lõppes.

E: Tartu ARK tehnoosakond oli see koht siis.
Viimati muutis rako, 02 Juun 2015, 08:08, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5655
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kahekohalise kolmekohaliseks saamise legaalsus?

Lugemata postitus Postitas jussike »

rako kirjutas:T4 puhul küll selliseid nõudeid pole, et pead esindusest paberi võtma istmekohtade muudatuse tegemiseks.
Viimati kui ARK is käisin selle küsimusega öeldi, et istmete kinnitused peavad olema tehase poolsed ja sellega jutt lõppes.

E: Tartu ARK tehnoosakond oli see koht siis.
Pidid ikka väga hea tuju päeval sinna sattuma, tavaliselt ei hakka ametnikud sul masina poole vaatamagi, kui vastavat paberit näpus pole. Margist ja mudelist see küll ei sõltu, kõigile kehtivad ühtsed nõuded.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Kere & Sisu”