Käigukasti remont.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Käigukasti remont.
Mu Bora käigukastil (DUU) andis diffri neet järgi ja lõi mõra sidurikoja seina. Mõrast jooksis õli vähehaaval välja.
Küsimus: kust leida käigukasti parandaja, kes teeb korralikku tööd? Ise asun Rakveres, aga ega ma otsest siitkandist ei loodagi kedagi leida. Nii et Tartu, Tallinna jne soovitused on kõik teretulnud.
Ja kas keegi oskab öelda selle poldikomplekti tootekoodi, millega needid asendatakse? Autoks 1999 Bora 1.6 74 kw ja kasti tähis DUU.
Küsimus: kust leida käigukasti parandaja, kes teeb korralikku tööd? Ise asun Rakveres, aga ega ma otsest siitkandist ei loodagi kedagi leida. Nii et Tartu, Tallinna jne soovitused on kõik teretulnud.
Ja kas keegi oskab öelda selle poldikomplekti tootekoodi, millega needid asendatakse? Autoks 1999 Bora 1.6 74 kw ja kasti tähis DUU.
-
- Veteran
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Käigukasti remont.
Kui ma väga mööda ei pane siis peaks see kit olema? http://www.transmission-rebuild-kits.co ... ath=86_125" onclick="window.open(this.href);return false;
*Tahaks loota ,et mul need needid kunagi saba ei anna !

*Tahaks loota ,et mul need needid kunagi saba ei anna !


Viimati muutis VwBoy, 31 Mai 2015, 22:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
See sama kit jah. Kuid kas VAGil ka see olemas on? Või ainult aftermarket tootjad müüvad? Viimasel juhul tekib küsimus, et kus neid Eestis saada on.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Käigukasti remont.
Kui omal kunagi remontisin kasti siis 02A poldid maksid Eestis üle 4000 vanas rahas, 020 komplekt oli pea poole odavam. Igal juhul tasub piiritagant tellida, neid kohti on mitmeid.Reintz kirjutas:See sama kit jah. Kuid kas VAGil ka see olemas on? Või ainult aftermarket tootjad müüvad? Viimasel juhul tekib küsimus, et kus neid Eestis saada on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Käigukasti remont.
Kui selle kasti hind tundub kautatuna liiga kõrge siis enne poltide ostma tormamist on mõtekas kast lahti võtta.Kui korpus ei ole väga katki ja kannatab keevitada siis võib asi piirduda mõne üksiku varuosaga,kuna tegemist on 02k kastiga millel on diferentsiaali telje fikseerimisel konstruktsiooni viga,Selle augu põhjustaja on oma kohalt lahkunud satelliitide telg.Olematu võimsusega ja pöördemomendiga auto ei saa nendest neetidest jagu.Ostes uue kasti vöib maanduda sama probleemi otsa uuesti.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Käigukasti remont.
Võib olla nii satelliitide telg (e. see mis juhtus mul 02A kastil) kui ka needid, hakatuseks muidugi kast lahti ja anda hinnang remondile, siis teab edasi mõelda. Igaljuhul läheb remont kallimaks kui kasutatud kast - viimasel juhul tuleks tõesti kaaluda neetide asendamist poltidega, vajadusel ka muu mis silma hakkab (laagrid, tihendid, uus telg diffrisse jne.).Ussike kirjutas:Kui selle kasti hind tundub kautatuna liiga kõrge siis enne poltide ostma tormamist on mõtekas kast lahti võtta.Kui korpus ei ole väga katki ja kannatab keevitada siis võib asi piirduda mõne üksiku varuosaga,kuna tegemist on 02k kastiga millel on diferentsiaali telje fikseerimisel konstruktsiooni viga,Selle augu põhjustaja on oma kohalt lahkunud satelliitide telg.Olematu võimsusega ja pöördemomendiga auto ei saa nendest neetidest jagu.Ostes uue kasti vöib maanduda sama probleemi otsa uuesti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.
Mina vahetasin ära kastil needid poltide vastu ( ca100€ ) ja peavõllide laagrid ( ca 30€ ) ning lasin kopruse keevitada ( ca10€ ) ning sellega asi piirdus ja minuteada sõidab siiani edasi.
Kui ise tööga hakkama ei saa siis tuleb lisaks ka tööraha. Aga kui varem teinud pole siis mina väga lammutama ei läheks
Kui ise tööga hakkama ei saa siis tuleb lisaks ka tööraha. Aga kui varem teinud pole siis mina väga lammutama ei läheks

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Veteran
- Postitusi: 1739
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Käigukasti remont.
Ja kui tohib küsida kus sa need poldid eestist leidsid ka?rako kirjutas:Mina vahetasin ära kastil needid poltide vastu ( ca100€ ):)

- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.
Forss pakkus minuteada sama hinnaga. Üks sell minu tavapärase automehaaniku kõrvalt remontis ise sellise kasti ära. Ütles, et nüüd võiks ka unepealt seda teha. Oli kasti ka keevitanud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.
Mina sain forsist. Aga enne pidun kasti lahti võtma, et näha mis mõõt läheb. See VIN i järgi välja ei tulnud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Kas palun keegi saaks täna õhtu jooksul öelda, mis jõumomendiga on need diffri poldid vaja kinni keerata.
Poltide tootekood 02K498088.
Poltide tootekood 02K498088.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.
Said kinni keeratud ikka selliselt, et üle ja pool ringi tagasi.
Aga tegelikult ei jälginud seda ning said keeratud lihtsalt kinni
Aga tegelikult ei jälginud seda ning said keeratud lihtsalt kinni

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Vanahärra, kellele kasti teha viisin, küsis. Netist leidsin selle lehe http://www.brokevw.com/020diff2.html kus ütleb, et 52 ft-lbs ehk 70 Nm.
Tahaks aga kindel olla selles numbris.
Tahaks aga kindel olla selles numbris.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Käigukasti remont.
See suurus käib tekstis tollmõõdus poltide kohta, samas ei erine meetermõõdus poldid ka eriti. Ma ei tea kui rumal mõte on poltidele lisaks keermeliimi panna kuna need enam lahti tulema ei pea.Reintz kirjutas:Vanahärra, kellele kasti teha viisin, küsis. Netist leidsin selle lehe http://www.brokevw.com/020diff2.html kus ütleb, et 52 ft-lbs ehk 70 Nm.
Tahaks aga kindel olla selles numbris.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Ma isegi ütlesin talle, et keermeliimi paneks. Jäi kuskil netis silma, et on nii tehtud.
Mis jõumomenti puutub, siis vaatasin netist järgi, et 12.9 tõmbetugevusega M10 poldi standartne maksimum jõumoment on 85Nm. Nii et keermeliim ja 70Nm tundub igati ok. Muidugi võite vastu vaielda, kui ei nõustu
Mis jõumomenti puutub, siis vaatasin netist järgi, et 12.9 tõmbetugevusega M10 poldi standartne maksimum jõumoment on 85Nm. Nii et keermeliim ja 70Nm tundub igati ok. Muidugi võite vastu vaielda, kui ei nõustu

Viimati muutis Reintz, 02 Juun 2015, 22:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Kas keegi head TIG keevitajat oskab soovitada. Lasin kasti Rakveres keevitada, aga mikropraod on sees ning sealt immitseb õli läbi. Oleks vaja kogemustega inimest, kes selle ära suudab parandada.
Re: Käigukasti remont.
Miks ei ostnud uut kasti/kastikorpust. Keegi peab selle "porno" pärast seaks ennast vanduma kunagi.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.
Korpust enivei tervena ei leia
Kui differ lendab on korpus ka puruks.

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Käigukasti remont.
Uus korpus maksab $$$, samas sobib ka mõne teise kasut. aga muu markeeringuga kasti korpus, eks tuleb eelnevalt eeltööd teha.Mazz kirjutas:Miks ei ostnud uut kasti/kastikorpust. Keegi peab selle "porno" pärast seaks ennast vanduma kunagi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Nagu tõesti, mis küsimus?! Tundub, et sa ei ole eriti teemaga kursis.Mazz kirjutas:Miks ei ostnud uut kasti/kastikorpust. Keegi peab selle "porno" pärast seaks ennast vanduma kunagi.
Milline lammar müüb mulle ainult korpuse? See kast on lammarites väga minev kaup. Peaksin ostma terve kasti (saatsin pühapäeval päringud lammaritesse - kaks lammarit pakkusid mulle kasti hinnaga 350€) ja siis sellel needid poltide vastu vahetama + kõik tihendid. Lisaks võib seal veel midagi vahetust vajada. Üks lammar pakkus kastile 5 päeva garantiid, aga seda juhul kui kasti lahti ei võta. Porr oleks see, kui ma võtaks lammarist kasti, viskaks kohe alla ja müüks masina maha, et siis keegi teine saaks nende neetide pärast kasti lappida.
Minu kasti sisu on väga heas korras, kõik kuluosad on ostetud uued + poldikomplekt. Ainuke mis kannatada sai oli korpus. Ja seda korpust saab väga edukalt parandada. Mul tuli kast selleks lihtsalt Tallinnasse saata.
Lõpptulem saab iga kell olema parem, kui lammaarist "uus kast".
Ja seda, kas viga saanud korpust saab mingi muu kasti omaga asendada võite huvi korral kontrollida. Korpuse kood on 02K 301 107 J 10.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Eilsest masin taas liikvel. Remont läks kokku ca 425€ (millest 89 oli uus sidurikomplekt). Nii et siiski soodsam kui lammari kast.
Poldi komplekt, simmerid/tihendid, sisend laager, kasti õli ja sidurikomplekt läksid kokku 245€ (sain läbi tutvuste soodukat).
Kasti võtsin alt ära ja panin tagasi ise. Kasti võttis lahti, remontis ja pani kokku sõbra automehhaanikust sugulane. Vanahärra küsis töö eest tagasihoidlikud 75€.
Kasti keevitamise eest küsiti Rakveres 25€ kuid jäi mikropraost lekkima. Ei riskinud enam sinna tagasi viia, et nad üle teeksid ning sai saadetud pealinna VKM Motorsisse. Sealne töö oli küll puhas kuld, küsiti selle eest 70€.
Aega võttis kaks nädalat, suuresti sellepärast, et korpuse keevitamine venis. Aga see-eest sai hea.
Tänud kaasamõtlejatele.
Poldi komplekt, simmerid/tihendid, sisend laager, kasti õli ja sidurikomplekt läksid kokku 245€ (sain läbi tutvuste soodukat).
Kasti võtsin alt ära ja panin tagasi ise. Kasti võttis lahti, remontis ja pani kokku sõbra automehhaanikust sugulane. Vanahärra küsis töö eest tagasihoidlikud 75€.
Kasti keevitamise eest küsiti Rakveres 25€ kuid jäi mikropraost lekkima. Ei riskinud enam sinna tagasi viia, et nad üle teeksid ning sai saadetud pealinna VKM Motorsisse. Sealne töö oli küll puhas kuld, küsiti selle eest 70€.
Aega võttis kaks nädalat, suuresti sellepärast, et korpuse keevitamine venis. Aga see-eest sai hea.
Tänud kaasamõtlejatele.

- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 06 Jaan 2012, 01:06
- Auto: Volkswagen Bora 1.6 1999; 06' Jetta
- Asukoht: Rakvere
Re: Käigukasti remont.
Väike update ka.
Sai pärast auto kokku panekut kaks õhtut lühikesi linna otsasid teha. Kolmandal päeval läksin maanteele ja niipea, kui mootori/kasti kuumaks sõitsin, hakkas kastist uuesti õli lahmama.
Viisin sinna töökotta, kus kast kokku pandi, et nad vaataksid, milles probleem. Reedel helistati, et kasti keevituskoha kõrvalt on mõra sees. Tänaseks olen seda ka oma silmaga näinud, tõepoolest on mõra tekkinud keevitusest ca cm kaugusele. Kohta, mis oli kasti alla pannes terve. Usun, et kolmekordne keevitamine (kahes kohas prooviti Rakveres ja lõpuks Tallinnas tehti korralikult ära) jättis detaili sellised pinged sisse, et kuumenedes andis järgmisest kohast järgi.
Seega ei olnud enam mõtet riskida uuesti keevitamisega. Saatsin reede õhtul Betooni autolammutusse vastuse nende kolm nädalat vanale hinnapakkumisele 350€ kast. Nad ei vastanud midagi, ma läksin laupäeval lihtsalt kohale. Kast oli neil olemas, väljas vihma käes. Loik sidurikojas, sisendvõll roostes. Kontrollisin, et korpuse kood on õige ja küsisin palju maksab (lootuses et nad sellise raipe soodsamalt ära annavad). Öeldi hinnaks 400€.
Kui ma ütlesin, et meili teel pakkusid nad 350ga, siis nad vaatasid arvutist järgi, et tõepoolest nad minu meilile sellise pakkumise on saatnud ja siis tõrksalt andsid kasti 350ga ära. Proovisin veel hinda alla kaubelda, kuna kast oli sellises seisus, et ma seda kohe otse autole külge küll ei paneks, aga selle peale näidati mulle ust.
Hetkel on auto koos kahe kasti, paari uue simmeri ja uue õliga töökojas. On lootust reedel kätte saada.
Sai pärast auto kokku panekut kaks õhtut lühikesi linna otsasid teha. Kolmandal päeval läksin maanteele ja niipea, kui mootori/kasti kuumaks sõitsin, hakkas kastist uuesti õli lahmama.
Viisin sinna töökotta, kus kast kokku pandi, et nad vaataksid, milles probleem. Reedel helistati, et kasti keevituskoha kõrvalt on mõra sees. Tänaseks olen seda ka oma silmaga näinud, tõepoolest on mõra tekkinud keevitusest ca cm kaugusele. Kohta, mis oli kasti alla pannes terve. Usun, et kolmekordne keevitamine (kahes kohas prooviti Rakveres ja lõpuks Tallinnas tehti korralikult ära) jättis detaili sellised pinged sisse, et kuumenedes andis järgmisest kohast järgi.
Seega ei olnud enam mõtet riskida uuesti keevitamisega. Saatsin reede õhtul Betooni autolammutusse vastuse nende kolm nädalat vanale hinnapakkumisele 350€ kast. Nad ei vastanud midagi, ma läksin laupäeval lihtsalt kohale. Kast oli neil olemas, väljas vihma käes. Loik sidurikojas, sisendvõll roostes. Kontrollisin, et korpuse kood on õige ja küsisin palju maksab (lootuses et nad sellise raipe soodsamalt ära annavad). Öeldi hinnaks 400€.
Kui ma ütlesin, et meili teel pakkusid nad 350ga, siis nad vaatasid arvutist järgi, et tõepoolest nad minu meilile sellise pakkumise on saatnud ja siis tõrksalt andsid kasti 350ga ära. Proovisin veel hinda alla kaubelda, kuna kast oli sellises seisus, et ma seda kohe otse autole külge küll ei paneks, aga selle peale näidati mulle ust.
Hetkel on auto koos kahe kasti, paari uue simmeri ja uue õliga töökojas. On lootust reedel kätte saada.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Käigukasti remont.
nüüd visatakse korpus ringi? Või mis plaanid?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m